Tik Tok is verboden hier.quote:Op zondag 27 november 2022 13:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, die staan vast op TikTok, inclusief dansje.
Een dorre vlaktequote:
Goentenboeeeequote:Op zondag 27 november 2022 13:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vriendinnen laten me vaak groenteboer zeggen precies om die reden.
In Limburg is het vaak wel wat warmer.quote:Op zondag 27 november 2022 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een dorre vlakte
Niets anders gezien dan die schapenstal
Dus alleen de dag dat we opgehaald werden, gingen we even ergens aan zee eten en dat was het dan.
Konden net zo goed in Limburg zitten, net zo leuk
Zit Maarten van Rossem ook op TikTok?quote:Op zondag 27 november 2022 13:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben nu geschiedenisaccounts aan het volgen op TikTok. Leer ik daar nog eens wat tussen de kankerverhalen en influencers door.
Aah ja. Zonde dan eigenlijk. Werken met dieren lijkt me wel heel tof.quote:Op zondag 27 november 2022 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Te weinig geld, beroerde arbeidsmarkt (toen ik stageliep was daar een paravet die nog 2 andere baantjes had om rond te komen), te saai (grotendeels honden en katten en katten en honden. Als je geluk hebt een keer een cavia of een konijn) en ik kon toen nog lekker doorleren op kosten van de staat.
Ja, die mensen hadden daar een open stal, dus het zal daar -5 zijn geweest.quote:Op zondag 27 november 2022 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Limburg is het vaak wel wat warmer.
quote:Op zondag 27 november 2022 13:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde zelf Kruidnoten maken maar ik denk dat ik gewoon een zakje koop.
Omg zou meteen volgen.quote:Op zondag 27 november 2022 13:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Zit Maarten van Rossem ook op TikTok?
Ja en nee, de ervaring was tof, maar uiteindelijk wel blij dat ik niet gedwongen was om in die branche te blijvenquote:Op zondag 27 november 2022 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah ja. Zonde dan eigenlijk. Werken met dieren lijkt me wel heel tof.
Komt de kennis nu nog wel van pas in het verzorgen van je dieren?quote:Op zondag 27 november 2022 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en nee, de ervaring was tof, maar uiteindelijk wel blij dat ik niet gedwongen was om in die branche te blijven
Het antwoord op je vraag is jaquote:Op zondag 27 november 2022 13:16 schreef UitStraling het volgende:
Zal ik nog een kopje koffie pakken?
Ik ben extreem goed in twerken.quote:Op zondag 27 november 2022 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat @:haags wel talent heeft voor shuffledansjes.
Daar zit ik ook op te broeden. Eerst wandelen en dan koffie, of eerst koffie, dan wandelen en dan weer koffie. Moeilijk allemaal.quote:Op zondag 27 november 2022 13:16 schreef UitStraling het volgende:
Zal ik nog een kopje koffie pakken?
Ik geloof dit direct.quote:Op zondag 27 november 2022 13:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben extreem goed in twerken.
En daggeren
quote:Op zondag 27 november 2022 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het antwoord op je vraag is ja
Gratis ooraids ook
Uhmmm nee niet echt, maar die praktijklessen met verschillende lessen waren wel echt leuk.quote:Op zondag 27 november 2022 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komt de kennis nu nog wel van pas in het verzorgen van je dieren?
Ik zal niet vragen om een filmpjequote:Op zondag 27 november 2022 13:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben extreem goed in twerken.
En daggeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |