Misschien wat billenkoekquote:Op zondag 27 november 2022 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da’s een poosje geleden, zo te lezen![]()
Deze gasten hadden niks in de verkoop in elk geval
Laatst in Griekenland stond er zo'n vent z'n rondvaarten te verkopen, maar wij keken hem niet aan oid.. we zeiden beleefd: no thank you, maar hij ging gewoon door.quote:
Of ze hebben van die boekjes waar je dan een zin in het Nederlands in mag schrijven als aanbeveling.quote:
Waar wandel je?quote:Op zondag 27 november 2022 12:09 schreef Recce het volgende:
Ik voel me net een GRMBL tegenwoordig. Ik heb het idee dat ik moet wandelen. Gelukkig heb ik nog niet de drang richting een industrieterrein te lopen.
Ja, dat was in Turkije ook irritant. En daar werden ze echt kwaad als je niet reageerde.quote:Op zondag 27 november 2022 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laatst in Griekenland stond er zo'n vent z'n rondvaarten te verkopen, maar wij keken hem niet aan oid.. we zeiden beleefd: no thank you, maar hij ging gewoon door.
Sterf dan echt af of zo
Bedelaars met een aanbevelingsboekje?quote:Op zondag 27 november 2022 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of ze hebben van die boekjes waar je dan een zin in het Nederlands in mag schrijven als aanbeveling.
"Klebbie hup, moei da wap mannie, zui egg pikka geevie deze kerrel zwenten en uwer tijd"
Nee gidsen meer, of in een restaurant of zomaar mensen op straat.quote:Op zondag 27 november 2022 12:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bedelaars met een aanbevelingsboekje?
Ik negeer ze niet echt maar doe altijd lachend nee zeggen.
quote:Op zondag 27 november 2022 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee gidsen meer, of in een restaurant of zomaar mensen op straat.
Ziet er mooi uit, ze hebben er zelfs grote haaion.quote:Op zondag 27 november 2022 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, kaartjes voor het aquarium binnen.
Nu nog een plekje om te eten.
Op 1e kerstdag
Nog nooit gezien.quote:Op zondag 27 november 2022 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klinkt niet echt aanlokkelijk.quote:Op zondag 27 november 2022 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat was in Turkije ook irritant. En daar werden ze echt kwaad als je niet reageerde.
quote:Op zondag 27 november 2022 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit, ze hebben er zelfs grote haaion.
quote:
quote:
Spreek je willekeurig mensen op straat aan en vraag je dan of je in hun boekje mag schrijven?quote:Op zondag 27 november 2022 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, vond het verder ook geen leuk land eigenlijk.quote:Op zondag 27 november 2022 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit klinkt niet echt aanlokkelijk.
Ik dacht eerst dat er broekje stond.quote:Op zondag 27 november 2022 12:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Spreek je willekeurig mensen op straat aan en vraag je dan of je in hun boekje mag schrijven?
Geen idee. In Thailand ook nooit gehad. Of misschien heb je het over je reizen in de pre internet tijd, tegenwoordig kan je ook reviews online achterlaten.quote:
Denk ergens in 2024 danquote:Op zondag 27 november 2022 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je ooit eens in de buurt bent moet je die op Okinawa ook meepakken
Het staat hier niet op de urgente wensenlijstquote:Op zondag 27 november 2022 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, vond het verder ook geen leuk land eigenlijk.
In Thailand had ik het ook, de ober ontpopte zich voor de volgende dag als gids en die vroeg me wat liefs te schrijven in zijn boekje.quote:Op zondag 27 november 2022 12:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee. In Thailand ook nooit gehad. Of misschien heb je het over je reizen in de pre internet tijd, tegenwoordig kan je ook reviews online achterlaten.
Het industrieterrein is hier ook vrij ver, het bos en de hei zijn een stuk dichterbij.quote:Op zondag 27 november 2022 12:09 schreef Recce het volgende:
Ik voel me net een GRMBL tegenwoordig. Ik heb het idee dat ik moet wandelen. Gelukkig heb ik nog niet de drang richting een industrieterrein te lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |