quote:,Als we wereldkampioen worden komen er veel aanbiedingen. Maar als ik de Nederlandse pers mag geloven, gaan wij dat zeker niet worden."
Is geen verrassing.quote:
Benieuwd of hij dus tegen Dest komt te staan..quote:
Nee, die rent 'm aan alle kanten voorbij, dus niet voor hem, maar achter hem.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Benieuwd of hij dus tegen Dest komt te staan..
Klopt.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Belangrijkste speler in het systeem.
quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Louis zegt geen nee tegen België
Beetje laat. Die hadden ze in 2014 aan moeten nemen. Of anders voor het WK van 2018.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Louis zegt geen nee tegen België
Zou toch wel een hele opmerkelijke keuze zijn van Louis. Kanker, 74 tijdens het volgende WK. En dan nog een land willen trainen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Beetje laat. Die hadden ze in 2014 aan moeten nemen. Of anders voor het WK van 2018.
En toen ging de wekkerquote:Op vrijdag 2 december 2022 10:55 schreef hvan het volgende:
Nederland heeft die poulefase gewoon gebruikt om een beetje te oefenen, aangezien er verder geen voorbereiding is geweest. De insteek was dat ze moesten zorgen om poule winnaar te worden. En dat is met gemak gelukt.
Resultaat is nu dat ze amper energie verbruikt hebben en hebben gezorgd voor onderschatting bij komende tegenstanders.
Ik voorspel;
Nederland - USA 3-0
Nederland - Argentinië 1-0
Nederland - Brazilië 2-1 na verlenging
Nederland - Frankrijk 2-0
En JUICHEN zullen we!
Ja.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zou toch wel een hele opmerkelijke keuze zijn van Louis. Kanker, 74 tijdens het volgende WK. En dan nog een land willen trainen.
Klopt, ik vind Louis trouwens in zijn derde periode ook een stuk minder scherp dan 10 jaar geleden en dat zal alleen maar slechter worden denk ik.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja.
Moet je nu als België ook niet meer aan beginnen. Je hebt nu iemand nodig die door gaat selecteren en dan EK2024 plus WK2026 kan doen.
En je hebt ook niet meer een selectie waarmee je reaistisch gezien voor eremetaal kunt spelen.
België had dit in 2014 of 2018 moeten doen. Toen kon je voor de prijzen mee spelen. In 2024 niet meer.
Hij is ook al wel op leeftijd en heeft het allemaal al een keer meegemaakt. Ik vind het ook geen trainer die je 4 jaar aan het roer moet hebben staan.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Klopt, ik vind Louis trouwens in zijn derde periode ook een stuk minder scherp dan 10 jaar geleden en dat zal alleen maar slechter worden denk ik.
Maar het is wel echt een resultaattrainer die zoveel mogelijk toeval uitsluit.
Het is nog wel maar anderhalf jaar tot volgende EK natuurlijk. Het zou kunnen, sluit niet uit dat ze het toch gaan doen. Maar allemaal net wat te laat denk ik. De selectie is wel echt op zijn retour.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij is ook al wel op leeftijd en heeft het allemaal al een keer meegemaakt. Ik vind het ook geen trainer die je 4 jaar aan het roer moet hebben staan.
Een kwalificatiereeks en 'n toernooi. Daarna moet het klaar zijn.
Ah kun je altijd na uitschakeling nog als excuus gebruiken. Maar zouden andere ploegen toch ook last van moeten hebben dan?quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:54 schreef TLC het volgende:
Meerdere spelers van Oranje hebben griepverschijnselen, blijkbaar door de airco in het stadion
Ja Brazilie ookquote:Op vrijdag 2 december 2022 12:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah kun je altijd na uitschakeling nog als excuus gebruiken. Maar zouden andere ploegen toch ook last van moeten hebben dan?
Daar hebben andere ploegen ook last van. Antony van Brazilië heeft hetzelfde gezegd.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah kun je altijd na uitschakeling nog als excuus gebruiken. Maar zouden andere ploegen toch ook last van moeten hebben dan?
quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:55 schreef hvan het volgende:
Nederland heeft die poulefase gewoon gebruikt om een beetje te oefenen, aangezien er verder geen voorbereiding is geweest. De insteek was dat ze moesten zorgen om poule winnaar te worden. En dat is met gemak gelukt.
Resultaat is nu dat ze amper energie verbruikt hebben en hebben gezorgd voor onderschatting bij komende tegenstanders.
Ik voorspel;
Nederland - USA 3-0
Nederland - Argentinië 1-0
Nederland - Brazilië 2-1 na verlenging
Nederland - Frankrijk 2-0
En JUICHEN zullen we!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |