elke?quote:Op zondag 27 november 2022 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke dag is er niet goed voor sushi?
Airfryer staat ook al nooit meer aan volgens mij.quote:Op zondag 27 november 2022 10:50 schreef bitterbal het volgende:
hmm ja ik vind dat ik niet zoveel eet maar mijn lichaam denkt daar toch anders over
Die staat al sinds thailand in de kast :pquote:Op zondag 27 november 2022 11:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Airfryer staat ook al nooit meer aan volgens mij.
Kant-en-klaar maaltijden vernietigen menige bloeddruk en appelvormig bipsje.quote:Op zondag 27 november 2022 11:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Airfryer staat ook al nooit meer aan volgens mij.
@kwiwi klaagde gisteren dat ze sushi moest eten. Ze wilde liever gaan slapen.quote:Op zondag 27 november 2022 11:00 schreef bitterbal het volgende:
vandaag was een goede dag voor sushi
Heeft die straf?quote:Op zondag 27 november 2022 11:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die staat al sinds thailand in de kast :p
quote:Op zondag 27 november 2022 11:06 schreef Recce het volgende:
[..]
@:kwiwi klaagde gisteren dat ze sushi moest eten. Ze wilde liever gaan slapen.
ik eet alleen die stoommaaltijden. Die zijn denk ik niet heel ongezondquote:Op zondag 27 november 2022 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kant-en-klaar maaltijden vernietigen menige bloeddruk en appelvormig bipsje.
Je kunt er ook prei, broccoli, knoflooktomaatjes of worteltjes in doen.quote:Op zondag 27 november 2022 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar vrat zo vaak die snacks toch
Ja wel minder dingen denk ik maar ik eet toch liever dingen waar ik zelf de dingen in doe dan weet ik precies wat erin zitquote:Op zondag 27 november 2022 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik eet alleen die stoommaaltijden. Die zijn denk ik niet heel ongezond
Je beroemde pikante dingen.quote:Op zondag 27 november 2022 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wel minder dingen denk ik maar ik eet toch liever dingen waar ik zelf de dingen in doe dan weet ik precies wat erin zit
ja das sowieso het bestequote:Op zondag 27 november 2022 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wel minder dingen denk ik maar ik eet toch liever dingen waar ik zelf de dingen in doe dan weet ik precies wat erin zit
Lekker gegeten?quote:Op zondag 27 november 2022 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke dag is er niet goed voor sushi?
quote:
quote:
Zelfgemaakt, best gemaakt.quote:Op zondag 27 november 2022 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit een beetje extra liefde in.quote:Op zondag 27 november 2022 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kost wat meer moeite maar dan hedde ok wa.
quote:Op zondag 27 november 2022 11:17 schreef UitStraling het volgende:
Ik dacht, ik laat de verwarming eens een ochtendje uit als steunbetuiging en sociaal experiment maar die gaat mooi weer aan.
Raam open zetten zodat anderen ook van je warmte mee kunnen profiterenquote:Op zondag 27 november 2022 11:17 schreef UitStraling het volgende:
Ik dacht, ik laat de verwarming eens een ochtendje uit als steunbetuiging en sociaal experiment maar die gaat mooi weer aan.
Zo word je wel steeds zwakker, terwijl de zwakkeren in de samenleving steeds sterker worden.quote:Op zondag 27 november 2022 11:17 schreef UitStraling het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |