abonnement Unibet Coolblue
pi_206851677
quote:
Rellen uitgebroken in Brussel na WK-wedstrijd tussen Belgi en Marokko, cameraploeg VRT NWS bekogeld

In Brussel zijn rellen uitgebroken na de WK-wedstrijd tussen Belgi en Marokko. Jongeren steken steps in brand en gooien met flessen. De wagen van een cameraploeg van VRT NWS werd daarbij ook geraakt. De politie heeft het waterkanon ingezet en roept op om de Zuidlaan en omliggende straten te vermijden.

De politie had er zich al op voorbereid: mogelijke rellen vandaag in Brussel naar aanleiding van de WK-wedstrijd tussen Belgi en Marokko vanmiddag. En die voorbereiding was niet voorbarig want er zijn inderdaad rellen uitgebroken. Op foto's is te zien hoe verschillende steps in vlammen opgaan en auto's met blutsen en verbrijzelde ruiten achterblijven.

Een ploeg van VRT NWS was ter plaatse en kon zelf zien hoe het uit de hand liep aan de Maurice Lemonnierlaan, in de buurt van het Zuidstation. Ze zagen hoe honderden jongeren brandjes stichtten en gooiden met volle flessen drank. Ook de wagen van onze cameraploeg werd daarbij bekogeld.

https://www.vrt.be/vrtnws(...)sel-na-wk-wedstrijd/
Deel 1
pi_206851686
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 09:12 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Wat een lulkoek. Dat JIJ dat niet zo voelt is jouw zaak, maar juridisch gezien slaat het helemaal nergens op. Native of niet.

En wat is je vraag aan het einde van je comment?

Waarom ik als ik toch zoveel vertrouwen in papier hebt, waarom ik dan niet gewoon verklaar dat het voorval nooit heeft plaatsgevonden.... Hoe is dat een vraag?
Jij kiest ervoor om de administratieve weergave te interpreteren als absolute werkelijkheid. Dat is JOUW keuze. Dat heb ik je ook al eerder verteld, maar je antwoordt nooit daadwerkelijk ergens op.

Waar heb je het over? Het is altijd een vraag door de syntactische structuur. Als papier de werkelijkheid direct kan vormgeven, dan kunnen we toch gewoon vastleggen dat er geen problemen zijn?

[ Bericht 0% gewijzigd door NecSpeNecMetu op 28-11-2022 09:30:19 ]
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 28 november 2022 @ 09:25:33 #3
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_206851705
Was te verwachten stuur de rekening maar naar Jan Vertongen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_206851789
Je verwacht het niet :{
pi_206851806
@mods: Kan hier een #2 van gemaakt worden?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_206851831
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 09:35 schreef Red_85 het volgende:
@:mods: Kan hier een #2 van gemaakt worden?
Mea culpa. Er was echter al nog een andere hiervoor, dus ik wist niet welk nummer ik er achter moest zetten. Dus het moet #3 of #4 zijn
pi_206851859
Inbreeding is the mating of organisms closely related by ancestry. It goes against the biological aim of mating, which is the shuffling of DNA. Common problems with inbred cultures are all sorts of health problems, low intelligence, mental illnesses and behavioral problems. Inbred cultures most often exist in highly religious cultures or geographically isolated areas.
  maandag 28 november 2022 @ 09:44:12 #8
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_206851899
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 09:23 schreef NecSpeNecMetu het volgende:

[..]
Jij kiest ervoor om de administratieve weergave te interpreteren als absolute werkelijkheid. Dat is JOUW keuze. Dat heb ik je ook al eerder verteld, maar je antwoordt nooit daadwerkelijk ergens op.

Waar heb je het over? Het is altijd een vraag door de syntactische structuur. Als papier de werkelijkheid direct kan vormgeven, dan kunnen we toch gewoon vastleggen dat er geen problemen zijn?
Man, geef me het nummer van je dealer, ik wil ook wel zo'n trip. Zullen we anders bij de rechter kijken of hij het met je eens is? Het is gewoon een feit, of je het nu leuk vindt of niet.

Het is dus ook niet mijn keuze, maar de keuze van het land waarin je leeft, of heb jij schijt aan ons land?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_206851908
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 09:40 schreef RamboDirk het volgende:
Inbreeding is the mating of organisms closely related by ancestry. It goes against the biological aim of mating, which is the shuffling of DNA. Common problems with inbred cultures are all sorts of health problems, low intelligence, mental illnesses and behavioral problems. Inbred cultures most often exist in highly religious cultures or geographically isolated areas.
In Katwijk speelt dit probleem, de kattukse ziekte heb je daar
pi_206851912
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 09:44 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Man, geef me het nummer van je dealer, ik wil ook wel zo'n trip. Zullen we anders bij de rechter kijken of hij het met je eens is? Het is gewoon een feit, of je het nu leuk vindt of niet.
Dan is het probleem opgelost toch? Alle problemen trouwens.
  maandag 28 november 2022 @ 09:46:05 #11
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_206851918
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 09:45 schreef NecSpeNecMetu het volgende:

[..]
Dan is het probleem opgelost toch? Alle problemen trouwens.
Welk probleem is dan opgelost?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_206851929
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 09:46 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Welk probleem is dan opgelost?
Alle. Zolang we het gewoon officieel maken.
pi_206851935
twitter

Het waren inderdaad allemaal Chinezen die liepen te rellen. :')

Het komt wel degelijk uit het feit dat het een probleemgroep is. De voorvallen in andere grote Europeses steden met marokkanen is daar bewijs van.

Het lijkt ook het probleem dat er met de turken is. Die zijn massaal uit de laagontwikkelde gebieden van Turkije naar Nederland gekomen. Ze zijn in al die jaren ook niet meegegroeid met de westerse samenleving en blijven hangen in de conservatieve opvattingen. De Turken hier zijn nog conservatiever dan in Turkije zelf.
  maandag 28 november 2022 @ 09:47:20 #14
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_206851939
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 09:46 schreef NecSpeNecMetu het volgende:

[..]
Alle. Zolang we het gewoon officieel maken.
Jeetje, wat sla je een wartaal uit. Succes verder.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_206851962
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 09:40 schreef RamboDirk het volgende:
Inbreeding is the mating of organisms closely related by ancestry. It goes against the biological aim of mating, which is the shuffling of DNA. Common problems with inbred cultures are all sorts of health problems, low intelligence, mental illnesses and behavioral problems. Inbred cultures most often exist in highly religious cultures or geographically isolated areas.
Er wordt hier ook gewoon getrouwd met directe neven/nichten door turken/marokkanen. Bizar.
pi_206852119
twitter
twitter
twitter


Mooie cocktail van westerse haat + geloof + laag I.Q = dit soort praktijken.

Dan heb je alle mogelijkheden om er wat van te maken, omdat je in 1 van de rijkste westerse landen van de wereld leeft. I don't get it.

Wat gaat er nou structureel mis bij marokkanen dat in hun cultuur (want dat is het feitelijk) de mannen zich niet kunnen gedragen. Ook niet naar vrouwen toe.
pi_206852143
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 09:47 schreef Duiveltja het volgende:
[ twitter ]
Het waren inderdaad allemaal Chinezen die liepen te rellen. :')

Het komt wel degelijk uit het feit dat het een probleemgroep is. De voorvallen in andere grote Europeses steden met marokkanen is daar bewijs van.

Het lijkt ook het probleem dat er met de turken is. Die zijn massaal uit de laagontwikkelde gebieden van Turkije naar Nederland gekomen. Ze zijn in al die jaren ook niet meegegroeid met de westerse samenleving en blijven hangen in de conservatieve opvattingen. De Turken hier zijn nog conservatiever dan in Turkije zelf.
Wij hebben hier in de wijk, schuin tegenover een Turks gezin wonen (enige buitenlanders in de hele wijk). Daar staat dag&nacht een of andere Turkse nieuwsshow aan. Verder leven ze geisoleerd en doen geen enkele moeite aansluiting te vinden met de autochtonen. Het verbaasd mij elke keer weer.

Het is overigens hun goed recht. Het geeft alleen maar aan dat de wil om te integreren er niet echt is. Nederland is voor hun slechts een bron van inkomsten en faciliteiten. En voor de rest willen ze er zo weinig mogelijk mee te maken hebben.
pi_206852347
Was al verbaasd dat bij de vorige wedstrijd geen rellen waren uitgebroken. Hoop voor sommige steden dat de Marrokanen binnen een week uit het toernooi liggen, anders gaat dit tot de kerst door.
pi_206852483
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 10:30 schreef hunterrnl het volgende:
Was al verbaasd dat bij de vorige wedstrijd geen rellen waren uitgebroken. Hoop voor sommige steden dat de Marrokanen binnen een week uit het toernooi liggen, anders gaat dit tot de kerst door.
Donderdag om 16.00 staat Canada op het programma. Ik hoop dat de ME paraat staat om de straten gelijk schoon te vegen. Ik snap niet waarom ze daar altijd zo laat mee zijn. Je weet dat dit een probleem groep is.
  maandag 28 november 2022 @ 10:44:07 #20
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206852495
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 10:30 schreef hunterrnl het volgende:
Was al verbaasd dat bij de vorige wedstrijd geen rellen waren uitgebroken. Hoop voor sommige steden dat de Marrokanen binnen een week uit het toernooi liggen, anders gaat dit tot de kerst door.
De berichten voorafgaand aan de wedstrijd 'zet de ME maar klaar in Brussel' zijn helaas weer bewaarheid.
  maandag 28 november 2022 @ 10:50:10 #21
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_206852533
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 10:30 schreef hunterrnl het volgende:
Was al verbaasd dat bij de vorige wedstrijd geen rellen waren uitgebroken. Hoop voor sommige steden dat de Marrokanen binnen een week uit het toernooi liggen, anders gaat dit tot de kerst door.
Ik hoop dat ze keihard verliezen idd.
Al zal dat ook weer een reden zijn om te rellen.
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_206852613
quote:
4s.gif Op maandag 28 november 2022 10:50 schreef aloa het volgende:

[..]
Ik hoop dat ze keihard verliezen idd.
Al zal dat ook weer een reden zijn om te rellen.
Ja, maar rellen doen ze blijkbaar toch. Of ze nu winnen of verliezen. Gewoon keihard eraf, eentje rellen nog, ME wat sneller inzetten en dan is het weer 4 jaar klaar.
  maandag 28 november 2022 @ 11:07:25 #23
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_206852668
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 09:47 schreef Duiveltja het volgende:
[ twitter ]
Het waren inderdaad allemaal Chinezen die liepen te rellen. :')

Het komt wel degelijk uit het feit dat het een probleemgroep is. De voorvallen in andere grote Europeses steden met marokkanen is daar bewijs van.

Het lijkt ook het probleem dat er met de turken is. Die zijn massaal uit de laagontwikkelde gebieden van Turkije naar Nederland gekomen. Ze zijn in al die jaren ook niet meegegroeid met de westerse samenleving en blijven hangen in de conservatieve opvattingen. De Turken hier zijn nog conservatiever dan in Turkije zelf.
Alweer zo'n ontzettend domme Marokkaan welke onder een steen heeft gelegen blijkbaar.
  maandag 28 november 2022 @ 11:17:03 #24
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_206852765
Was al eerder een screenshot van geplaatst maar dit is het artikel van de Mirror waar de verantwoordelijkheid voor de rellen in Brussel worden gelegd bij de blanke Belgen als reactie op het Marokkaanse feestvieren.

https://www.mirror.co.uk/(...)iot-belgium-28596182

En dan rest natuurlijk de grote vraag: hoe komt het dat de uitwerking in Amsterdam hetzelfde is maar dan zonder die blanke Belgische aggressors. Het zijn hier dus de blanke Nederlanders die namens Belgie de auto's in de fik steken als reactie op het Marokkaanse feestvieren?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_206852977
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 11:17 schreef SpecialK het volgende:
Was al eerder een screenshot van geplaatst maar dit is het artikel van de Mirror waar de verantwoordelijkheid voor de rellen in Brussel worden gelegd bij de blanke Belgen als reactie op het Marokkaanse feestvieren.

https://www.mirror.co.uk/(...)iot-belgium-28596182
Dit is toch ernstig. Nu is the mirror al niet de meest respectabele krant, maar toch. Dit is gewoon propaganda. Het zou eens andersom moeten zijn, dan was de wereld te klein.
pi_206852992
Enthousiaste jongere vol testosteron dwepen elkaar op. Altijd hetzelfde liedje. Nog nooit is een land er aan onderdoor gegaan. Maar de xenofobe-boomers van VB zien hun kans schoon.
pi_206853001
Het is heul belangrijk om de huidskleur te weten wanneer er met vuurwerk wordt gegooid zodat men kan bepalen of er een discussie moet worden gehouden over voetbalsupporters of schedelmeten
pi_206853017
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 09:38 schreef NecSpeNecMetu het volgende:

[..]
Mea culpa. Er was echter al nog een andere hiervoor, dus ik wist niet welk nummer ik er achter moest zetten. Dus het moet #3 of #4 zijn
Volgens mij was dit de eerste :)

NWS / Rellen uitgebroken in Brussel na WK-wedstrijd tussen Belgi en Marokko
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_206853033
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 11:38 schreef theunderdog het volgende:
Enthousiaste jongere vol testosteron dwepen elkaar op. Altijd hetzelfde liedje. Nog nooit is een land er aan onderdoor gegaan. Maar de xenofobe-boomers van VB zien hun kans schoon.
Steek lekker je kop in het zand joh, met je 'jongeren'.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_206853047
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 11:43 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Steek lekker je kop in het zand joh, met je 'jongeren'.
Waar heb ik ongelijk dan? zijn de rellen nog steeds bezig? is de toekomst van Nederland nu voorbij?

Of zijn de relschoppers ook gewoon gaan slapen?
pi_206853059
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 11:43 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Steek lekker je kop in het zand joh, met je 'jongeren'.
'Conservatieve jongeren' zelfs.
pi_206853132
Toch blijft die ene vraag zo onbeantwoord: als je zo nationalistisch en trots bent op een land waar toevallig je opa en oma vandaan komen, waarom trek je er dan niet heen en ga je daar wonen?
pi_206853176
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 11:48 schreef Homey het volgende:
Toch blijft die ene vraag zo onbeantwoord: als je zo nationalistisch en trots bent op een land waar toevallig je opa en oma vandaan komen, waarom trek je er dan niet heen en ga je daar wonen?
Omdat ze helemaal niet zo 'nationalistisch' zijn. Dat is wat jij erop projecteert. Ze hebben een bepaalde identificatie met Marokko, maar in Marokko heeft men heel snel door dat het Europeanen zijn.

Het zijn dus eerder jongeren met identiteit-problematiek.
pi_206853194
Veel Nederlandse-Marokkanen in Nederland zijn van berber-komaf. Die mogen in Marokko blij zijn als ze niet op hun knieeen hoeven voor de Arabische-tjaad.
pi_206853202
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 11:48 schreef Homey het volgende:
Toch blijft die ene vraag zo onbeantwoord: als je zo nationalistisch en trots bent op een land waar toevallig je opa en oma vandaan komen, waarom trek je er dan niet heen en ga je daar wonen?
Denk je dat Nederlandse Canadezen/Australirs niet in het oranje gekleed zijn op dit moment
pi_206853250
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 11:48 schreef Homey het volgende:
Toch blijft die ene vraag zo onbeantwoord: als je zo nationalistisch en trots bent op een land waar toevallig je opa en oma vandaan komen, waarom trek je er dan niet heen en ga je daar wonen?
Daar krijg je ook geen stageplaats in de schoot geworpen, is een uitkering scoren wat lastiger, etc.
pi_206853254
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 11:52 schreef theunderdog het volgende:
Veel Nederlandse-Marokkanen in Nederland zijn van berber-komaf. Die mogen in Marokko blij zijn als ze niet op hun knieeen hoeven voor de Arabische-tjaad.
Ze vinden Arabieren uit de grote steden toch vooral flikkertjes?
pi_206853259
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 11:52 schreef moby_jones het volgende:

[..]
Denk je dat Nederlandse Canadezen/Australirs niet in het oranje gekleed zijn op dit moment
Die waren in Canada en Australi in elk geval niet de boel aan het afbreken na de zege op Senegal.
  Moderator maandag 28 november 2022 @ 11:59:47 #39
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206853273
Is er nu ergens echt wat gebeurt trouwens?

Kleine groepjes 'jongeren' die volle flessen wijn en vuurwerk gooien naar de politie en zich direct laten wegjagen door de ME klinkt toch niet zo heel boeiend achteraf gezien
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_206853286
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 11:52 schreef moby_jones het volgende:

[..]
Denk je dat Nederlandse Canadezen/Australirs niet in het oranje gekleed zijn op dit moment
Nee, de 2e of 3e generatie daar steunen Canada en Australi op het WK. En ja, ik ben in die landen geweest en kwam wel eens een nazaat tegen. Die weten niks van Nederland en spreken geen woord Nederlands. Hooguit 1x in Nederland geweest, sommige ook nooit.
pi_206853305
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 11:50 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Omdat ze helemaal niet zo 'nationalistisch' zijn. Dat is wat jij erop projecteert. Ze hebben een bepaalde identificatie met Marokko, maar in Marokko heeft men heel snel door dat het Europeanen zijn.

Het zijn dus eerder jongeren met identiteit-problematiek.
Ik denk eerder een heel laag IQ en geen normen en waarden besef. En ouders die massaal wegkijken.

Punt is in die Noord-Afrikaanse cultuur: er is totaal geen zelfreflectie. Zo blijf je hangen in een stenen tijdperk mentaliteit en verstandsniveau.
pi_206853324
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 11:58 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ze vinden Arabieren uit de grote steden toch vooral flikkertjes?
Arabieren maken daar de dienst uit. Er is behoorlijke onderdrukking jegens de Berbers.
pi_206853334
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 11:59 schreef sp3c het volgende:
Is er nu ergens echt wat gebeurt trouwens?

Kleine groepjes 'jongeren' die volle flessen wijn en vuurwerk gooien naar de politie en zich direct laten wegjagen door de ME klinkt toch niet zo heel boeiend achteraf gezien
In Brussel zijn er ook pogingen geweest tot plunderingen, auto's omver gegooid en op live tv is een verslaggever van VTM lastig gevallen.
pi_206853338
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 12:03 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Arabieren maken daar de dienst uit. Er is behoorlijke onderdrukking jegens de Berbers.
Als je het zo ziet in Brussel en zo, dan is de conclusie ook wel dat je ze maar beter kort kunt houden.
pi_206853339
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 12:01 schreef Homey het volgende:

[..]
Ik denk eerder een heel laag IQ en geen normen en waarden besef. En ouders die massaal wegkijken.

Punt is in die Noord-Afrikaanse cultuur: er is totaal geen zelfreflectie. Zo blijf je hangen in een stenen tijdperk mentaliteit en verstandsniveau.
Lijkt mij niet. Rellen is er voor elk intelligentie-niveau. Daar is genoeg onderzoek naar gedaan.
pi_206853343
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 12:04 schreef hunterrnl het volgende:

[..]
In Brussel zijn er ook pogingen geweest tot plunderingen, auto's omver gegooid en op live tv is een verslaggever van VTM lastig gevallen.
Dat laatste was in Borgerhout, ook wel bekend als Borgerokko.
pi_206853352
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 12:01 schreef Homey het volgende:

[..]
Ik denk eerder een heel laag IQ en geen normen en waarden besef. En ouders die massaal wegkijken.

Punt is in die Noord-Afrikaanse cultuur: er is totaal geen zelfreflectie. Zo blijf je hangen in een stenen tijdperk mentaliteit en verstandsniveau.
Gelukkig maar dat we nog high IQ relschoppers hebben die 500-jaar oude fonteinen bezichtigen
pi_206853353
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 00:39 schreef Harvest89 het volgende:
Maar wel erg lief dat je het voor hem opneemt terwijl hij dus heeft gezegd dat hij hoopt op een extreem rechts Europa met bijbehorende grote schoonmaak. Ga je gezellig met hem mee op jacht als de tijd rijp is? B:)B
Als iemand het heeft over een strenger integratie beleid en een actiever remigratie beleid, dan is dat niet hetzelfde als datgene wat jij in jouw fantasie er van maakt, zo blijkt.
Van actief ten strijde trekken, "op jacht" gaan, mensen uit hun huizen sleuren en of in elkaar slaan omdat ze Marokkaan, islamitisch of bijvoorbeeld homoseksueel zijn, daar is hier op geen enkele manier sprake van. Sorry, maar opnieuw vind ik hier dat je enorm overdrijft en je je aanstelt. Dit is overigens een trucje wat heel vaak word gebruikt als het aankomt op kritiek waarbij het (Marokkaanse/islamitische) beestje bij zn Marokkaanse/islamitische naam word genoemd. Zo vaak dat het zn werking begint te missen en dat het enorm doorzichtig is geworden. Bespaar je de volgende keer dus maar gewoon de moeite.

Maar mocht het wel het geval zijn dat iemand anderen echt ophitst om over te gaan op (het dreigen van) zulks geweld, dan zou ik dat zeer verwerpelijk vinden. En ik gok zomaar dat @DeVerzamelaar dat ook zo vind. Want er zijn nogal wat mensen (zeker jongeren in dit geval) die wel gevoelig zijn voor dat soort gestoorde ophitserij.

Zoals jij dat vroeger in jouw jonge jaren ook bent geweest, of niet?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  Moderator maandag 28 november 2022 @ 12:05:34 #49
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206853355
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 12:04 schreef hunterrnl het volgende:

[..]
In Brussel zijn er ook pogingen geweest tot plunderingen, auto's omver gegooid en op live tv is een verslaggever van VTM lastig gevallen.
Geen Feijenoord vs Ajax zeg maar
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_206853382
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 11:38 schreef theunderdog het volgende:
Enthousiaste jongere vol testosteron dwepen elkaar op. Altijd hetzelfde liedje. Nog nooit is een land er aan onderdoor gegaan. Maar de xenofobe-boomers van VB zien hun kans schoon.
Tsja, je ziet dezelfde beelden als Ajax of Feyenoord supporters iets te vieren hebben, dus wat dat betreft zijn ze goed geintegreerd.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_206853398
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 11:59 schreef sp3c het volgende:
Is er nu ergens echt wat gebeurt trouwens?

Kleine groepjes 'jongeren' die volle flessen wijn en vuurwerk gooien naar de politie en zich direct laten wegjagen door de ME klinkt toch niet zo heel boeiend achteraf gezien
In Rotterdam heeft de ME een charge uit moeten voeren heb ik gehoord, maar dat zijn ze daar wel gewend lijkt me.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_206853430
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 12:07 schreef Hathor het volgende:

[..]
Tsja, je ziet dezelfde beelden als Ajax of Feyenoord supporters iets te vieren hebben, dus wat dat betreft zijn ze goed geintegreerd.
Dat dus.
pi_206853576
Het enige waarover ik mij constant verbaas, is dat onze overheid niet instaat is dit in de kiem te smoren. Of het nu gaat over Nederlands-Marokkaanse jongeren, feyenoord-Ajax hooligans of wappies.
  Moderator maandag 28 november 2022 @ 12:26:20 #54
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206853626
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 12:09 schreef Hathor het volgende:

[..]
In Rotterdam heeft de ME een charge uit moeten voeren heb ik gehoord, maar dat zijn ze daar wel gewend lijkt me.
1 charge hebben ze het niet eens meer over bij de koffie vanochtend
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_206853681
Filip de Winter de ook boos. Boos dat deze jongeren zich geen 'Belg' voelen. Hij als Vlaams-Nationalist. Voor degene die traag zijn: hij is als Vlaams-Nationalist boos dat mensen zich geen Belg voelen. Snapt um?
pi_206853798
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 12:22 schreef theunderdog het volgende:
Het enige waarover ik mij constant verbaas, is dat onze overheid niet instaat is dit in de kiem te smoren. Of het nu gaat over Nederlands-Marokkaanse jongeren, feyenoord-Ajax hooligans of wappies.
Echt?
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_206853925
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 12:22 schreef theunderdog het volgende:
Het enige waarover ik mij constant verbaas, is dat onze overheid niet instaat is dit in de kiem te smoren. Of het nu gaat over Nederlands-Marokkaanse jongeren, feyenoord-Ajax hooligans of wappies.
Leef je onder een steen?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_206854001
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 12:04 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Lijkt mij niet. Rellen is er voor elk intelligentie-niveau. Daar is genoeg onderzoek naar gedaan.
Onzin. Ooit een groep Japanners zo massaal zien rellen in Nederland? En waarom zou dat zijn?

Hier een klassiek voorbeeld van 0,0 zelfreflectie bij een Marokkaan:

https://www.geenstijl.nl/5167981/je-zoon-is-tuig/
pi_206854075
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 12:11 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Dat dus.
Nee hoor.

Bij hooligans zie je ook massale afkeer van 'de eigen groep'. Zeer veel witte Nederlanders die openlijk walging betuigen van wandaden van hooligans.

Maar dat zie je niet bij Marokkanen. Die houden allemaal hun mond dicht. Ook de kopstukken zijn muisstil, zoals een Afellay. Zeer tribaal, 0,0 zelfreflectie.

Huiswerkopdrachtje voor jou: ga jij maar eens op zoek naar reacties van Marokkanen die met hun echte naam walging uitspreken over die Marokkaanse geweldplegers en een link leggen met hun eigen cultuur.

Succes met zoeken.
pi_206854209
Waar zijn de prominente Marokkanen die zich nadrukkelijk uitspreken tegen dit geweld zoals Ali B, Riduan Taghi, Nabil B etc?
pi_206854239
https://www.trouw.nl/nieu(...)-we-liever~b6c88152/

Goed leesvoer wat betreft het marokkanen probleem van Nederland.

Alle hulpverleners en publieke geld dat naar deze groep gaat om ze te helpen, kortom het overheidsinfuus van hulp is allemaal niet effectief..
  maandag 28 november 2022 @ 13:14:56 #62
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206854289
quote:
4s.gif Op maandag 28 november 2022 12:05 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Als iemand het heeft over een strenger integratie beleid en een actiever remigratie beleid, dan is dat niet hetzelfde als datgene wat jij in jouw fantasie er van maakt, zo blijkt.
Van actief ten strijde trekken, "op jacht" gaan, mensen uit hun huizen sleuren en of in elkaar slaan omdat ze Marokkaan, islamitisch of bijvoorbeeld homoseksueel zijn, daar is hier op geen enkele manier sprake van. Sorry, maar opnieuw vind ik hier dat je enorm overdrijft en je je aanstelt. Dit is overigens een trucje wat heel vaak word gebruikt als het aankomt op kritiek waarbij het (Marokkaanse/islamitische) beestje bij zn Marokkaanse/islamitische naam word genoemd. Zo vaak dat het zn werking begint te missen en dat het enorm doorzichtig is geworden. Bespaar je de volgende keer dus maar gewoon de moeite.

Maar mocht het wel het geval zijn dat iemand anderen echt ophitst om over te gaan op (het dreigen van) zulks geweld, dan zou ik dat zeer verwerpelijk vinden. En ik gok zomaar dat @:DeVerzamelaar dat ook zo vind. Want er zijn nogal wat mensen (zeker jongeren in dit geval) die wel gevoelig zijn voor dat soort gestoorde ophitserij.

Zoals jij dat vroeger in jouw jonge jaren ook bent geweest, of niet?
Hopend op een extreemrechtse samenleving met grote schoonmaak. Zijn woorden niet de mijne. Weet je zeker dat je het voor hem op wil nemen? Bij DeVerzamelaar zal het waarschijnlijk allemaal niet puur bij islam blijven ook gezien zijn obsessie met omvolking.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_206854303
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 13:07 schreef Duiveltja het volgende:
https://www.trouw.nl/nieu(...)-we-liever~b6c88152/

Goed leesvoer wat betreft het marokkanen probleem van Nederland.

Alle hulpverleners en publieke geld dat naar deze groep gaat om ze te helpen, kortom het overheidsinfuus van hulp is allemaal niet effectief..
Dit idd.

Sterker nog, die culturele component is altijd de basiscomponent voor het enorme criminaliteitsprobleem bij Marokkanen.

Grappig is: iedereen weet dat in Marokko zelf. Die zijn die Berber lui spuugzat. Die hebben daar ook een heel slecht imago (en terecht).

Je kan je wel indenken hoe blij de Marokkaanse regering was dat landen als Belgi en Nederland bereid waren hun criminelen, tuig van de richel, tokkies, etcetera over wilden nemen. Dat heet social dumping, je dumpt letterlijk jouw rommel in andere landen.

En snap je waarom, Marokko ze ook niet terug wil.
pi_206854322
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 13:14 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Hopend op een extreemrechtse samenleving met grote schoonmaak. Zijn woorden niet de mijne. Weet je zeker dat je het voor hem op wil nemen? Bij DeVerzamelaar zal het waarschijnlijk allemaal niet puur bij islam blijven ook gezien zijn obsessie met omvolking.
Problemen zijn grotendeels opgelost als je een groot deel van de islamieten terugstuurt naar overwegend islamitische landen.
  maandag 28 november 2022 @ 13:20:41 #65
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_206854335
De meeste van onze Marokkanen in zowel Belgi als Nederland zijn Rifijnen, 90% komt uit de regio van Nador.

Ook in Marokko is dit een van de meest onrustige regio's. met vaak rellen en demonstraties.
De meeste salafisten, en IS / Deash cellen worden ontdekt in het noordelijke deel van Marokko, dus behalve onrust zijn de mensen in het RIF ook een stuk radicaler in het geloof.

In steden als Rabat worden deze bewoners ook gezien als boeren, een beetje hoe de gemiddelde Randstedeling kijkt naar mensen uit Urk of Staphorst.

Dit is van wikipedia, over Nador.

''bij diverse opstanden zijn er honderden slachtoffers gemaakt door het leger. De meeste slachtoffers zijn volgens sommigen in onbekende (collectieve) graven gedumpt door de toenmalige Marokkaanse legereenheden en veiligheidsdiensten DST en CAP-1.[bron?]

Ook in latere jaren was het regelmatig onrustig in Nador. In 1984 vielen er 16 doden tijdens betogingen.[8] Ook in 2016 en 2017 braken er protesten uit

Naast migratie zijn smokkel met de Spaanse enclave Melilla en het verbouwen van cannabis de belangrijkste manieren om aan geld te komen in de regio.[bron?] Meer dan 30% van de Riffijnen is gemigreerd (meestal naar West-Europa).''
pi_206854336
twitter
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  maandag 28 november 2022 @ 13:22:55 #67
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206854349
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 11:59 schreef sp3c het volgende:
Is er nu ergens echt wat gebeurt trouwens?

Kleine groepjes 'jongeren' die volle flessen wijn en vuurwerk gooien naar de politie en zich direct laten wegjagen door de ME klinkt toch niet zo heel boeiend achteraf gezien
Was het ook niet. Maar jij bent niet nieuw hier op Fok!
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Moderator maandag 28 november 2022 @ 13:28:08 #68
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206854400
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2022 13:22 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Was het ook niet. Maar jij bent niet nieuw hier op Fok!
Ok?

Beetje ziekjes en geen zin om te googelen verder, zo gaat dat soms :{w
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 28 november 2022 @ 13:28:27 #69
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206854405
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 13:19 schreef Halcon het volgende:

[..]
Problemen zijn grotendeels opgelost als je een groot deel van de islamieten terugstuurt naar overwegend islamitische landen.
Problemen zijn ook grotendeels opgelost als je de meeste mannen gewoon een spuitje geeft.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_206854412
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 11:59 schreef sp3c het volgende:
Is er nu ergens echt wat gebeurt trouwens?

Kleine groepjes 'jongeren' die volle flessen wijn en vuurwerk gooien naar de politie en zich direct laten wegjagen door de ME klinkt toch niet zo heel boeiend achteraf gezien
Heb je de beelden gezien? Als je dat niet boeiend vindt, hoop ik dat ze de volgende keer in jouw straat rellen met jouw eigendommen en gezin. :) :Y
  maandag 28 november 2022 @ 13:28:59 #71
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_206854413
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 13:20 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Gelukkig is er ook veel vrede en wordt er flink gefeest door deze gemaskerde gezelligheidsdieren.
pi_206854419
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2022 13:28 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Problemen zijn ook grotendeels opgelost als je de meeste mannen gewoon een spuitje geeft.
:')
  maandag 28 november 2022 @ 13:30:33 #73
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206854429
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 13:28 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ok?

Beetje ziekjes en geen zin om te googelen verder, zo gaat dat soms :{w
Beterschap.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Moderator maandag 28 november 2022 @ 13:32:08 #74
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206854447
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 13:28 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Heb je de beelden gezien? Als je dat niet boeiend vindt, hoop ik dat ze de volgende keer in jouw straat rellen met jouw eigendommen en gezin. :) :Y
oooooooooooeeeh, stoere boi hier hoor, heb je dit gezien @Haags?

Bijna antwoord op de vraag ook ...
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 28 november 2022 @ 13:34:39 #75
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_206854472
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 13:32 schreef sp3c het volgende:

[..]
oooooooooooeeeh, stoere boi hier hoor, heb je dit gezien @:haags?

Bijna antwoord op de vraag ook ...
Dan heb je je antwoord, als dat de volgende keer bij jou in de straat gebeurt. ^O^
  Moderator maandag 28 november 2022 @ 13:45:14 #76
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206854554
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2022 13:34 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Dan heb je je antwoord, als dat de volgende keer bij jou in de straat gebeurt. ^O^
Maar ... gisteravond is dan dus superheftig geweest mits het ook een keer bij mij in de straat gebeurt?

Of viel het gisteravond wel mee mits het ook een keer in mijn straat gebeurt?

Het is niet allemaal even duidelijk maar wat voor mij als een paal boven water staat is hoe stoer @Duiveltja is, dat is een mannetjesputter hoor, die gebruikt geen rietje maar die bijt gewoon een gat in zijn melkje en begint daaruit te drinken tijdens de overblijf, die krijgt zeker een vriendinnetje straks in de brugklas _O_
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  User die overal opduikt 2022 maandag 28 november 2022 @ 13:45:37 #77
186611 Haags
pi_206854557
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 13:32 schreef sp3c het volgende:

[..]
oooooooooooeeeh, stoere boi hier hoor, heb je dit gezien @:haags?

Bijna antwoord op de vraag ook ...
Lol, generale repetitie voor oudejaarsnacht voor de plicie Haaglanden.
Zonder wrijving geen glans
  Moderator maandag 28 november 2022 @ 13:47:41 #78
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206854581
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 13:45 schreef Haags het volgende:

[..]
Lol, generale repetitie voor oudejaarsnacht voor de plicie Haaglanden.
Ja het had zo mooi kunnen zijn :P
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 28 november 2022 @ 13:53:19 #79
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_206854622
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 13:45 schreef sp3c het volgende:

[..]
Maar ... gisteravond is dan dus superheftig geweest mits het ook een keer bij mij in de straat gebeurt?

Of viel het gisteravond wel mee mits het ook een keer in mijn straat gebeurt?

Het is niet allemaal even duidelijk maar wat voor mij als een paal boven water staat is hoe stoer @:duiveltja is, dat is een mannetjesputter hoor, die gebruikt geen rietje maar die bijt gewoon een gat in zijn melkje en begint daaruit te drinken tijdens de overblijf, die krijgt zeker een vriendinnetje straks in de brugklas _O_
En wanneer vier je zelf je 13e verjaardag? Godverdomme wat kinderachtig. :')

Ik vond gisteravond vrij heftig.

Als er andermans eigendommen in vlammen opgaan, vernielingen worden aangericht en zelfs de ME er aan te pas moet komen omdat onze vrienden uit Marokko een wedstrijd gewonnen hebben notabene.

Lekker feestje bouwen met je bivakmuts *O*
  Moderator maandag 28 november 2022 @ 13:59:52 #80
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206854696
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2022 13:53 schreef Mubassie het volgende:

[..]
En wanneer vier je zelf je 13e verjaardag? Godverdomme wat kinderachtig. :')
Och ik kan ook een ban vragen voor zo'n idioot maar ik los dat dan liever met een glimlach op

Sue me :)
quote:
Ik vond gisteravond vrij heftig.

Als er andermans eigendommen in vlammen opgaan, vernielingen worden aangericht en zelfs de ME er aan te pas moet komen omdat onze vrienden uit Marokko een wedstrijd gewonnen hebben notabene.

Lekker feestje bouwen met je bivakmuts *O*
Ja eens hoor maar in een land waarin ze het zelfs in de tweede divisie voor 375 oid toeschouwers gemiddeld presteren met elkaar op de vuist te gaan klinkt dit niet bepaald als een hoogtepunt van het seizoen voor de mannen van de ME imo

Tenzij ik wat gemist heb, vandaar de initile vraag
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 28 november 2022 @ 14:06:14 #81
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206854749
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2022 13:53 schreef Mubassie het volgende:
Ik vond gisteravond vrij heftig.

Jij bent niets gewend dat is duidelijk. Net zoals die andere user die niet meer in een trein durft te reizen,en bang is voor kerstmarkten.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 28 november 2022 @ 14:18:53 #82
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_206854862
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 14:06 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Jij bent niets gewend dat is duidelijk. Net zoals die andere user die niet meer in een trein durft te reizen,en bang is voor kerstmarkten.
En jou moet ik nog serieus nemen? Ouwe nazi _O-
  Moderator maandag 28 november 2022 @ 14:21:07 #83
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206854892
Schien beter als we de Nazi's er nog ff buiten laten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_206855302
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 13:20 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Ook bizar hoe er krampachtig wordt vermeden om gewoon te zeggen welke bevolkingsgroep zich weer eens niet kon gedragen. In Rotterdam is het de grootste overlastgevende groep. Wat dat betreft een zegen dat Turkije niet meedoet.

Donderdag nieuwe rellen?
pi_206855327
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 14:06 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Jij bent niets gewend dat is duidelijk. Net zoals die andere user die niet meer in een trein durft te reizen,en bang is voor kerstmarkten.
Donderdag ga jij met een regenboog vlag door de Schilderswijk. :Y Komt vast goed. :D
pi_206855778
twitter

twitter


Beelden uit Marokko. Gaat er toch wat anders aan toe, dan de nageboortes die we hier hebben. :)
pi_206855904
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 15:29 schreef Duiveltja het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]

Beelden uit Marokko. Gaat er toch wat anders aan toe, dan de nageboortes die we hier hebben. :)
1 filmpje, zegt niks.
pi_206855918
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 15:37 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
1 filmpje, zegt niks.
Ik kan mij zo voorstellen dat je daar niet wilt gaan rellen.
pi_206856596
Heb deze email naar diverse politieke partijen gestuurd! (Zal het helpen?)

===================================================================================
Onze fijne multiculturele samenleving.

Hoi,

Fijn h?
Gaaf land hebben we h?
Zijn jullie nog steeds aan het wegkijken?
Moet er maar weer wat geitenwollensokken naar de wijken toe?

Politici die dit steeds maar toegelaten hebben, (Lekker toch multiculti?), hebben Nederland verkwanseld!!!

https://nos.nl/artikel/24(...)-rellen-in-rotterdam

https://nos.nl/artikel/24(...)n-na-wk-zege-marokko


Gr,

Bocaj

PS Mijn vaasje is al jaren gebroken hoor!
PS2 Ik begrijp ook wel dat ik misschien weer op de generalisatie toer ben, want er zijn ook wel goedwillenden.
PS3 Maar waarom nou altijd maar weer die Marokkanen? Had Rob Oudkerk het jaren geleden dan toch goed gezien?
PS4 Nederland is in vele opzichten een groot kutland geworden en dat zal het ook blijven.
===================================================================================

:D :D :')
pi_206856611
Riots in Belgium and the Netherlands

On 27 November 2022, following a Belgium defeat during the 2022 FIFA World Cup, riots broke out across Belgium and the Netherlands. Rioters pelted the police with fireworks and glass. So far 100 policemen were mobilized because of this incident and 11 people have been arrested.


:')
Het waren teleurgestelde Belgen
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrires kennen we niet
Denk unlimited
pi_206856621
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 16:40 schreef Bocaj het volgende:
Heb deze email naar diverse politieke partijen gestuurd! (Zal het helpen?)

===================================================================================
Onze fijne multiculturele samenleving.

Hoi,

Fijn h?
Gaaf land hebben we h?
Zijn jullie nog steeds aan het wegkijken?
Moet er maar weer wat geitenwollensokken naar de wijken toe?

Politici die dit steeds maar toegelaten hebben, (Lekker toch multiculti?), hebben Nederland verkwanseld!!!

https://nos.nl/artikel/24(...)-rellen-in-rotterdam

https://nos.nl/artikel/24(...)n-na-wk-zege-marokko


Gr,

Bocaj

PS Mijn vaasje is al jaren gebroken hoor!
PS2 Ik begrijp ook wel dat ik misschien weer op de generalisatie toer ben, want er zijn ook wel goedwillenden.
PS3 Maar waarom nou altijd maar weer die Marokkanen? Had Rob Oudkerk het jaren geleden dan toch goed gezien?
PS4 Nederland is in vele opzichten een groot kutland geworden en dat zal het ook blijven.
===================================================================================

:D :D :')
Vertel dat je een wajopnger bent zonder te vertellen dat je een wajonger bent.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206856632
quote:
2s.gif Op maandag 28 november 2022 16:44 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Vertel dat je een wajopnger bent zonder te vertellen dat je een wajonger bent.
:')
pi_206856657
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 16:40 schreef Bocaj het volgende:
Heb deze email naar diverse politieke partijen gestuurd! (Zal het helpen?)

===================================================================================
Onze fijne multiculturele samenleving.

Hoi,

Fijn h?
Gaaf land hebben we h?
Zijn jullie nog steeds aan het wegkijken?
Moet er maar weer wat geitenwollensokken naar de wijken toe?

Politici die dit steeds maar toegelaten hebben, (Lekker toch multiculti?), hebben Nederland verkwanseld!!!

https://nos.nl/artikel/24(...)-rellen-in-rotterdam

https://nos.nl/artikel/24(...)n-na-wk-zege-marokko


Gr,

Bocaj

PS Mijn vaasje is al jaren gebroken hoor!
PS2 Ik begrijp ook wel dat ik misschien weer op de generalisatie toer ben, want er zijn ook wel goedwillenden.
PS3 Maar waarom nou altijd maar weer die Marokkanen? Had Rob Oudkerk het jaren geleden dan toch goed gezien?
PS4 Nederland is in vele opzichten een groot kutland geworden en dat zal het ook blijven.
===================================================================================

:D :D :')
Een handvol stagaires hebben je mail naar de Spam moeten slepen. Tot hier de impact van jouw mail.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  maandag 28 november 2022 @ 16:50:54 #94
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_206856675
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2022 13:28 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Problemen zijn ook grotendeels opgelost als je de meeste mannen gewoon een spuitje geeft.
Beetje extreem, vind je niet? Alle moslims wegsturen is veel beter en humaner. In ieder geval veel humaner dan hoe moslims in hun eigen land met andersdenkenden omgaan.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_206856696
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 17:16 schreef Aberkullie het volgende:
Wat bezielt deze mensen
Daar is geen antwoord meer op te geven. ;)
pi_206856741
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 16:48 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Een handvol stagaires hebben je mail naar de Spam moeten slepen. Tot hier de impact van jouw mail.
Ik vrees dat ik je daar gelijk in moet geven. ;(
Al heb ik nog wel eens contact met Caroline van der Plas (BBB).
Heb ik een leuk gesprekje gehad over de wolven.
Ook in het verleden wel eens met Henk Krol. (50Plus partij).
Maar de rest zal het misschien wel nooit lezen inderdaad... Leden van de regering zijn sowieso qua email niet eens meer te bereiken. (Moet dan via het ministerie met secretaressen etc.)
  Moderator maandag 28 november 2022 @ 17:00:27 #97
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206856757
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 16:58 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Ik vrees dat ik je daar gelijk in moet geven. ;(
Al heb ik nog wel eens contact met Caroline van der Plas (BBB).
Heb ik een leuk gesprekje gehad over de wolven.
Ook in het verleden wel eens met Henk Krol. (50Plus partij).
Maar de rest zal het misschien wel nooit lezen inderdaad... Leden van de regering zijn sowieso qua email niet eens meer te bereiken. (Moet dan via het ministerie met secretaressen etc.)
Nouja probeer eens een fatsoenlijk nette brief te schrijven dan is de kans wel groter dat ze reageren in plaats van een paar losse zinnen met vraagtekens.
  maandag 28 november 2022 @ 17:04:38 #98
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206856780
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 16:50 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Beetje extreem, vind je niet?
Inderdaad. Als je denkt dat dat een serieuze reactie was.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 28 november 2022 @ 17:06:02 #99
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206856791
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 16:40 schreef Bocaj het volgende:
Heb deze email naar diverse politieke partijen gestuurd!
Dit is niet serieus toch?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_206856796
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 17:00 schreef Momo het volgende:

[..]
Nouja probeer eens een fatsoenlijk nette brief te schrijven dan is de kans wel groter dat ze reageren in plaats van een paar losse zinnen met vraagtekens.
Brrrrr. Zal mij een beetje uitsloven zeg.
Je zult toch een nette nietszeggende brief terugkrijgen. Het heeft onze aandacht. :')
Vond de twitter reactie van Dilan Yeşilgz-Zegerius wel goed.
pi_206856803
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 17:06 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dit is niet serieus toch?
:o
  maandag 28 november 2022 @ 17:12:02 #102
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_206856828
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 16:40 schreef Bocaj het volgende:
Heb deze email naar diverse politieke partijen gestuurd! (Zal het helpen?)

===================================================================================
Onze fijne multiculturele samenleving.

Hoi,

Fijn h?
Gaaf land hebben we h?
Zijn jullie nog steeds aan het wegkijken?
Moet er maar weer wat geitenwollensokken naar de wijken toe?

Politici die dit steeds maar toegelaten hebben, (Lekker toch multiculti?), hebben Nederland verkwanseld!!!

https://nos.nl/artikel/24(...)-rellen-in-rotterdam

https://nos.nl/artikel/24(...)n-na-wk-zege-marokko


Gr,

Bocaj

PS Mijn vaasje is al jaren gebroken hoor!
PS2 Ik begrijp ook wel dat ik misschien weer op de generalisatie toer ben, want er zijn ook wel goedwillenden.
PS3 Maar waarom nou altijd maar weer die Marokkanen? Had Rob Oudkerk het jaren geleden dan toch goed gezien?
PS4 Nederland is in vele opzichten een groot kutland geworden en dat zal het ook blijven.
===================================================================================

:D :D :')
:D :D
pi_206857465
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 13:14 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Hopend op een extreemrechtse samenleving met grote schoonmaak. Zijn woorden niet de mijne. Weet je zeker dat je het voor hem op wil nemen? Bij DeVerzamelaar zal het waarschijnlijk allemaal niet puur bij islam blijven ook gezien zijn obsessie met omvolking.
Je interpreteert het allemaal bewust zo extreem mogelijk alleen maar om de ander als extremist weg te kunnen zetten.

Want "rechts".

Succes ermee kameraad. :W

On topic; rellende "voetbalfans".
Ben benieuwd bij welke wedstrijd we ze opnieuw gaan zien. Ghana? Vanmiddag gewonnen, we gaan het zien.

Zal toch wel niet wr met Marokko zijn. Dat zou dan wel heel erg toevallig zijn.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_206857649
Den Haag neemt geen extra maatregelen rondom komende WK-wedstrijd Marokko

quote:
DEN HAAG - Den Haag neemt geen extra veiligheidsmaatregelen rondom de WK-wedstrijd van Marokko tegen Canada aanstaande donderdag. Dat is besloten na overleg met de politie, het Openbaar Ministerie en de gemeente, de zogeheten driehoek. 'We zien in het speelschema geen aanleiding om te veronderstellen dat het opnieuw onrustig wordt.'

De grootste partijen in de gemeenteraad, Hart voor Den Haag en coalitiepartij VVD, pleitten maandag dat de gemeente nog voor aanstaande donderdag extra maatregelen moet nemen, als Marokko tegen Canada speelt. Zondag werd het onrustig op en rond de Vaillantlaan in de Haagse Schilderswijk, toen Marokko de wedstrijd tegen Belgi won.

Extra maatregelen gaan er dus niet komen. 'We zijn goed voorbereid, we hebben zondag ook niet extra hoeven opschalen', aldus de woordvoerder. 'We houden alles goed in de gaten, we praten zo veel mogelijk met mensen in de wijk en daar gaan we mee door.'

Rotterdam en Amsterdam
Den Haag noemt het 'jammer' dat er ongeregeldheden waren. 'Het is altijd vervelend als het ergens onrustig is, maar het was relatief snel voorbij vergeleken met andere steden.' Ook in Rotterdam en Amsterdam ging het mis na de gewonnen wedstrijd van Marokko. Of in die twee steden extra maatregelen gaan komen, is nog niet duidelijk.

Waardoor het overwinningsfeest uit de hand liep, weet de gemeente Den Haag niet. 'Het is altijd ingewikkeld om in het hoofd te kruipen van mensen die overgaan tot geweld. Je hebt maar een enkeling van binnen of van buiten daarvoor nodig. Het eerste deel van de avond was een groot feest', aldus de woordvoerder.

https://www.omroepwest.nl(...)egelen-rondom-komend
pi_206857762
https://vm.tiktok.com/ZMFQYUuL5/

En de reacties daaronder zijn ook veelal afkeurend dus niet iedereen is doodstil.
Go hard or go home
pi_206857912
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2022 18:24 schreef Noek het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZMFQYUuL5/

En de reacties daaronder zijn ook veelal afkeurend dus niet iedereen is doodstil.
Ja leuk, aan afkeurende reacties hebben we niets. Wat helpt is een ME macht die dit soort tuig neerknuppelt. Dat is een taal die wel verstaan wordt.
  maandag 28 november 2022 @ 18:33:58 #107
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206857935
quote:
4s.gif Op maandag 28 november 2022 18:06 schreef SpaceOddity het volgende:
Je interpreteert het allemaal bewust zo extreem mogelijk alleen maar om de ander als extremist weg te kunnen zetten.

Want "rechts".
Nee niet rechts.
Extreem rechts met grote schoonmaak. Zijn woorden. Plus dat gezever in bijna elk topic over omvolking en andere extreemrechtse complotten.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_206858242
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 18:32 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Ja leuk, aan afkeurende reacties hebben we niets. Wat helpt is een ME macht die dit soort tuig neerknuppelt. Dat is een taal die wel verstaan wordt.
Ja leuk maar hier werd toch beweerd dat de gemeenschap zwijgt. zoals altijd. Nu is dat niet zo, dat laat ik zien, moet de ME ze doodknuppelen als zeehonden.
Make up your mind.
Go hard or go home
pi_206858279
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2022 18:46 schreef Noek het volgende:

[..]
Ja leuk maar hier werd toch beweerd dat de gemeenschap zwijgt. zoals altijd. Nu is dat niet zo, dat laat ik zien, moet de ME ze doodknuppelen als zeehonden.
Make up your mind.
Afkeur uitspreken is een ding. Er wat aan doen is een tweede. En dat laatste gebeurt nu niet of nauwelijks.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_206858384
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 18:32 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Ja leuk, aan afkeurende reacties hebben we niets. Wat helpt is een ME macht die dit soort tuig neerknuppelt. Dat is een taal die wel verstaan wordt.
Het is wel een begin
pi_206858437
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 18:33 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nee niet rechts.
Extreem rechts met grote schoonmaak. Zijn woorden. Plus dat gezever in bijna elk topic over omvolking en andere extreemrechtse complotten.
Omvolking is gewoon een gegeven, dat geeft Abdelkader Benali bijvoorbeeld ook toe.
pi_206858493
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 18:32 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Ja leuk, aan afkeurende reacties hebben we niets. Wat helpt is een ME macht die dit soort tuig neerknuppelt. Dat is een taal die wel verstaan wordt.
In Qatar weinig supportersrellen e.d. volgens mij?
pi_206858504
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 18:33 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nee niet rechts.
Extreem rechts met grote schoonmaak. Zijn woorden. Plus dat gezever in bijna elk topic over omvolking en andere extreemrechtse complotten.
Omvolking is gewoon wat je ziet in West Europa.
pi_206858534
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 18:56 schreef NecSpeNecMetu het volgende:

[..]
Omvolking is gewoon een gegeven, dat geeft Abdelkader Benali bijvoorbeeld ook toe.
Dit ja.

Je ziet het ook gewoon. Kijk rond in grote steden. Kijk rond in middelgrote steden. Kijk in bv. Duitsland al eens rond in kutplaatsen als Heinsberg, Kleve, Viersen of zo.
pi_206858563
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 18:33 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nee niet rechts.
Extreem rechts met grote schoonmaak. Zijn woorden. Plus dat gezever in bijna elk topic over omvolking en andere extreemrechtse complotten.
Zoals gezegd is dit juist geen complot maar gewoon een feitelijke gebeurtenis. Zie cijfers CBS, gemiddeld aantal kinderen per niet westers gezin afgezet tegen aantal kinderen autochtone gezinnen. Extrapoleer dit en omvolking is een feit. 'Doe de wiskunde', is allemaal niet zo spannend.
Hallo
  maandag 28 november 2022 @ 19:20:47 #116
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206858771
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 18:56 schreef NecSpeNecMetu het volgende:

[..]
Omvolking is gewoon een gegeven, dat geeft Abdelkader Benali bijvoorbeeld ook toe.
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 18:59 schreef Halcon het volgende:

[..]
Omvolking is gewoon wat je ziet in West Europa.
Ten eerste valt dat wel mee. En hoeft het ook geen probleem te zijn.

Ten tweede is het geen complot.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_206858796
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 19:20 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
[..]
Ten eerste valt dat wel mee. En hoeft het ook geen probleem te zijn.

Ten tweede is het geen complot.
Het is wel een probleem. Volken zonder eigen natiestaat hebben het vaak moeilijk. Het is inderdaad geen complot, eerder het gevolg van beleid.
pi_206858797
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 19:20 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
[..]
Ten eerste valt dat wel mee. En hoeft het ook geen probleem te zijn.

Ten tweede is het geen complot.
Of het meevalt, is een mening. Wat mij betreft valt het niet mee en leidt het wel tot problemen.
  maandag 28 november 2022 @ 20:51:47 #119
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_206860140
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 11:50 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Omdat ze helemaal niet zo 'nationalistisch' zijn. Dat is wat jij erop projecteert. Ze hebben een bepaalde identificatie met Marokko, maar in Marokko heeft men heel snel door dat het Europeanen zijn.

Het zijn dus eerder jongeren met identiteit-problematiek.
T is eerder ongeschoold kansloos tuig.
Wat in Marokko ook geen enkel kans van slagen hebt daarom hier lekker bijstand en subsidies opslurpen.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_206860242
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 18:48 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Afkeur uitspreken is een ding. Er wat aan doen is een tweede. En dat laatste gebeurt nu niet of nauwelijks.
Jij iets gedaan tegen dat tuig die KOZP mensen molesteerde of tegen dat volk die een AZC in de fik stak?
pi_206860951
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2022 20:58 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Jij iets gedaan tegen dat tuig die KOZP mensen molesteerde of tegen dat volk die een AZC in de fik stak?
Daar is inderdaad verontwaardiging uitgesproken. Dat missen we nu.
pi_206861705
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 15:29 schreef Duiveltja het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]

Beelden uit Marokko. Gaat er toch wat anders aan toe, dan de nageboortes die we hier hebben. :)
Ik ben tot de conclusie gekomen dat moslims in zo'n moslimkutland grotendeels hele leuke mensen zijn, en moslims in een fijn land voor een behoorlijk groot gedeelte kut zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_206862155
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2022 20:58 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Jij iets gedaan tegen dat tuig die KOZP mensen molesteerde of tegen dat volk die een AZC in de fik stak?
De mensen die zich verzette tegen KOZP zijn geen tuig en hebben KOZP niet gemolesteerd. Die mensen verzette zich tegen KOZP omdat KOZP een racistische en extremistische organisatie is met als doel cultuur vernietiging.

Wat betreft de brandstichting, men weet niet eens of een enkeling of een groepje is geweest, Maar zelfs als het een groepje is geweest, slaat de vergelijking ''volk'' met de Marokkaanse rellers helemaal nergens op.

Dus; nee & nee.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_206862437
quote:
4s.gif Op maandag 28 november 2022 22:39 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
De mensen die zich verzette tegen KOZP zijn geen tuig en hebben KOZP niet gemolesteerd. Die mensen verzette zich tegen KOZP omdat KOZP een racistische en extremistische organisatie is met als doel cultuur vernietiging.

Wat betreft de brandstichting, men weet niet eens of een enkeling of een groepje is geweest, Maar zelfs als het een groepje is geweest, slaat de vergelijking ''volk'' met de Marokkaanse rellers helemaal nergens op.

Dus; nee & nee.
Als Marokkanen de boel slopen dan moet alle Marokkanen hier op reageren. Is het een blanke dan snappen we wel dat zijn gedrag niet iets over iedereen zegt? Die nee bedoel je?

Die eindeloze drang om gekleurde mensen de maat te nemen op gedrag van een groepje of individu is zo ongelofelijk kansloos.

Verzetten zegt die. Het was gewoon verzetten :') het wordt tijd dat we dat katknuppelen en palingstrekken weer terug introduceren want dat was ook gewoon “cultuur” wat van ons afgepakt is. We draaien de boel gewoon om, zonder gne
pi_206862733
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2022 23:14 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Als Marokkanen de boel slopen dan moet alle Marokkanen hier op reageren.
Nee.
quote:
Is het een blanke dan snappen we wel dat zijn gedrag niet iets over iedereen zegt? Die nee bedoel je?
Nee.
quote:
Die eindeloze drang om gekleurde mensen de maat te nemen op gedrag van een groepje of individu is zo ongelofelijk kansloos.
Nee.
quote:
Verzetten zegt die. Het was gewoon verzetten :') het wordt tijd dat we dat katknuppelen en palingstrekken weer terug introduceren want dat was ook gewoon “cultuur” wat van ons afgepakt is. We draaien de boel gewoon om, zonder gne
En nogmaals; nee.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_206863356
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 21:59 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Ik ben tot de conclusie gekomen dat moslims in zo'n moslimkutland grotendeels hele leuke mensen zijn, en moslims in een fijn land voor een behoorlijk groot gedeelte kut zijn.
Wat wij hier hebben gemporteerd zijn in principe de helmonders, friezen, limburgers van die landen. Volk dat het land zelf niet eens wilt.
pi_206871271
Amsterdamse politie: maatregelen rond WK-duel met Marokko

quote:
De Amsterdamse politie neemt komende donderdag 'zichtbare en onzichtbare maatregelen' rondom de WK-voetbalwedstrijd Marokko tegen Canada. Dat laat een woordvoerder weten.

De politie doet dit nadat er zondag - net als in Rotterdam en Den Haag - rellen uitbraken op het Mercatorplein in Amsterdam-West. Dat gebeurde nadat Marokko het WK-duel met Belgi met 2-0 had gewonnen.

Om wat voor maatregelen het gaat, kan de woordvoerder niet zeggen. Bij de ongeregeldheden werd n persoon aangehouden. De politie sluit meer aanhoudingen niet uit. De recherche doet momenteel nog onderzoek naar meerdere incidenten.

De Amsterdamse politie neemt komende donderdag 'zichtbare en onzichtbare maatregelen' rondom de WK-voetbalwedstrijd Marokko tegen Canada. Dat laat een woordvoerder weten.

De politie doet dit nadat er zondag - net als in Rotterdam en Den Haag - rellen uitbraken op het Mercatorplein in Amsterdam-West. Dat gebeurde nadat Marokko het WK-duel met Belgi met 2-0 had gewonnen.

Om wat voor maatregelen het gaat, kan de woordvoerder niet zeggen. Bij de ongeregeldheden werd n persoon aangehouden. De politie sluit meer aanhoudingen niet uit. De recherche doet momenteel nog onderzoek naar meerdere incidenten.

Rellen
Na de wedstrijd gingen zo'n 500 voetbalsupporters de straat op in Amsterdam. Naast het Mercatorplein was het ook druk op Plein 40-45 in Nieuw-West. Het feest sloeg echter al snel om in rellen.

Zo werd zwaar vuurwerk afgestoken, moesten verkeersborden en ruiten van een bloemenstal en supermarkt het ontgelden en ontstonden meerdere brandjes. Een deelauto werd in brand gestoken. De mobiele eenheid, die al klaarstond, greep uiteindelijk in.

Rotterdam
Gisteren liet de politie Rotterdam aan RTL Nieuws weten dat 'ze zich prepareren op donderdag'. De gemeenteraad in de stad zal donderdag over de rellen debatteren, maar die dag voetbalt Marokko dus alweer.
Maar nu niet gaan zeggen dat een Marokkanen probleem is, want dan ben je vieze racist.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_206871944
We hebben gewonnen! Wie gaat er mee Marokko slopen?
pi_206880398
quote:
Marokkaanse bondscoach: 'Geen echte Marokkaanse mensen'
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-65815597

De Marokkaanse voetbalbondscoach Walid Regragui heeft de rellen in Europese steden, na de zege op het WK tegen Belgi (2-0), veroordeeld.

"Het is heel moeilijk om te zien dat mensen zich zo gedragen. Je moet respect tonen voor het land waar je geboren bent", zei hij desgevraagd tijdens een persconferentie voorafgaand aan de beslissende poulewedstrijd tegen Canada van donderdag.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 30 november 2022 @ 14:34:17 #130
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_206880646
quote:
9s.gif Op woensdag 30 november 2022 14:07 schreef Aether het volgende:

[..]

Netjes van hem.
pi_206882109
Amsterdamse pleinen risicogebied tijdens WK-wedstrijd Marokko
https://nos.nl/l/2454570

Als het Marokkaanse voetbalelftal morgen tegen Canada speelt op het WK-voetbal zijn het Mercatorplein, Plein '40-'45 en de Burgemeester De Vlugtlaan in Amsterdam 'veiligheidsrisicogebied', heeft de Amsterdamse burgemeester Femke Halsema bekendgemaakt.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206882161
quote:
4s.gif Op dinsdag 29 november 2022 18:17 schreef SpaceOddity het volgende:
Amsterdamse politie: maatregelen rond WK-duel met Marokko
[..]
Maar nu niet gaan zeggen dat een Marokkanen probleem is, want dan ben je vieze racist.
26x hetzelfde neerzetten in een artikel om het maar langer te krijgen.

Waardeloze journalistiek.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_206893914
Grote steden voorbereid op WK-duel van Marokko tegen Canada
https://nos.nl/l/2454718
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206896581
marokko dus door.

en nos doet wel heel positief berichten over 'het nieuws' uit de grote steden.
Heeeeeeeeeeel positief.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  User die overal opduikt 2022 donderdag 1 december 2022 @ 18:27:25 #135
186611 Haags
pi_206896647
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 18:22 schreef Red_85 het volgende:
marokko dus door.

en nos doet wel heel positief berichten over 'het nieuws' uit de grote steden.
Heeeeeeeeeeel positief.
Sfeer is ook nog gewoon goed.
twitter
Zonder wrijving geen glans
pi_206896687
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 18:27 schreef Haags het volgende:

[..]
Sfeer is ook nog gewoon goed.[ twitter ]
Zo begon het de vorige keer ook.

Lokale hoolies ook al aan het verzamelen?
pi_206896700
Hebben de Hollanders hier al poep in de broek?
Is er al paniek?
pi_206896793
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 18:30 schreef riazop het volgende:
Hebben de Hollanders hier al poep in de broek?
Is er al paniek?
Ben je nu trots op het intimiderende gedrag van de mocro's?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 1 december 2022 @ 18:37:21 #139
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206896804
Nu al zin in het pak slaag dat Marokko de volgende ronde gaat krijgen van Spanje of Duitsland.
pi_206896828
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 18:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ben je nu trots op het intimiderende gedrag van de mocro's?
Ben vooral verbaasd over de angst en paniek bij veel Hollanders op een relletje van niks.

Ben jij trots op al die doodsbange Hollanders?
  donderdag 1 december 2022 @ 18:39:15 #141
307622 Perox
(niet de echte)
pi_206896834
Ik gun Marokko de winst en de mensen een feestje. *O*
pi_206896841
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 18:27 schreef Haags het volgende:

[..]
Sfeer is ook nog gewoon goed.[ twitter ]
Ja prima.
Alleen de manier weer hoe nos het brengt.. het moet positief, heeeeeeeeeel positief.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 1 december 2022 @ 18:40:51 #143
307622 Perox
(niet de echte)
pi_206896855
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 18:38 schreef riazop het volgende:

[..]
Ben vooral verbaasd over de angst en paniek afschuw bij veel Hollanders op een relletje van niks.oeps daar gaat je auto.

Ben jij trots op al die doodsbange Hollanders?
FTFY
pi_206896856
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 18:38 schreef riazop het volgende:

[..]
Ben vooral verbaasd over de angst en paniek bij veel Hollanders op een relletje van niks.

Ben jij trots op al die doodsbange Hollanders?
Die 'doodsbange Hollanders' zijn jouw woorden, niet die van mij.
Ik zie vooral users die boos zijn dat Mocro's in meerdere Europese steden gaan rellen omdat hun land iets gepresteerd heeft.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_206896881
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 18:39 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ja prima.
Alleen de manier weer hoe nos het brengt.. het moet positief, heeeeeeeeeel positief.
De Staatsomroep heeft de opdracht van overheidswege om de openbare orde niet in gevaar te brengen. Dus inderdaad, pappen en nathouden.
pi_206896896
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 18:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Die 'doodsbange Hollanders' zijn jouw woorden, niet die van mij.
Ik zie vooral users die boos zijn dat Mocro's in meerdere Europese steden gaan rellen omdat hun land iets gepresteerd heeft.
En dat gebeurt niet zo vaak dat iets presteren, tenzij je criminaliteit mee laat wegen 👍
pi_206896949
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 18:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Die 'doodsbange Hollanders' zijn jouw woorden, niet die van mij.
Ik zie vooral users die boos zijn dat Mocro's in meerdere Europese steden gaan rellen omdat hun land iets gepresteerd heeft.
Misschien zouden die Hollanders ook een keer op straat moeten komen voor hun land.

Of blijven ze liever achter het bier/spelcomputer/ tv zitten?
pi_206896983
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 18:48 schreef riazop het volgende:

[..]
Misschien zouden die Hollanders ook een keer op straat moeten komen voor hun land.

Of blijven ze liever achter het bier/spelcomputer/ tv zitten?
Je lijkt het heel wat belangrijker te vinden dat in jouw ogen de Hollanders bang zijn dan dat de Mocro's de steden slopen waar ze wonen.

Waarom?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  User die overal opduikt 2022 donderdag 1 december 2022 @ 18:57:49 #149
186611 Haags
pi_206897108
twitter


_O-
Zonder wrijving geen glans
pi_206897159
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 18:39 schreef Perox het volgende:
Ik gun Marokko de winst en de mensen een feestje. *O*
Ik ook.

Alsof er in bijvoorbeeld Apeldoorn niet een Oranje-rotonde is met mongolen die te ver gaan als er iets te vieren is. Feest = vieren = grote blij.
pi_206897170
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 19:01 schreef myShizzle het volgende:

[..]
Ik ook.

Alsof er in bijvoorbeeld Apeldoorn niet een Oranje-rotonde is zonder mongolen die te ver gaan als er iets te vieren is. Feest = vieren = grote blij.
Auto's in de fik, hoort er bij
  donderdag 1 december 2022 @ 19:02:06 #152
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_206897175
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 18:48 schreef riazop het volgende:

[..]
Misschien zouden die Hollanders ook een keer op straat moeten komen voor hun land.

Of blijven ze liever achter het bier/spelcomputer/ tv zitten?
Om spullen te slopen? Net zoals jouw billenbroeders doen?
pi_206897186
Alsof er in bijvoorbeeld Urk nooit auto's in de fik gaan
  donderdag 1 december 2022 @ 19:03:26 #154
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206897196
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 19:02 schreef myShizzle het volgende:
Alsof er in bijvoorbeeld Urk nooit auto's in de fik gaan
Leuke whataboutism weer.
  donderdag 1 december 2022 @ 19:04:20 #155
486162 EenAndereWeg
houd 1,5 meter afstand
pi_206897212
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 19:02 schreef myShizzle het volgende:
Alsof er in bijvoorbeeld Urk nooit auto's in de fik gaan
Waarom moeten 'vrome moslims' zich dan ook als hooligans en vandalen gedragen?
houd ANDERHALVE METER afstand
  donderdag 1 december 2022 @ 19:04:35 #156
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_206897215
Ik las overigens dat al onze 6 waterkannonen kapot zijn en we die nu bij onze oosterburen of zuiderburen moeten lenen. Hoe kan dat nou weer? :?
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
  donderdag 1 december 2022 @ 19:05:21 #157
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_206897234
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 19:04 schreef Rodgrod het volgende:
Ik las overigens dat al onze 6 waterkannonen kapot zijn en we die nu bij onze oosterburen of zuiderburen moeten lenen. Hoe kan dat nou weer? :?
Pechtold was een ziener dat dit land alleen maar pang pang pang heeft.
RED ONS HENNIEGOD
pi_206897259
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 19:03 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Leuke whataboutism weer.
Meh blabla. Ik ben behoorlijk rechts en heb een hekel aan veel buitenlanders, maar ook een hekel aan veel Nederlanders. Feest is feest. Als ik nu in Marokko had gewoond en NL scoorde tegen * was ik waarschijnlijk n van de hardst feestende mensen geweest. En als mijn buurman daar dat dan op dat moment zou willen underplayen kon hij mijn reet kussen.

Je moet shit in perspectief zien.
  donderdag 1 december 2022 @ 19:06:53 #159
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_206897261
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 19:04 schreef Rodgrod het volgende:
Ik las overigens dat al onze 6 waterkannonen kapot zijn en we die nu bij onze oosterburen of zuiderburen moeten lenen. Hoe kan dat nou weer? :?
Zullen die Marokkanen wel gedaan hebben.
pi_206897290
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 18:38 schreef riazop het volgende:

[..]
Ben vooral verbaasd over de angst en paniek bij veel Hollanders op een relletje van niks.

Ben jij trots op al die doodsbange Hollanders?
Das geen angst en paniek maar pure haat. :+
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  donderdag 1 december 2022 @ 19:11:18 #161
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_206897327
Ik ben momenteel in de Schilderwijk. Veel vuurwerk en veel politie aanwezig.
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
pi_206897334
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 19:11 schreef britneycheers het volgende:
Ik ben momenteel in de Schilderwijk. Veel vuurwerk en veel politie aanwezig.
Ze zijn een maand te vroeg :')
  donderdag 1 december 2022 @ 19:12:10 #163
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_206897345
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 19:11 schreef britneycheers het volgende:
Ik ben momenteel in de Schilderwijk. Veel vuurwerk en veel politie aanwezig.
Oke. Kan je niet een livestream starten zodat we mee kunnen feesten?
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_206897371
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 19:06 schreef myShizzle het volgende:

[..]
Meh blabla. Ik ben behoorlijk rechts en heb een hekel aan veel buitenlanders, maar ook een hekel aan veel Nederlanders. Feest is feest. Als ik nu in Marokko had gewoond en NL scoorde tegen * was ik waarschijnlijk n van de hardst feestende mensen geweest. En als mijn buurman daar dat dan op dat moment zou willen underplayen kon hij mijn reet kussen.

Je moet shit in perspectief zien.
Rellen en meermaals de wet overtreden is niet hetzelfde als feesten knul.

Succes trouwens als je datzelfde doet in Marokko, daar flikkeren ze je in een celletje tussen de ratten en kijken over een paar weken wel hoe het met je gaat

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2022 19:13:58 ]
  Moderator donderdag 1 december 2022 @ 19:24:28 #165
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206897613
twitter
pi_206897661
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 18:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Die 'doodsbange Hollanders' zijn jouw woorden, niet die van mij.

Ik zie vooral users die boos zijn dat Mocro's in meerdere Europese steden gaan rellen omdat hun land, waar ze nooit gewoond hebben en ook daar uitgekotst worden, iets gepresteerd heeft.
Kleine aanpassing gedaan :@
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 1 december 2022 @ 19:26:52 #167
206731 Mortaxx
Doomer
pi_206897668
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 19:24 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Fake news. Volgens de NOS wordt er gezellig feest gevierd
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_206897673
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_206897703
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 19:26 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Fake news. Volgens de NOS wordt er gezellig feest gevierd
De jongeren van tegenwoordig _O_
  donderdag 1 december 2022 @ 19:32:20 #171
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_206897759
quote:
Ze gedragen zich als een stel apen :')
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_206897804
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 19:26 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Fake news. Volgens de NOS wordt er gezellig feest gevierd
pi_206897818
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 19:06 schreef myShizzle het volgende:

[..]
Meh blabla. Ik ben behoorlijk rechts en heb een hekel aan veel buitenlanders, maar ook een hekel aan veel Nederlanders. Feest is feest. Als ik nu in Marokko had gewoond en NL scoorde tegen * was ik waarschijnlijk n van de hardst feestende mensen geweest. En als mijn buurman daar dat dan op dat moment zou willen underplayen kon hij mijn reet kussen.

Je moet shit in perspectief zien.
Ja succes daarmee in Marokko, krijg je meteen een kogeltje tussen je ogen
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrires kennen we niet
Denk unlimited
pi_206897856
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 19:26 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Fake news. Volgens de NOS wordt er gezellig feest gevierd
Hier zie of hoor ik nog niks maar de hele stad zal wel in de fik staan
pi_206897930
Ik kan wel een beetje genieten van relstreams :D ramptoeristmode

Maar ik snap 1 ding niet. Waarom rellen als je gewonnen hebt? :D
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_206897960
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 19:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik kan wel een beetje genieten van relstreams :D ramptoeristmode

maar ik snap niet, waarom rellen als je gewonnen hebt? :D
Alsof de uitslag wat uitmaakt, bij verlies waren ze ook wel gaan rellen, beter was het een gelijkspel geworden. :+

In Amsterdam is er ondertussen een noodbevel, Femke heeft weer gewerkt vanavond..
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  donderdag 1 december 2022 @ 19:43:27 #177
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_206897971
Het Duitse waterkanon in actie _O_
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_206897977
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 19:43 schreef Rodgrod het volgende:
Het Duitse waterkanon in actie _O_
Hans mit der Wasserwerfer *O* *O*
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  donderdag 1 december 2022 @ 19:44:23 #179
481998 K21
Cappuccino
pi_206897988
Daar zijn de honten.
pi_206897999
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 19:42 schreef spoilert het volgende:

[..]
Alsof de uitslag wat uitmaakt, bij verlies waren ze ook wel gaan rellen, beter was het een gelijkspel geworden. :+

In Amsterdam is er ondertussen een noodbevel, Femke heeft weer gewerkt vanavond..
Ja ik zit die stream te kijken nu, wel fascinerend :D

Maar ja het lag dus in de lijn van verwachting maar gooit dat ook geen olie op het vuur? Dat aankondigingen van extra maatregelen?
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_206898015
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 19:24 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
en dus gewoon nog een keer, omdat het kan
pi_206898041
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 19:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Ja ik zit die stream te kijken nu, wel fascinerend :D

Maar ja het lag dus in de lijn van verwachting maar gooit dat ook geen olie op het vuur? Dat aankondigingen van extra maatregelen?
Zit al even te kijken, maar de ME is pas dingen gaan doen nadat die motoragent met cobra's werdt bekogeld, dat was de druppel, daarvoor hielden de buurtvaders het redelijk onder controle, niets dan lof voor die mannen.
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_206898074
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 19:46 schreef spoilert het volgende:

[..]
Zit al even te kijken, maar de ME is pas dingen gaan doen nadat die motoragent met cobra's werdt bekogeld, dat was de druppel, daarvoor hielden de buurtvaders het redelijk onder controle, niets dan lof voor die mannen.
Ja niet slim om de politie te gaan tarten.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_206898094
Den haag gaat ook lekker, vluchten in een winkel pikt de ME niet.

twitter
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_206898146
O goh, de Duitse Polizei is ook op snuffelstage...
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_206898209
Hopen dat het weer flink uit de klauwen loopt. Op een goedschikse manier kan de doorsnee Nederlander niet aan het verstand gebracht worden gebracht dat de multiculturele samenleving niet werkt, dan maar kwaadschiks. Dat heeft de Zweden nu ook gebracht waar ze nu staan.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  donderdag 1 december 2022 @ 19:55:57 #187
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_206898256
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2022 19:53 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Hopen dat het weer flink uit de klauwen loopt. Op een goedschikse manier kan de doorsnee Nederlander niet aan het verstand gebracht worden gebracht dat de multiculturele samenleving niet werkt, dan maar kwaadschiks. Dat heeft de Zweden nu ook gebracht waar ze nu staan.
Alsof dit iets gaat veranderen aan de mening van de Halsema's en Klavers van deze wereld.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_206898300
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 19:56 schreef AchJa het volgende:
[ twitter ]
Rammen met die lange lat _O_
pi_206898312
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2022 19:53 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Hopen dat het weer flink uit de klauwen loopt. Op een goedschikse manier kan de doorsnee Nederlander niet aan het verstand gebracht worden gebracht dat de multiculturele samenleving niet werkt, dan maar kwaadschiks. Dat heeft de Zweden nu ook gebracht waar ze nu staan.
De doorsnee Nederlander heeft dit prima door hoor.
pi_206898314
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 19:56 schreef AchJa het volgende:
[ twitter ]
Dit gaat nog verder escaleren dus
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_206898416
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2022 19:53 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Hopen dat het weer flink uit de klauwen loopt. Op een goedschikse manier kan de doorsnee Nederlander niet aan het verstand gebracht worden gebracht dat de multiculturele samenleving niet werkt, dan maar kwaadschiks. Dat heeft de Zweden nu ook gebracht waar ze nu staan.
Ongelofelijk h die lui hebben een plat voor hun hoofd. Ze zien gewoon niet hoe wij ons wel altijd netjes gedragen
pi_206898496
Lui zijn ook wel echt snugger, gooien ze shells tussen hun eigen volk _O_


  Moderator donderdag 1 december 2022 @ 20:10:20 #194
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206898590
Ach got, Marokkaanse rel jeugd die 3 hersencellen heeft, net al die Ajax/Feyenoord/whatever supporters die normaal ook rellen. Allemaal een stel kanslozen bij elkaar. Hoeveel hiervan zouden morgen school of werk hebben?
pi_206898704
Iemand een nieuwe live?
pi_206898727
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 20:10 schreef Momo het volgende:
Ach got, Marokkaanse rel jeugd die 3 hersencellen heeft, net al die Ajax/Feyenoord/whatever supporters die normaal ook rellen. Allemaal een stel kanslozen bij elkaar. Hoeveel hiervan zouden morgen school of werk hebben?
Ik heb bij winst van het Nederlands elftal nog nooit rellen gezien in Nederland.

Je hebt het over club voetbal, dat is wel wat anders.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  Moderator donderdag 1 december 2022 @ 20:16:23 #197
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206898741
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2022 20:15 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Ik heb bij winst van het Nederlands elftal nog nooit rellen gezien in Nederland.

Je hebt het over club voetbal, dat is wel wat anders.
Je hebt ook 3 hersencellen als je vuurwerk naar iemand gaat gooien omdat die gene voor Feyenoord is.
pi_206898760
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 20:16 schreef Momo het volgende:

[..]
Je hebt ook 3 hersencellen als je vuurwerk naar iemand gaat gooien omdat die gene voor Feyenoord is.
Mee eens.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_206898811
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2022 20:15 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Ik heb bij winst van het Nederlands elftal nog nooit rellen gezien in Nederland.

Je hebt het over club voetbal, dat is wel wat anders.
bij clubvoetbal is het wel ok?
pi_206898829
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2022 20:19 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
bij clubvoetbal is het wel ok?
Nee, waar zeg ik dat?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_206898853
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 20:20 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Nee, waar zeg ik dat?
Nergens maar waarom wilde je wel even het onderscheid maken?
pi_206899158
Geef die ME'ers gewoon wat van die paintballgeweren met verf die je niet kan uitwassen. Hele pens onder de blauwe plekken en je kleding vol verf. Kan je hele familie/omgeving zien wat je gisteravond hebt uitgespookt.
pi_206899240
Gewoon met scherp schieten op deze rifapen.
pi_206899414
Ze zijn voor Marokko maar dit soort rellen zouden ze nooit in Marokko kunnen doen zonder in de gevangenis te raken.

Ironie.
  donderdag 1 december 2022 @ 20:45:04 #205
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_206899469
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 20:42 schreef Kiwi7 het volgende:
Ze zijn voor Marokko maar dit soort rellen zouden ze nooit in Marokko kunnen doen zonder in de gevangenis te raken.

Ironie.
Marokko interesseert deze domme apen helemaal niks.
Het is mooi dat Marokko gewonnen heeft zodat ze een "reden" hebben om te rellen.

Al slaat het natuurlijk helemaal nergens op, maar dat snappen ze zelf ook niet.
pi_206899557
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2022 20:45 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Marokko interesseert deze domme apen helemaal niks.
Het is mooi dat Marokko gewonnen heeft zodat ze een "reden" hebben om te rellen.

Al slaat het natuurlijk helemaal nergens op, maar dat snappen ze zelf ook niet.
Ik gok dat als Marokko verliest de volgende wedstrijd ze ook gaan rellen inderdaad. Dus gaat meer om het rellen dan het voetbal inderdaad.
pi_206899599
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 20:33 schreef havanagila het volgende:
Geef die ME'ers gewoon wat van die paintballgeweren met verf die je niet kan uitwassen. Hele pens onder de blauwe plekken en je kleding vol verf. Kan je hele familie/omgeving zien wat je gisteravond hebt uitgespookt.
En dan? Ogen er uit enzo? Je kan slecht richten met die dingen en al helemaal in zo'n groot groepsverband. Wapenstok is prima. Laten we mensen niet per ongeluk verminken.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206899731
Ne
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 20:50 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
En dan? Ogen er uit enzo? Je kan slecht richten met die dingen en al helemaal in zo'n groot groepsverband. Wapenstok is prima. Laten we mensen niet per ongeluk verminken.
Nee, arme jongens.
pi_206899751
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 20:50 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
En dan? Ogen er uit enzo? Je kan slecht richten met die dingen en al helemaal in zo'n groot groepsverband. Wapenstok is prima. Laten we mensen niet per ongeluk verminken.
In je benen zitten geen ogen.
pi_206899918
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 20:57 schreef havanagila het volgende:

[..]
In je benen zitten geen ogen.
Je kan echt niet zo goed richten met zo'n ding, bovendien zwaait het een hoop af die paintballs. Dat gaat sowieso fout na een tijdje.

Als mensen dat willen moeten ze er gewoon eerlijk voor uit komen, maar dan ben ik klaar met een discussie voeren.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206899936
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 20:56 schreef PS. het volgende:
Ne
[..]
Nee, arme jongens.
Als jij het arme jongens vindt moet je je nog eens achter je oren krabben...
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206900306
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 21:04 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Als jij het arme jongens vindt moet je je nog eens achter je oren krabben...
:')
  User die overal opduikt 2022 donderdag 1 december 2022 @ 22:15:22 #213
186611 Haags
pi_206902558
twitter


}:|
Zonder wrijving geen glans
pi_206902701
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 22:15 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]

}:|
Ah kijk aan, de suggestie van paintbalgeweren is relatief gezien nog best tam.

twitter
pi_206903399
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2022 19:53 schreef DeVerzamelaar het volgende:
doorsnee Nederlander
Alsof het de doorsnee Nederlander een ruk kan schelen.

Die wil gewoon goedkoop op restaurant en dat de online pakjes en pizza's netjes door de mocro worden gebracht.
pi_206903685
Erg triest deze rellen en in het bijzonder voor het goedwillende deel van de Marokkaanse gemeenschap. Iets wat positief had kunnen bijdragen aan de uitstraling van de Marokkaanse gemeenschap wordt hiermee omgebogen in de zoveelste negatieve beeldvorming.
  donderdag 1 december 2022 @ 23:44:17 #217
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_206903821
We hebben hier ook wel de onderlaag uit het Rif gebergte zitten, ook in Belgi zijn bijna alle Marokkanen Riffijnen.

Die worden in de grote steden van Marokko ook gezien als onderontwikkelde religieuze boeren.
Hadden we kenniswerkers ipv fabrieksarbeiders gehaald in de jaren 70, dan was het waarschijnlijk al een stuk beter geweest.
  donderdag 1 december 2022 @ 23:57:24 #218
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_206903926
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 19:56 schreef AchJa het volgende:
[ twitter ]
Het zijn er ook gewoon veel te veel.

In de grote steden is deze minderheid vaak al uitgegroeid tot een meerderheid.
pi_206903955
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 22:15 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]

}:|
Weer een agent gewond geraakt :(. Vorige keer ook al een agent die gehoorschade had opgelopen.
pi_206905205
twitter

🤔
  vrijdag 2 december 2022 @ 08:51:47 #221
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_206905525
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 20:10 schreef Momo het volgende:
Hoeveel hiervan zouden morgen school of werk hebben?
Nul van die mensen hebben (legaal) werk. Scholieren zullen er zeker bijzitten maar die spijbelen vandaag gewoon.
pi_206906372
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 23:29 schreef rutger05 het volgende:
Erg triest deze rellen en in het bijzonder voor het goedwillende deel van de Marokkaanse gemeenschap. Iets wat positief had kunnen bijdragen aan de uitstraling van de Marokkaanse gemeenschap wordt hiermee omgebogen in de zoveelste negatieve beeldvorming.
Alleen de spullen van die goedwillende deel wordt nooit geraakt. Alleen de spullen van de rest van Nederland. Ze steken geen auto in de brand van een andere Marokkaan. Daarom zie je die goedwillende deel ook zwijgen; zo blijven ze buiten schot. Tribaal tot en metl
  vrijdag 2 december 2022 @ 10:16:21 #223
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206906403
Hopelijk heeft Spanje er volgende week weer een beetje zin in, dan is het snel klaar met Marokko.
pi_206907156
Deze man heeft gelijk.

tiktok
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_206912452
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 19:34 schreef Confetti het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
twitter


_O- 8)7
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_206962536
Hup Spanje! *O*
pi_206962577
quote:
"Ja maar Oranjesupporters doen het ook hoor net zo goed"
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrires kennen we niet
Denk unlimited
pi_206962868
Rellen die Marokkanen ook in Spanje?
pi_206962938
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 09:07 schreef ISVV het volgende:
Rellen die Marokkanen ook in Spanje?
Nee en in andere landen ook niet terwijl dat wel Marokkanen zijn! Dus ze zijn ook dezelfde Marokkaan en Marokkanen zijn gewoon crimineel en toch doen ze daar en in andere landen niet rellen. Heel maf. Ik denk dat er dan maar een conclusie kan zijn want het ligt sowieso niet aan de omgeving: die Marokkanen zijn geen Marokkanen
  dinsdag 6 december 2022 @ 09:35:05 #231
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_206963036
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2022 09:18 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Nee en in andere landen ook niet terwijl dat wel Marokkanen zijn! Dus ze zijn ook dezelfde Marokkaan en Marokkanen zijn gewoon crimineel en toch doen ze daar en in andere landen niet rellen. Heel maf. Ik denk dat er dan maar een conclusie kan zijn want het ligt sowieso niet aan de omgeving: die Marokkanen zijn geen Marokkanen
Of het gros van de Marokkanen wat hier zit is het uitschot van Marokko zonder normen en waarden. Welke geen fatsoenlijke opvoeding hebbben genoten en lak hebben aan alles.

Het laagste van het laagste.

Maar dat wisten we al langer.
pi_206963385
Relschoppers roepen op om “Meir leeg te halen” na achtste finale Marokko: ouders raden elkaar aan hun kinderen thuis te houden
Met een nieuwe wedstrijd met Marokko in de hoofdrol dinsdagmiddag rijst de vrees voor opstootjes weer op. Zeker nu er op sociale media oproepen de ronde doen om vernielingen aan te richten, onder meer op de Meir. De Antwerpse politie waarschuwt niet te zullen aarzelen om in te grijpen als de openbare veiligheid in het gedrang komt. Binnen de Marokkaanse gemeenschap raden ouders elkaar aan om hun kinderen thuis te houden.


https://www.hln.be/antwer(...)-te-houden~a99039dc/
pi_206963424
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2022 09:18 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Nee en in andere landen ook niet terwijl dat wel Marokkanen zijn! Dus ze zijn ook dezelfde Marokkaan en Marokkanen zijn gewoon crimineel en toch doen ze daar en in andere landen niet rellen. Heel maf. Ik denk dat er dan maar een conclusie kan zijn want het ligt sowieso niet aan de omgeving: die Marokkanen zijn geen Marokkanen
Misschien een goed idee om van omgeving te veranderen als het aan de omgeving ligt. Misschien kunnen ze naar Spanje, of Marokko natuurlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door NecSpeNecMetu op 06-12-2022 10:32:21 ]
pi_206963501
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 10:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Relschoppers roepen op om “Meir leeg te halen” na achtste finale Marokko: ouders raden elkaar aan hun kinderen thuis te houden
Met een nieuwe wedstrijd met Marokko in de hoofdrol dinsdagmiddag rijst de vrees voor opstootjes weer op. Zeker nu er op sociale media oproepen de ronde doen om vernielingen aan te richten, onder meer op de Meir. De Antwerpse politie waarschuwt niet te zullen aarzelen om in te grijpen als de openbare veiligheid in het gedrang komt. Binnen de Marokkaanse gemeenschap raden ouders elkaar aan om hun kinderen thuis te houden.

https://www.hln.be/antwer(...)-te-houden~a99039dc/
Als je zoiets al van tevoren aankondigt op social media weet je gewoon dat er een leger van ME klaar staat, dus plunderen kun je dan wel uit je hoofd zetten.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_206963524
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 10:31 schreef Hathor het volgende:

[..]
Als je zoiets al van tevoren aankondigt op social media weet je gewoon dat er een leger van ME klaar staat, dus plunderen kun je dan wel uit je hoofd zetten.
Dat zou ik maar niet te hard zeggen. Toen hier met die avondklok de boel geplunderd en kort & klein geslagen werd was er ook van te voren melding van gemaakt. Toch is alles compleet uit de hand gelopen toen.
pi_206963573
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 10:33 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dat zou ik maar niet te hard zeggen. Toen hier met die avondklok de boel geplunderd en kort & klein geslagen werd was er ook van te voren melding van gemaakt. Toch is alles compleet uit de hand gelopen toen.
Nou ja, dan kunnen ze in ieder geval niet komen met een wir haben es nicht gewust excuus.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_206963953
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 10:24 schreef NecSpeNecMetu het volgende:

[..]
Misschien een goed idee om van omgeving te veranderen als het aan de omgeving ligt. Misschien kunnen ze naar Spanje, of Marokko natuurlijk.
Dat kan zeker. Wat alleen opvalt als je kijkt naar de onderkant/armere kant van de samenleving en wie verdacht worden van criminele activiteiten we ineens weinig verschil zien tussen Marokkanen of de rest van Nederland.
pi_206963978
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 10:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Relschoppers roepen op om “Meir leeg te halen” na achtste finale Marokko: ouders raden elkaar aan hun kinderen thuis te houden
Met een nieuwe wedstrijd met Marokko in de hoofdrol dinsdagmiddag rijst de vrees voor opstootjes weer op. Zeker nu er op sociale media oproepen de ronde doen om vernielingen aan te richten, onder meer op de Meir. De Antwerpse politie waarschuwt niet te zullen aarzelen om in te grijpen als de openbare veiligheid in het gedrang komt. Binnen de Marokkaanse gemeenschap raden ouders elkaar aan om hun kinderen thuis te houden.

https://www.hln.be/antwer(...)-te-houden~a99039dc/
Gezellig :{ gewoon de Meir van alle kanten afsluiten en het eerste beste clubje vandalen neerschieten (met scherp).
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 december 2022 @ 11:21:50 #239
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_206963992
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 10:33 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dat zou ik maar niet te hard zeggen. Toen hier met die avondklok de boel geplunderd en kort & klein geslagen werd was er ook van te voren melding van gemaakt. Toch is alles compleet uit de hand gelopen toen.
Toen werd het onderschat, nu weten ze precies wat er kan gebeuren.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_206964110
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 11:21 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Toen werd het onderschat, nu weten ze precies wat er kan gebeuren.
Bovendien hadden ze het gewoon wel kunnen verwachten, omdat het 4 jaar geleden tijdens het wk ook gebeurde na wedstrijden van Marokko en Algerije, ik kan me nog de beelden herinneren van met kettingzagen zwaaiende Algerijnse 'supporters' in Parijs, dus als je het nu nog onderschat heb je dus 4 jaar lang onder een steen geleefd.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_206965232
twitter


twitter


twitter


Beloofd een gezellige boel te worden vanavond in Europa, en dat alleen omdat Marokko een wedstrijdje speelt. Was team Marokko op het WK, altijd voor een underdog en hebben leuke spelers, maar nu denk ik dat het beter is als ze vanavond eruit vliegen. Komen ze een ronde verder heb je die ellende weer in heel Europa, ongezien en ongekend dit.
  dinsdag 6 december 2022 @ 13:10:11 #242
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206965268
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 13:06 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]

Beloofd een gezellige boel te worden vanavond in Europa, en dat alleen omdat Marokko een wedstrijdje speelt. Was team Marokko op het WK, altijd voor een underdog en hebben leuke spelers, maar nu denk ik dat het beter is als ze vanavond eruit vliegen. Komen ze een ronde verder heb je die ellende weer.
Dat krijg je met al die schitterende kansenwijken die sinds de jaren 60 zijn geschapen in de grote Europese steden.
  dinsdag 6 december 2022 @ 13:12:23 #243
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206965301
De neonazi ultra's in Spanje hebben vage beelden uit Brussel gezien en doen nu net alsof ze de poortwachters van de Europese beschaving zijn, vurig hopend dat de Marokkanen ook in Spanje gaan rellen. Atletico, Real en Betis, dan weet je het wel. Maar goed, na Rodrygo massaal voor aap uitmaken gaan ze dus nu Marokkanen 'tegenhouden'.
We have always been at war with Eastasia.
pi_206965349
In Marokko zullen ze ook maar al te trots zijn op hun Europese broeders wiens vaderlandliefde nogal selectieve vormen van uitingen kent.
I'll give you something to do
pi_206965369
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 13:10 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Dat krijg je met al die schitterende kansenwijken die sinds de jaren 60 zijn geschapen in de grote Europese steden.
Tja heb het al mis zien gaan vanaf generatie n, de zogenaamde hard werkende ouders uit Marokko, die om de n of andere reden hier op hun 50e, na 5 a 10 jaar heT WeRk WaT dE NedErLANdeR NieT Wil DoeN, al met pensioen waren en de hele dag lanterfanten, die kinderen daar is het al misgegaan. Mijn generatie zeg maar. Ze mochten nooit met ons spelen, nooit met ons omgaan, werden gevoed met haat, gedroegen zich ook zo. Waar in de multiculturele buurten alles en iedereen met elkaar omgaat sluiten Marokkanen (lees: mensen uit islamitische culturen) zich volledig af. Natuurlijk een uitzondering hier en daar, maar die kinderen hadden ook ouders die deden integreren, en rara, al die kinderen hebben nu een baan, zijn gentegreerd itt. tot de overgrote meerderheid uit mijn oude omgeving die of crimineel is of aan het uitkeringsinfuus hangt. Nee dat volk trok alleen naar elkaar, claimde alles, waren zeer gewelddadig, en die generatie heeft nu kinderen en die kinderen zie je nu op straat deze rotzooi trappen. Maar verwacht niet teveel van hun ouders, want hun ouders zijn opgevoed met een flinke paplepel haat jegens Nederland/Europa en haar inwoners, en zo groeien toekomstige generaties ook op. Je zou denken dat het met de loop van tijd alleen maar afneemt, maar gezien de aantallen waarmee ze zich voortplanten, de vrijheid die ze hebben om zich af te sluiten en radicale moskeen te bezoeken is en zal de ellende alleen maar toenemen. Al die kinderen daar hebben over 20 jaar ook minimaal elk 4/5 kinderen, waar je dan maar nog moet hopen dat het dochters zijn, en die kinderen gaan ook weer de straat op.

Helaas kan ik ook niet spreken over een minderheid, het is meer dan 90% wat zo is, de krenten in de pap zijn die zeer enkele aangepasten, maar dat is een zeer kleine minderheid.
pi_206965383
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 13:16 schreef galantis het volgende:
In Marokko zullen ze ook maar al te trots zijn op hun Europese broeders wiens vaderlandliefde nogal selectieve vormen van uitingen kent.
Dat je dit nodig hebt :')
pi_206965402
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 13:12 schreef -XOR- het volgende:
De neonazi ultra's in Spanje hebben vage beelden uit Brussel gezien en doen nu net alsof ze de poortwachters van de Europese beschaving zijn, vurig hopend dat de Marokkanen ook in Spanje gaan rellen. Atletico, Real en Betis, dan weet je het wel. Maar goed, na Rodrygo massaal voor aap uitmaken gaan ze dus nu Marokkanen 'tegenhouden'.
Hele topic teruggekeken, niks te melden over die racistische Marokkanen die blijkbaar hun haat tegen het westen moeten ventileren? Of alleen maar klagen over de mensen die het zat zijn en maar zelf actie gaan ondernemen en ze daarmee meteen als nazi worden weggezet?
pi_206965419
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 13:16 schreef galantis het volgende:
In Marokko zullen ze ook maar al te trots zijn op hun Europese broeders wiens vaderlandliefde nogal selectieve vormen van uitingen kent.
Nee, volgens mij is dat ander volk. Althans hoor zeer positieve verhalen over de Marokkanen in Marokko, compleet ander volk. Kan het mezelf niet voorstellen maar ik geloof de verhalen wel, misschien eens een keer op vakantie gaan kan ik het zelf ondervinden.
  dinsdag 6 december 2022 @ 13:22:23 #249
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206965423
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 13:21 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]
Hele topic teruggekeken, niks te melden over die racistische Marokkanen die blijkbaar hun haat tegen het westen moeten ventileren? Of alleen maar klagen over de mensen die het zat zijn en maar zelf actie gaan ondernemen en ze daarmee meteen als nazi worden weggezet?
Zowel de relmarokkanen als de Madrileense ultra's (en die van Betis) deugen niet.
We have always been at war with Eastasia.
pi_206965500
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 13:22 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]
Nee, volgens mij is dat ander volk. Althans hoor zeer positieve verhalen over de Marokkanen in Marokko, compleet ander volk. Kan het mezelf niet voorstellen maar ik geloof de verhalen wel, misschien eens een keer op vakantie gaan kan ik het zelf ondervinden.
Dat geloof ik meteen. Mijn opmerking was dan ook sarcastisch. Denk dat ze in Marokko niets van die 'feestvierders' moeten hebben,
I'll give you something to do
pi_206965580
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 13:06 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]

Beloofd een gezellige boel te worden vanavond in Europa, en dat alleen omdat Marokko een wedstrijdje speelt. Was team Marokko op het WK, altijd voor een underdog en hebben leuke spelers, maar nu denk ik dat het beter is als ze vanavond eruit vliegen. Komen ze een ronde verder heb je die ellende weer in heel Europa, ongezien en ongekend dit.
In Belgi en Nederland blijven de hoolies toch thuis
pi_206965657
Heel mooi dat er ook door burgers actie wordt ondernomen om dat Marokkaanse relschorem van de straten te schoppen. Als de politie en politiek niet wil ingrijpen dan krijg je dit soort initiatieven. Volledig terecht. Dag Rotterdam! Dag Amsterdam! Dag Utrecht! Groningen vanaf morgen onze nieuwe hoofdstad.
U MAD?
pi_206965833
De Spanjaarden staan al klaar om ze eruit te knuppelen zoals ze in 1492 de moslims terug naar Afrika hebben geschopt.
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrires kennen we niet
Denk unlimited
  dinsdag 6 december 2022 @ 13:59:58 #254
307622 Perox
(niet de echte)
pi_206965915
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2022 13:41 schreef de_boswachter het volgende:
Heel mooi dat er ook door burgers actie wordt ondernomen om dat Marokkaanse relschorem van de straten te schoppen. Als de politie en politiek niet wil ingrijpen dan krijg je dit soort initiatieven. Volledig terecht. Dag Rotterdam! Dag Amsterdam! Dag Utrecht! Groningen vanaf morgen onze nieuwe hoofdstad.
Volgens mij waren er in Utrecht geen ongeregeldheden hoor.
pi_206965925
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 13:35 schreef ISVV het volgende:

[..]
In Belgi en Nederland blijven de hoolies toch thuis
Rondom wedstrijden van NL heb je zelden of nooit misstanden, tenzij je je enorm stoort aan idioot uitgedoste mooiweersupporters.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_206965959
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 13:54 schreef nils_22 het volgende:
De Spanjaarden staan al klaar om ze eruit te knuppelen zoals ze in 1492 de moslims terug naar Afrika hebben geschopt.
Vanochtend gelezen ja, er is daar een soort noodtoestand afgekondigd in sommige steden. Te gek voor woorden eigenlijk, zoiets zag je in ieder geval niet met WK wedstrijden van Turkije, die gingen gewoon tuuteren en met vlaggen zwaaien.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_206965966
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 13:59 schreef Perox het volgende:

[..]
Volgens mij waren er in Utrecht geen ongeregeldheden hoor.
Jawel, na de laatste wedstrijd was het hier ook hommeles in de binnenstad.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 6 december 2022 @ 14:05:08 #258
307622 Perox
(niet de echte)
pi_206965987
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 14:03 schreef Hathor het volgende:

[..]
Jawel, na de laatste wedstrijd was het hier ook hommeles in de binnenstad.
Je bedoelt feest?
  dinsdag 6 december 2022 @ 14:13:33 #259
168739 Red_85
'echt wel'
pi_206966133
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 13:54 schreef nils_22 het volgende:
De Spanjaarden staan al klaar om ze eruit te knuppelen zoals ze in 1492 de moslims terug naar Afrika hebben geschopt.
Verbroederd wel tussen supporters van Real en Atletico
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 6 december 2022 @ 14:16:18 #260
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206966162
Wat is dat toch met dat volk :?

[ Bericht 4% gewijzigd door Tengano op 06-12-2022 14:25:45 ]
  dinsdag 6 december 2022 @ 14:16:57 #261
307622 Perox
(niet de echte)
pi_206966171
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 14:16 schreef Tengano het volgende:
Wat is dat toch met dat volk :?
Hooligans die er op uit trekken om feestende Marokkanen aan te pakken?
pi_206966234
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 14:00 schreef Hathor het volgende:

[..]
Rondom wedstrijden van NL heb je zelden of nooit misstanden, tenzij je je enorm stoort aan idioot uitgedoste mooiweersupporters.
Er zijn eigenlijk zelden issues als landenteams spelen, buiten Engeland dan. Maar die rellen niet in Nederland, Belgi of Spanje als Engeland in Qatar speelt, is natuurlijk ook een groot verschil.
pi_206966259
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 14:05 schreef Perox het volgende:

[..]
Je bedoelt feest?
Ben je aan het trollen jongen?
  dinsdag 6 december 2022 @ 14:25:32 #264
307622 Perox
(niet de echte)
pi_206966264
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 14:24 schreef ISVV het volgende:

[..]
Ben je aan het trollen jongen?
Nee er moet gewoon niet gejokt worden. Er waren geen ongeregeldheden in Utrecht.

https://www.duic.nl/algem(...)n-lombok-in-utrecht/
pi_206966265
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 14:00 schreef Hathor het volgende:

[..]
Rondom wedstrijden van NL heb je zelden of nooit misstanden, tenzij je je enorm stoort aan idioot uitgedoste mooiweersupporters.
Ik bedoel dat de hooligans hier die Marokkanen toch niet aan gaan pakken
pi_206966283
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 14:25 schreef Perox het volgende:

[..]
Nee er moet gewoon niet gejokt worden. Er waren geen ongeregeldheden in Utrecht.
Oh je doelt specifiek op Utrecht. Geen idee. In Den Haag, Rotterdam, Amsterdam, en Antwerpen wel. Is al veel te veel natuurlijk.
  dinsdag 6 december 2022 @ 14:29:34 #267
307622 Perox
(niet de echte)
pi_206966300
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 14:27 schreef ISVV het volgende:

[..]
Oh je doelt specifiek op Utrecht. Geen idee. In Den Haag, Rotterdam, Amsterdam, en Antwerpen wel. Is al veel te veel natuurlijk.
Dat ben ik met je eens. Dat hoort niet. Maar user @de_boswachter gooit eerst Utrecht in hetzelfde putje en daarna schiet user @Hathor nog in een leugen, daar reageer ik op. Ik was juist blij dat in mijn statsie het bij feestvieren was gebleven. :)
pi_206966330
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 14:29 schreef Perox het volgende:

[..]
Dat ben ik met je eens. Dat hoort niet. Maar user @:de_boswachter gooit eerst Utrecht in hetzelfde putje en daarna schiet user @:Hathor nog in een leugen, daar reageer ik op. Ik was juist blij dat in mijn statsie het bij feestvieren was gebleven. :)
Duidelijk, ik had niet goed gelezen. Laten we hopen dat het rustig blijft in onze steden.
  dinsdag 6 december 2022 @ 14:39:37 #269
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206966431
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 14:31 schreef ISVV het volgende:
Duidelijk, ik had niet goed gelezen. Laten we hopen dat het rustig blijft in onze steden.
Ik vermoed dat er wel wat peletons ME standby staan 8-)

Die houden niet zo van verrassingen >:)
pi_206966967
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 13:59 schreef Perox het volgende:

[..]
Volgens mij waren er in Utrecht geen ongeregeldheden hoor.
Volgens mij wel.
U MAD?
pi_206967038
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 14:29 schreef Perox het volgende:

[..]
Dat ben ik met je eens. Dat hoort niet. Maar user @:de_boswachter gooit eerst Utrecht in hetzelfde putje en daarna schiet user @:Hathor nog in een leugen, daar reageer ik op. Ik was juist blij dat in mijn statsie het bij feestvieren was gebleven. :)
Laatste wedstrijd heb ik zelfs maar een paar toeterende auto's gezien in Overvecht.
  dinsdag 6 december 2022 @ 15:37:00 #272
307622 Perox
(niet de echte)
pi_206967134
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 15:24 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Volgens mij wel.
show me

[ Bericht % gewijzigd door sp3c op 06-12-2022 17:49:09 ]
pi_206968838
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 17:04 schreef Perox het volgende:

[..]
Kom nou maar eens met bewijs want dat heb je niet. De imam zou ook zich kunnen uitspreken om zaken te voorkomen, dus dat zegt helemaal niks.
Dat doet-ie ook, hij noemt wel meer zaken.

Bruiloften, vuurwerk etc.

tiktok
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_206969425
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 15:37 schreef Perox het volgende:

[..]
show me
quote:
In de Utrechtse wijk Lombok was de sfeer feestelijk, er waren slechts her en der wat kleine straatbrandjes.
@sp3c geen idee waarom mijn post is verwijderd maar dit stond er ooit al eens
U MAD?
  Moderator dinsdag 6 december 2022 @ 17:54:10 #275
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206969466
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 17:52 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
[..]
@:sp3c geen idee waarom mijn post is verwijderd maar dit stond er ooit al eens
prima, ging me vooral om dat kinderachtige een tweetje tussen jullie
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 6 december 2022 @ 17:55:01 #276
307622 Perox
(niet de echte)
pi_206969488
Ik vind het best want met zijn eigen woorden toont hij zijn eigen ongelijk.
pi_206971152
Nou, rellen dan maar?
pi_206971186
Riemen vast, here we go!
pi_206971220
Sterkte!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 6 december 2022 @ 18:47:21 #280
186611 Haags
pi_206971240
JAAAAAAAAAAAAAAAAA *O*

PRESENT *G*

@Zipportal
Zonder wrijving geen glans
  Moderator dinsdag 6 december 2022 @ 18:48:06 #281
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206971299
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 18:47 schreef Haags het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA *O*

PRESENT *G*

@:ZIPPORTAL
Sta je al in de Schilderswijk?
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 6 december 2022 @ 18:48:27 #282
186611 Haags
pi_206971316
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 18:48 schreef Momo het volgende:

[..]
Sta je al in de Schilderswijk?
Ik woon op gepaste/veilige afstand. :+
Zonder wrijving geen glans
pi_206971317
Vrouwen en kinderen zoek dekking…
pi_206971338
:lijstje:
  dinsdag 6 december 2022 @ 18:49:00 #285
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_206971346
Rip autos en winkelruiten
pi_206971367
Veel plezier vanavond jongens _O_
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  dinsdag 6 december 2022 @ 18:49:32 #287
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206971376
het gaat al los hier in Amsterdam. Ik keek niet eens en wist dat ze gewonnen hadden nadat ik MAROKKOOOOOOOOOO hooorde in de straat. En nu toeters :')

edit: ah daar zijn de mega knallen :9 :')
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  dinsdag 6 december 2022 @ 18:50:00 #288
168739 Red_85
'echt wel'
pi_206971400
Iedereen die nu met een mocro vlag buiten staat te zwaaien mag direct gearresteerd en gedeporteerd worden.

Hebben hier niets te zoeken.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_206971403
ik hoor nog geen getoeter hier
Do what you love, love what you do!
pi_206971416
_O_ Maak er een goed feestje van! *O*
En doe er als het kan nog maar een Gert-Jan bij 8)7
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
pi_206971419
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 december 2022 18:50 schreef kree het volgende:
ik hoor nog geen getoeter hier
Roffa wel, vuurwerk ook in Crooswijk. En gebrul.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206971420
Hier aan de andere kant vh dorp waar de achterstandswijk is gelijk vuurwerk :')
pi_206971458
Spanje was echt slecht met de penalties tering.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206971459
Jaaa lekker weer rellen hahahah
pi_206971471
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2022 18:50 schreef Red_85 het volgende:
Iedereen die nu met een mocro vlag buiten staat te zwaaien mag direct gearresteerd en gedeporteerd worden.

Hebben hier niets te zoeken.
_O-
  Moderator dinsdag 6 december 2022 @ 18:52:14 #296
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206971489
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2022 18:50 schreef Red_85 het volgende:
Iedereen die nu met een mocro vlag buiten staat te zwaaien mag direct gearresteerd en gedeporteerd worden.

Hebben hier niets te zoeken.
Nou nou laat mensen lekker wapperen met vlaggen. De gene die nu weer rotzooi gaan schoppen gewoon tot het einde van het WK vasthouden.
pi_206971530
RELLEN
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 6 december 2022 @ 18:53:36 #298
168739 Red_85
'echt wel'
pi_206971538
'nederlanders' toch?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_206971541
Heeft iemand een livestream van het Mercatorplein?
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  dinsdag 6 december 2022 @ 18:54:05 #300
168739 Red_85
'echt wel'
pi_206971552
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 18:52 schreef Momo het volgende:

[..]
Nou nou laat mensen lekker wapperen met vlaggen. De gene die nu weer rotzooi gaan schoppen gewoon tot het einde van het WK vasthouden.
Vlaggen mogen ze, lekker in marokko.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_206971594
Lol
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')