Dat was tegen Tsjechie vorig jaar niet anders. Ben benieuwd of er weer een random Ajacied de voorkeur gaat krijgen zaterdag.quote:Op woensdag 30 november 2022 09:21 schreef tong80 het volgende:
Wordt een gemakkelijke overwinning. Nederland heeft op iedere positie betere spelers.
Zou niet meer dan terecht zijn. Alleen Gakpo, Simons, de Vrij en van Dijk hebben ook het niveau van (ex)Ajacieden.quote:Op woensdag 30 november 2022 09:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat was tegen Tsjechie vorig jaar niet anders. Ben benieuwd of er weer een random Ajacied de voorkeur gaat krijgen zaterdag.
Natuurlijk. Ik zou de TV eens afstemmen op voetbal als Ajax niet speelt, misschien vallen andere spelers je dan ook eens op.quote:Op woensdag 30 november 2022 09:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou niet meer dan terecht zijn. Alleen Gakpo, Simons, de Vrij en van Dijk hebben ook het niveau van (ex)Ajacieden.
Zoals welke Nederlandse spelers ?quote:Op woensdag 30 november 2022 10:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik zou de TV eens afstemmen op voetbal als Ajax niet speelt, misschien vallen andere spelers je dan ook eens op.
Ake? De rechtsbackpositie met Dumfries/Frimpong? Danjuma? Malacia? Depay?quote:Op woensdag 30 november 2022 10:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoals welke Nederlandse spelers ?
Zit geen topper tussen.quote:Op woensdag 30 november 2022 10:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ake? De rechtsbackpositie met Dumfries/Frimpong? Danjuma? Malacia? Depay?
Lees het maar eens rustig terug, dit is verspilling van mijn tijd.quote:
Memphis moet eerst zorgen zelf fit te zijn. Vadsig ventje geworden, die wat sjokt over het veld.quote:Op woensdag 30 november 2022 10:47 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Snap de uitspraak eigenlijk wel, toen Bergwijn nog enige vorm had.
Wappie Wout strikes againquote:Op woensdag 30 november 2022 11:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Frimpong blessa. Tikje van Wout.
https://nos.nl/video/2454(...)ng-raakt-geblesseerd
Het gaat er denk ik om met wie Gakpo liever in de spits staat. Depay heeft op dit moment geen recht van spreken.quote:Op woensdag 30 november 2022 10:47 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Snap de uitspraak eigenlijk wel, toen Bergwijn nog enige vorm had.
Gewoon banken rest van het toernooi. Voegt echt niks toe momenteel.quote:Op woensdag 30 november 2022 10:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Memphis moet eerst zorgen zelf fit te zijn. Vadsig ventje geworden, die wat sjokt over het veld.
Denk dat Gakpo beter is op 10. Helemaal in plaats van boerderijhoofd.quote:Op woensdag 30 november 2022 11:15 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Het gaat er denk ik om met wie Gakpo liever in de spits staat. Depay heeft op dit moment geen recht van spreken.
En Weghorst moet lekker in de topklasse gaan voetballen.
Ik denk dat je met Berghuis op 10 en Gakpo naast Memphis wel de beste optie van dit moment hebt, ook kijkend naar vorm. Al viel Janssen gisteren ook niet slecht in...quote:Op woensdag 30 november 2022 11:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat Gakpo beter is op 10. Helemaal in plaats van boerderijhoofd.
Elke keer als Janssen in het veld staat vind ik het heel erg pijnlijk worden, lijkt wel een amateurvoetballer.quote:Op woensdag 30 november 2022 11:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat je met Berghuis op 10 en Gakpo naast Memphis wel de beste optie van dit moment hebt, ook kijkend naar vorm. Al viel Janssen gisteren ook niet slecht in...
Man of the match opzichtig slecht noemenquote:Op woensdag 30 november 2022 11:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Klaassen was gisteren weer opzichtig slecht op de 10 positie. Ik zie daar nog liever een Berghuis starten dan.
Gisteren uiteraard ook zitten kijken naar VS - Iran. De Amerikanen moeten het voornamelijk van hun werklust en spirit hebben, dus die gaan er vol op klappen, maar wel in een verdedigende opstelling vermoed ik. Als Nederland niet sneller/met meer tempo gaat spelen gaan ze het zeer zeer moeilijk krijgen, want aanvallend hebben ze met die Pulisic en Weah echt wel wat in de pap te brokkelen.
Adams, McKennie en Musah vind ik een beter middenveld dan Frenkie, de Roon en Davy fucking Klaassen.quote:Op woensdag 30 november 2022 09:21 schreef tong80 het volgende:
Wordt een gemakkelijke overwinning. Nederland heeft op iedere positie betere spelers.
Hoeveel omschakelmomenten van Oranje heb jij gezien in de vorige 270 minuten?quote:Op woensdag 30 november 2022 10:55 schreef TheVulture het volgende:
Met of zonder Pulisic scheelt wel een slok op een borrel. Denk wel dat de VS een spelletje speelt wat zich juist leent voor de 5-3-2 van Oranje om ze in de omschakeling te pakken. Neemt niet weg dat het dan in de passing wel stukken zuiverder zal moeten zijn dan tot nu toe.
Qua opstelling zou ik het houden op Gakpo en Memphis in de spits, met Berghuis erachter. Dan kun je ook De Roon nog wel laten staan, want dan heb je met Frenkie en Berghuis twee creatieve middenvelders die genoeg moeten creëren.
Verbaasde met trouwens over de cijfers van Blind, het zag er namelijk weer vrij statisch en matig uit, maar blijkbaar deed ie toch wat goed gisteren
Via een public voting systeem, blijkbaar is de familie Klaassen gisteravond druk geweest.quote:Op woensdag 30 november 2022 11:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Man of the match opzichtig slecht noemen
"Man of the match"quote:Op woensdag 30 november 2022 11:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Man of the match opzichtig slecht noemen
Eens, maar Van Gaal ziet hem zo'n beetje als de belangrijkste speler, ook nu nog.quote:Op woensdag 30 november 2022 11:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gewoon banken rest van het toernooi. Voegt echt niks toe momenteel.
Standaard populariteitspoll dus. Volgens mij is Messi zo toen ook (onterecht) speler van het toernooi geworden ipv Sneijder.quote:Op woensdag 30 november 2022 11:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Via een public voting systeem, blijkbaar is de familie Klaassen gisteravond druk geweest.
Hij oogt extreem bonkig en doet alles 2x langzamer dan de rest.quote:Op woensdag 30 november 2022 11:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elke keer als Janssen in het veld staat vind ik het heel erg pijnlijk worden, lijkt wel een amateurvoetballer.
De Bruyne vorige week ook al en die gaf toen aan er niets van te snappen. Totaal onzinnig dus.quote:Op woensdag 30 november 2022 11:40 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Standaard populariteitspoll dus. Volgens mij is Messi zo toen ook (onterecht) speler van het toernooi geworden ipv Sneijder.
Assist/goal in iedere wedstrijd tot nog toe en zoveel hebben we niet gescoord.quote:
Je hebt nu nog niet de tegenstanders gehad die zelf heel veel initiatief tonen, Ecuador misschien wel maar daar was het echt ver onder de maat inderdaad qua omschakeling.quote:Op woensdag 30 november 2022 11:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoeveel omschakelmomenten van Oranje heb jij gezien in de vorige 270 minuten?
Iedereen klaagt maar over Blind, maar in ieder geval is Blind nog zichtbaar en zie ik hem nog wat doen. Dumfries is gewoon al 270 minuten lang volkomen onzichtbaar, voor wat in deze opstelling 1 van de belangrijkste posities zou moeten zijn.
Da's prima, daar ligt dan ook meteen de ruimte voor Gakpo in de omschakelingquote:Op woensdag 30 november 2022 11:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Dest gaat Blind het snot voor de ogen lopen, dat weet ik wel.
Mee eens hoor, maar qua voetbal brengt hij te weinig op die positie.quote:Op woensdag 30 november 2022 11:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Assist/goal in iedere wedstrijd tot nog toe en zoveel hebben we niet gescoord.
Yup, Klaassen is heel nuttig als opkomende man, maar in deze tactiek heb je op die positie echt iemand nodig die creatiever is, omdat je op de overige posities daar ook niet van overloopt...quote:Op woensdag 30 november 2022 11:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mee eens hoor, maar qua voetbal brengt hij te weinig op die positie.
Ik hoop / denk wel dat dat komt door de verdedigende manier van spelen van de tegenstanders in de poule.quote:Op woensdag 30 november 2022 12:12 schreef GotenSSJ het volgende:
want Dumfries speelt bijzonder matig tot nu toe.
Gezien de absolute kutprestatie van dit Oranje tot nu toe ben ik daar ook een voorstander van ja. Waarschijnlijk moet je gaan counteren, gooi dan Simons erin.quote:Op woensdag 30 november 2022 12:12 schreef GotenSSJ het volgende:
Simons op 10 zou toch ook een veel betere optie zijn, en het is ook niet alsof hij te beroerd is om vuile meters te maken.
Verschil is alleen dat Simons mannetjes voorbij komt met de bal, en hij bloedsnel is in de omschakeling. Zijn nou net kwaliteiten die Klaassen niet heeft.
Frimpong geblesseerd is ook vrij vervelend, want Dumfries speelt bijzonder matig tot nu toe.
Van haal doet niet aan jonge invallersquote:Op woensdag 30 november 2022 10:05 schreef JohnDDD het volgende:
VS komt op vroege voorsprong; Memphis maakt 1-1 in de 70e minuut. Een jonge invaller zorgt voor 2-1 voor Nederland in de 89e minuut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |