"Ja maar Oranjesupporters doen het ook hoor net zo goed"quote:Op dinsdag 6 december 2022 07:56 schreef Regilio_ het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)dstrijd-marokko.html
Nee en in andere landen ook niet terwijl dat wel Marokkanen zijn! Dus ze zijn ook dezelfde Marokkaan en Marokkanen zijn gewoon crimineel en toch doen ze daar en in andere landen niet rellen. Heel maf. Ik denk dat er dan maar een conclusie kan zijn want het ligt sowieso niet aan de omgeving: die Marokkanen zijn geen Marokkanenquote:
Of het gros van de Marokkanen wat hier zit is het uitschot van Marokko zonder normen en waarden. Welke geen fatsoenlijke opvoeding hebbben genoten en lak hebben aan alles.quote:Op dinsdag 6 december 2022 09:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nee en in andere landen ook niet terwijl dat wel Marokkanen zijn! Dus ze zijn ook dezelfde Marokkaan en Marokkanen zijn gewoon crimineel en toch doen ze daar en in andere landen niet rellen. Heel maf. Ik denk dat er dan maar een conclusie kan zijn want het ligt sowieso niet aan de omgeving: die Marokkanen zijn geen Marokkanen
Misschien een goed idee om van omgeving te veranderen als het aan de omgeving ligt. Misschien kunnen ze naar Spanje, of Marokko natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 december 2022 09:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nee en in andere landen ook niet terwijl dat wel Marokkanen zijn! Dus ze zijn ook dezelfde Marokkaan en Marokkanen zijn gewoon crimineel en toch doen ze daar en in andere landen niet rellen. Heel maf. Ik denk dat er dan maar een conclusie kan zijn want het ligt sowieso niet aan de omgeving: die Marokkanen zijn geen Marokkanen
Als je zoiets al van tevoren aankondigt op social media weet je gewoon dat er een leger van ME klaar staat, dus plunderen kun je dan wel uit je hoofd zetten.quote:Op dinsdag 6 december 2022 10:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Relschoppers roepen op om “Meir leeg te halen” na achtste finale Marokko: ouders raden elkaar aan hun kinderen thuis te houden
Met een nieuwe wedstrijd met Marokko in de hoofdrol dinsdagmiddag rijst de vrees voor opstootjes weer op. Zeker nu er op sociale media oproepen de ronde doen om vernielingen aan te richten, onder meer op de Meir. De Antwerpse politie waarschuwt niet te zullen aarzelen om in te grijpen als de openbare veiligheid in het gedrang komt. Binnen de Marokkaanse gemeenschap raden ouders elkaar aan om hun kinderen thuis te houden.
https://www.hln.be/antwer(...)-te-houden~a99039dc/
Dat zou ik maar niet te hard zeggen. Toen hier met die avondklok de boel geplunderd en kort & klein geslagen werd was er ook van te voren melding van gemaakt. Toch is alles compleet uit de hand gelopen toen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 10:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als je zoiets al van tevoren aankondigt op social media weet je gewoon dat er een leger van ME klaar staat, dus plunderen kun je dan wel uit je hoofd zetten.
Nou ja, dan kunnen ze in ieder geval niet komen met een wir haben es nicht gewust excuus.quote:Op dinsdag 6 december 2022 10:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat zou ik maar niet te hard zeggen. Toen hier met die avondklok de boel geplunderd en kort & klein geslagen werd was er ook van te voren melding van gemaakt. Toch is alles compleet uit de hand gelopen toen.
Dat kan zeker. Wat alleen opvalt als je kijkt naar de onderkant/armere kant van de samenleving en wie verdacht worden van criminele activiteiten we ineens weinig verschil zien tussen Marokkanen of de rest van Nederland.quote:Op dinsdag 6 december 2022 10:24 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Misschien een goed idee om van omgeving te veranderen als het aan de omgeving ligt. Misschien kunnen ze naar Spanje, of Marokko natuurlijk.
Gezelligquote:Op dinsdag 6 december 2022 10:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Relschoppers roepen op om “Meir leeg te halen” na achtste finale Marokko: ouders raden elkaar aan hun kinderen thuis te houden
Met een nieuwe wedstrijd met Marokko in de hoofdrol dinsdagmiddag rijst de vrees voor opstootjes weer op. Zeker nu er op sociale media oproepen de ronde doen om vernielingen aan te richten, onder meer op de Meir. De Antwerpse politie waarschuwt niet te zullen aarzelen om in te grijpen als de openbare veiligheid in het gedrang komt. Binnen de Marokkaanse gemeenschap raden ouders elkaar aan om hun kinderen thuis te houden.
https://www.hln.be/antwer(...)-te-houden~a99039dc/
Toen werd het onderschat, nu weten ze precies wat er kan gebeuren.quote:Op dinsdag 6 december 2022 10:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat zou ik maar niet te hard zeggen. Toen hier met die avondklok de boel geplunderd en kort & klein geslagen werd was er ook van te voren melding van gemaakt. Toch is alles compleet uit de hand gelopen toen.
Bovendien hadden ze het gewoon wel kunnen verwachten, omdat het 4 jaar geleden tijdens het wk ook gebeurde na wedstrijden van Marokko en Algerije, ik kan me nog de beelden herinneren van met kettingzagen zwaaiende Algerijnse 'supporters' in Parijs, dus als je het nu nog onderschat heb je dus 4 jaar lang onder een steen geleefd.quote:Op dinsdag 6 december 2022 11:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen werd het onderschat, nu weten ze precies wat er kan gebeuren.
Dat krijg je met al die schitterende kansenwijken die sinds de jaren 60 zijn geschapen in de grote Europese steden.quote:Op dinsdag 6 december 2022 13:06 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Beloofd een gezellige boel te worden vanavond in Europa, en dat alleen omdat Marokko een wedstrijdje speelt. Was team Marokko op het WK, altijd voor een underdog en hebben leuke spelers, maar nu denk ik dat het beter is als ze vanavond eruit vliegen. Komen ze een ronde verder heb je die ellende weer.
Tja heb het al mis zien gaan vanaf generatie ้้n, de zogenaamde hard werkende ouders uit Marokko, die om de ้้n of andere reden hier op hun 50e, na 5 a 10 jaar heT WeRk WaT dE NedErLANdeR NieT Wil DoeN, al met pensioen waren en de hele dag lanterfanten, die kinderen daar is het al misgegaan. Mijn generatie zeg maar. Ze mochten nooit met ons spelen, nooit met ons omgaan, werden gevoed met haat, gedroegen zich ook zo. Waar in de multiculturele buurten alles en iedereen met elkaar omgaat sluiten Marokkanen (lees: mensen uit islamitische culturen) zich volledig af. Natuurlijk een uitzondering hier en daar, maar die kinderen hadden ook ouders die deden integreren, en rara, al die kinderen hebben nu een baan, zijn ge๏ntegreerd itt. tot de overgrote meerderheid uit mijn oude omgeving die of crimineel is of aan het uitkeringsinfuus hangt. Nee dat volk trok alleen naar elkaar, claimde alles, waren zeer gewelddadig, en die generatie heeft nu kinderen en die kinderen zie je nu op straat deze rotzooi trappen. Maar verwacht niet teveel van hun ouders, want hun ouders zijn opgevoed met een flinke paplepel haat jegens Nederland/Europa en haar inwoners, en zo groeien toekomstige generaties ook op. Je zou denken dat het met de loop van tijd alleen maar afneemt, maar gezien de aantallen waarmee ze zich voortplanten, de vrijheid die ze hebben om zich af te sluiten en radicale moskee๋n te bezoeken is en zal de ellende alleen maar toenemen. Al die kinderen daar hebben over 20 jaar ook minimaal elk 4/5 kinderen, waar je dan maar nog moet hopen dat het dochters zijn, en die kinderen gaan ook weer de straat op.quote:Op dinsdag 6 december 2022 13:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat krijg je met al die schitterende kansenwijken die sinds de jaren 60 zijn geschapen in de grote Europese steden.
Dat je dit nodig hebtquote:Op dinsdag 6 december 2022 13:16 schreef galantis het volgende:
In Marokko zullen ze ook maar al te trots zijn op hun Europese broeders wiens vaderlandliefde nogal selectieve vormen van uitingen kent.
Hele topic teruggekeken, niks te melden over die racistische Marokkanen die blijkbaar hun haat tegen het westen moeten ventileren? Of alleen maar klagen over de mensen die het zat zijn en maar zelf actie gaan ondernemen en ze daarmee meteen als nazi worden weggezet?quote:Op dinsdag 6 december 2022 13:12 schreef -XOR- het volgende:
De neonazi ultra's in Spanje hebben vage beelden uit Brussel gezien en doen nu net alsof ze de poortwachters van de Europese beschaving zijn, vurig hopend dat de Marokkanen ook in Spanje gaan rellen. Atletico, Real en Betis, dan weet je het wel. Maar goed, na Rodrygo massaal voor aap uitmaken gaan ze dus nu Marokkanen 'tegenhouden'.
Nee, volgens mij is dat ander volk. Althans hoor zeer positieve verhalen over de Marokkanen in Marokko, compleet ander volk. Kan het mezelf niet voorstellen maar ik geloof de verhalen wel, misschien eens een keer op vakantie gaan kan ik het zelf ondervinden.quote:Op dinsdag 6 december 2022 13:16 schreef galantis het volgende:
In Marokko zullen ze ook maar al te trots zijn op hun Europese broeders wiens vaderlandliefde nogal selectieve vormen van uitingen kent.
Zowel de relmarokkanen als de Madrileense ultra's (en die van Betis) deugen niet.quote:Op dinsdag 6 december 2022 13:21 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Hele topic teruggekeken, niks te melden over die racistische Marokkanen die blijkbaar hun haat tegen het westen moeten ventileren? Of alleen maar klagen over de mensen die het zat zijn en maar zelf actie gaan ondernemen en ze daarmee meteen als nazi worden weggezet?
Dat geloof ik meteen. Mijn opmerking was dan ook sarcastisch. Denk dat ze in Marokko niets van die 'feestvierders' moeten hebben,quote:Op dinsdag 6 december 2022 13:22 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is dat ander volk. Althans hoor zeer positieve verhalen over de Marokkanen in Marokko, compleet ander volk. Kan het mezelf niet voorstellen maar ik geloof de verhalen wel, misschien eens een keer op vakantie gaan kan ik het zelf ondervinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |