SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Heb je je telefoon al uitgepakt?quote:Op zondag 27 november 2022 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga mezelf zo maar fatsoeneren om de regen en kou te trotseren
Neequote:Op zondag 27 november 2022 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je je telefoon al uitgepakt?
oeeeeehquote:Op zondag 27 november 2022 10:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.ouwehand.nl/nl/nieuws/koala
Dat wordt dan maar weer een keer naar die dierentuin, zodra ze er zitten..
Ga jij ook dan @:Bitterbal ??
quote:
ja swaffel nu zelfquote:Op zondag 27 november 2022 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je nog een keer geswaffelt worden?
quote:Op zondag 27 november 2022 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Of LTVDK laat je achter op de oude telefoon
ja dinsdag. En dan donderdag die kousen en de fysio had gezegd dat ik met die kousen minder vaak fysio hoef al weet ze niet zeker of die fysio wel zou helpen.quote:
Waarom zou ik dat nou weer doen, met wie moet ik dan pratenquote:Op zondag 27 november 2022 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Of LTVDK laat je achter op de oude telefoon
quote:Op zondag 27 november 2022 10:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat nou weer doen, met wie moet ik dan praten
andere wandel-over-industrieterrein fetisjisten?quote:Op zondag 27 november 2022 10:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat nou weer doen, met wie moet ik dan praten
Fitbalquote:Op zondag 27 november 2022 10:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dinsdag. En dan donderdag die kousen en de fysio had gezegd dat ik met die kousen minder vaak fysio hoef al weet ze niet zeker of die fysio wel zou helpen.
morgen denk ik ook weer zwemmen
Daar moeten wel praatgroepen voor zijn.quote:Op zondag 27 november 2022 10:27 schreef mschol het volgende:
[..]
andere wandel-over-industrieterrein fetisjisten?
ballie is de enige die mijn afwijking accepteertquote:Op zondag 27 november 2022 10:27 schreef mschol het volgende:
[..]
andere wandel-over-industrieterrein fetisjisten?
ja een afwijking kan je het wel noemen jaquote:Op zondag 27 november 2022 10:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ballie is de enige die mijn afwijking accepteert
Wat zegt de weegschaal?quote:Op zondag 27 november 2022 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien beetje gewicht er af
nou nou nouquote:Op zondag 27 november 2022 10:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ballie is de enige die mijn afwijking accepteert
quote:Op zondag 27 november 2022 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja een afwijking kan je het wel noemen ja
quote:Op zondag 27 november 2022 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
iets onaardigs![]()
73 , vind dat echt veel.
quote:Op zondag 27 november 2022 10:35 schreef mschol het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heb je nog meer metingen voor ons?
2x in de week zwemmen scheelt al.quote:Op zondag 27 november 2022 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
iets onaardigs![]()
73 , vind dat echt veel.
hoeveel kilo wil je kwijt?quote:Op zondag 27 november 2022 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet alle snacks en tussendoortjes laten staan. En ‘s middags iets gezonder lunchen als ik thuiswerk
Hoe vaak moet je daar voor klimmen?quote:Op zondag 27 november 2022 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stabiel iets onder de 90 zou fijn zijn. Is maar een kilo of 3-4.
Met klimmen verlies je de kilo’s niet. Met beter eten wel.quote:Op zondag 27 november 2022 10:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe vaak moet je daar voor klimmen?
quote:Op zondag 27 november 2022 10:50 schreef bitterbal het volgende:
hmm ja ik vind dat ik niet zoveel eet maar mijn lichaam denkt daar toch anders over
Meidquote:Op zondag 27 november 2022 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker geslapen allen? Ja? Fijn mooi. Gelijk door naar #JAPCOS![]()
nog niet eens koffie kunnen zetten
Welke dag is er niet goed voor sushi?quote:Op zondag 27 november 2022 11:00 schreef bitterbal het volgende:
vandaag was een goede dag voor sushi
ja okequote:Op zondag 27 november 2022 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke dag is er niet goed voor sushi?
elke?quote:Op zondag 27 november 2022 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Airfryer staat ook al nooit meer aan volgens mij.quote:Op zondag 27 november 2022 10:50 schreef bitterbal het volgende:
hmm ja ik vind dat ik niet zoveel eet maar mijn lichaam denkt daar toch anders over
Die staat al sinds thailand in de kast :pquote:Op zondag 27 november 2022 11:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Airfryer staat ook al nooit meer aan volgens mij.
Kant-en-klaar maaltijden vernietigen menige bloeddruk en appelvormig bipsje.quote:Op zondag 27 november 2022 11:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Airfryer staat ook al nooit meer aan volgens mij.
@kwiwi klaagde gisteren dat ze sushi moest eten. Ze wilde liever gaan slapen.quote:Op zondag 27 november 2022 11:00 schreef bitterbal het volgende:
vandaag was een goede dag voor sushi
Heeft die straf?quote:Op zondag 27 november 2022 11:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die staat al sinds thailand in de kast :p
quote:Op zondag 27 november 2022 11:06 schreef Recce het volgende:
[..]
@:kwiwi klaagde gisteren dat ze sushi moest eten. Ze wilde liever gaan slapen.
ik eet alleen die stoommaaltijden. Die zijn denk ik niet heel ongezondquote:Op zondag 27 november 2022 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kant-en-klaar maaltijden vernietigen menige bloeddruk en appelvormig bipsje.
Je kunt er ook prei, broccoli, knoflooktomaatjes of worteltjes in doen.quote:Op zondag 27 november 2022 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar vrat zo vaak die snacks toch
Ja wel minder dingen denk ik maar ik eet toch liever dingen waar ik zelf de dingen in doe dan weet ik precies wat erin zitquote:Op zondag 27 november 2022 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik eet alleen die stoommaaltijden. Die zijn denk ik niet heel ongezond
Je beroemde pikante dingen.quote:Op zondag 27 november 2022 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wel minder dingen denk ik maar ik eet toch liever dingen waar ik zelf de dingen in doe dan weet ik precies wat erin zit
ja das sowieso het bestequote:Op zondag 27 november 2022 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wel minder dingen denk ik maar ik eet toch liever dingen waar ik zelf de dingen in doe dan weet ik precies wat erin zit
Lekker gegeten?quote:Op zondag 27 november 2022 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
quote:
Zelfgemaakt, best gemaakt.quote:Op zondag 27 november 2022 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit een beetje extra liefde in.quote:Op zondag 27 november 2022 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kost wat meer moeite maar dan hedde ok wa.
quote:Op zondag 27 november 2022 11:17 schreef UitStraling het volgende:
Ik dacht, ik laat de verwarming eens een ochtendje uit als steunbetuiging en sociaal experiment maar die gaat mooi weer aan.
Raam open zetten zodat anderen ook van je warmte mee kunnen profiterenquote:Op zondag 27 november 2022 11:17 schreef UitStraling het volgende:
Ik dacht, ik laat de verwarming eens een ochtendje uit als steunbetuiging en sociaal experiment maar die gaat mooi weer aan.
Zo word je wel steeds zwakker, terwijl de zwakkeren in de samenleving steeds sterker worden.quote:Op zondag 27 november 2022 11:17 schreef UitStraling het volgende:
Deugvolkquote:Op zondag 27 november 2022 11:17 schreef UitStraling het volgende:
mjaquote:Op zondag 27 november 2022 11:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch wel lief en sympathiek dat ik heel eventjes meedeed hè?
De zwakkeren zitten bibberend en angstig onder hun dekentjes naar hun energieapje te staren.quote:Op zondag 27 november 2022 11:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo word je wel steeds zwakker, terwijl de zwakkeren in de samenleving steeds sterker worden.
quote:Op zondag 27 november 2022 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De zwakkeren zitten bibberend en angstig onder hun dekentjes naar hun energieapje te staren.
Waarom. zet gewoon die verwarming aanquote:Op zondag 27 november 2022 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja het is ook best koud hier nu hoor
Staat al aanquote:Op zondag 27 november 2022 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom. zet gewoon die verwarming aan
Maar ondertussen kweken die een robuust lichaam, terwijl jouw lichaam langzaam verweekt. Bij het eerste sneeuwvlokje word je straks opgenomen met een gierende longontsteking.quote:Op zondag 27 november 2022 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De zwakkeren zitten bibberend en angstig onder hun dekentjes naar hun energieapje te staren.
Ik heb een sterk gestelquote:Op zondag 27 november 2022 11:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar ondertussen kweken die een robuust lichaam, terwijl jouw lichaam langzaam verweekt. Bij het eerste sneeuwvlokje word je straks opgenomen met een gierende longontsteking.
Daar denken de nieuwe coronavarianten vast anders over. Die zijn helemaal doorgemuteerd onder het plebs.quote:
Daarom jezelf zo weinig mogelijk onder het plebs begeven.quote:Op zondag 27 november 2022 11:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar denken de nieuwe coronavarianten vast anders over. Die zijn helemaal doorgemuteerd onder het plebs.
Ben je met Black Friday niet naar de winkel geweest?quote:Op zondag 27 november 2022 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom jezelf zo weinig mogelijk onder het plebs begeven.
Kopje thee erbij?quote:
Ik keek net één minuut. Dat was genoeg, denk ik.quote:Op zondag 27 november 2022 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Als dit in de rust nog steeds 0-0 is ga ik even naar de glasbak. Lijkt me nuttiger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Gisteren maar het was lekker rustig, te dure winkel denk ik.quote:Op zondag 27 november 2022 11:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je met Black Friday niet naar de winkel geweest?
quote:Op zondag 27 november 2022 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik heb mr. Wattenschijfje een fietstour van 3 uur laten zien.
Nog geen reactie gekregen![]()
![]()
ja kan je niet wat kleiner beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gewoon zeggen dat het maar 2,5 uur is als je snel genoeg fietstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De kanotocht op volle zee van 4 uur ging ook goedquote:Op zondag 27 november 2022 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kan je niet wat kleiner beginnen
Daar zie je in de winter nog wel mensen in korte broek buiten lopenquote:Op zondag 27 november 2022 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hahaha, hoorde via via van iemand die vanuit het buitenland nu tijdelijk in de UK woont en dat hij klaagde dat de verwarming niet zo hoog kon dat hij binnen met een korte broek kon lopen![]()
Ben je wat mij betreft ook gestoord, maar goed.
quote:Op zondag 27 november 2022 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De kanotocht op volle zee van 4 uur ging ook goed
Thee is echt zo'n laatste redmiddel, als niets meer helpt en je voelt je laatste ademtocht naderen en je hoort de onverbiddelijke zeis al over de straatstenen heen knarsen, dan is het tijd voor thee.quote:Op zondag 27 november 2022 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kopje thee erbij?
Da's goed voor zwakke mensen
Gr gr Mengele
Ik zag vanochtend iemand in een lange rok fietsen (denk wel met een panty), maar ik vond dat voor vandaag wel heel enthousiastquote:Op zondag 27 november 2022 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar zie je in de winter nog wel mensen in korte broek buiten lopen
![]()
Gaat schoonloe ook mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe lang was die rok? Vraag dit voor Buda.quote:Op zondag 27 november 2022 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend iemand in een lange rok fietsen (denk wel met een panty), maar ik vond dat voor vandaag wel heel enthousiast
Natuurlijk nietquote:
Enkels en het onderste gedeelte van de kuit gespot.quote:Op zondag 27 november 2022 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe lang was die rok? Vraag dit voor Buda.
"Kom schat, we fietsen naar het einde van de straat en dan snel weer terug, houfanjoujijgeilesportman"quote:Op zondag 27 november 2022 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kan je niet wat kleiner beginnen
Maar jij houdt helemaal niet van voetbal.quote:Op zondag 27 november 2022 11:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik keek net één minuut. Dat was genoeg, denk ik.
![]()
Met de elektrische fiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 november 2022 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Enkels en het onderste gedeelte van de kuit gespot.
Volgens mij hebben ze gewone fietsenquote:
![]()
Voor vandaag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Dat is ook weer waar. Gisteren heb ik wel af en toe naar Frankrijk-Denemarken gekeken.quote:Op zondag 27 november 2022 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar jij houdt helemaal niet van voetbal.
[..]
Natuurlijk niet
Zie het al voor me.
Als ik dertig dingen van een vrouw moest uitkiezen als lievelings dan stond enkel daar niet tussen denk ik.quote:
Uhm neequote:
Oorlel.quote:Op zondag 27 november 2022 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik dertig dingen van een vrouw moest uitkiezen als lievelings dan stond enkel daar niet tussen denk ik.
[..]
Enkels en het onderste gedeelte van de kuit gespot.
Kikvorsvrouw.quote:Op zondag 27 november 2022 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stukje vel tussen grote teen en die ernaast.
Valenciaquote:
In de Victoriaanse tijd kon een blote enkel mannen tot waanzin drijven.quote:Op zondag 27 november 2022 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik dertig dingen van een vrouw moest uitkiezen als lievelings dan stond enkel daar niet tussen denk ik.
Dat je samen romantisch zit te eten en ineens schiet er zo'n tong van 8 meter uit naar een vlieg.quote:
Ja toen poepten we ook in een emmer.quote:Op zondag 27 november 2022 11:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de Victoriaanse tijd kon een blote enkel mannen tot waanzin drijven.
Aaaah.quote:Op zondag 27 november 2022 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ValenciaDus waar het wel ietsjes warmer is.
Die kans is wel groot als je met Kaagedis zit te dineren.quote:Op zondag 27 november 2022 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je samen romantisch zit te eten en ineens schiet er zo'n tong van 8 meter uit naar een vlieg.
Klopt, heb dat ook ooit eens in Rome gedaan en dat was wel echt leukquote:Op zondag 27 november 2022 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaaah.![]()
Is het een soort stadstour op de fiets?
Kun je net zo goed in een restaurant zo'n SMEG koelkast tegenover je zetten.quote:Op zondag 27 november 2022 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die kans is wel groot als je met Kaagedis zit te dineren.
Al weet ik niet of dat romantisch kan.
Of heden ten dagen waar vrouwen zich van top tot teen moeten bedekken.quote:Op zondag 27 november 2022 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja toen poepten we ook in een emmer.
Moet je je eens voorstellen wat een blote haarlok anno 2022 doetquote:Op zondag 27 november 2022 11:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de Victoriaanse tijd kon een blote enkel mannen tot waanzin drijven.
@bitterbalquote:Op zondag 27 november 2022 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja toen poepten we ook in een emmer.
Is misschien nog wel gezelliger.quote:Op zondag 27 november 2022 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je net zo goed in een restaurant zo'n SMEG koelkast tegenover je zetten.
Rotterdam Zuid.quote:Op zondag 27 november 2022 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of heden ten dagen waar vrouwen zich van top tot teen moeten bedekken.
Of in India in een lijnbus..
quote:Op zondag 27 november 2022 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, heb dat ook ooit eens in Rome gedaan en dat was wel echt leuk
En efficiënt
Die hotelwijk daar ligt bij het treinstation, moet je steeds die hele verderfelijke Via Labicana aftrippelen om wat tofs te zien.quote:Op zondag 27 november 2022 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Kan ik me voorstellen.
Ik heb in Rome vooral ongenadig veel gelopen
Toch val ik eerder op vrouwen die nog iets aan de verbeelding overlaten dan op vrouwen die hun waren open en bloot tentoonstellenquote:
Om 21.00 uurquote:
Zeker, zeker wel, zo werkt het voor alle gezonde mannen wel denk ik, ik zie ook liever rosbief bij de Albert Heijn in zo'n cellofaantje liggen dan dat ik bij het slachtproces van het koetje ben.quote:Op zondag 27 november 2022 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch val ik eerder op vrouwen die nog iets aan de verbeelding overlaten dan op vrouwen die hun waren open en bloot tentoonstellen
De goedkope hotels liggen veelal rondom Termini. Ik had een hotel aan de Via Veneto. Vlakbij de Spaanse Trappen, Villa Borghese, Piazza del Popoloquote:Op zondag 27 november 2022 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hotelwijk daar ligt bij het treinstation, moet je steeds die hele verderfelijke Via Labicana aftrippelen om wat tofs te zien.
Bij sommige vrouwen wil je ook niet dat ze hun koopwaar ten toon spreiden.quote:Op zondag 27 november 2022 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch val ik eerder op vrouwen die nog iets aan de verbeelding overlaten dan op vrouwen die hun waren open en bloot tentoonstellen
Is dit zo'n afgesproken tijd dat elke boef, schlemiel en rapaille zich op straat begeeft?quote:
Klopt, dan hebben ze het eten van mammie op, even een tukje gedaan en dan hop de straat opquote:Op zondag 27 november 2022 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit zo'n afgesproken tijd dat elke boef, schlemiel en rapaille zich op straat begeeft?
Dat is…een opmerkelijke vergelijkingquote:Op zondag 27 november 2022 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeker, zeker wel, zo werkt het voor alle gezonde mannen wel denk ik, ik zie ook liever rosbief bij de Albert Heijn in zo'n cellofaantje liggen dan dat ik bij het slachtproces van het koetje ben.
Was toch zo'n dingetje een paar jaar geleden dat ze die beide grote wegen langs het Colosseum weg wilden hebben omdat 90 procent van het oude Rome daar rechts en onder ligt?quote:Op zondag 27 november 2022 11:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De goedkope hotels liggen veelal rondom Termini. Ik had een hotel aan de Via Veneto. Vlakbij de Spaanse Trappen, Villa Borghese, Piazza del Popolo
Kloptquote:Op zondag 27 november 2022 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij sommige vrouwen wil je ook niet dat ze hun koopwaar ten toon spreiden.
Moet snorrenmammie ze dan niet onderstoppen in bedje?quote:Op zondag 27 november 2022 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, dan hebben ze het eten van mammie op, even een tukje gedaan en dan hop de straat op
quote:Discounted price
Student, large or single parent families, unemployed people
Ja, dat zou me niks verbazen. Het Forum Romanum zal vast deels ook onder die wegen liggen.quote:Op zondag 27 november 2022 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was toch zo'n dingetje een paar jaar geleden dat ze die beide grote wegen langs het Colosseum weg wilden hebben omdat 90 procent van het oude Rome daar rechts en onder ligt?
Of ik heb oogkleppen op, maar ik heb geen bedelaars gezienquote:Op zondag 27 november 2022 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat zou me niks verbazen. Het Forum Romanum zal vast deels ook onder die wegen liggen.![]()
Ik vond dat trouwens geen leuk stukje. De bedelaars waren daar vreselijk opdringerig en irritant.
Single parent.quote:Op zondag 27 november 2022 11:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind "large parent families" ook wel intrigerend.
Via dei Fori Imperiali is dat trouwens.quote:Op zondag 27 november 2022 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat zou me niks verbazen. Het Forum Romanum zal vast deels ook onder die wegen liggen.![]()
Ik vond dat trouwens geen leuk stukje. De bedelaars waren daar vreselijk opdringerig en irritant.
Of ze voelen even of dat waar is.quote:Op zondag 27 november 2022 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Single parent.
Relevant documentation must be provided
Ik werd staande gehouden door een groepje van drie boomlange Afrikanen. Het heeft me wat moeite gekost om die af te schudden. En ze werden er niet vriendelijker op toen duidelijk werd dat ze niks kregen van mequote:Op zondag 27 november 2022 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of ik heb oogkleppen op, maar ik heb geen bedelaars gezien![]()
Kan ook zijn dat ik in dat gedeelte niet ben geweest
Verontrustend Vieze Valencianenquote:Op zondag 27 november 2022 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of ze voelen even of dat waar is.
Was je daar alleen?quote:Op zondag 27 november 2022 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik werd staande gehouden door een groepje van drie boomlange Afrikanen. Het heeft me wat moeite gekost om die af te schudden. En ze werden er niet vriendelijker op toen duidelijk werd dat ze niks kregen van me
Was bij het Colosseum trouwens.
Waren die 4 meter lang dan?quote:Op zondag 27 november 2022 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik werd staande gehouden door een groepje van drie boomlange Afrikanen. Het heeft me wat moeite gekost om die af te schudden. En ze werden er niet vriendelijker op toen duidelijk werd dat ze niks kregen van me
Was bij het Colosseum trouwens.
quote:
Ja, dat was een paar jaar geleden toen ik daar alleen liep rond te darren. Nou ja, de kunst is geen oogcontact maken en nergens op reageren. Elke vorm van reactie is aanleiding om ‘een gesprek’ aan te knopen. Maar ze werden ook een tikje fysiek.quote:Op zondag 27 november 2022 11:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was je daar alleen?![]()
Moet wel intimiderend zijn geweest.
Ik was daar in vrouwelijk gezelschap, misschien werd ik daarom met rust gelaten
Die lui kennen daar ook alle talen zo'n beetje. Ze wilden mij een paar ansichtkaarten aansmeren. Toen ben ik gaan afdingen en had ik 50 prima kaarten voor 2000 lire.quote:Op zondag 27 november 2022 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb zo'n uitstraling van "nou die unieke levensvorm laten we wel met rust"quote:Op zondag 27 november 2022 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat was een paar jaar geleden toen ik daar alleen liep rond te darren. Nou ja, de kunst is geen oogcontact maken en nergens op reageren. Elke vorm van reactie is aanleiding om ‘een gesprek’ aan te knopen. Maar ze werden ook een tikje fysiek.
Da’s een poosje geleden, zo te lezenquote:Op zondag 27 november 2022 12:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Die lui kennen daar ook alle talen zo'n beetje. Ze wilden mij een paar ansichtkaarten aansmeren. Toen ben ik gaan afdingen en had ik 50 prima kaarten voor 2000 lire.
* zoekt paraderende vogel gifquote:Op zondag 27 november 2022 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb zo'n uitstraling van "nou die unieke levensvorm laten we wel met rust"
Heb een tijdje zo'n standaard antwoord gegeven op "Where are you from?"quote:Op zondag 27 november 2022 12:04 schreef Recce het volgende:
We waren ook in een niet bestaande taal gaan praten om ze in de war te brengen.
Ja, dat was voor de invoering van de euro. Ze verkochten het meest van die rare hoedjes toen.quote:Op zondag 27 november 2022 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da’s een poosje geleden, zo te lezen![]()
Deze gasten hadden niks in de verkoop in elk geval
Ja, dat past niet in hun script.quote:Op zondag 27 november 2022 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb een tijdje zo'n standaard antwoord gegeven op "Where are you from?"
"From the Moon and I like meat"
Ah, vandaar dat het bij mij goed gingquote:Op zondag 27 november 2022 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat was een paar jaar geleden toen ik daar alleen liep rond te darren. Nou ja, de kunst is geen oogcontact maken en nergens op reageren. Elke vorm van reactie is aanleiding om ‘een gesprek’ aan te knopen. Maar ze werden ook een tikje fysiek.
quote:Op zondag 27 november 2022 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat het bij mij goed ging
Misschien wat billenkoekquote:Op zondag 27 november 2022 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da’s een poosje geleden, zo te lezen![]()
Deze gasten hadden niks in de verkoop in elk geval
Laatst in Griekenland stond er zo'n vent z'n rondvaarten te verkopen, maar wij keken hem niet aan oid.. we zeiden beleefd: no thank you, maar hij ging gewoon door.quote:
Of ze hebben van die boekjes waar je dan een zin in het Nederlands in mag schrijven als aanbeveling.quote:
Waar wandel je?quote:Op zondag 27 november 2022 12:09 schreef Recce het volgende:
Ik voel me net een GRMBL tegenwoordig. Ik heb het idee dat ik moet wandelen. Gelukkig heb ik nog niet de drang richting een industrieterrein te lopen.
Ja, dat was in Turkije ook irritant. En daar werden ze echt kwaad als je niet reageerde.quote:Op zondag 27 november 2022 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laatst in Griekenland stond er zo'n vent z'n rondvaarten te verkopen, maar wij keken hem niet aan oid.. we zeiden beleefd: no thank you, maar hij ging gewoon door.
Sterf dan echt af of zo
Bedelaars met een aanbevelingsboekje?quote:Op zondag 27 november 2022 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of ze hebben van die boekjes waar je dan een zin in het Nederlands in mag schrijven als aanbeveling.
"Klebbie hup, moei da wap mannie, zui egg pikka geevie deze kerrel zwenten en uwer tijd"
Nee gidsen meer, of in een restaurant of zomaar mensen op straat.quote:Op zondag 27 november 2022 12:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bedelaars met een aanbevelingsboekje?
Ik negeer ze niet echt maar doe altijd lachend nee zeggen.
quote:Op zondag 27 november 2022 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee gidsen meer, of in een restaurant of zomaar mensen op straat.
Ziet er mooi uit, ze hebben er zelfs grote haaion.quote:Op zondag 27 november 2022 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, kaartjes voor het aquarium binnen.
Nu nog een plekje om te eten.
Op 1e kerstdag
Nog nooit gezien.quote:Op zondag 27 november 2022 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klinkt niet echt aanlokkelijk.quote:Op zondag 27 november 2022 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat was in Turkije ook irritant. En daar werden ze echt kwaad als je niet reageerde.
quote:Op zondag 27 november 2022 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit, ze hebben er zelfs grote haaion.
quote:
quote:
Spreek je willekeurig mensen op straat aan en vraag je dan of je in hun boekje mag schrijven?quote:Op zondag 27 november 2022 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, vond het verder ook geen leuk land eigenlijk.quote:Op zondag 27 november 2022 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit klinkt niet echt aanlokkelijk.
Ik dacht eerst dat er broekje stond.quote:Op zondag 27 november 2022 12:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Spreek je willekeurig mensen op straat aan en vraag je dan of je in hun boekje mag schrijven?
Geen idee. In Thailand ook nooit gehad. Of misschien heb je het over je reizen in de pre internet tijd, tegenwoordig kan je ook reviews online achterlaten.quote:
Denk ergens in 2024 danquote:Op zondag 27 november 2022 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je ooit eens in de buurt bent moet je die op Okinawa ook meepakken
Het staat hier niet op de urgente wensenlijstquote:Op zondag 27 november 2022 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, vond het verder ook geen leuk land eigenlijk.
In Thailand had ik het ook, de ober ontpopte zich voor de volgende dag als gids en die vroeg me wat liefs te schrijven in zijn boekje.quote:Op zondag 27 november 2022 12:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee. In Thailand ook nooit gehad. Of misschien heb je het over je reizen in de pre internet tijd, tegenwoordig kan je ook reviews online achterlaten.
Het industrieterrein is hier ook vrij ver, het bos en de hei zijn een stuk dichterbij.quote:Op zondag 27 november 2022 12:09 schreef Recce het volgende:
Ik voel me net een GRMBL tegenwoordig. Ik heb het idee dat ik moet wandelen. Gelukkig heb ik nog niet de drang richting een industrieterrein te lopen.
Ik las broekjequote:Op zondag 27 november 2022 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Thailand had ik het ook, de ober ontpopte zich voor de volgende dag als gids en die vroeg me wat liefs te schrijven in zijn boekje.
Ik las m'n eigen bericht en dacht dat er hel stondquote:Op zondag 27 november 2022 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het industrieterrein is hier ook vrij ver, het bos en de hei zijn een stuk dichterbij.
Zou mij niets verbazen, eigenlijk.quote:
Nee ik had ook niets zoiets van huh.quote:Op zondag 27 november 2022 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou mij niets verbazen, eigenlijk.
quote:Op zondag 27 november 2022 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou mij niets verbazen, eigenlijk.
quote:Op zondag 27 november 2022 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las m'n eigen bericht en dacht dat er hel stond
Ik vrees dat dit ook klopt.quote:Op zondag 27 november 2022 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las m'n eigen bericht en dacht dat er hel stond
ja, was nog voor de aftrap van de tweede helft terugquote:Op zondag 27 november 2022 12:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht te kijken hè? Ben je al naar de glasbak geweest?
Misschien is zo'n industrieterrein ook een acquired taste.quote:Op zondag 27 november 2022 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het industrieterrein is hier ook vrij ver, het bos en de hei zijn een stuk dichterbij.
Ja dat is veertig meter ofzo, daar verbrand je geen calorieën mee.quote:Op zondag 27 november 2022 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Plaatselijk in de refo kerk, misschien.
Bij mij niet op de herhaalreceptenlijstquote:Op zondag 27 november 2022 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het staat hier niet op de urgente wensenlijst
Vanavond wordt wel leuk, denk ik?quote:Op zondag 27 november 2022 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, was nog voor de aftrap van de tweede helft terug
1x gebakken Turkije met kaas aub.quote:Op zondag 27 november 2022 12:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mij niet op de herhaalreceptenlijst
Soepkibbenweerquote:Op zondag 27 november 2022 12:21 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ud-winter-buienradar
We waren okay.
Soepkippenweer.quote:Op zondag 27 november 2022 12:21 schreef CherryLips het volgende:
We waren okay.
Klinkt harig.quote:Op zondag 27 november 2022 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1x gebakken Turkije met kaas aub.
Ho Ho.. FTFYquote:
ja dat denk ik ook wel jaquote:
Kunt kiezen tussen de volgende toppings: rug/ neus of okselhaar.quote:
Ja, dan moet je in de berichtenbox van de overheid inloggen en daar staat dan dat er ergens anders een bericht klaarstaat. Kun je daar ook gaan inloggen.quote:Op zondag 27 november 2022 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Schijtirritant: krijg je een e-mail van de overheid of je pensioeninstantie dat er een bericht klaar staat.
Zeg dan meteen wat er is [insert meme]
Nee een appje van je moeder "Ik heb je een mailtje gestuurd!" #howmuchbetterquote:Op zondag 27 november 2022 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Schijtirritant: krijg je een e-mail van de overheid of je pensioeninstantie dat er een bericht klaar staat.
Zeg dan meteen wat er is [insert meme]
Ik denk ook dat er wel eens kaboutertjes dagenlang verdwalen in Turks okselhaar.quote:Op zondag 27 november 2022 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kunt kiezen tussen de volgende toppings: rug/ neus of okselhaar.
Ah, ze mogen niet meer zo'n erewandeling van twee minuten doen?quote:Op zondag 27 november 2022 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook wel ja![]()
Moet zeggen dat ik het wel een vooruitgang vind dat ze bij wissels gewoon zo snel mogelijk van het veld moeten, dus ook bijv aan de overkant buiten de lijnen stappen en dan achter de goals om terug lopen.
Moet je dan ook inloggen met je je digid?quote:Op zondag 27 november 2022 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee een appje van je moeder "Ik heb je een mailtje gestuurd!" #howmuchbetter
Fun Fun Fun!quote:Op zondag 27 november 2022 12:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dan moet je in de berichtenbox van de overheid inloggen en daar staat dan dat er ergens anders een bericht klaarstaat. Kun je daar ook gaan inloggen.
Computergezeikjes moeten ook goed beveiligd worden.quote:Op zondag 27 november 2022 12:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je dan ook inloggen met je je digid?
"Flesje, tijd voor je melkhapje jongen"quote:Op zondag 27 november 2022 12:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je dan ook inloggen met je je digid?
quote:Op zondag 27 november 2022 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee een appje van je moeder "Ik heb je een mailtje gestuurd!" #howmuchbetter
Je bedoelt luisjes en ander ongedierte?quote:Op zondag 27 november 2022 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk ook dat er wel eens kaboutertjes dagenlang verdwalen in Turks okselhaar.
Bitty.quote:Op zondag 27 november 2022 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Flesje, tijd voor je melkhapje jongen"
Ja irritant, mijn kabels voor de ipad zijn ook naar z'n grootje (kabelbreukje), dus maar net hoe de stand is dat ze kunnen opladen (of niet..)quote:Op zondag 27 november 2022 12:26 schreef Ama het volgende:
Mijn oplaadkabel van mijn telefoon is dood. Nu heb ik er gelukkig nog één liggen maar die is zo fucking kort.Gelukkig heb ik dinsdag weer een betere. Dit is echt niks want ik kan niks nu als dat ding ligt te laden.
De mijne is bijna antiekquote:Op zondag 27 november 2022 12:28 schreef Ama het volgende:
Ben ik trouwens de enige hier bij wie die oplaadkabels steeds kapot gaan?
Nee, zie hierbovenquote:Op zondag 27 november 2022 12:28 schreef Ama het volgende:
liiiiiiiiiiiiiiiiiiijjjjjjssssssssssssssssssssssssssssssssstquote:Op zondag 27 november 2022 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vlinders platkapotstampen tot geen enkel pootje meer beweegt.
Bij mij was er laatst voor het eerst één kapot gegaan, maar die had ik al vijf jaar elke dag gebruikt voor twee apparaten.quote:Op zondag 27 november 2022 12:28 schreef Ama het volgende:
Gemaakt van hout?quote:
Dat lukte nog een week maar sinds vrijdag heeft die zoiets van de groeten.quote:Op zondag 27 november 2022 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja irritant, mijn kabels voor de ipad zijn ook naar z'n grootje (kabelbreukje), dus maar net hoe de stand is dat ze kunnen opladen (of niet..)
Verpest het nou niet.quote:Op zondag 27 november 2022 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Liters slagromige warme boerderijmelk.
quote:Op zondag 27 november 2022 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De telefoonkabels blijven het wel verrassend goed volhouden.
quote:
Wat doe ik dan steeds fout. Misschien het steeds oprollen van die kabel als ik een weekendje weg ga naar Solo?quote:Op zondag 27 november 2022 12:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij mij was er laatst voor het eerst één kapot gegaan, maar die had ik al vijf jaar elke dag gebruikt voor twee apparaten.
Kijk, dat zijn de beste en meest duurzame oplossingen.quote:
Toch pas over 35 jaar boeiend. Niet naar kijken nu.quote:Op zondag 27 november 2022 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed, ik heb het bericht geopend en ik snap er geen reet van.
Iets met een factor A.
* klik weg
Het is zondag, probeer nu eens wat minder zondige en gewelddadige gedachten te hebben joh.quote:
Ja, denk dat het oprollen funest isquote:Op zondag 27 november 2022 12:30 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat doe ik dan steeds fout. Misschien het steeds oprollen van die kabel als ik een weekendje weg ga naar Solo?
Nee dat geouwehoer is voorbij gelukkig.quote:Op zondag 27 november 2022 12:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, ze mogen niet meer zo'n erewandeling van twee minuten doen?
Als het zo door gaat over 45 jaarquote:Op zondag 27 november 2022 12:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch pas over 35 jaar boeiend. Niet naar kijken nu.
Sommige mensen doen ook maar een maand met een kabeltje. Geen idee hoe je dat voor elkaar krijgt.quote:Op zondag 27 november 2022 12:30 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat doe ik dan steeds fout. Misschien het steeds oprollen van die kabel als ik een weekendje weg ga naar Solo?
Dan ga ik dat maar niet meer doen.quote:Op zondag 27 november 2022 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, denk dat het oprollen funest isen dat hij dan net op een zwak punt breekt.
quote:Op zondag 27 november 2022 12:30 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
[..]
heb er een kanon voor zelfs...quote:Op zondag 27 november 2022 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de beste en meest duurzame oplossingen.
Werkt dat ook met collega's? Beetje gedroogde stierenpoep naar gooien?
Toch niet de zangeres he?quote:Op zondag 27 november 2022 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb aandelen in Jerney melk.
quote:Op zondag 27 november 2022 12:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
[..]
heb er een kanon voor zelfs...
Etto's strontkanon is een veelvoorkomende irritatie bij collega archivisten
Dat zijn dezelfde mensen met zo'n rare vieze bult in de nek omdat ze 90 procent van hun wakkere tijd op de telefoon zitten te staren.quote:Op zondag 27 november 2022 12:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Sommige mensen doen ook maar een maand met een kabeltje. Geen idee hoe je dat voor elkaar krijgt.
Drie slokjes Jerney melk en je kunt nooit meer lachen.quote:Op zondag 27 november 2022 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toch niet de zangeres he?
Dan krijg je er gratis botox bij
Pleasequote:Op zondag 27 november 2022 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde mensen met zo'n rare vieze bult in de nek omdat ze 90 procent van hun wakkere tijd op de telefoon zitten te staren.
Klinkt verleidelijk, zeg.quote:Op zondag 27 november 2022 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drie slokjes Jerney melk en je kunt nooit meer lachen.
Dacht dat dat door de Parkinson kwam.quote:Op zondag 27 november 2022 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drie slokjes Jerney melk en je kunt nooit meer lachen.
bij mij gewoon standaard in de laptop aangesloten op tafel... kabel doet al jaren dienstquote:
Zou je je schoonouders in huis nemen als de zorg onbetaalbaar zou worden?quote:Op zondag 27 november 2022 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als het zo door gaat over 45 jaar
Ja maar daar heb ik niks aan als ik in de woonkamer zit.quote:Op zondag 27 november 2022 12:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
bij mij gewoon standaard in de laptop aangesloten op tafel... kabel doet al jaren dienst
gewoon op tafel gaan zittenquote:Op zondag 27 november 2022 12:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik niks aan als ik in de woonkamer zit.
Nee, want daar hebben we de ruimte en faciliteiten niet voor.quote:Op zondag 27 november 2022 12:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou je je schoonouders in huis nemen als de zorg onbetaalbaar zou worden?
jaquote:Op zondag 27 november 2022 12:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou je je schoonouders in huis nemen als de zorg onbetaalbaar zou worden?
quote:Op zondag 27 november 2022 12:21 schreef CherryLips het volgende:
We waren okay.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |