SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ook op tafel zettenquote:Op zondag 27 november 2022 12:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Beetje apart als er twee banken staan, vind je niet?
Nee want ken mijn schoonouders bijna niet, alleen mijn schoonmoeder een beetje.quote:Op zondag 27 november 2022 12:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou je je schoonouders in huis nemen als de zorg onbetaalbaar zou worden?
Ja lekker boeiend dan we toch allemaal allang dood.quote:Op zondag 27 november 2022 12:38 schreef UitStraling het volgende:
De mens over 1000 jaar;
We worden 2 meter lang en krijgen nog minder haar.
Onze ingewanden worden juist kleiner, waardoor ons lichaam minder kans heeft om suikers en vetten op te nemen.
Slecht nieuws voor de mannen! Ook de ballen zijn over een jaar of duizend een stuk kleiner.
Onze ogen worden groter. Communiceren gaat in de verre toekomst vooral met gezichtsuitdrukkingen en oogbewegingen.
Onze nek zal scheef naar voren groeien onder invloed van het staren op beeldschermpjes.
We krijgen meer rimpels. Dat komt door alle elektronische apparaten om ons heen.
Onze huidskleur wordt donkerder, omdat rassen door globalisering meer gaan mixen.
En we krijgen allemaal dezelfde neus.
Welke neus krijgen we?quote:Op zondag 27 november 2022 12:38 schreef UitStraling het volgende:
De mens over 1000 jaar;
Onze ingewanden worden juist kleiner, waardoor ons lichaam minder kans heeft om suikers en vetten op te nemen.
Slecht nieuws voor de mannen! Ook de ballen zijn over een jaar of duizend een stuk kleiner.
Onze ogen worden groter. Communiceren gaat in de verre toekomst vooral met gezichtsuitdrukkingen en oogbewegingen.
Onze nek zal scheef naar voren groeien onder invloed van het staren op beeldschermpjes.
We krijgen meer rimpels. Dat komt door alle elektronische apparaten om ons heen.
Onze huidskleur wordt donkerder, omdat rassen door globalisering meer gaan mixen.
geen zwembandjes meerquote:Op zondag 27 november 2022 12:38 schreef UitStraling het volgende:
De mens over 1000 jaar;
quote:Op zondag 27 november 2022 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegen die tijd is er ook geen zalm meer. Dan eet je spinnensushi.
Denk dat ze tegen die tijd niks meer eet eigenlijk. Wij ook niet.quote:Op zondag 27 november 2022 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegen die tijd is er ook geen zalm meer. Dan eet je spinnensushi.
Straks vliegt Spanje eruit.quote:Op zondag 27 november 2022 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Goal![]()
Van Costa Rica nogal liefst. Ineens kan alles weer
jij en niet etenquote:Op zondag 27 november 2022 12:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat ze tegen die tijd niks meer eet eigenlijk. Wij ook niet.
denk het welquote:Op zondag 27 november 2022 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hopelijk niet zo'n bruine mopsneus.
Je hebt toch ook sushi met onderwaterinsecten waar nog pootjes aanzitten?quote:Op zondag 27 november 2022 12:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Met van die pootjes die er uit steken?
dat heb ik nog nooit gezien, wel het staartje wat uitsteektquote:Op zondag 27 november 2022 12:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt toch ook sushi met onderwaterinsecten waar nog pootjes aanzitten?
Ik laat alvast een reserveneus klonen en apart leggen.quote:Op zondag 27 november 2022 12:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk het welzeker als de opwarming toeneemt
Who caresquote:Op zondag 27 november 2022 12:38 schreef UitStraling het volgende:
De mens over 1000 jaar;
blablageneuzel
*stuurt catalogusquote:Op zondag 27 november 2022 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik laat alvast een reserveneus klonen en apart leggen.
verzin je wel iets opquote:Op zondag 27 november 2022 12:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik een skelet ben gaat dat lastig.
Hmm, ja, dacht dat de pootjes er ook nog aanzaten, maar dat is meer in paella soms.quote:Op zondag 27 november 2022 12:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat heb ik nog nooit gezien, wel het staartje wat uitsteekt
ja hoorquote:Op zondag 27 november 2022 12:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag ik jouw Cleopatraanse neus hebben?
ja daar gooien ze zo'n hele gamba op je bordquote:Op zondag 27 november 2022 12:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ja, dacht dat de pootjes er ook nog aanzaten, maar dat is meer in paella soms.
Nee.quote:Op zondag 27 november 2022 12:47 schreef UitStraling het volgende:
Zou Foqueville over 1000 jaar nog bestaan?
Denk ik welquote:Op zondag 27 november 2022 12:47 schreef UitStraling het volgende:
Zou Foqueville over 1000 jaar nog bestaan? Dat wij vereerd worden als grondleggers en ware goden.
quote:Op zondag 27 november 2022 12:47 schreef UitStraling het volgende:
Dat ze ook van die gezegdes hebben "Eten als een bitterbal" of "Zo wijs als een US"
Ja dit, denk niet eens dat de aarde over 1000 jaar nog zal bestaan.quote:Op zondag 27 november 2022 12:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat ze tegen die tijd niks meer eet eigenlijk. Wij ook niet.
Denk dat het groene boekje gewoon hun standaard taal wordtquote:Op zondag 27 november 2022 12:49 schreef UitStraling het volgende:
Dat ze ook echt terugzoeken tussen wat we nu schrijven "nou die grondlegger zou echt wel dit gezegd hebben hoor dus je hebt het fout"
Het is smekken, niet smakken.quote:Op zondag 27 november 2022 12:49 schreef UitStraling het volgende:
Dat ze ook echt terugzoeken tussen wat we nu schrijven "nou die grondlegger zou echt wel dit gezegd hebben hoor dus je hebt het fout"
quote:Op zondag 27 november 2022 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat het groene boekje gewoon hun standaard taal wordt
andersom Cequote:Op zondag 27 november 2022 12:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is smekken, niet smakken.
Ben eigenlijk wel blij dat ik niet hoef mee te maken hoe fucked de wereld is over 100 jaar.quote:Op zondag 27 november 2022 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dit, denk niet eens dat de aarde over 1000 jaar nog zal bestaan.
Of misschien wel, maar dat de mensheid er niet meer is
Moeten we eigenlijk een database aanleggen van ieders mooiste lichaamsdeel.quote:Op zondag 27 november 2022 12:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo kunnen we de ideale Foqueviller wel samenstellen.
Ja, wil het niet weten idd.quote:Op zondag 27 november 2022 12:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel blij dat ik niet hoef mee te maken hoe fucked de wereld is over 100 jaar.
Zo maar echt hoor.quote:Op zondag 27 november 2022 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
We zijn nu al met veel te veel.
quote:Op zondag 27 november 2022 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat het groene boekje gewoon hun standaard taal wordt
"Hoeneeeer?"quote:Op zondag 27 november 2022 12:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat de juf een spannend verhaald verteld tegen de klas en alle kinderen vragen en toensels?
geloof dat heel veel zaken dit zo aanpakkenquote:Op zondag 27 november 2022 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ook wel sneaky.. bij HB (de Tuinen) was eerst een product 4,99 in de aanbieding en nu bij Black Friday is het 6,99 voor hetzelfde product.
Ja oke, is goed HB.
Ik heb ze wel doorquote:Op zondag 27 november 2022 12:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dat heel veel zaken dit zo aanpakken
Op nummer een van de ruimteradio staat "Kon ik je nog maar even bevoelen" van "UitStraling en de Toffels"quote:Op zondag 27 november 2022 12:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat de juf een spannend verhaald verteld tegen de klas en alle kinderen vragen en toensels?
quote:Op zondag 27 november 2022 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op nummer een van de ruimteradio staat "Kon ik je nog maar even bevoelen" van "UitStraling en de Toffels"
quote:Op zondag 27 november 2022 12:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
even lunchen...
iets ZONDER slang
Variatie doet eten.quote:Op zondag 27 november 2022 12:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
even lunchen...
iets ZONDER slang
Intrigerendquote:
Ja, maar dan ook weer net niet koud, de komende dagen.quote:Op zondag 27 november 2022 12:56 schreef bitterbal het volgende:
jammer dat het zou koud gaat worden weer
Met een portie broccoli-gehakt om te dippenquote:Op zondag 27 november 2022 12:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is het allergoorste ooit uitgevonden.
vanaf donderdag wordt het koud. Dan moet ik nog naar buiten en dan mij weer opsluiten daarnaquote:Op zondag 27 november 2022 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan ook weer net niet koud, de komende dagen.
Gewoon niet koud genoeg om te schaatsen of om sneeuwpret te hebben, maar iets wat tussen onaangenaam in hangt
Dit klinkt niet als het allerbeste compliment wat je ooit kunt krijgen.quote:Op zondag 27 november 2022 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan ook weer net niet koud, de komende dagen.
Gewoon niet koud genoeg om te schaatsen of om sneeuwpret te hebben, maar iets wat tussen onaangenaam in hangt
Met drie winterjassen en 5 broeken naar buiten?quote:Op zondag 27 november 2022 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vanaf donderdag wordt het koud. Dan moet ik nog naar buiten en dan mij weer opsluiten daarna
Rizibizizibizibiziwiebelig.quote:Op zondag 27 november 2022 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat paprikás csirke met rizibizi in de buurt komt.
Dit zeggen zigeuners ook altijd.quote:Op zondag 27 november 2022 13:01 schreef Ama het volgende:
Ik vind een voordeel aan de winter altijd wel dat je huis dan lekker warm voelt je van buiten komt.
Kan me nog goed herinneren dat ik ooit in maart schapenstage moest doenquote:Op zondag 27 november 2022 13:00 schreef Ama het volgende:
Hebben jullie nog nooit eerder een winter meegemaakt ofzo?
jaquote:Op zondag 27 november 2022 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met drie winterjassen en 5 broeken naar buiten?
Heb je alle liedjes goed geoefend?quote:Op zondag 27 november 2022 13:01 schreef Haags het volgende:
Ik heb zo de eerste Sintviering van twee.
quote:Op zondag 27 november 2022 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan me nog goed herinneren dat ik ooit in maart schapenstage moest doen
Toen was het -8 of zo.
Gelukkig hadden we toen een dichte stal, maar toen had ik twee broeken over elkaar heen (tweede broek was een regenbroek) en een t-shirt, trui en een winterjas.
Het is dat ik in beweging bleef, maar anders was het echt heel koud
Die zeggen ook altijd dat je de schoenen binnen uit moet doen, anders snijden ze je voeten er bij de enkels eraf.quote:Op zondag 27 november 2022 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zeggen zigeuners ook altijd.
Er waren klasgenoten die ook in de nacht eruit moesten en in een open stal moesten werkenquote:
Doen ze dat vaak?quote:Op zondag 27 november 2022 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zeggen ook altijd dat je de schoenen binnen uit moet doen, anders snijden ze je voeten er bij de enkels eraf.
Klinkt alsof je er zin in hebt.quote:Op zondag 27 november 2022 13:01 schreef Haags het volgende:
Ik heb zo de eerste Sintviering van twee.
Het ruikt in zo'n woonwagen ook altijd naar gekookt eten.quote:Op zondag 27 november 2022 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zeggen ook altijd dat je de schoenen binnen uit moet doen, anders snijden ze je voeten er bij de enkels eraf.
Ja, dat weet ik niet, want ik kom daar nooit.quote:
Gekokte errepels.quote:Op zondag 27 november 2022 13:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het ruikt in zo'n woonwagen ook altijd naar gekookt eten.
Dat bleke, is dat kiepsel?quote:Op zondag 27 november 2022 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het heeft iets weg van nasi
[ afbeelding ]
Schapenstage?quote:Op zondag 27 november 2022 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toen was het -8 of zo.
Gelukkig hadden we toen een dichte stal, maar toen had ik twee broeken over elkaar heen (tweede broek was een regenbroek) en een t-shirt, trui en een winterjas.
Mishandelde vips.quote:
Poeh ja -8 is ook wel klachtwaardig.quote:Op zondag 27 november 2022 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toen was het -8 of zo.
Yup.. een interne stage bij de schapenboer van 2,5 weekquote:
quote:Op zondag 27 november 2022 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het heeft iets weg van nasi
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 november 2022 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit ga ik dus oefenen als scheldwoord.
hmmmquote:Op zondag 27 november 2022 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik niet, want ik kom daar nooit.
Maar ik weet wel dat het een serieuze zaak is.
En het was op Texel, dus je waaide ook nog eens wegquote:
quote:Op zondag 27 november 2022 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yup.. een interne stage bij de schapenboer van 2,5 week![]()
![]()
![]()
En ze aten daar in de middag warm en als ik ergens een grafhekel aan heb is het aan een broodmaaltijd in de avond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen
Nee, tot paravetquote:Op zondag 27 november 2022 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Je volgde een opleiding tot schaapsherder?
quote:Op zondag 27 november 2022 13:07 schreef UitStraling het volgende:
GEKOKTE ERREPELS
Wel met een rollende r toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RRRRRRRRRRRRRRRRRRBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Omgquote:Op zondag 27 november 2022 12:59 schreef Ama het volgende:
https://nl.pepper.com/aan(...)eep-11-gratis-258810 @:cherrylips
Hmm, die staan vast op TikTok, inclusief dansje.quote:Op zondag 27 november 2022 13:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ken de nieuwe niet zo goed eigenlijk.
quote:Op zondag 27 november 2022 13:07 schreef UitStraling het volgende:
GEKOKTE ERREPELS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vriendinnen laten me vaak groenteboer zeggen precies om die reden.quote:Op zondag 27 november 2022 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel met een rollende r toch?
RRRRRRRRRRRRRRRRRR
Zou dimmy al uit haar latex zijn gekomen?quote:Op zondag 27 november 2022 13:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als iets wat Willem Engel of Dimmy dagelijks eet.
Of ze hangt nog met pijnlijke arie ergens aan een lamp te zwierezwaaien.quote:Op zondag 27 november 2022 13:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou dimmy al uit haar latex zijn gekomen?
quote:Op zondag 27 november 2022 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of ze hangt nog met pijnlijke arie ergens aan een lamp te zwierezwaaien.
quote:Op zondag 27 november 2022 13:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als iets wat Willem Engel of Dimmy dagelijks eet.
quote:Op zondag 27 november 2022 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, wat tof![]()
Maar dat ben je uiteindelijk niet geworden dus?
quote:Op zondag 27 november 2022 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En het was op Texel, dus je waaide ook nog eens weg
Tik Tok is verboden hier.quote:Op zondag 27 november 2022 13:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, die staan vast op TikTok, inclusief dansje.
Een dorre vlaktequote:
Goentenboeeeequote:Op zondag 27 november 2022 13:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vriendinnen laten me vaak groenteboer zeggen precies om die reden.
In Limburg is het vaak wel wat warmer.quote:Op zondag 27 november 2022 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een dorre vlakte
Niets anders gezien dan die schapenstal
Dus alleen de dag dat we opgehaald werden, gingen we even ergens aan zee eten en dat was het dan.
Konden net zo goed in Limburg zitten, net zo leuk
Zit Maarten van Rossem ook op TikTok?quote:Op zondag 27 november 2022 13:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben nu geschiedenisaccounts aan het volgen op TikTok. Leer ik daar nog eens wat tussen de kankerverhalen en influencers door.
Aah ja. Zonde dan eigenlijk. Werken met dieren lijkt me wel heel tof.quote:Op zondag 27 november 2022 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Te weinig geld, beroerde arbeidsmarkt (toen ik stageliep was daar een paravet die nog 2 andere baantjes had om rond te komen), te saai (grotendeels honden en katten en katten en honden. Als je geluk hebt een keer een cavia of een konijn) en ik kon toen nog lekker doorleren op kosten van de staat.
Ja, die mensen hadden daar een open stal, dus het zal daar -5 zijn geweest.quote:Op zondag 27 november 2022 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Limburg is het vaak wel wat warmer.
quote:Op zondag 27 november 2022 13:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde zelf Kruidnoten maken maar ik denk dat ik gewoon een zakje koop.
Omg zou meteen volgen.quote:Op zondag 27 november 2022 13:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Zit Maarten van Rossem ook op TikTok?
Ja en nee, de ervaring was tof, maar uiteindelijk wel blij dat ik niet gedwongen was om in die branche te blijvenquote:Op zondag 27 november 2022 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah ja. Zonde dan eigenlijk. Werken met dieren lijkt me wel heel tof.
Komt de kennis nu nog wel van pas in het verzorgen van je dieren?quote:Op zondag 27 november 2022 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en nee, de ervaring was tof, maar uiteindelijk wel blij dat ik niet gedwongen was om in die branche te blijven
Het antwoord op je vraag is jaquote:Op zondag 27 november 2022 13:16 schreef UitStraling het volgende:
Zal ik nog een kopje koffie pakken?
Ik ben extreem goed in twerken.quote:Op zondag 27 november 2022 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat @:haags wel talent heeft voor shuffledansjes.
Daar zit ik ook op te broeden. Eerst wandelen en dan koffie, of eerst koffie, dan wandelen en dan weer koffie. Moeilijk allemaal.quote:Op zondag 27 november 2022 13:16 schreef UitStraling het volgende:
Ik geloof dit direct.quote:Op zondag 27 november 2022 13:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben extreem goed in twerken.
En daggeren
quote:Op zondag 27 november 2022 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het antwoord op je vraag is ja
Gratis ooraids ook
Uhmmm nee niet echt, maar die praktijklessen met verschillende lessen waren wel echt leuk.quote:Op zondag 27 november 2022 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komt de kennis nu nog wel van pas in het verzorgen van je dieren?
Ik zal niet vragen om een filmpjequote:Op zondag 27 november 2022 13:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben extreem goed in twerken.
En daggeren
Prrrrrrrrrrrrrrrrr!quote:
Elke zondagochtend cavia's scheren.quote:Op zondag 27 november 2022 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komt de kennis nu nog wel van pas in het verzorgen van je dieren?
Heb je al een echte Nespresso gekocht?quote:Op zondag 27 november 2022 13:16 schreef UitStraling het volgende:
Nou, ik heb dus ooit koeien geschorenquote:Op zondag 27 november 2022 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elke zondagochtend cavia's scheren.
ken je dat niet?quote:Op zondag 27 november 2022 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb even niet helder voor de bril wat daggeren is, maar zal vast wel in de categorie twerken vallen
Vroeger met bewondering zitten kijken hoe Dr. Pol tot zijn schouderbladen in een koe verdween. Of zo’n maagkanteling verhielp.quote:Op zondag 27 november 2022 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhmmm nee niet echt, maar die praktijklessen met verschillende lessen waren wel echt leuk.
O.a. koeien, aquariua, vogels, geiten, kippen etc etc etc
Ik begin te wennen aan deze.quote:Op zondag 27 november 2022 13:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je al een echte Nespresso gekocht?
Die hebben amper haren.quote:Op zondag 27 november 2022 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, ik heb dus ooit koeien geschoren
Misschien als ik het ziequote:
Dit weet jij dan weer.quote:Op zondag 27 november 2022 13:21 schreef bitterbal het volgende:
Wat is daggeren? Bij daggeren neemt de mannelijke danspartner de vrouw 'op zijn hondjes' en stoot hard tegen haar achterkant. Dat beuken eindigt al eens in gebroken penissen, een bijzonder pijnlijke situatie
Daar hoef je niet wild voor te zijn om het te kennen.quote:Op zondag 27 november 2022 13:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We waren niet zo wild als jou vroeger.
En op maandag de caviamelk karnen.quote:Op zondag 27 november 2022 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elke zondagochtend cavia's scheren.
Ja, dat is weer next level landbouwhuisdierenquote:Op zondag 27 november 2022 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vroeger met bewondering zitten kijken hoe Dr. Pol tot zijn schouderbladen in een koe verdween. Of zo’n maagkanteling verhielp.
Caviaboterquote:Op zondag 27 november 2022 13:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En op maandag de caviamelk karnen.
Ohquote:Op zondag 27 november 2022 13:21 schreef bitterbal het volgende:
Wat is daggeren? Bij daggeren neemt de mannelijke danspartner de vrouw 'op zijn hondjes' en stoot hard tegen haar achterkant. Dat beuken eindigt al eens in gebroken penissen, een bijzonder pijnlijke situatie
Dat geluid als die koffie maakt lijkt op dat van een verdrinkende hamster, ik denk steeds "wat hoort ik nou weer"quote:Op zondag 27 november 2022 13:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verval zet echt in. Zodra je een Senseo overweegt dan grijp ik in
”Deze boter is van Wattenschijfje. Een vrolijke labracaaf die graag broccoli eet.”quote:Op zondag 27 november 2022 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Caviaboter![]()
![]()
![]()
Zo'n foto van Wattenschijfjes kop erop
quote:Op zondag 27 november 2022 13:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
”Deze boter is van Wattenschijfje. Een vrolijke labracaaf die graag broccoli eet.”
Geen wonder dat je last van je been hebt.quote:Op zondag 27 november 2022 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.tiktok.com/@:(...)=6884771992898112774
Ik denk dat ze uren van tevoren al klaar gaan liggen op hun rugje met de pootjes omhoog.quote:Op zondag 27 november 2022 13:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En op maandag de caviamelk karnen.
Uhmmmm...quote:Op zondag 27 november 2022 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat is dit voor een vreemde dierentuin?quote:Op zondag 27 november 2022 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat is dit voor waanzinquote:Op zondag 27 november 2022 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is een beetje de reden waarom de eerste mens op Mars in ieder geval geen Oemfoefoe zal heten.quote:
Als je als Vulcan op aarde landt en je ziet dit, vuur je gelijk al je fotontorpedo’s afquote:Op zondag 27 november 2022 13:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is een beetje de reden waarom de eerste mens op Mars in ieder geval geen Oemfoefoe zal heten.
Rotterdam-Zuid.quote:Op zondag 27 november 2022 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dit voor een vreemde dierentuin?
Death Star firing sequence started.quote:Op zondag 27 november 2022 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je als Vulcan op aarde landt en je ziet dit, vuur je gelijk al je fotontorpedo’s af
Die lezen op dit moment mee hier en denken "meh we wachten nog maar een miljard jaar tot we hoiiii gaan zeggen"quote:Op zondag 27 november 2022 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik begrijp wel waarom het buitenaardse leven nog geen verbinding met ons heeft gemaakt
"Als we het negeren, heeft het probleem zich misschien zelf wel opgelost."quote:Op zondag 27 november 2022 13:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die lezen op dit moment mee hier en denken "meh we wachten nog maar een miljard jaar tot we hoiiii gaan zeggen"
Ik probeer die verbinding ook tot een minimum te beperkenquote:Op zondag 27 november 2022 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik begrijp wel waarom het buitenaardse leven nog geen verbinding met ons heeft gemaakt
"Die ene pedante Brabantse kwal gaan we eens goed in de gaten houden, die heeft nog wel potentie"quote:Op zondag 27 november 2022 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Als we het negeren, heeft het probleem zich misschien zelf wel opgelost."
Ja, idd.. laat maar lekker daarquote:Op zondag 27 november 2022 13:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik probeer die verbinding ook tot een minimum te beperken
Ooit ontdekken we een soort groene brabbelende prut op Mars, we nemen het blij mee terug naar deze planeet en een maand later schijten we al onze ingewanden op straat uit.quote:Op zondag 27 november 2022 13:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik probeer die verbinding ook tot een minimum te beperken
Behalve in Nederland. Wat Baudet gaat de grenzen dichthouden.quote:Op zondag 27 november 2022 13:36 schreef UitStraling het volgende:
Landen de ruimteinktvipsen in 2100.
Humanity, gone extinct by the Green Brabbelprut in 2030.
Zou wel een zegen zijn voor de planeetquote:Op zondag 27 november 2022 13:36 schreef UitStraling het volgende:
Landen de ruimteinktvipsen in 2100.
Humanity, gone extinct by the Green Brabbelprut in 2030.
David Brin heeft daar wel een tof SF boek over geschrevenquote:Op zondag 27 november 2022 13:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou wel een zegen zijn voor de planeet![]()
Alle dolfijnen vinden het dol fijn. @:haags
Ik vermoed dat ergens in 2023 Baudet en zijn clubje tot terroristische organisatie aangemerkt gaat worden.quote:Op zondag 27 november 2022 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Behalve in Nederland. Wat Baudet gaat de grenzen dichthouden.
Ik zie het ook.quote:Op zondag 27 november 2022 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom zijn sommige restaurants oranje en andere restaurants weer rood op googlemaps?
Het enige verschil wat ik zo snel kan zien is dat de oranje toko's meer dan 4,5 ster hebben en de rode minderquote:
Had je een paraplu nodig?quote:Op zondag 27 november 2022 13:38 schreef LTVDK het volgende:
Het weer was toch beter dan verwacht, wel wat frisjes
Waarsrood?quote:Op zondag 27 november 2022 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het enige verschil wat ik zo snel kan zien is dat de oranje toko's meer dan 4,5 ster hebben en de rode minder
Gek he?quote:Op zondag 27 november 2022 13:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarsrood?
Eten en drinken verschijnen in het oranje
Winkels blijven blauw
Gezondheid is roze
Entertainment en andere dingen waar je kunt ontspannen zijn zeeschuimgroen
Openbaar vervoer is voortaan lichtblauw
Diensten zijn paars
Burgerdiensten zijn grijs
Dingen die je buiten kunt doen zijn donkergroen
Nee eerste uurtje was het van die net-niet miezer, die je zeg maar wel voelt in je gezicht maar waar je niet nat van wordt, daarna werd het gewoon droog. Loop je natuurlijk wel de hele tijd met die plu te zeulen, voorin de supermarkt irritantquote:
Hmm, ik ga zo beginnen, dan ben ik rond de schemering terug. Vandaag maar eens naar het vliegveld en de lokale berg. Voor de zekerheid maar een plu mee.quote:Op zondag 27 november 2022 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee eerste uurtje was het van die net-niet miezer, die je zeg maar wel voelt in je gezicht maar waar je niet nat van wordt, daarna werd het gewoon droog. Loop je natuurlijk wel de hele tijd met die plu te zeulen, voorin de supermarkt irritant
Heb je daar een bergquote:Op zondag 27 november 2022 13:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ik ga zo beginnen, dan ben ik rond de schemering terug. Vandaag maar eens naar het vliegveld en de lokale berg. Voor de zekerheid maar een plu mee.
Vlak voor Klaas en Kerst kijk ik daar niet van op.quote:Op zondag 27 november 2022 13:56 schreef Koen66 het volgende:
@ the Mall of the Netherlands, Kansloos druk hier
quote:Op zondag 27 november 2022 13:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Jazeker!
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lonnekerberg
'berg'quote:Hoogte 61 m
Wij hebben negatieve hoogtesquote:
'de wandelende berg'quote:Op zondag 27 november 2022 13:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij jullie is Buda het hoogste punt.
Oh hoiquote:
Het verbaasd me ook niks. Maar het is nog wel terug doen. Blij dat ik de buurt ken, die wachtrijen voor de parkeergarage waren helemaal matugquote:Op zondag 27 november 2022 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vlak voor Klaas en Kerst kijk ik daar niet van op.
Alejandro.quote:Op zondag 27 november 2022 14:09 schreef UitStraling het volgende:
Hoe hadden jullie graag geheten als je zelf je voornaam zou mogen kiezen?
Ja, maar wat betekent dat?quote:Op zondag 27 november 2022 13:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die rode zijn toch op basis van je zoekopdracht en resultaten daarvan?
Gewoon wat doopnamen erbij gooien.quote:Op zondag 27 november 2022 14:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel jammer als ik ooit kinderen krijg dat je naam maar 1x mag kiezen.
Mijn nichtjes heten ook gewoon echt anders dan dat ze genoemd worden, die kent iedereen als Ted en Koos samen maar die heten helemaal niet zoquote:Op zondag 27 november 2022 14:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel jammer als ik ooit kinderen krijg dat je naam maar 1x mag kiezen.
Die heb ik ontelbaar veel, denk dat ik de 100 letters wel haal.quote:Op zondag 27 november 2022 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon wat doopnamen erbij gooien.
Zo ken ik er ook wel een paar.quote:Op zondag 27 november 2022 14:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn nichtjes heten ook gewoon echt anders dan dat ze genoemd worden, die kent iedereen als Ted en Koos samen maar die heten helemaal niet zo
Voor iedereen die Hans heet, en voor iedereen die anders heet.quote:Op zondag 27 november 2022 14:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik een zoon krijg noem ik hem denk ik Hans. Mocht die ooit denken dat hij een vrouw is dan noem ik hem Hansgender.
Je kunt hem altijd nog Anders noemenquote:Op zondag 27 november 2022 14:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik een zoon krijg noem ik hem denk ik Hans. Mocht die ooit denken dat hij een vrouw is dan noem ik hem Hansgender.
Ik heb net een zwik geboortekaartjes van mijn vriendje opgeruimd. Weinig doopnamen.quote:Op zondag 27 november 2022 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon wat doopnamen erbij gooien.
Ik ken een meisje en die heet Fay Ling.quote:Op zondag 27 november 2022 14:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Websites zonder restaurants?quote:
De naam van m'n tante, want zo noemt m'n moeder me toch steeds.quote:Op zondag 27 november 2022 14:09 schreef UitStraling het volgende:
Hoe hadden jullie graag geheten als je zelf je voornaam zou mogen kiezen?
Sjongequote:Op zondag 27 november 2022 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De naam van m'n tante, want zo noemt m'n moeder me toch steeds.
Jij bent wel zo mannelijk dat je zeker een heterozoon krijgt en geen twijfelmiepje.quote:Op zondag 27 november 2022 14:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb net een zwik geboortekaartjes van mijn vriendje opgeruimd. Weinig doopnamen.
Mijn restaurant heet Chez Cherry Lips, met veel chocola en pindakaas.quote:Op zondag 27 november 2022 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Websites zonder restaurants?
Ja.quote:Op zondag 27 november 2022 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Websites zonder restaurants?
Kutjoekel?quote:Op zondag 27 november 2022 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het kan erger, vroeger noemde me ze weleens de naam van de hond.
Nou ja zeg !quote:Op zondag 27 november 2022 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het kan erger, vroeger noemde me ze weleens de naam van de hond.
Mijn vader doet dat ook, maar dan naam van een oom van mij.quote:Op zondag 27 november 2022 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De naam van m'n tante, want zo noemt m'n moeder me toch steeds.
Als ik mocht kiezen zou ik voor een meisje kiezen.quote:Op zondag 27 november 2022 14:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent wel zo mannelijk dat je zeker een heterozoon krijgt en geen twijfelmiepje.
Ben jij ook zo iemand die z'n kip knipt ?quote:Op zondag 27 november 2022 14:23 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben van die kleine M&M's aan het doorknippen en die ga ik oplossen in warme melk.
Doodgriezelig en ranzig vind ik dat.quote:Op zondag 27 november 2022 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij ook zo iemand die z'n kip knipt ?
quote:Op zondag 27 november 2022 14:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan er zo van genieten als de cavia's lekker aan het grazen zijnvooral als ze op hun achterpootjes tegen de hooiruif staan voor net dat ene sprietje.
Kan ik iemand bellen voor je? Een van je vrienden die langs kan komen.quote:Op zondag 27 november 2022 14:23 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben van die kleine M&M's aan het doorknippen en die ga ik oplossen in warme melk.
Ik vind het vooral onhygiënisch..quote:Op zondag 27 november 2022 14:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doodgriezelig en ranzig vind ik dat.
Zou voor Cherry's Chocolate Cuisine gaanquote:Op zondag 27 november 2022 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn restaurant heet Chez Cherry Lips, met veel chocola en pindakaas.
Of mensen die de kip eerst wassen.quote:Op zondag 27 november 2022 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het vooral onhygiënisch..
Allemaal kiprestjes en salmonella in je schaar
Interventie nodig denk je?quote:Op zondag 27 november 2022 14:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan ik iemand bellen voor je? Een van je vrienden die langs kan komen.
Steeds een nieuwe schaar kopenquote:Op zondag 27 november 2022 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het vooral onhygiënisch..
Allemaal kiprestjes en salmonella in je schaar
CherryLips Intense Tjocolade.quote:Op zondag 27 november 2022 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou voor Cherry's Chocolate Cuisine gaan
Viespeukquote:
Ja, hou opquote:Op zondag 27 november 2022 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of mensen die de kip eerst wassen.
Was toch laatst onderzoek naar gedaan, vonden ze zelfs salmonella tegen het plafond aan.quote:Op zondag 27 november 2022 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of mensen die de kip eerst wassen.
Nou ja ik eet niet zo vaak van het plafond dus dat is op zich niet zo'n probleem.quote:Op zondag 27 november 2022 14:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was toch laatst onderzoek naar gedaan, vonden ze zelfs salmonella tegen het plafond aan.
Die beestjes springen in je haar als je langsloopt.quote:Op zondag 27 november 2022 14:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja ik eet niet zo vaak van het plafond dus dat is op zich niet zo'n probleem.
En haar zusje heet Tway Ling?quote:Op zondag 27 november 2022 14:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een meisje en die heet Fay Ling.
Als het op eten aankomt zijn ze nog best innovatiefquote:Op zondag 27 november 2022 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Godver die hyperactieve caaf.
Ik had ze zo'n iglo als huisje gegeven, gewoon een rond ding met een uitgang. Nu heeft die knakker dat huisje zo gedraaid dat hij dus meteen onder de hooiruif zit. En net zie ik dat ding draaien en loopt ie met huisje en al naar de voerbak. Ontbijt op bed. Introvert naar m'n hart.
's Ochtends staat ie vaak helemaal omgedraaid met de ingang naar achter. Ze haten me.quote:Op zondag 27 november 2022 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als het op eten aankomt zijn ze nog best innovatief
Misschien weet jij dat.quote:Op zondag 27 november 2022 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
's Ochtends staat ie vaak helemaal omgedraaid met de ingang naar achter. Ze haten me.
Is om aan te geven dat jij je tijd beter kunt besteden aan eten aan d'r geven ipv te aaienquote:Op zondag 27 november 2022 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien weet jij dat.
Als ik Wanheda aai, dan gaat ze daarna als een malle kopstoten geven tegen de lucht, wat eigenlijk dominant gedrag zou zijn als ze dit naar een andere caaf zou doen.
Is dit een soort reactie om aan te geven dat ze eigenlijk niet geaaid wil worden?
Je snijd de kip toch niet op een houten plankquote:Op zondag 27 november 2022 14:28 schreef Karzai het volgende:
Ik heb deze voor de kip gaat goed door de botten heen
[ afbeelding ]
"hoi mens, ik wil brokjes."quote:Op zondag 27 november 2022 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is om aan te geven dat jij je tijd beter kunt besteden aan eten aan d'r geven ipv te aaien
Volgens mij wel. Doen ze bij mij ook vaak. Tenzij ik kriebel ipv aai.quote:Op zondag 27 november 2022 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien weet jij dat.
Als ik Wanheda aai, dan gaat ze daarna als een malle kopstoten geven tegen de lucht, wat eigenlijk dominant gedrag zou zijn als ze dit naar een andere caaf zou doen.
Is dit een soort reactie om aan te geven dat ze eigenlijk niet geaaid wil worden?
Kut Wanhedaquote:Op zondag 27 november 2022 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Doen ze bij mij ook vaak. Tenzij ik kriebel ipv aai.
Wow ik ben echt serieus blij dat ik geen meiden hebquote:Op zondag 27 november 2022 14:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik mocht kiezen zou ik voor een meisje kiezen.
Vreten jouw caafs nu ook meer door de kou?quote:Op zondag 27 november 2022 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"hoi mens, ik wil brokjes."
"Halen, nu!"
waarom niet?quote:Op zondag 27 november 2022 14:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je snijd de kip toch niet op een houten plank
Dat was toch allang duidelijk?quote:Op zondag 27 november 2022 14:38 schreef Elvi het volgende:
Dus eigenlijk zijn cavias helemaal geen leuke dieren om als huisdier te hebben?
Elviquote:Op zondag 27 november 2022 14:38 schreef Elvi het volgende:
Dus eigenlijk zijn cavias helemaal geen leuke dieren om als huisdier te hebben?
Ik merk daar eigenlijk niet zoveel vanquote:Op zondag 27 november 2022 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vreten jouw caafs nu ook meer door de kou?
Lol, ik wil dat ook nog een keer doenquote:Op zondag 27 november 2022 14:40 schreef bitterbal het volgende:
voor het eerst dat ik em helemaal hier zie
[ afbeelding ]
Waarom dat dan?quote:Op zondag 27 november 2022 14:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow ik ben echt serieus blij dat ik geen meiden heb
Op zondagen voortaan een tour langs je huis.quote:Op zondag 27 november 2022 14:40 schreef bitterbal het volgende:
voor het eerst dat ik em helemaal hier zie
[ afbeelding ]
ja ik ookquote:Op zondag 27 november 2022 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol, ik wil dat ook nog een keer doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |