Sowieso is van DIjk toch ook allang niet meer de speler van vorig seizoen. Dit jaar in de PL wordt die er ook door bijna iedereen uitgelopen.quote:
Conclusie is eigenlijk dat al onze "top" spelers maar simpele meevoetballers zijn bij hun team. Het lukt ze niet dragend te zijn in het Nederlands elftal. Er is geen leider, geen kuitenbijter die energie in het spel gooit. Het is het allemaal niet. Het zou mij verbazen als het tegen de USA in een keer wel gaat lopen.quote:Op woensdag 30 november 2022 13:42 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Sowieso is van DIjk toch ook allang niet meer de speler van vorig seizoen. Dit jaar in de PL wordt die er ook door bijna iedereen uitgelopen.
Vreemde is wel dat ie het bij Inter blijkbaar wel prima doetquote:Op woensdag 30 november 2022 13:55 schreef Caland het volgende:
Blij dat er eindelijk weer wat mensen springen op mijn Dumfries is een mokerslechte kutvoetballer bandwagon.
Probleem is dat onze beste spelers geen creatieve rol hebben, op Frenkie na dan. Maar die heeft dan weer niet het scorend vermogen om beslissend te zijn, maar kan alleen de ballen aan diegene die ze moet maken afgeven. Als je daar dan geen topkwaliteit hebt staan kom je op een gegeven moment te kort.quote:Op woensdag 30 november 2022 13:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Conclusie is eigenlijk dat al onze "top" spelers maar simpele meevoetballers zijn bij hun team. Het lukt ze niet dragend te zijn in het Nederlands elftal. Er is geen leider, geen kuitenbijter die energie in het spel gooit. Het is het allemaal niet. Het zou mij verbazen als het tegen de USA in een keer wel gaat lopen.
Als je een domme draver nodig hebt die blijft gaan is Dumfries wel je man.quote:Op woensdag 30 november 2022 14:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vreemde is wel dat ie het bij Inter blijkbaar wel prima doet
Vertraagt momenteel bij het Nederlands elftal de boel ook vooral.quote:Op woensdag 30 november 2022 13:42 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Sowieso is van DIjk toch ook allang niet meer de speler van vorig seizoen. Dit jaar in de PL wordt die er ook door bijna iedereen uitgelopen.
Frenkie is toch ook helemaal niet zo creatief?quote:Op woensdag 30 november 2022 14:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Probleem is dat onze beste spelers geen creatieve rol hebben, op Frenkie na dan. Maar die heeft dan weer niet het scorend vermogen om beslissend te zijn, maar kan alleen de ballen aan diegene die ze moet maken afgeven. Als je daar dan geen topkwaliteit hebt staan kom je op een gegeven moment te kort.
Denk nog steeds wel dat we van de VS gaan winnen met een degelijke 2-0.
Het is net wat je bedoelt met "creatief". Hij verzint altijd wel een oplossing om de bal ergens te krijgen, onder druk uit te voetballen en een, twee tegenstanders te passeren. Dat is ook creativiteit. Maar diepgaande, splijtende passes geeft hij niet zo vaak. Dat ligt niet alleen aan hem natuurlijk.quote:Op woensdag 30 november 2022 14:33 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Frenkie is toch ook helemaal niet zo creatief?
Frenkie draait zich uit de pressing en kan hard lopen met de bal. Als hij vervolgens iets moet verzinnen komt hij met een breedtepass over 5 meter.quote:Op woensdag 30 november 2022 14:33 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Frenkie is toch ook helemaal niet zo creatief?
Ik denk dat Argentinie nog wel die groep gaat pakken, die gaan wel winnen van Polenquote:Op woensdag 30 november 2022 14:58 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Amerikaantjes kunnen leuk voetballen maar verbruiken erg veel energie. Tegen Iran zaten ze er na een uur flink doorheen. Nederland heeft nog geen klote gedaan dus dit zal wel een late overwinning worden, wellicht pas in de verlenging.
Speel je in de kwartfinale met een beetje mazzel tegen Polen of Australi.
Waarschijnlijk, maar met een beetje mazzel niet.quote:Op woensdag 30 november 2022 15:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat Argentinie nog wel die groep gaat pakken, die gaan wel winnen van Polen
De bal is rond, het is 11 tegen 11.quote:Op woensdag 30 november 2022 15:03 schreef Paganitzu het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, maar met een beetje mazzel niet.
Ja dat dus. Prima speler, maar geen beslissende speler.quote:Op woensdag 30 november 2022 14:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Frenkie draait zich uit de pressing en kan hard lopen met de bal. Als hij vervolgens iets moet verzinnen komt hij met een breedtepass over 5 meter.
Hoho, gisteren een heerlijke goal meegepikt.quote:Op woensdag 30 november 2022 15:05 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja dat dus. Prima speler, maar geen beslissende speler.
Allemaal waar maar dat weten we toch al jaren? In 2018 braken er onder Koeman eindelijk weer een paar aardige spelers door. Van Dijk werd een goede verdediger, Depay scoorde bij zijn clubs veel en Frenkie dribbelde lekker op het middenveld. Het waren niet eens de meest bijzondere spelers maar wel cruciale spelers in je as.quote:Op woensdag 30 november 2022 13:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Conclusie is eigenlijk dat al onze "top" spelers maar simpele meevoetballers zijn bij hun team. Het lukt ze niet dragend te zijn in het Nederlands elftal. Er is geen leider, geen kuitenbijter die energie in het spel gooit. Het is het allemaal niet. Het zou mij verbazen als het tegen de USA in een keer wel gaat lopen.
@Oriente & ondergetekende hebben een pittige mening over trutje van een voetballer Frenkie. Verder verhaal verder.quote:Op woensdag 30 november 2022 15:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Allemaal waar maar dat weten we toch al jaren? In 2018 braken er onder Koeman eindelijk weer een paar aardige spelers door. Van Dijk werd een goede verdediger, Depay scoorde bij zijn clubs veel en Frenkie dribbelde lekker op het middenveld. Het waren niet eens de meest bijzondere spelers maar wel cruciale spelers in je as.
Enkel en alleen die 3 spelers hebben ervoor gezorgd dat Oranje de laatste 4 jaar aardig heeft meegedaan en af en toe een topwedstrijd heeft gewonnen. Maar nu zie je dat Depay half geblesseerd is en Van Dijk toch ook al een jaartje ouder wordt. Dan blijft er van die as ook niet veel meer over.
Snap ik wel een beetje hoor, gezien zijn gebrekkige rendement. Maar is toch aardig bepalend als je het met de andere troep vergelijkt.quote:Op woensdag 30 november 2022 15:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
@:Oriente & ondergetekende hebben een pittige mening over trutje van een voetballer Frenkie. Verder verhaal verder.
Ja, dat schreef ik zo'n twee jaar geleden ook al, maar toen kreeg ik half VBL over me heen want Frenkie was de beste voetballer sinds Maradona.quote:Op woensdag 30 november 2022 15:05 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja dat dus. Prima speler, maar geen beslissende speler.
Is al sinds jaar en dag de discussie toch? Op zich doet hij het met een aardige assist en een goal nog niet eens zo slecht dit WK in aanvallend opzicht.quote:Op woensdag 30 november 2022 15:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja, dat schreef ik zo'n twee jaar geleden ook al, maar toen kreeg ik half VBL over me heen want Frenkie was de beste voetballer sinds Maradona.
Er was een tijd dat men in Nederland verwachtte van Frenkie dat hij een soort Kevin de Bruyne zou kunnen zijn en men het idee had dat zijn passes net zo goed zouden zijn als zijn dribbels. Daarna kwam de kritiek dat hij verder naar voren zou moeten spelen terwijl hij dat nooit gedaan heeft.quote:Op woensdag 30 november 2022 16:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is al sinds jaar en dag de discussie toch? Op zich doet hij het met een aardige assist en een goal nog niet eens zo slecht dit WK in aanvallend opzicht.
Beste spelers waren ook gewisseld / lagen in de kreukels.quote:Op woensdag 30 november 2022 14:58 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Amerikaantjes kunnen leuk voetballen maar verbruiken erg veel energie. Tegen Iran zaten ze er na een uur flink doorheen. Nederland heeft nog geen klote gedaan dus dit zal wel een late overwinning worden, wellicht pas in de verlenging.
Speel je in de kwartfinale met een beetje mazzel tegen Polen of Australi.
Dan wel, als het nodig is.quote:Op woensdag 30 november 2022 12:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Van haal doet niet aan jonge invallers
Kutwedstrijd is zeer goed mogelijk, want laten we eerlijk zijn de VS is ook geen geweldig team natuurlijk.quote:Op woensdag 30 november 2022 18:37 schreef MoreDakka het volgende:
Ik ga er vanuit dat dit weer een enorm trage kutwedstrijd gaat worden. Wie het eerst scoort, wint.
Als er iemand bij de VS heeft opgelet zetten ze Nederland volledig vast vanaf minuut 1 en loeren ze daarna op knullig balverlies op het middenveld als ze bij Nederland weer achteloos aan het rondtikken zijn.
Hm, Frankrijk zegt weinig. Argentini was wel een hele ongelukkige nederlaag, Engeland doet het eigenlijk best prima.quote:Op woensdag 30 november 2022 18:43 schreef TLC het volgende:
Frankrijk (B) verliest, Belgie is Omroep Max in combinatie met Matthijs van Nieuwkerk, Duitsers verliezen van Japan, Argentijnen van SA en lopen nog steeds met Messi te zeulen, Engeland stelt nog altijd Harry Maguire op, de Denen zijn al richting Kopenhagen, en de Europees kampioen doet niet eens mee.
Kortom, van Gaal doet het niet eens zo slecht
Duitsland speelde ook best aardig tegen Spanje, vooral de 2e helft. Tegen Japan was het ook minder slecht dan de uitslag doet vermoeden.quote:Op woensdag 30 november 2022 19:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hm, Frankrijk zegt weinig. Argentini was wel een hele ongelukkige nederlaag, Engeland doet het eigenlijk best prima.
Vind dat er best 5 aardige ploegen zijn tot nu toe. (Brazili, Spanje, Argentini, Frankrijk, Engeland)
Eens ja.quote:Op woensdag 30 november 2022 19:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Duitsland speelde ook best aardig tegen Spanje, vooral de 2e helft. Tegen Japan was het ook minder slecht dan de uitslag doet vermoeden.
Van Gaal maakt het ook altijd spannende dan het is.quote:Op woensdag 30 november 2022 19:55 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik hoop dat Nederland verliest met dat slaapvoetbal. Zijn we daarvan af. Nederland verdient het gewoon niet.
Moet kunnen. @Neef_Wuppiequote:Op woensdag 30 november 2022 19:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ twitter ]
Verder hup Texas
Lijkt me een sympathieke man.quote:Op woensdag 30 november 2022 19:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Moet kunnen. @:neef_wuppie
Land of the FREE.
Het is nogal Nederlands om naar de uitslagen te kijken en dan te zeggen dat alleen het resultaat telt, maar hier is natuurlijk geen reet aan. Bovendien zat Nederland in de zwakste poule en had nog enorm veel moeite. Als je de halve finale niet haalt heb je gewoon een kuttoernooi gespeeld (tenzij onverhoopt een heel goede achtste finale).quote:Op woensdag 30 november 2022 18:43 schreef TLC het volgende:
Frankrijk (B) verliest, Belgie is Omroep Max in combinatie met Matthijs van Nieuwkerk, Duitsers verliezen van Japan, Argentijnen van SA en lopen nog steeds met Messi te zeulen, Engeland stelt nog altijd Harry Maguire op, de Denen zijn al richting Kopenhagen, en de Europees kampioen doet niet eens mee.
Kortom, van Gaal doet het niet eens zo slecht
De Boer: 15 wedstrijden, 4 gelijk, 3 verloren.quote:Op woensdag 30 november 2022 22:28 schreef -Sigaartje het volgende:
De Boer knijpt al in zijn handjes. Die deed de poule beter.
De Boer had 9 punten in de poule. Dat kan Van Gaal niet zeggen. Van Gaal moet het nog maar bewijzen of hij het in de achtste finale beter doet dan De Boer. Tot nu toe heeft hij het slechter gedaan. Hij moet tegen Amerika. En ik zie die slappe Oranjewas niet voorbij die energieke Amerikanen strompelen.quote:Op woensdag 30 november 2022 22:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De Boer: 15 wedstrijden, 4 gelijk, 3 verloren.
Louis: 18 wedstrijden. 13 gewonnen, 5 gelijk, 0 verloren.
Lijkt me wel duidelijk toch?
EK en WK zijn moeilijk te vergelijken en verder tellen die andere potjes natuurlijk ook gewoon mee. De Boer verneukte nog bijna WK-kwalificatie door van Turkije te verliezen.quote:Op woensdag 30 november 2022 22:36 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
De Boer had 9 punten in de poule. Dat kan Van Gaal niet zeggen. Van Gaal moet het nog maar bewijzen of hij het in de achtste finale beter doet dan De Boer. Tot nu toe heeft hij het slechter gedaan. Hij moet tegen Amerika. En ik zie die slappe Oranjewas niet voorbij die energieke Amerikanen strompelen.
Deze Oranje-groep is gewoon een bak minder dan wat we nog hadden in de generatie Robben-Van Persie-Sneijder. Je mag al blij zijn als je hiermee af en toe een kwartfinale haalt op een eindtoernooi.quote:Op woensdag 30 november 2022 22:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
EK en WK zijn moeilijk te vergelijken en verder tellen die andere potjes natuurlijk ook gewoon mee. De Boer verneukte nog bijna WK-kwalificatie door van Turkije te verliezen.
Met de juiste samenstelling (en tactiek) denk ik dat het wel dicht in de buurt kan komen.quote:Op donderdag 1 december 2022 10:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Deze Oranje-groep is gewoon een bak minder dan wat we nog hadden in de generatie Robben-Van Persie-Sneijder. Je mag al blij zijn als je hiermee af en toe een kwartfinale haalt op een eindtoernooi.
EK was wel een grotere lollerpoule dan nu op het WK.quote:Op woensdag 30 november 2022 22:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
EK en WK zijn moeilijk te vergelijken en verder tellen die andere potjes natuurlijk ook gewoon mee. De Boer verneukte nog bijna WK-kwalificatie door van Turkije te verliezen.
Toen kon je in elk geval 7-8 spelers het veld in sturen met de opdracht om ballen te veroveren, in de ploeg te houden en z.s.m. aan Robben, van Persie of Sneijder te geven, zodat die er wat leuks mee kunnen doen.quote:Op donderdag 1 december 2022 10:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Deze Oranje-groep is gewoon een bak minder dan wat we nog hadden in de generatie Robben-Van Persie-Sneijder. Je mag al blij zijn als je hiermee af en toe een kwartfinale haalt op een eindtoernooi.
Je had ook gewoon nog een Van Bommel in je elftal toen h. Ook gewoon Europese top op zijn positie. Echt veel beter dan wat er nu staat.quote:Op donderdag 1 december 2022 13:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Toen kon je in elk geval 7-8 spelers het veld in sturen met de opdracht om ballen te veroveren, in de ploeg te houden en z.s.m. aan Robben, van Persie of Sneijder te geven, zodat die er wat leuks mee kunnen doen.
Nu heb je, op Gakpo na, niemand die er wat leuks mee doet in de praktijk.
Ja, en Nigel de Jong, basisspeler in de Premier League, Dirk Kut idem dito, v/d Vaart nog. Eredivisiespelers waren toen opvulling i.p.v. de hoofdmoot.quote:Op donderdag 1 december 2022 13:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je had ook gewoon nog een Van Bommel in je elftal toen h. Ook gewoon Europese top op zijn positie. Echt veel beter dan wat er nu staat.
Stekelenburg ligt nog steeds niet in de hoek waar hij in 2020 naar toe dook.quote:Op donderdag 1 december 2022 18:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
We hebben een groot probleem
Weten ze al dat Cruijff is overleden?quote:Op donderdag 1 december 2022 18:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Het indekken is al begonnen zie ik.quote:Op donderdag 1 december 2022 22:35 schreef Shreyas het volgende:
Wilton Sampaio wederom de scheidsrechter, wat een naaistreek van de FIFA om een Braziliaan aan te wijzen terwijl de kans groot is dat Nederland Brazili zal treffen in de halve finale.
Sowieso vreemd om een land zo kort na elkaar dezelfde scheidsrechter te geven.
Nu wel ja, de VS is het eindstation voor Oranje, want de scheidsrechter hebben we al tegen.quote:Op donderdag 1 december 2022 22:45 schreef Document1 het volgende:
[..]
Het indekken is al begonnen zie ik.
Wil het niet meteen een naaistreek noemen, maar wel opvallend dat je nu al weer deze scheidsrechter krijgt.quote:Op donderdag 1 december 2022 22:35 schreef Shreyas het volgende:
Wilton Sampaio wederom de scheidsrechter, wat een naaistreek van de FIFA om een Braziliaan aan te wijzen terwijl de kans groot is dat Nederland Brazili zal treffen in de halve finale.
Sowieso vreemd om een land zo kort na elkaar dezelfde scheidsrechter te geven.
Zo te lezen ziet Fox Sports wel de kracht van Dest, maar rept het met geen woord over Blind - die combinatie lijkt me het grootste pijnpunt voor Nederland.quote:Op donderdag 1 december 2022 18:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Dest moet gewoon worden opgevangen door Ak. Bovendien moet het gevaar van Dest ook niet worden overschat, hij heeft nogal de neiging om zichzelf voorbij te lopen. Hij gaat als een dolle stier tekeer langs de zijlijn. Dat kan soms gevaar opleveren, maar zulk spel is ook niet zonder risico.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:07 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Zo te lezen ziet Fox Sports wel de kracht van Dest, maar rept het met geen woord over Blind - die combinatie lijkt me het grootste pijnpunt voor Nederland.
Verder vraag ik me af hoe goed de VS zijn in compact verdedigen. Als dat niet goed gaat worden ze alsnog wel uit elkaar gespeeld, hoe weinig Nederland ook heeft laten zien de afgelopen drie wedstrijden.
Laten we de VS sowieso niet groter maken dan ze zijn qua kwaliteit. Een aardig team, maar geen toppers.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dest moet gewoon worden opgevangen door Ak. Bovendien moet het gevaar van Dest ook niet worden overschat, hij heeft nogal de neiging om zichzelf voorbij te lopen. Hij gaat als een dolle stier tekeer langs de zijlijn. Dat kan soms gevaar opleveren, maar zulk spel is ook niet zonder risico.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Laten we de VS sowieso niet groter maken dan ze zijn qua kwaliteit. Een aardig team, maar geen toppers.
Wat mij betreft is de grootste vraag of Nederland een keer het basisniveau omhoog weet te schroeven. Als dat gebeurt, win je gewoon.
Nou inderdaad. Als Dest degene is waarvoor we bang moeten zijn, dan zie ik het nog wel zonnig in.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dest moet gewoon worden opgevangen door Ak. Bovendien moet het gevaar van Dest ook niet worden overschat, hij heeft nogal de neiging om zichzelf voorbij te lopen. Hij gaat als een dolle stier tekeer langs de zijlijn. Dat kan soms gevaar opleveren, maar zulk spel is ook niet zonder risico.
Vond hem wel opvallend sterk tegen Iran, beetje wat we van Dumfries verwachten maar dan dus wel uitgevoerd zoals besproken. Hopelijk wordt Blind niet de man om hem te stoppen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:54 schreef 297534 het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Als Dest degene is waarvoor we bang moeten zijn, dan zie ik het nog wel zonnig in.
quote:,Als we wereldkampioen worden komen er veel aanbiedingen. Maar als ik de Nederlandse pers mag geloven, gaan wij dat zeker niet worden."
Is geen verrassing.quote:
Benieuwd of hij dus tegen Dest komt te staan..quote:
Nee, die rent 'm aan alle kanten voorbij, dus niet voor hem, maar achter hem.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Benieuwd of hij dus tegen Dest komt te staan..
Klopt.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Belangrijkste speler in het systeem.
quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Louis zegt geen nee tegen Belgi
Beetje laat. Die hadden ze in 2014 aan moeten nemen. Of anders voor het WK van 2018.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Louis zegt geen nee tegen Belgi
Zou toch wel een hele opmerkelijke keuze zijn van Louis. Kanker, 74 tijdens het volgende WK. En dan nog een land willen trainen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Beetje laat. Die hadden ze in 2014 aan moeten nemen. Of anders voor het WK van 2018.
En toen ging de wekkerquote:Op vrijdag 2 december 2022 10:55 schreef hvan het volgende:
Nederland heeft die poulefase gewoon gebruikt om een beetje te oefenen, aangezien er verder geen voorbereiding is geweest. De insteek was dat ze moesten zorgen om poule winnaar te worden. En dat is met gemak gelukt.
Resultaat is nu dat ze amper energie verbruikt hebben en hebben gezorgd voor onderschatting bij komende tegenstanders.
Ik voorspel;
Nederland - USA 3-0
Nederland - Argentini 1-0
Nederland - Brazili 2-1 na verlenging
Nederland - Frankrijk 2-0
En JUICHEN zullen we!
Ja.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zou toch wel een hele opmerkelijke keuze zijn van Louis. Kanker, 74 tijdens het volgende WK. En dan nog een land willen trainen.
Klopt, ik vind Louis trouwens in zijn derde periode ook een stuk minder scherp dan 10 jaar geleden en dat zal alleen maar slechter worden denk ik.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja.
Moet je nu als Belgi ook niet meer aan beginnen. Je hebt nu iemand nodig die door gaat selecteren en dan EK2024 plus WK2026 kan doen.
En je hebt ook niet meer een selectie waarmee je reaistisch gezien voor eremetaal kunt spelen.
Belgi had dit in 2014 of 2018 moeten doen. Toen kon je voor de prijzen mee spelen. In 2024 niet meer.
Hij is ook al wel op leeftijd en heeft het allemaal al een keer meegemaakt. Ik vind het ook geen trainer die je 4 jaar aan het roer moet hebben staan.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Klopt, ik vind Louis trouwens in zijn derde periode ook een stuk minder scherp dan 10 jaar geleden en dat zal alleen maar slechter worden denk ik.
Maar het is wel echt een resultaattrainer die zoveel mogelijk toeval uitsluit.
Het is nog wel maar anderhalf jaar tot volgende EK natuurlijk. Het zou kunnen, sluit niet uit dat ze het toch gaan doen. Maar allemaal net wat te laat denk ik. De selectie is wel echt op zijn retour.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij is ook al wel op leeftijd en heeft het allemaal al een keer meegemaakt. Ik vind het ook geen trainer die je 4 jaar aan het roer moet hebben staan.
Een kwalificatiereeks en 'n toernooi. Daarna moet het klaar zijn.
Ah kun je altijd na uitschakeling nog als excuus gebruiken. Maar zouden andere ploegen toch ook last van moeten hebben dan?quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:54 schreef TLC het volgende:
Meerdere spelers van Oranje hebben griepverschijnselen, blijkbaar door de airco in het stadion
Ja Brazilie ookquote:Op vrijdag 2 december 2022 12:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah kun je altijd na uitschakeling nog als excuus gebruiken. Maar zouden andere ploegen toch ook last van moeten hebben dan?
Daar hebben andere ploegen ook last van. Antony van Brazili heeft hetzelfde gezegd.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah kun je altijd na uitschakeling nog als excuus gebruiken. Maar zouden andere ploegen toch ook last van moeten hebben dan?
quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:55 schreef hvan het volgende:
Nederland heeft die poulefase gewoon gebruikt om een beetje te oefenen, aangezien er verder geen voorbereiding is geweest. De insteek was dat ze moesten zorgen om poule winnaar te worden. En dat is met gemak gelukt.
Resultaat is nu dat ze amper energie verbruikt hebben en hebben gezorgd voor onderschatting bij komende tegenstanders.
Ik voorspel;
Nederland - USA 3-0
Nederland - Argentini 1-0
Nederland - Brazili 2-1 na verlenging
Nederland - Frankrijk 2-0
En JUICHEN zullen we!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |