Nee, vond het verder ook geen leuk land eigenlijk.quote:Op zondag 27 november 2022 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit klinkt niet echt aanlokkelijk.
Ik dacht eerst dat er broekje stond.quote:Op zondag 27 november 2022 12:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Spreek je willekeurig mensen op straat aan en vraag je dan of je in hun boekje mag schrijven?
Geen idee. In Thailand ook nooit gehad. Of misschien heb je het over je reizen in de pre internet tijd, tegenwoordig kan je ook reviews online achterlaten.quote:
Denk ergens in 2024 danquote:Op zondag 27 november 2022 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je ooit eens in de buurt bent moet je die op Okinawa ook meepakken
Het staat hier niet op de urgente wensenlijstquote:Op zondag 27 november 2022 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, vond het verder ook geen leuk land eigenlijk.
In Thailand had ik het ook, de ober ontpopte zich voor de volgende dag als gids en die vroeg me wat liefs te schrijven in zijn boekje.quote:Op zondag 27 november 2022 12:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee. In Thailand ook nooit gehad. Of misschien heb je het over je reizen in de pre internet tijd, tegenwoordig kan je ook reviews online achterlaten.
Het industrieterrein is hier ook vrij ver, het bos en de hei zijn een stuk dichterbij.quote:Op zondag 27 november 2022 12:09 schreef Recce het volgende:
Ik voel me net een GRMBL tegenwoordig. Ik heb het idee dat ik moet wandelen. Gelukkig heb ik nog niet de drang richting een industrieterrein te lopen.
Ik las broekjequote:Op zondag 27 november 2022 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Thailand had ik het ook, de ober ontpopte zich voor de volgende dag als gids en die vroeg me wat liefs te schrijven in zijn boekje.
Ik las m'n eigen bericht en dacht dat er hel stondquote:Op zondag 27 november 2022 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het industrieterrein is hier ook vrij ver, het bos en de hei zijn een stuk dichterbij.
Zou mij niets verbazen, eigenlijk.quote:
Nee ik had ook niets zoiets van huh.quote:Op zondag 27 november 2022 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou mij niets verbazen, eigenlijk.
quote:Op zondag 27 november 2022 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou mij niets verbazen, eigenlijk.
quote:Op zondag 27 november 2022 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las m'n eigen bericht en dacht dat er hel stond
Ik vrees dat dit ook klopt.quote:Op zondag 27 november 2022 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las m'n eigen bericht en dacht dat er hel stond
ja, was nog voor de aftrap van de tweede helft terugquote:Op zondag 27 november 2022 12:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht te kijken hè? Ben je al naar de glasbak geweest?
Misschien is zo'n industrieterrein ook een acquired taste.quote:Op zondag 27 november 2022 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het industrieterrein is hier ook vrij ver, het bos en de hei zijn een stuk dichterbij.
Ja dat is veertig meter ofzo, daar verbrand je geen calorieën mee.quote:Op zondag 27 november 2022 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Plaatselijk in de refo kerk, misschien.
Bij mij niet op de herhaalreceptenlijstquote:Op zondag 27 november 2022 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het staat hier niet op de urgente wensenlijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |