Als het op eten aankomt zijn ze nog best innovatiefquote:Op zondag 27 november 2022 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Godver die hyperactieve caaf.
Ik had ze zo'n iglo als huisje gegeven, gewoon een rond ding met een uitgang. Nu heeft die knakker dat huisje zo gedraaid dat hij dus meteen onder de hooiruif zit. En net zie ik dat ding draaien en loopt ie met huisje en al naar de voerbak. Ontbijt op bed. Introvert naar m'n hart.
's Ochtends staat ie vaak helemaal omgedraaid met de ingang naar achter. Ze haten me.quote:Op zondag 27 november 2022 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als het op eten aankomt zijn ze nog best innovatief
Misschien weet jij dat.quote:Op zondag 27 november 2022 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
's Ochtends staat ie vaak helemaal omgedraaid met de ingang naar achter. Ze haten me.
Is om aan te geven dat jij je tijd beter kunt besteden aan eten aan d'r geven ipv te aaienquote:Op zondag 27 november 2022 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien weet jij dat.
Als ik Wanheda aai, dan gaat ze daarna als een malle kopstoten geven tegen de lucht, wat eigenlijk dominant gedrag zou zijn als ze dit naar een andere caaf zou doen.
Is dit een soort reactie om aan te geven dat ze eigenlijk niet geaaid wil worden?
Je snijd de kip toch niet op een houten plankquote:Op zondag 27 november 2022 14:28 schreef Karzai het volgende:
Ik heb deze voor de kip gaat goed door de botten heen
[ afbeelding ]
"hoi mens, ik wil brokjes."quote:Op zondag 27 november 2022 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is om aan te geven dat jij je tijd beter kunt besteden aan eten aan d'r geven ipv te aaien
Volgens mij wel. Doen ze bij mij ook vaak. Tenzij ik kriebel ipv aai.quote:Op zondag 27 november 2022 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien weet jij dat.
Als ik Wanheda aai, dan gaat ze daarna als een malle kopstoten geven tegen de lucht, wat eigenlijk dominant gedrag zou zijn als ze dit naar een andere caaf zou doen.
Is dit een soort reactie om aan te geven dat ze eigenlijk niet geaaid wil worden?
Kut Wanhedaquote:Op zondag 27 november 2022 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Doen ze bij mij ook vaak. Tenzij ik kriebel ipv aai.
Wow ik ben echt serieus blij dat ik geen meiden hebquote:Op zondag 27 november 2022 14:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik mocht kiezen zou ik voor een meisje kiezen.
Vreten jouw caafs nu ook meer door de kou?quote:Op zondag 27 november 2022 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"hoi mens, ik wil brokjes."
"Halen, nu!"
waarom niet?quote:Op zondag 27 november 2022 14:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je snijd de kip toch niet op een houten plank
Dat was toch allang duidelijk?quote:Op zondag 27 november 2022 14:38 schreef Elvi het volgende:
Dus eigenlijk zijn cavias helemaal geen leuke dieren om als huisdier te hebben?
Elviquote:Op zondag 27 november 2022 14:38 schreef Elvi het volgende:
Dus eigenlijk zijn cavias helemaal geen leuke dieren om als huisdier te hebben?
Ik merk daar eigenlijk niet zoveel vanquote:Op zondag 27 november 2022 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vreten jouw caafs nu ook meer door de kou?
Lol, ik wil dat ook nog een keer doenquote:Op zondag 27 november 2022 14:40 schreef bitterbal het volgende:
voor het eerst dat ik em helemaal hier zie
[ afbeelding ]
Waarom dat dan?quote:Op zondag 27 november 2022 14:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow ik ben echt serieus blij dat ik geen meiden heb
Op zondagen voortaan een tour langs je huis.quote:Op zondag 27 november 2022 14:40 schreef bitterbal het volgende:
voor het eerst dat ik em helemaal hier zie
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |