Ja, maar wat betekent dat?quote:Op zondag 27 november 2022 13:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die rode zijn toch op basis van je zoekopdracht en resultaten daarvan?
Gewoon wat doopnamen erbij gooien.quote:Op zondag 27 november 2022 14:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel jammer als ik ooit kinderen krijg dat je naam maar 1x mag kiezen.
Mijn nichtjes heten ook gewoon echt anders dan dat ze genoemd worden, die kent iedereen als Ted en Koos samen maar die heten helemaal niet zoquote:Op zondag 27 november 2022 14:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel jammer als ik ooit kinderen krijg dat je naam maar 1x mag kiezen.
Die heb ik ontelbaar veel, denk dat ik de 100 letters wel haal.quote:Op zondag 27 november 2022 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon wat doopnamen erbij gooien.
Zo ken ik er ook wel een paar.quote:Op zondag 27 november 2022 14:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn nichtjes heten ook gewoon echt anders dan dat ze genoemd worden, die kent iedereen als Ted en Koos samen maar die heten helemaal niet zo
Voor iedereen die Hans heet, en voor iedereen die anders heet.quote:Op zondag 27 november 2022 14:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik een zoon krijg noem ik hem denk ik Hans. Mocht die ooit denken dat hij een vrouw is dan noem ik hem Hansgender.
Je kunt hem altijd nog Anders noemenquote:Op zondag 27 november 2022 14:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik een zoon krijg noem ik hem denk ik Hans. Mocht die ooit denken dat hij een vrouw is dan noem ik hem Hansgender.
Ik heb net een zwik geboortekaartjes van mijn vriendje opgeruimd. Weinig doopnamen.quote:Op zondag 27 november 2022 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon wat doopnamen erbij gooien.
Ik ken een meisje en die heet Fay Ling.quote:Op zondag 27 november 2022 14:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Websites zonder restaurants?quote:
De naam van m'n tante, want zo noemt m'n moeder me toch steeds.quote:Op zondag 27 november 2022 14:09 schreef UitStraling het volgende:
Hoe hadden jullie graag geheten als je zelf je voornaam zou mogen kiezen?
Sjongequote:Op zondag 27 november 2022 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De naam van m'n tante, want zo noemt m'n moeder me toch steeds.
Jij bent wel zo mannelijk dat je zeker een heterozoon krijgt en geen twijfelmiepje.quote:Op zondag 27 november 2022 14:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb net een zwik geboortekaartjes van mijn vriendje opgeruimd. Weinig doopnamen.
Mijn restaurant heet Chez Cherry Lips, met veel chocola en pindakaas.quote:Op zondag 27 november 2022 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Websites zonder restaurants?
Ja.quote:Op zondag 27 november 2022 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Websites zonder restaurants?
Kutjoekel?quote:Op zondag 27 november 2022 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het kan erger, vroeger noemde me ze weleens de naam van de hond.
Nou ja zeg !quote:Op zondag 27 november 2022 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het kan erger, vroeger noemde me ze weleens de naam van de hond.
Mijn vader doet dat ook, maar dan naam van een oom van mij.quote:Op zondag 27 november 2022 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De naam van m'n tante, want zo noemt m'n moeder me toch steeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |