Dat was tegen Tsjechie vorig jaar niet anders. Ben benieuwd of er weer een random Ajacied de voorkeur gaat krijgen zaterdag.quote:Op woensdag 30 november 2022 09:21 schreef tong80 het volgende:
Wordt een gemakkelijke overwinning. Nederland heeft op iedere positie betere spelers.
Zou niet meer dan terecht zijn. Alleen Gakpo, Simons, de Vrij en van Dijk hebben ook het niveau van (ex)Ajacieden.quote:Op woensdag 30 november 2022 09:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat was tegen Tsjechie vorig jaar niet anders. Ben benieuwd of er weer een random Ajacied de voorkeur gaat krijgen zaterdag.
Natuurlijk. Ik zou de TV eens afstemmen op voetbal als Ajax niet speelt, misschien vallen andere spelers je dan ook eens op.quote:Op woensdag 30 november 2022 09:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou niet meer dan terecht zijn. Alleen Gakpo, Simons, de Vrij en van Dijk hebben ook het niveau van (ex)Ajacieden.
Zoals welke Nederlandse spelers ?quote:Op woensdag 30 november 2022 10:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik zou de TV eens afstemmen op voetbal als Ajax niet speelt, misschien vallen andere spelers je dan ook eens op.
Ake? De rechtsbackpositie met Dumfries/Frimpong? Danjuma? Malacia? Depay?quote:Op woensdag 30 november 2022 10:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoals welke Nederlandse spelers ?
Zit geen topper tussen.quote:Op woensdag 30 november 2022 10:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ake? De rechtsbackpositie met Dumfries/Frimpong? Danjuma? Malacia? Depay?
Lees het maar eens rustig terug, dit is verspilling van mijn tijd.quote:
Memphis moet eerst zorgen zelf fit te zijn. Vadsig ventje geworden, die wat sjokt over het veld.quote:Op woensdag 30 november 2022 10:47 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Snap de uitspraak eigenlijk wel, toen Bergwijn nog enige vorm had.
Wappie Wout strikes againquote:Op woensdag 30 november 2022 11:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Frimpong blessa. Tikje van Wout.
https://nos.nl/video/2454(...)ng-raakt-geblesseerd
Het gaat er denk ik om met wie Gakpo liever in de spits staat. Depay heeft op dit moment geen recht van spreken.quote:Op woensdag 30 november 2022 10:47 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Snap de uitspraak eigenlijk wel, toen Bergwijn nog enige vorm had.
Gewoon banken rest van het toernooi. Voegt echt niks toe momenteel.quote:Op woensdag 30 november 2022 10:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Memphis moet eerst zorgen zelf fit te zijn. Vadsig ventje geworden, die wat sjokt over het veld.
Denk dat Gakpo beter is op 10. Helemaal in plaats van boerderijhoofd.quote:Op woensdag 30 november 2022 11:15 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Het gaat er denk ik om met wie Gakpo liever in de spits staat. Depay heeft op dit moment geen recht van spreken.
En Weghorst moet lekker in de topklasse gaan voetballen.
Ik denk dat je met Berghuis op 10 en Gakpo naast Memphis wel de beste optie van dit moment hebt, ook kijkend naar vorm. Al viel Janssen gisteren ook niet slecht in...quote:Op woensdag 30 november 2022 11:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat Gakpo beter is op 10. Helemaal in plaats van boerderijhoofd.
Elke keer als Janssen in het veld staat vind ik het heel erg pijnlijk worden, lijkt wel een amateurvoetballer.quote:Op woensdag 30 november 2022 11:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat je met Berghuis op 10 en Gakpo naast Memphis wel de beste optie van dit moment hebt, ook kijkend naar vorm. Al viel Janssen gisteren ook niet slecht in...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |