Moet snorrenmammie ze dan niet onderstoppen in bedje?quote:Op zondag 27 november 2022 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, dan hebben ze het eten van mammie op, even een tukje gedaan en dan hop de straat op
quote:Discounted price
Student, large or single parent families, unemployed people
Ja, dat zou me niks verbazen. Het Forum Romanum zal vast deels ook onder die wegen liggen.quote:Op zondag 27 november 2022 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was toch zo'n dingetje een paar jaar geleden dat ze die beide grote wegen langs het Colosseum weg wilden hebben omdat 90 procent van het oude Rome daar rechts en onder ligt?
Of ik heb oogkleppen op, maar ik heb geen bedelaars gezienquote:Op zondag 27 november 2022 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat zou me niks verbazen. Het Forum Romanum zal vast deels ook onder die wegen liggen.![]()
Ik vond dat trouwens geen leuk stukje. De bedelaars waren daar vreselijk opdringerig en irritant.
Single parent.quote:Op zondag 27 november 2022 11:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind "large parent families" ook wel intrigerend.
Via dei Fori Imperiali is dat trouwens.quote:Op zondag 27 november 2022 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat zou me niks verbazen. Het Forum Romanum zal vast deels ook onder die wegen liggen.![]()
Ik vond dat trouwens geen leuk stukje. De bedelaars waren daar vreselijk opdringerig en irritant.
Of ze voelen even of dat waar is.quote:Op zondag 27 november 2022 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Single parent.
Relevant documentation must be provided
Ik werd staande gehouden door een groepje van drie boomlange Afrikanen. Het heeft me wat moeite gekost om die af te schudden. En ze werden er niet vriendelijker op toen duidelijk werd dat ze niks kregen van mequote:Op zondag 27 november 2022 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of ik heb oogkleppen op, maar ik heb geen bedelaars gezien![]()
Kan ook zijn dat ik in dat gedeelte niet ben geweest
Verontrustend Vieze Valencianenquote:Op zondag 27 november 2022 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of ze voelen even of dat waar is.
Was je daar alleen?quote:Op zondag 27 november 2022 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik werd staande gehouden door een groepje van drie boomlange Afrikanen. Het heeft me wat moeite gekost om die af te schudden. En ze werden er niet vriendelijker op toen duidelijk werd dat ze niks kregen van me
Was bij het Colosseum trouwens.
Waren die 4 meter lang dan?quote:Op zondag 27 november 2022 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik werd staande gehouden door een groepje van drie boomlange Afrikanen. Het heeft me wat moeite gekost om die af te schudden. En ze werden er niet vriendelijker op toen duidelijk werd dat ze niks kregen van me
Was bij het Colosseum trouwens.
quote:
Ja, dat was een paar jaar geleden toen ik daar alleen liep rond te darren. Nou ja, de kunst is geen oogcontact maken en nergens op reageren. Elke vorm van reactie is aanleiding om ‘een gesprek’ aan te knopen. Maar ze werden ook een tikje fysiek.quote:Op zondag 27 november 2022 11:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was je daar alleen?![]()
Moet wel intimiderend zijn geweest.
Ik was daar in vrouwelijk gezelschap, misschien werd ik daarom met rust gelaten
Die lui kennen daar ook alle talen zo'n beetje. Ze wilden mij een paar ansichtkaarten aansmeren. Toen ben ik gaan afdingen en had ik 50 prima kaarten voor 2000 lire.quote:Op zondag 27 november 2022 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb zo'n uitstraling van "nou die unieke levensvorm laten we wel met rust"quote:Op zondag 27 november 2022 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat was een paar jaar geleden toen ik daar alleen liep rond te darren. Nou ja, de kunst is geen oogcontact maken en nergens op reageren. Elke vorm van reactie is aanleiding om ‘een gesprek’ aan te knopen. Maar ze werden ook een tikje fysiek.
Da’s een poosje geleden, zo te lezenquote:Op zondag 27 november 2022 12:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Die lui kennen daar ook alle talen zo'n beetje. Ze wilden mij een paar ansichtkaarten aansmeren. Toen ben ik gaan afdingen en had ik 50 prima kaarten voor 2000 lire.
* zoekt paraderende vogel gifquote:Op zondag 27 november 2022 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb zo'n uitstraling van "nou die unieke levensvorm laten we wel met rust"
Heb een tijdje zo'n standaard antwoord gegeven op "Where are you from?"quote:Op zondag 27 november 2022 12:04 schreef Recce het volgende:
We waren ook in een niet bestaande taal gaan praten om ze in de war te brengen.
Ja, dat was voor de invoering van de euro. Ze verkochten het meest van die rare hoedjes toen.quote:Op zondag 27 november 2022 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da’s een poosje geleden, zo te lezen![]()
Deze gasten hadden niks in de verkoop in elk geval
Ja, dat past niet in hun script.quote:Op zondag 27 november 2022 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb een tijdje zo'n standaard antwoord gegeven op "Where are you from?"
"From the Moon and I like meat"
Ah, vandaar dat het bij mij goed gingquote:Op zondag 27 november 2022 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat was een paar jaar geleden toen ik daar alleen liep rond te darren. Nou ja, de kunst is geen oogcontact maken en nergens op reageren. Elke vorm van reactie is aanleiding om ‘een gesprek’ aan te knopen. Maar ze werden ook een tikje fysiek.
quote:Op zondag 27 november 2022 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat het bij mij goed ging
Misschien wat billenkoekquote:Op zondag 27 november 2022 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da’s een poosje geleden, zo te lezen![]()
Deze gasten hadden niks in de verkoop in elk geval
Laatst in Griekenland stond er zo'n vent z'n rondvaarten te verkopen, maar wij keken hem niet aan oid.. we zeiden beleefd: no thank you, maar hij ging gewoon door.quote:
Of ze hebben van die boekjes waar je dan een zin in het Nederlands in mag schrijven als aanbeveling.quote:
Waar wandel je?quote:Op zondag 27 november 2022 12:09 schreef Recce het volgende:
Ik voel me net een GRMBL tegenwoordig. Ik heb het idee dat ik moet wandelen. Gelukkig heb ik nog niet de drang richting een industrieterrein te lopen.
Ja, dat was in Turkije ook irritant. En daar werden ze echt kwaad als je niet reageerde.quote:Op zondag 27 november 2022 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laatst in Griekenland stond er zo'n vent z'n rondvaarten te verkopen, maar wij keken hem niet aan oid.. we zeiden beleefd: no thank you, maar hij ging gewoon door.
Sterf dan echt af of zo
Bedelaars met een aanbevelingsboekje?quote:Op zondag 27 november 2022 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of ze hebben van die boekjes waar je dan een zin in het Nederlands in mag schrijven als aanbeveling.
"Klebbie hup, moei da wap mannie, zui egg pikka geevie deze kerrel zwenten en uwer tijd"
Nee gidsen meer, of in een restaurant of zomaar mensen op straat.quote:Op zondag 27 november 2022 12:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bedelaars met een aanbevelingsboekje?
Ik negeer ze niet echt maar doe altijd lachend nee zeggen.
quote:Op zondag 27 november 2022 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee gidsen meer, of in een restaurant of zomaar mensen op straat.
Ziet er mooi uit, ze hebben er zelfs grote haaion.quote:Op zondag 27 november 2022 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, kaartjes voor het aquarium binnen.
Nu nog een plekje om te eten.
Op 1e kerstdag
Nog nooit gezien.quote:Op zondag 27 november 2022 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klinkt niet echt aanlokkelijk.quote:Op zondag 27 november 2022 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat was in Turkije ook irritant. En daar werden ze echt kwaad als je niet reageerde.
quote:Op zondag 27 november 2022 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit, ze hebben er zelfs grote haaion.
quote:
quote:
Spreek je willekeurig mensen op straat aan en vraag je dan of je in hun boekje mag schrijven?quote:Op zondag 27 november 2022 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |