Nee dat geouwehoer is voorbij gelukkig.quote:Op zondag 27 november 2022 12:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, ze mogen niet meer zo'n erewandeling van twee minuten doen?
Als het zo door gaat over 45 jaarquote:Op zondag 27 november 2022 12:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch pas over 35 jaar boeiend. Niet naar kijken nu.
Sommige mensen doen ook maar een maand met een kabeltje. Geen idee hoe je dat voor elkaar krijgt.quote:Op zondag 27 november 2022 12:30 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat doe ik dan steeds fout. Misschien het steeds oprollen van die kabel als ik een weekendje weg ga naar Solo?
Dan ga ik dat maar niet meer doen.quote:Op zondag 27 november 2022 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, denk dat het oprollen funest isen dat hij dan net op een zwak punt breekt.
quote:Op zondag 27 november 2022 12:30 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat doe ik dan steeds fout. Misschien het steeds oprollen van die kabel als ik een weekendje weg ga naar Solo?
heb er een kanon voor zelfs...quote:Op zondag 27 november 2022 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de beste en meest duurzame oplossingen.
Werkt dat ook met collega's? Beetje gedroogde stierenpoep naar gooien?
Toch niet de zangeres he?quote:Op zondag 27 november 2022 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb aandelen in Jerney melk.
quote:Op zondag 27 november 2022 12:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
[..]
heb er een kanon voor zelfs...
Etto's strontkanon is een veelvoorkomende irritatie bij collega archivisten
Dat zijn dezelfde mensen met zo'n rare vieze bult in de nek omdat ze 90 procent van hun wakkere tijd op de telefoon zitten te staren.quote:Op zondag 27 november 2022 12:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Sommige mensen doen ook maar een maand met een kabeltje. Geen idee hoe je dat voor elkaar krijgt.
Drie slokjes Jerney melk en je kunt nooit meer lachen.quote:Op zondag 27 november 2022 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toch niet de zangeres he?
Dan krijg je er gratis botox bij
Pleasequote:Op zondag 27 november 2022 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde mensen met zo'n rare vieze bult in de nek omdat ze 90 procent van hun wakkere tijd op de telefoon zitten te staren.
Klinkt verleidelijk, zeg.quote:Op zondag 27 november 2022 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drie slokjes Jerney melk en je kunt nooit meer lachen.
Dacht dat dat door de Parkinson kwam.quote:Op zondag 27 november 2022 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drie slokjes Jerney melk en je kunt nooit meer lachen.
bij mij gewoon standaard in de laptop aangesloten op tafel... kabel doet al jaren dienstquote:
Zou je je schoonouders in huis nemen als de zorg onbetaalbaar zou worden?quote:Op zondag 27 november 2022 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als het zo door gaat over 45 jaar
Ja maar daar heb ik niks aan als ik in de woonkamer zit.quote:Op zondag 27 november 2022 12:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
bij mij gewoon standaard in de laptop aangesloten op tafel... kabel doet al jaren dienst
gewoon op tafel gaan zittenquote:Op zondag 27 november 2022 12:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik niks aan als ik in de woonkamer zit.
Nee, want daar hebben we de ruimte en faciliteiten niet voor.quote:Op zondag 27 november 2022 12:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou je je schoonouders in huis nemen als de zorg onbetaalbaar zou worden?
jaquote:Op zondag 27 november 2022 12:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou je je schoonouders in huis nemen als de zorg onbetaalbaar zou worden?
quote:Op zondag 27 november 2022 12:21 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ud-winter-buienradar
We waren okay.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |