Vanavond wordt wel leuk, denk ik?quote:Op zondag 27 november 2022 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, was nog voor de aftrap van de tweede helft terug
1x gebakken Turkije met kaas aub.quote:Op zondag 27 november 2022 12:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mij niet op de herhaalreceptenlijst
Soepkibbenweerquote:Op zondag 27 november 2022 12:21 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ud-winter-buienradar
We waren okay.
Soepkippenweer.quote:Op zondag 27 november 2022 12:21 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ud-winter-buienradar
We waren okay.
Klinkt harig.quote:Op zondag 27 november 2022 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1x gebakken Turkije met kaas aub.
Ho Ho.. FTFYquote:
ja dat denk ik ook wel jaquote:
Kunt kiezen tussen de volgende toppings: rug/ neus of okselhaar.quote:
Ja, dan moet je in de berichtenbox van de overheid inloggen en daar staat dan dat er ergens anders een bericht klaarstaat. Kun je daar ook gaan inloggen.quote:Op zondag 27 november 2022 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Schijtirritant: krijg je een e-mail van de overheid of je pensioeninstantie dat er een bericht klaar staat.
Zeg dan meteen wat er is [insert meme]
Nee een appje van je moeder "Ik heb je een mailtje gestuurd!" #howmuchbetterquote:Op zondag 27 november 2022 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Schijtirritant: krijg je een e-mail van de overheid of je pensioeninstantie dat er een bericht klaar staat.
Zeg dan meteen wat er is [insert meme]
Ik denk ook dat er wel eens kaboutertjes dagenlang verdwalen in Turks okselhaar.quote:Op zondag 27 november 2022 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kunt kiezen tussen de volgende toppings: rug/ neus of okselhaar.
Ah, ze mogen niet meer zo'n erewandeling van twee minuten doen?quote:Op zondag 27 november 2022 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook wel ja![]()
Moet zeggen dat ik het wel een vooruitgang vind dat ze bij wissels gewoon zo snel mogelijk van het veld moeten, dus ook bijv aan de overkant buiten de lijnen stappen en dan achter de goals om terug lopen.
Moet je dan ook inloggen met je je digid?quote:Op zondag 27 november 2022 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee een appje van je moeder "Ik heb je een mailtje gestuurd!" #howmuchbetter
Fun Fun Fun!quote:Op zondag 27 november 2022 12:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dan moet je in de berichtenbox van de overheid inloggen en daar staat dan dat er ergens anders een bericht klaarstaat. Kun je daar ook gaan inloggen.
Computergezeikjes moeten ook goed beveiligd worden.quote:Op zondag 27 november 2022 12:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je dan ook inloggen met je je digid?
"Flesje, tijd voor je melkhapje jongen"quote:Op zondag 27 november 2022 12:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je dan ook inloggen met je je digid?
quote:Op zondag 27 november 2022 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee een appje van je moeder "Ik heb je een mailtje gestuurd!" #howmuchbetter
Je bedoelt luisjes en ander ongedierte?quote:Op zondag 27 november 2022 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk ook dat er wel eens kaboutertjes dagenlang verdwalen in Turks okselhaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |