quote:Op zondag 27 november 2022 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat het groene boekje gewoon hun standaard taal wordt
"Hoeneeeer?"quote:Op zondag 27 november 2022 12:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat de juf een spannend verhaald verteld tegen de klas en alle kinderen vragen en toensels?
geloof dat heel veel zaken dit zo aanpakkenquote:Op zondag 27 november 2022 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ook wel sneaky.. bij HB (de Tuinen) was eerst een product 4,99 in de aanbieding en nu bij Black Friday is het 6,99 voor hetzelfde product.
Ja oke, is goed HB.
Ik heb ze wel doorquote:Op zondag 27 november 2022 12:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dat heel veel zaken dit zo aanpakken
Op nummer een van de ruimteradio staat "Kon ik je nog maar even bevoelen" van "UitStraling en de Toffels"quote:Op zondag 27 november 2022 12:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat de juf een spannend verhaald verteld tegen de klas en alle kinderen vragen en toensels?
quote:Op zondag 27 november 2022 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op nummer een van de ruimteradio staat "Kon ik je nog maar even bevoelen" van "UitStraling en de Toffels"
quote:Op zondag 27 november 2022 12:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
even lunchen...
iets ZONDER slang
Variatie doet eten.quote:Op zondag 27 november 2022 12:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
even lunchen...
iets ZONDER slang
Intrigerendquote:
Ja, maar dan ook weer net niet koud, de komende dagen.quote:Op zondag 27 november 2022 12:56 schreef bitterbal het volgende:
jammer dat het zou koud gaat worden weer
Met een portie broccoli-gehakt om te dippenquote:Op zondag 27 november 2022 12:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is het allergoorste ooit uitgevonden.
vanaf donderdag wordt het koud. Dan moet ik nog naar buiten en dan mij weer opsluiten daarnaquote:Op zondag 27 november 2022 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan ook weer net niet koud, de komende dagen.
Gewoon niet koud genoeg om te schaatsen of om sneeuwpret te hebben, maar iets wat tussen onaangenaam in hangt
Dit klinkt niet als het allerbeste compliment wat je ooit kunt krijgen.quote:Op zondag 27 november 2022 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan ook weer net niet koud, de komende dagen.
Gewoon niet koud genoeg om te schaatsen of om sneeuwpret te hebben, maar iets wat tussen onaangenaam in hangt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |