Het enige verschil wat ik zo snel kan zien is dat de oranje toko's meer dan 4,5 ster hebben en de rode minderquote:
Had je een paraplu nodig?quote:Op zondag 27 november 2022 13:38 schreef LTVDK het volgende:
Het weer was toch beter dan verwacht, wel wat frisjes
Waarsrood?quote:Op zondag 27 november 2022 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het enige verschil wat ik zo snel kan zien is dat de oranje toko's meer dan 4,5 ster hebben en de rode minder
Gek he?quote:Op zondag 27 november 2022 13:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarsrood?
Eten en drinken verschijnen in het oranje
Winkels blijven blauw
Gezondheid is roze
Entertainment en andere dingen waar je kunt ontspannen zijn zeeschuimgroen
Openbaar vervoer is voortaan lichtblauw
Diensten zijn paars
Burgerdiensten zijn grijs
Dingen die je buiten kunt doen zijn donkergroen
Nee eerste uurtje was het van die net-niet miezer, die je zeg maar wel voelt in je gezicht maar waar je niet nat van wordt, daarna werd het gewoon droog. Loop je natuurlijk wel de hele tijd met die plu te zeulen, voorin de supermarkt irritantquote:
Hmm, ik ga zo beginnen, dan ben ik rond de schemering terug. Vandaag maar eens naar het vliegveld en de lokale berg. Voor de zekerheid maar een plu mee.quote:Op zondag 27 november 2022 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee eerste uurtje was het van die net-niet miezer, die je zeg maar wel voelt in je gezicht maar waar je niet nat van wordt, daarna werd het gewoon droog. Loop je natuurlijk wel de hele tijd met die plu te zeulen, voorin de supermarkt irritant
Heb je daar een bergquote:Op zondag 27 november 2022 13:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ik ga zo beginnen, dan ben ik rond de schemering terug. Vandaag maar eens naar het vliegveld en de lokale berg. Voor de zekerheid maar een plu mee.
Vlak voor Klaas en Kerst kijk ik daar niet van op.quote:Op zondag 27 november 2022 13:56 schreef Koen66 het volgende:
@ the Mall of the Netherlands, Kansloos druk hier
quote:Op zondag 27 november 2022 13:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Jazeker!
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lonnekerberg
'berg'quote:Hoogte 61 m
Wij hebben negatieve hoogtesquote:
'de wandelende berg'quote:Op zondag 27 november 2022 13:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij jullie is Buda het hoogste punt.
Oh hoiquote:
Het verbaasd me ook niks. Maar het is nog wel terug doen. Blij dat ik de buurt ken, die wachtrijen voor de parkeergarage waren helemaal matugquote:Op zondag 27 november 2022 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vlak voor Klaas en Kerst kijk ik daar niet van op.
Alejandro.quote:Op zondag 27 november 2022 14:09 schreef UitStraling het volgende:
Hoe hadden jullie graag geheten als je zelf je voornaam zou mogen kiezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |