https://www.fifa.com/fifa(...)711/285073/400128136quote:Noppert;
Dumfries, Timber, Van Dijk (C), Ak, Blind;
Koopmeiners, F. de Jong, Klaassen;
Gakpo, Memphis
MakeTheNetherlandsGreatAgainquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:19 schreef Nia het volgende:
De Amerikanen hebben zich vanavond volledig leeg gespeeld. Misschien werkt dat in ons voordeel.
Die verdediging van hun is matig en ze scoren weinig. Veel naief rennen.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:42 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Ik zie de VS dit wel winnen, lol. Ze hebben veel kenmerken die ons niet liggen
Ik denk dat bij NL de motor zaterdag wel opgeschroefd wordt. Vooralsnog hebben we met twee vingers in de neus de volgende ronde gehaald.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:43 schreef Cupfighter het volgende:
In deze vorm wordt het lastig tegen de USA, er zal feller gespeeld moeten worden
Ja de rode loper ligt al klaar voor ons.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:58 schreef TLC het volgende:
Logisch gezien speelt de winnaar van Nederland - USA in de kwartfinales tegen de winnaar van Argentinie - Denemarken (en dan is n halve finale tegen Brazilie of Spanje)
Maar wie weet verrassen de Polen morgen
quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:42 schreef SpaceOdyssey het volgende:
EK 2008quote:Op dinsdag 29 november 2022 23:08 schreef thedeedster het volgende:
Ik verwacht een moeizame wedstrijd.
Tot nu toe is het tamelijk ruk. Maar als NL een topwedstrijd met veel goals speelt, dan worden ze nogal overmoedig en gaat het de volgende ronde mis.
Gewoon nog met beide voeten op de vloer blijven staan en niet teveel zweven dus.
Van Gaal heeft nog nooit een WK wedstrijd verloren (penalties Argentinie ff niet meegerekend)quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:42 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Tel je die wedstrijd tegen Costa Rica en Mexico waar ook penalties aan te pas kwamen wel mee?quote:Op dinsdag 29 november 2022 23:23 schreef TLC het volgende:
[..]
Van Gaal heeft nog nooit een WK wedstrijd verloren (penalties Argentinie ff niet meegerekend)
Ook niet verloren toch binnen 90 / 120 minuten ?quote:Op dinsdag 29 november 2022 23:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Tel je die wedstrijd tegen Costa Rica en Mexico waar ook penalties aan te pas kwamen wel mee?
Wat dat betreft is zo'n Gakpo wel een prima jongen, wel een bepaald zelfvertrouwen maar zal niet snel naast de schoenen lopen. Hopelijk pakt ie zaterdag weer een goal mee.quote:Op dinsdag 29 november 2022 23:08 schreef thedeedster het volgende:
Ik verwacht een moeizame wedstrijd.
Tot nu toe is het tamelijk ruk. Maar als NL een topwedstrijd met veel goals speelt, dan worden ze nogal overmoedig en gaat het de volgende ronde mis.
Gewoon nog met beide voeten op de vloer blijven staan en niet teveel zweven dus.
Argentini graag. Kunnen er geen klote vanquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:58 schreef TLC het volgende:
Logisch gezien speelt de winnaar van Nederland - USA in de kwartfinales tegen de winnaar van Argentinie - Denemarken (en dan is n halve finale tegen Brazilie of Spanje)
Maar wie weet verrassen de Polen morgen
Ja maar de VS heeft geen verdedigers zoals Van Dijk, Ak en Dumfries.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:44 schreef -XOR- het volgende:
Nederland heeft geen aanvallende speler van het niveau Pulisic.
Sowieso liever Argentini dan Polen of Denemarken.quote:Op dinsdag 29 november 2022 23:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Argentini graag. Kunnen er geen klote van
Dumfries in dit rijtjequote:Op dinsdag 29 november 2022 23:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja maar de VS heeft geen verdedigers zoals Van Dijk, Ak en Dumfries.
Als je de selecties in hun geheel tegen elkaar afzet heeft Nederland uiteraard de betere spelers.quote:Op dinsdag 29 november 2022 23:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja maar de VS heeft geen verdedigers zoals Van Dijk, Ak en Dumfries.
Ik twijfel altijd oprecht aan het verstandelijk vermogen van Amerikanen. Geen idee waarom.quote:Op woensdag 30 november 2022 00:29 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Zaterdag verliezen ze al hun geld hopelijk.
Tegen Mexico was het maar 1 pingelquote:Op dinsdag 29 november 2022 23:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Tel je die wedstrijd tegen Costa Rica en Mexico waar ook penalties aan te pas kwamen wel mee?
Dat is wel wat minder indrukwekkend als je er ook bij zegt dat dezelfde van Gaal 1x het WK niet eens haaldequote:Op dinsdag 29 november 2022 23:23 schreef TLC het volgende:
[..]
Van Gaal heeft nog nooit een WK wedstrijd verloren (penalties Argentinie ff niet meegerekend)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |