SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Heb je je telefoon al uitgepakt?quote:Op zondag 27 november 2022 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga mezelf zo maar fatsoeneren om de regen en kou te trotseren
Neequote:Op zondag 27 november 2022 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je je telefoon al uitgepakt?
oeeeeehquote:Op zondag 27 november 2022 10:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.ouwehand.nl/nl/nieuws/koala
Dat wordt dan maar weer een keer naar die dierentuin, zodra ze er zitten..
Ga jij ook dan @:Bitterbal ??
quote:
ja swaffel nu zelfquote:Op zondag 27 november 2022 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je nog een keer geswaffelt worden?
quote:Op zondag 27 november 2022 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Of LTVDK laat je achter op de oude telefoon
ja dinsdag. En dan donderdag die kousen en de fysio had gezegd dat ik met die kousen minder vaak fysio hoef al weet ze niet zeker of die fysio wel zou helpen.quote:
Waarom zou ik dat nou weer doen, met wie moet ik dan pratenquote:Op zondag 27 november 2022 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Of LTVDK laat je achter op de oude telefoon
quote:Op zondag 27 november 2022 10:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat nou weer doen, met wie moet ik dan praten
andere wandel-over-industrieterrein fetisjisten?quote:Op zondag 27 november 2022 10:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat nou weer doen, met wie moet ik dan praten
Fitbalquote:Op zondag 27 november 2022 10:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dinsdag. En dan donderdag die kousen en de fysio had gezegd dat ik met die kousen minder vaak fysio hoef al weet ze niet zeker of die fysio wel zou helpen.
morgen denk ik ook weer zwemmen
Daar moeten wel praatgroepen voor zijn.quote:Op zondag 27 november 2022 10:27 schreef mschol het volgende:
[..]
andere wandel-over-industrieterrein fetisjisten?
ballie is de enige die mijn afwijking accepteertquote:Op zondag 27 november 2022 10:27 schreef mschol het volgende:
[..]
andere wandel-over-industrieterrein fetisjisten?
ja een afwijking kan je het wel noemen jaquote:Op zondag 27 november 2022 10:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ballie is de enige die mijn afwijking accepteert
Wat zegt de weegschaal?quote:Op zondag 27 november 2022 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien beetje gewicht er af
nou nou nouquote:Op zondag 27 november 2022 10:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ballie is de enige die mijn afwijking accepteert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |