In België en Nederland blijven de hoolies toch thuisquote:Op dinsdag 6 december 2022 13:06 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Beloofd een gezellige boel te worden vanavond in Europa, en dat alleen omdat Marokko een wedstrijdje speelt. Was team Marokko op het WK, altijd voor een underdog en hebben leuke spelers, maar nu denk ik dat het beter is als ze vanavond eruit vliegen. Komen ze een ronde verder heb je die ellende weer in heel Europa, ongezien en ongekend dit.
Volgens mij waren er in Utrecht geen ongeregeldheden hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2022 13:41 schreef de_boswachter het volgende:
Heel mooi dat er ook door burgers actie wordt ondernomen om dat Marokkaanse relschorem van de straten te schoppen. Als de politie en politiek niet wil ingrijpen dan krijg je dit soort initiatieven. Volledig terecht. Dag Rotterdam! Dag Amsterdam! Dag Utrecht! Groningen vanaf morgen onze nieuwe hoofdstad.
Rondom wedstrijden van NL heb je zelden of nooit misstanden, tenzij je je enorm stoort aan idioot uitgedoste mooiweersupporters.quote:Op dinsdag 6 december 2022 13:35 schreef ISVV het volgende:
[..]
In België en Nederland blijven de hoolies toch thuis
Vanochtend gelezen ja, er is daar een soort noodtoestand afgekondigd in sommige steden. Te gek voor woorden eigenlijk, zoiets zag je in ieder geval niet met WK wedstrijden van Turkije, die gingen gewoon tuuteren en met vlaggen zwaaien.quote:Op dinsdag 6 december 2022 13:54 schreef nils_22 het volgende:
De Spanjaarden staan al klaar om ze eruit te knuppelen zoals ze in 1492 de moslims terug naar Afrika hebben geschopt.
Jawel, na de laatste wedstrijd was het hier ook hommeles in de binnenstad.quote:Op dinsdag 6 december 2022 13:59 schreef Perox het volgende:
[..]
Volgens mij waren er in Utrecht geen ongeregeldheden hoor.
Je bedoelt feest?quote:Op dinsdag 6 december 2022 14:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jawel, na de laatste wedstrijd was het hier ook hommeles in de binnenstad.
Verbroederd wel tussen supporters van Real en Atleticoquote:Op dinsdag 6 december 2022 13:54 schreef nils_22 het volgende:
De Spanjaarden staan al klaar om ze eruit te knuppelen zoals ze in 1492 de moslims terug naar Afrika hebben geschopt.
Er zijn eigenlijk zelden issues als landenteams spelen, buiten Engeland dan. Maar die rellen niet in Nederland, België of Spanje als Engeland in Qatar speelt, is natuurlijk ook een groot verschil.quote:Op dinsdag 6 december 2022 14:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Rondom wedstrijden van NL heb je zelden of nooit misstanden, tenzij je je enorm stoort aan idioot uitgedoste mooiweersupporters.
Nee er moet gewoon niet gejokt worden. Er waren geen ongeregeldheden in Utrecht.quote:
Ik bedoel dat de hooligans hier die Marokkanen toch niet aan gaan pakkenquote:Op dinsdag 6 december 2022 14:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Rondom wedstrijden van NL heb je zelden of nooit misstanden, tenzij je je enorm stoort aan idioot uitgedoste mooiweersupporters.
Oh je doelt specifiek op Utrecht. Geen idee. In Den Haag, Rotterdam, Amsterdam, en Antwerpen wel. Is al veel te veel natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 december 2022 14:25 schreef Perox het volgende:
[..]
Nee er moet gewoon niet gejokt worden. Er waren geen ongeregeldheden in Utrecht.
Dat ben ik met je eens. Dat hoort niet. Maar user @de_boswachter gooit eerst Utrecht in hetzelfde putje en daarna schiet user @Hathor nog in een leugen, daar reageer ik op. Ik was juist blij dat in mijn statsie het bij feestvieren was gebleven.quote:Op dinsdag 6 december 2022 14:27 schreef ISVV het volgende:
[..]
Oh je doelt specifiek op Utrecht. Geen idee. In Den Haag, Rotterdam, Amsterdam, en Antwerpen wel. Is al veel te veel natuurlijk.
Duidelijk, ik had niet goed gelezen. Laten we hopen dat het rustig blijft in onze steden.quote:Op dinsdag 6 december 2022 14:29 schreef Perox het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Dat hoort niet. Maar user @:de_boswachter gooit eerst Utrecht in hetzelfde putje en daarna schiet user @:Hathor nog in een leugen, daar reageer ik op. Ik was juist blij dat in mijn statsie het bij feestvieren was gebleven.
Ik vermoed dat er wel wat peletons ME standby staanquote:Op dinsdag 6 december 2022 14:31 schreef ISVV het volgende:
Duidelijk, ik had niet goed gelezen. Laten we hopen dat het rustig blijft in onze steden.
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 6 december 2022 13:59 schreef Perox het volgende:
[..]
Volgens mij waren er in Utrecht geen ongeregeldheden hoor.
Laatste wedstrijd heb ik zelfs maar een paar toeterende auto's gezien in Overvecht.quote:Op dinsdag 6 december 2022 14:29 schreef Perox het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Dat hoort niet. Maar user @:de_boswachter gooit eerst Utrecht in hetzelfde putje en daarna schiet user @:Hathor nog in een leugen, daar reageer ik op. Ik was juist blij dat in mijn statsie het bij feestvieren was gebleven.
Dat doet-ie ook, hij noemt wel meer zaken.quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:04 schreef Perox het volgende:
[..]
Kom nou maar eens met bewijs want dat heb je niet. De imam zou ook zich kunnen uitspreken om zaken te voorkomen, dus dat zegt helemaal niks.
quote:
@sp3c geen idee waarom mijn post is verwijderd maar dit stond er ooit al eensquote:In de Utrechtse wijk Lombok was de sfeer feestelijk, er waren slechts her en der wat kleine straatbrandjes.
prima, ging me vooral om dat kinderachtige een tweetje tussen julliequote:Op dinsdag 6 december 2022 17:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
[..]
@:sp3c geen idee waarom mijn post is verwijderd maar dit stond er ooit al eens
Roffa wel, vuurwerk ook in Crooswijk. En gebrul.quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:50 schreef Red_85 het volgende:
Iedereen die nu met een mocro vlag buiten staat te zwaaien mag direct gearresteerd en gedeporteerd worden.
Hebben hier niets te zoeken.
Nou nou laat mensen lekker wapperen met vlaggen. De gene die nu weer rotzooi gaan schoppen gewoon tot het einde van het WK vasthouden.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:50 schreef Red_85 het volgende:
Iedereen die nu met een mocro vlag buiten staat te zwaaien mag direct gearresteerd en gedeporteerd worden.
Hebben hier niets te zoeken.
Vlaggen mogen ze, lekker in marokko.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Nou nou laat mensen lekker wapperen met vlaggen. De gene die nu weer rotzooi gaan schoppen gewoon tot het einde van het WK vasthouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |