Dan maakt het weinig uit lijkt me.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:56 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Daar hebben andere ploegen ook last van. Antony van Brazilië heeft hetzelfde gezegd.
Om Dest maak ik me niet druk, overschatte voetballerquote:Op vrijdag 2 december 2022 12:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Benieuwd of hij dus tegen Dest komt te staan..
Nee juist niet, het maakt heel veel uit.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dan maakt het weinig uit lijkt me.
Heb je hem gezien de afgelopen wedstrijden?quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Om Dest maak ik me niet druk, overschatte voetballer
Ja tegen Iranquote:Op vrijdag 2 december 2022 12:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Heb je hem gezien de afgelopen wedstrijden?
Dan moet je ook gezien hebben dat hij heel veel vuil werk verricht en veel aanvallen/voorzetten initieert.quote:
Ah vertel.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:58 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee juist niet, het maakt heel veel uit.
Verbaast me niks, is ook waanzin om in de airco een buitensport op dit niveau te beoefenen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:54 schreef TLC het volgende:
Meerdere spelers van Oranje hebben griepverschijnselen, blijkbaar door de airco in het stadion
Gezien de tegenstander hecht ik daar niet zoveel waarde aanquote:Op vrijdag 2 december 2022 12:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan moet je ook gezien hebben dat hij heel veel vuil werk verricht en veel aanvallen/voorzetten initieert.
Dat is toch overduidelijk? Meerdere spelers klagen over griepverschijnselen en wijzen naar de airco. Of daar iets mis mee is zal toch uitgezocht moeten worden.quote:
Nee dat snap ik maar als je tegenstander dat probleem ook heeft.quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:02 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat is toch overduidelijk? Meerdere spelers klagen over griepverschijnselen en wijzen naar de airco.
Dat weten we dus niet.quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee dat snap ik maar als je tegenstander dat probleem ook heeft.
Frenkie zei dat ook al na de westrijd en klonk al erg verkouden.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:54 schreef TLC het volgende:
Meerdere spelers van Oranje hebben griepverschijnselen, blijkbaar door de airco in het stadion
Ik krijg er wel weer een beetje zo'n Boedapest-gevoel van, vergelijkbaar met vorig EK. "Ja het was ook wel erg warm"quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
We moeten gewoon alles op alles zetten om vanaf nu alles te winnen.
Gelukkig geen Drank als coach, alhoewel ik Louis in bepaalde opzichten ook niet helemaal kan volgen, oa zijn wisselbeleid.quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik krijg er wel weer een beetje zo'n Boedapest-gevoel van, vergelijkbaar met vorig EK. "Ja het was ook wel erg warm"
Alle ingrediënten voor een enorme kutwedstrijd.
Mochten we morgen gelijkstaan in de 55ste minuut morgen en we pakken weer rood, dan kan ik je in ieder geval voorspellen dat we hem er niet uit gaan slepen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gelukkig geen Drank als coach, alhoewel ik Louis in bepaalde opzichten ook niet helemaal kan volgen, oa zijn wisselbeleid.
Als dit de smoes wordt dan verdienen ze het om zondag in het vliegtuig te zitten terug naar huis.quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:34 schreef Breekfast het volgende:
Ook wel een logische verklaring voor de energieloze indruk die het Nederlands elftal de afgelopen wedstrijden had.
Aan Frenkie was het duidelijkst te merken dat hij niet echt goed te pas was de afgelopen week.
Niet zo erg lijkt me. Een airco maakt je niet ziek.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:54 schreef TLC het volgende:
Announce Covid.quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Niet zo erg lijkt me. Een airco maakt je niet ziek.
Als je snotterig bent of een snothoofd hebt, heeft dat wel degelijk impact op zo'n sportprestatie op het hoogste niveau.quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat heeft het ook wel. Maar ik vond de sfeer net op de persco toch ook weer vrij mat, het is niet veel dit toernooi.quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als je snotterig bent of een snothoofd hebt, heeft dat wel degelijk impact op zo'n sportprestatie op het hoogste niveau.
Al ben je maar beetje verkouden dan kan je echt niet 90minuten vol gaan. Zeker mannen niet.quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |