Zit al even te kijken, maar de ME is pas dingen gaan doen nadat die motoragent met cobra's werdt bekogeld, dat was de druppel, daarvoor hielden de buurtvaders het redelijk onder controle, niets dan lof voor die mannen.quote:Op donderdag 1 december 2022 19:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja ik zit die stream te kijken nu, wel fascinerend
Maar ja het lag dus in de lijn van verwachting maar gooit dat ook geen olie op het vuur? Dat aankondigingen van extra maatregelen?
Ja niet slim om de politie te gaan tarten.quote:Op donderdag 1 december 2022 19:46 schreef spoilert het volgende:
[..]
Zit al even te kijken, maar de ME is pas dingen gaan doen nadat die motoragent met cobra's werdt bekogeld, dat was de druppel, daarvoor hielden de buurtvaders het redelijk onder controle, niets dan lof voor die mannen.
Alsof dit iets gaat veranderen aan de mening van de Halsema's en Klavers van deze wereld.quote:Op donderdag 1 december 2022 19:53 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Hopen dat het weer flink uit de klauwen loopt. Op een goedschikse manier kan de doorsnee Nederlander niet aan het verstand gebracht worden gebracht dat de multiculturele samenleving niet werkt, dan maar kwaadschiks. Dat heeft de Zweden nu ook gebracht waar ze nu staan.
De doorsnee Nederlander heeft dit prima door hoor.quote:Op donderdag 1 december 2022 19:53 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Hopen dat het weer flink uit de klauwen loopt. Op een goedschikse manier kan de doorsnee Nederlander niet aan het verstand gebracht worden gebracht dat de multiculturele samenleving niet werkt, dan maar kwaadschiks. Dat heeft de Zweden nu ook gebracht waar ze nu staan.
Dit gaat nog verder escaleren dusquote:
Ongelofelijk hè die lui hebben een plat voor hun hoofd. Ze zien gewoon niet hoe wij ons wel altijd netjes gedragenquote:Op donderdag 1 december 2022 19:53 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Ik heb bij winst van het Nederlands elftal nog nooit rellen gezien in Nederland.quote:Op donderdag 1 december 2022 20:10 schreef Momo het volgende:
Ach got, Marokkaanse rel jeugd die 3 hersencellen heeft, net al die Ajax/Feyenoord/whatever supporters die normaal ook rellen. Allemaal een stel kanslozen bij elkaar. Hoeveel hiervan zouden morgen school of werk hebben?
Je hebt ook 3 hersencellen als je vuurwerk naar iemand gaat gooien omdat die gene voor Feyenoord is.quote:Op donderdag 1 december 2022 20:15 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik heb bij winst van het Nederlands elftal nog nooit rellen gezien in Nederland.
Je hebt het over club voetbal, dat is wel wat anders.
Mee eens.quote:Op donderdag 1 december 2022 20:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Je hebt ook 3 hersencellen als je vuurwerk naar iemand gaat gooien omdat die gene voor Feyenoord is.
bij clubvoetbal is het wel oké?quote:Op donderdag 1 december 2022 20:15 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik heb bij winst van het Nederlands elftal nog nooit rellen gezien in Nederland.
Je hebt het over club voetbal, dat is wel wat anders.
Nee, waar zeg ik dat?quote:Op donderdag 1 december 2022 20:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
bij clubvoetbal is het wel oké?
Marokko interesseert deze domme apen helemaal niks.quote:Op donderdag 1 december 2022 20:42 schreef Kiwi7 het volgende:
Ze zijn voor Marokko maar dit soort rellen zouden ze nooit in Marokko kunnen doen zonder in de gevangenis te raken.
Ironie.
Ik gok dat als Marokko verliest de volgende wedstrijd ze ook gaan rellen inderdaad. Dus gaat meer om het rellen dan het voetbal inderdaad.quote:Op donderdag 1 december 2022 20:45 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Marokko interesseert deze domme apen helemaal niks.
Het is mooi dat Marokko gewonnen heeft zodat ze een "reden" hebben om te rellen.
Al slaat het natuurlijk helemaal nergens op, maar dat snappen ze zelf ook niet.
En dan? Ogen er uit enzo? Je kan slecht richten met die dingen en al helemaal in zo'n groot groepsverband. Wapenstok is prima. Laten we mensen niet per ongeluk verminken.quote:Op donderdag 1 december 2022 20:33 schreef havanagila het volgende:
Geef die ME'ers gewoon wat van die paintballgeweren met verf die je niet kan uitwassen. Hele pens onder de blauwe plekken en je kleding vol verf. Kan je hele familie/omgeving zien wat je gisteravond hebt uitgespookt.
Nee, arme jongens.quote:Op donderdag 1 december 2022 20:50 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
En dan? Ogen er uit enzo? Je kan slecht richten met die dingen en al helemaal in zo'n groot groepsverband. Wapenstok is prima. Laten we mensen niet per ongeluk verminken.
In je benen zitten geen ogen.quote:Op donderdag 1 december 2022 20:50 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
En dan? Ogen er uit enzo? Je kan slecht richten met die dingen en al helemaal in zo'n groot groepsverband. Wapenstok is prima. Laten we mensen niet per ongeluk verminken.
Je kan echt niet zo goed richten met zo'n ding, bovendien zwaait het een hoop af die paintballs. Dat gaat sowieso fout na een tijdje.quote:Op donderdag 1 december 2022 20:57 schreef havanagila het volgende:
[..]
In je benen zitten geen ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |