quote:Op zondag 27 november 2022 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De kanotocht op volle zee van 4 uur ging ook goed
Thee is echt zo'n laatste redmiddel, als niets meer helpt en je voelt je laatste ademtocht naderen en je hoort de onverbiddelijke zeis al over de straatstenen heen knarsen, dan is het tijd voor thee.quote:Op zondag 27 november 2022 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kopje thee erbij?
Da's goed voor zwakke mensen
Gr gr Mengele
Ik zag vanochtend iemand in een lange rok fietsen (denk wel met een panty), maar ik vond dat voor vandaag wel heel enthousiastquote:Op zondag 27 november 2022 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar zie je in de winter nog wel mensen in korte broek buiten lopen
quote:Op zondag 27 november 2022 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik heb mr. Wattenschijfje een fietstour van 3 uur laten zien.
Nog geen reactie gekregen![]()
![]()
Gaat schoonloe ook mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe lang was die rok? Vraag dit voor Buda.quote:Op zondag 27 november 2022 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend iemand in een lange rok fietsen (denk wel met een panty), maar ik vond dat voor vandaag wel heel enthousiast
Natuurlijk nietquote:
Enkels en het onderste gedeelte van de kuit gespot.quote:Op zondag 27 november 2022 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe lang was die rok? Vraag dit voor Buda.
"Kom schat, we fietsen naar het einde van de straat en dan snel weer terug, houfanjoujijgeilesportman"quote:Op zondag 27 november 2022 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kan je niet wat kleiner beginnen
Maar jij houdt helemaal niet van voetbal.quote:Op zondag 27 november 2022 11:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik keek net één minuut. Dat was genoeg, denk ik.
![]()
Met de elektrische fiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 november 2022 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Enkels en het onderste gedeelte van de kuit gespot.
Volgens mij hebben ze gewone fietsenquote:
![]()
Voor vandaag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Dat is ook weer waar. Gisteren heb ik wel af en toe naar Frankrijk-Denemarken gekeken.quote:Op zondag 27 november 2022 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar jij houdt helemaal niet van voetbal.
[..]
Natuurlijk niet
Zie het al voor me.
Als ik dertig dingen van een vrouw moest uitkiezen als lievelings dan stond enkel daar niet tussen denk ik.quote:
Uhm neequote:
Oorlel.quote:Op zondag 27 november 2022 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik dertig dingen van een vrouw moest uitkiezen als lievelings dan stond enkel daar niet tussen denk ik.
[..]
Enkels en het onderste gedeelte van de kuit gespot.
Kikvorsvrouw.quote:Op zondag 27 november 2022 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stukje vel tussen grote teen en die ernaast.
Valenciaquote:
In de Victoriaanse tijd kon een blote enkel mannen tot waanzin drijven.quote:Op zondag 27 november 2022 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik dertig dingen van een vrouw moest uitkiezen als lievelings dan stond enkel daar niet tussen denk ik.
Dat je samen romantisch zit te eten en ineens schiet er zo'n tong van 8 meter uit naar een vlieg.quote:
Ja toen poepten we ook in een emmer.quote:Op zondag 27 november 2022 11:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de Victoriaanse tijd kon een blote enkel mannen tot waanzin drijven.
Aaaah.quote:Op zondag 27 november 2022 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ValenciaDus waar het wel ietsjes warmer is.
Die kans is wel groot als je met Kaagedis zit te dineren.quote:Op zondag 27 november 2022 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je samen romantisch zit te eten en ineens schiet er zo'n tong van 8 meter uit naar een vlieg.
Klopt, heb dat ook ooit eens in Rome gedaan en dat was wel echt leukquote:Op zondag 27 november 2022 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaaah.![]()
Is het een soort stadstour op de fiets?
Kun je net zo goed in een restaurant zo'n SMEG koelkast tegenover je zetten.quote:Op zondag 27 november 2022 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die kans is wel groot als je met Kaagedis zit te dineren.
Al weet ik niet of dat romantisch kan.
Of heden ten dagen waar vrouwen zich van top tot teen moeten bedekken.quote:Op zondag 27 november 2022 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja toen poepten we ook in een emmer.
Moet je je eens voorstellen wat een blote haarlok anno 2022 doetquote:Op zondag 27 november 2022 11:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de Victoriaanse tijd kon een blote enkel mannen tot waanzin drijven.
@bitterbalquote:Op zondag 27 november 2022 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja toen poepten we ook in een emmer.
Is misschien nog wel gezelliger.quote:Op zondag 27 november 2022 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je net zo goed in een restaurant zo'n SMEG koelkast tegenover je zetten.
Rotterdam Zuid.quote:Op zondag 27 november 2022 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of heden ten dagen waar vrouwen zich van top tot teen moeten bedekken.
Of in India in een lijnbus..
quote:Op zondag 27 november 2022 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, heb dat ook ooit eens in Rome gedaan en dat was wel echt leuk
En efficiënt
Die hotelwijk daar ligt bij het treinstation, moet je steeds die hele verderfelijke Via Labicana aftrippelen om wat tofs te zien.quote:Op zondag 27 november 2022 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Kan ik me voorstellen.
Ik heb in Rome vooral ongenadig veel gelopen
Toch val ik eerder op vrouwen die nog iets aan de verbeelding overlaten dan op vrouwen die hun waren open en bloot tentoonstellenquote:
Om 21.00 uurquote:
Zeker, zeker wel, zo werkt het voor alle gezonde mannen wel denk ik, ik zie ook liever rosbief bij de Albert Heijn in zo'n cellofaantje liggen dan dat ik bij het slachtproces van het koetje ben.quote:Op zondag 27 november 2022 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch val ik eerder op vrouwen die nog iets aan de verbeelding overlaten dan op vrouwen die hun waren open en bloot tentoonstellen
De goedkope hotels liggen veelal rondom Termini. Ik had een hotel aan de Via Veneto. Vlakbij de Spaanse Trappen, Villa Borghese, Piazza del Popoloquote:Op zondag 27 november 2022 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hotelwijk daar ligt bij het treinstation, moet je steeds die hele verderfelijke Via Labicana aftrippelen om wat tofs te zien.
Bij sommige vrouwen wil je ook niet dat ze hun koopwaar ten toon spreiden.quote:Op zondag 27 november 2022 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch val ik eerder op vrouwen die nog iets aan de verbeelding overlaten dan op vrouwen die hun waren open en bloot tentoonstellen
Is dit zo'n afgesproken tijd dat elke boef, schlemiel en rapaille zich op straat begeeft?quote:
Klopt, dan hebben ze het eten van mammie op, even een tukje gedaan en dan hop de straat opquote:Op zondag 27 november 2022 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit zo'n afgesproken tijd dat elke boef, schlemiel en rapaille zich op straat begeeft?
Dat is…een opmerkelijke vergelijkingquote:Op zondag 27 november 2022 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeker, zeker wel, zo werkt het voor alle gezonde mannen wel denk ik, ik zie ook liever rosbief bij de Albert Heijn in zo'n cellofaantje liggen dan dat ik bij het slachtproces van het koetje ben.
Was toch zo'n dingetje een paar jaar geleden dat ze die beide grote wegen langs het Colosseum weg wilden hebben omdat 90 procent van het oude Rome daar rechts en onder ligt?quote:Op zondag 27 november 2022 11:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De goedkope hotels liggen veelal rondom Termini. Ik had een hotel aan de Via Veneto. Vlakbij de Spaanse Trappen, Villa Borghese, Piazza del Popolo
Kloptquote:Op zondag 27 november 2022 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij sommige vrouwen wil je ook niet dat ze hun koopwaar ten toon spreiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |