Het enige verschil wat ik zo snel kan zien is dat de oranje toko's meer dan 4,5 ster hebben en de rode minderquote:
Had je een paraplu nodig?quote:Op zondag 27 november 2022 13:38 schreef LTVDK het volgende:
Het weer was toch beter dan verwacht, wel wat frisjes
Waarsrood?quote:Op zondag 27 november 2022 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het enige verschil wat ik zo snel kan zien is dat de oranje toko's meer dan 4,5 ster hebben en de rode minder
Gek he?quote:Op zondag 27 november 2022 13:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarsrood?
Eten en drinken verschijnen in het oranje
Winkels blijven blauw
Gezondheid is roze
Entertainment en andere dingen waar je kunt ontspannen zijn zeeschuimgroen
Openbaar vervoer is voortaan lichtblauw
Diensten zijn paars
Burgerdiensten zijn grijs
Dingen die je buiten kunt doen zijn donkergroen
Nee eerste uurtje was het van die net-niet miezer, die je zeg maar wel voelt in je gezicht maar waar je niet nat van wordt, daarna werd het gewoon droog. Loop je natuurlijk wel de hele tijd met die plu te zeulen, voorin de supermarkt irritantquote:
Hmm, ik ga zo beginnen, dan ben ik rond de schemering terug. Vandaag maar eens naar het vliegveld en de lokale berg. Voor de zekerheid maar een plu mee.quote:Op zondag 27 november 2022 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee eerste uurtje was het van die net-niet miezer, die je zeg maar wel voelt in je gezicht maar waar je niet nat van wordt, daarna werd het gewoon droog. Loop je natuurlijk wel de hele tijd met die plu te zeulen, voorin de supermarkt irritant
Heb je daar een bergquote:Op zondag 27 november 2022 13:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ik ga zo beginnen, dan ben ik rond de schemering terug. Vandaag maar eens naar het vliegveld en de lokale berg. Voor de zekerheid maar een plu mee.
Vlak voor Klaas en Kerst kijk ik daar niet van op.quote:Op zondag 27 november 2022 13:56 schreef Koen66 het volgende:
@ the Mall of the Netherlands, Kansloos druk hier
quote:Op zondag 27 november 2022 13:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Jazeker!
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lonnekerberg
'berg'quote:Hoogte 61 m
Wij hebben negatieve hoogtesquote:
'de wandelende berg'quote:Op zondag 27 november 2022 13:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij jullie is Buda het hoogste punt.
Oh hoiquote:
Het verbaasd me ook niks. Maar het is nog wel terug doen. Blij dat ik de buurt ken, die wachtrijen voor de parkeergarage waren helemaal matugquote:Op zondag 27 november 2022 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vlak voor Klaas en Kerst kijk ik daar niet van op.
Alejandro.quote:Op zondag 27 november 2022 14:09 schreef UitStraling het volgende:
Hoe hadden jullie graag geheten als je zelf je voornaam zou mogen kiezen?
Ja, maar wat betekent dat?quote:Op zondag 27 november 2022 13:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die rode zijn toch op basis van je zoekopdracht en resultaten daarvan?
Gewoon wat doopnamen erbij gooien.quote:Op zondag 27 november 2022 14:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel jammer als ik ooit kinderen krijg dat je naam maar 1x mag kiezen.
Mijn nichtjes heten ook gewoon echt anders dan dat ze genoemd worden, die kent iedereen als Ted en Koos samen maar die heten helemaal niet zoquote:Op zondag 27 november 2022 14:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel jammer als ik ooit kinderen krijg dat je naam maar 1x mag kiezen.
Die heb ik ontelbaar veel, denk dat ik de 100 letters wel haal.quote:Op zondag 27 november 2022 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon wat doopnamen erbij gooien.
Zo ken ik er ook wel een paar.quote:Op zondag 27 november 2022 14:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn nichtjes heten ook gewoon echt anders dan dat ze genoemd worden, die kent iedereen als Ted en Koos samen maar die heten helemaal niet zo
Voor iedereen die Hans heet, en voor iedereen die anders heet.quote:Op zondag 27 november 2022 14:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik een zoon krijg noem ik hem denk ik Hans. Mocht die ooit denken dat hij een vrouw is dan noem ik hem Hansgender.
Je kunt hem altijd nog Anders noemenquote:Op zondag 27 november 2022 14:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik een zoon krijg noem ik hem denk ik Hans. Mocht die ooit denken dat hij een vrouw is dan noem ik hem Hansgender.
Ik heb net een zwik geboortekaartjes van mijn vriendje opgeruimd. Weinig doopnamen.quote:Op zondag 27 november 2022 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon wat doopnamen erbij gooien.
Ik ken een meisje en die heet Fay Ling.quote:Op zondag 27 november 2022 14:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Websites zonder restaurants?quote:
De naam van m'n tante, want zo noemt m'n moeder me toch steeds.quote:Op zondag 27 november 2022 14:09 schreef UitStraling het volgende:
Hoe hadden jullie graag geheten als je zelf je voornaam zou mogen kiezen?
Sjongequote:Op zondag 27 november 2022 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De naam van m'n tante, want zo noemt m'n moeder me toch steeds.
Jij bent wel zo mannelijk dat je zeker een heterozoon krijgt en geen twijfelmiepje.quote:Op zondag 27 november 2022 14:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb net een zwik geboortekaartjes van mijn vriendje opgeruimd. Weinig doopnamen.
Mijn restaurant heet Chez Cherry Lips, met veel chocola en pindakaas.quote:Op zondag 27 november 2022 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Websites zonder restaurants?
Ja.quote:Op zondag 27 november 2022 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Websites zonder restaurants?
Kutjoekel?quote:Op zondag 27 november 2022 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het kan erger, vroeger noemde me ze weleens de naam van de hond.
Nou ja zeg !quote:Op zondag 27 november 2022 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het kan erger, vroeger noemde me ze weleens de naam van de hond.
Mijn vader doet dat ook, maar dan naam van een oom van mij.quote:Op zondag 27 november 2022 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De naam van m'n tante, want zo noemt m'n moeder me toch steeds.
Als ik mocht kiezen zou ik voor een meisje kiezen.quote:Op zondag 27 november 2022 14:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent wel zo mannelijk dat je zeker een heterozoon krijgt en geen twijfelmiepje.
Ben jij ook zo iemand die z'n kip knipt ?quote:Op zondag 27 november 2022 14:23 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben van die kleine M&M's aan het doorknippen en die ga ik oplossen in warme melk.
Doodgriezelig en ranzig vind ik dat.quote:Op zondag 27 november 2022 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij ook zo iemand die z'n kip knipt ?
quote:Op zondag 27 november 2022 14:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan er zo van genieten als de cavia's lekker aan het grazen zijnvooral als ze op hun achterpootjes tegen de hooiruif staan voor net dat ene sprietje.
Kan ik iemand bellen voor je? Een van je vrienden die langs kan komen.quote:Op zondag 27 november 2022 14:23 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben van die kleine M&M's aan het doorknippen en die ga ik oplossen in warme melk.
Ik vind het vooral onhygiënisch..quote:Op zondag 27 november 2022 14:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doodgriezelig en ranzig vind ik dat.
Zou voor Cherry's Chocolate Cuisine gaanquote:Op zondag 27 november 2022 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn restaurant heet Chez Cherry Lips, met veel chocola en pindakaas.
Of mensen die de kip eerst wassen.quote:Op zondag 27 november 2022 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het vooral onhygiënisch..
Allemaal kiprestjes en salmonella in je schaar
Interventie nodig denk je?quote:Op zondag 27 november 2022 14:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan ik iemand bellen voor je? Een van je vrienden die langs kan komen.
Steeds een nieuwe schaar kopenquote:Op zondag 27 november 2022 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het vooral onhygiënisch..
Allemaal kiprestjes en salmonella in je schaar
CherryLips Intense Tjocolade.quote:Op zondag 27 november 2022 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou voor Cherry's Chocolate Cuisine gaan
Viespeukquote:
Ja, hou opquote:Op zondag 27 november 2022 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of mensen die de kip eerst wassen.
Was toch laatst onderzoek naar gedaan, vonden ze zelfs salmonella tegen het plafond aan.quote:Op zondag 27 november 2022 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of mensen die de kip eerst wassen.
Nou ja ik eet niet zo vaak van het plafond dus dat is op zich niet zo'n probleem.quote:Op zondag 27 november 2022 14:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was toch laatst onderzoek naar gedaan, vonden ze zelfs salmonella tegen het plafond aan.
Die beestjes springen in je haar als je langsloopt.quote:Op zondag 27 november 2022 14:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja ik eet niet zo vaak van het plafond dus dat is op zich niet zo'n probleem.
En haar zusje heet Tway Ling?quote:Op zondag 27 november 2022 14:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een meisje en die heet Fay Ling.
Als het op eten aankomt zijn ze nog best innovatiefquote:Op zondag 27 november 2022 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Godver die hyperactieve caaf.
Ik had ze zo'n iglo als huisje gegeven, gewoon een rond ding met een uitgang. Nu heeft die knakker dat huisje zo gedraaid dat hij dus meteen onder de hooiruif zit. En net zie ik dat ding draaien en loopt ie met huisje en al naar de voerbak. Ontbijt op bed. Introvert naar m'n hart.
's Ochtends staat ie vaak helemaal omgedraaid met de ingang naar achter. Ze haten me.quote:Op zondag 27 november 2022 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als het op eten aankomt zijn ze nog best innovatief
Misschien weet jij dat.quote:Op zondag 27 november 2022 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
's Ochtends staat ie vaak helemaal omgedraaid met de ingang naar achter. Ze haten me.
Is om aan te geven dat jij je tijd beter kunt besteden aan eten aan d'r geven ipv te aaienquote:Op zondag 27 november 2022 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien weet jij dat.
Als ik Wanheda aai, dan gaat ze daarna als een malle kopstoten geven tegen de lucht, wat eigenlijk dominant gedrag zou zijn als ze dit naar een andere caaf zou doen.
Is dit een soort reactie om aan te geven dat ze eigenlijk niet geaaid wil worden?
Je snijd de kip toch niet op een houten plankquote:Op zondag 27 november 2022 14:28 schreef Karzai het volgende:
Ik heb deze voor de kip gaat goed door de botten heen
[ afbeelding ]
"hoi mens, ik wil brokjes."quote:Op zondag 27 november 2022 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is om aan te geven dat jij je tijd beter kunt besteden aan eten aan d'r geven ipv te aaien
Volgens mij wel. Doen ze bij mij ook vaak. Tenzij ik kriebel ipv aai.quote:Op zondag 27 november 2022 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien weet jij dat.
Als ik Wanheda aai, dan gaat ze daarna als een malle kopstoten geven tegen de lucht, wat eigenlijk dominant gedrag zou zijn als ze dit naar een andere caaf zou doen.
Is dit een soort reactie om aan te geven dat ze eigenlijk niet geaaid wil worden?
Kut Wanhedaquote:Op zondag 27 november 2022 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Doen ze bij mij ook vaak. Tenzij ik kriebel ipv aai.
Wow ik ben echt serieus blij dat ik geen meiden hebquote:Op zondag 27 november 2022 14:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik mocht kiezen zou ik voor een meisje kiezen.
Vreten jouw caafs nu ook meer door de kou?quote:Op zondag 27 november 2022 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"hoi mens, ik wil brokjes."
"Halen, nu!"
waarom niet?quote:Op zondag 27 november 2022 14:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je snijd de kip toch niet op een houten plank
Dat was toch allang duidelijk?quote:Op zondag 27 november 2022 14:38 schreef Elvi het volgende:
Dus eigenlijk zijn cavias helemaal geen leuke dieren om als huisdier te hebben?
Elviquote:Op zondag 27 november 2022 14:38 schreef Elvi het volgende:
Dus eigenlijk zijn cavias helemaal geen leuke dieren om als huisdier te hebben?
Ik merk daar eigenlijk niet zoveel vanquote:Op zondag 27 november 2022 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vreten jouw caafs nu ook meer door de kou?
Lol, ik wil dat ook nog een keer doenquote:Op zondag 27 november 2022 14:40 schreef bitterbal het volgende:
voor het eerst dat ik em helemaal hier zie
[ afbeelding ]
Waarom dat dan?quote:Op zondag 27 november 2022 14:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow ik ben echt serieus blij dat ik geen meiden heb
Op zondagen voortaan een tour langs je huis.quote:Op zondag 27 november 2022 14:40 schreef bitterbal het volgende:
voor het eerst dat ik em helemaal hier zie
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |