quote:Op zondag 27 november 2022 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat het groene boekje gewoon hun standaard taal wordt
"Hoeneeeer?"quote:Op zondag 27 november 2022 12:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat de juf een spannend verhaald verteld tegen de klas en alle kinderen vragen en toensels?
geloof dat heel veel zaken dit zo aanpakkenquote:Op zondag 27 november 2022 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ook wel sneaky.. bij HB (de Tuinen) was eerst een product 4,99 in de aanbieding en nu bij Black Friday is het 6,99 voor hetzelfde product.
Ja oke, is goed HB.
Ik heb ze wel doorquote:Op zondag 27 november 2022 12:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dat heel veel zaken dit zo aanpakken
Op nummer een van de ruimteradio staat "Kon ik je nog maar even bevoelen" van "UitStraling en de Toffels"quote:Op zondag 27 november 2022 12:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat de juf een spannend verhaald verteld tegen de klas en alle kinderen vragen en toensels?
quote:Op zondag 27 november 2022 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op nummer een van de ruimteradio staat "Kon ik je nog maar even bevoelen" van "UitStraling en de Toffels"
quote:Op zondag 27 november 2022 12:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
even lunchen...
iets ZONDER slang
Variatie doet eten.quote:Op zondag 27 november 2022 12:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
even lunchen...
iets ZONDER slang
Intrigerendquote:
Ja, maar dan ook weer net niet koud, de komende dagen.quote:Op zondag 27 november 2022 12:56 schreef bitterbal het volgende:
jammer dat het zou koud gaat worden weer
Met een portie broccoli-gehakt om te dippenquote:Op zondag 27 november 2022 12:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is het allergoorste ooit uitgevonden.
vanaf donderdag wordt het koud. Dan moet ik nog naar buiten en dan mij weer opsluiten daarnaquote:Op zondag 27 november 2022 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan ook weer net niet koud, de komende dagen.
Gewoon niet koud genoeg om te schaatsen of om sneeuwpret te hebben, maar iets wat tussen onaangenaam in hangt
Dit klinkt niet als het allerbeste compliment wat je ooit kunt krijgen.quote:Op zondag 27 november 2022 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan ook weer net niet koud, de komende dagen.
Gewoon niet koud genoeg om te schaatsen of om sneeuwpret te hebben, maar iets wat tussen onaangenaam in hangt
Met drie winterjassen en 5 broeken naar buiten?quote:Op zondag 27 november 2022 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vanaf donderdag wordt het koud. Dan moet ik nog naar buiten en dan mij weer opsluiten daarna
Rizibizizibizibiziwiebelig.quote:Op zondag 27 november 2022 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat paprikás csirke met rizibizi in de buurt komt.
Dit zeggen zigeuners ook altijd.quote:Op zondag 27 november 2022 13:01 schreef Ama het volgende:
Ik vind een voordeel aan de winter altijd wel dat je huis dan lekker warm voelt je van buiten komt.
Kan me nog goed herinneren dat ik ooit in maart schapenstage moest doenquote:Op zondag 27 november 2022 13:00 schreef Ama het volgende:
Hebben jullie nog nooit eerder een winter meegemaakt ofzo?
jaquote:Op zondag 27 november 2022 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met drie winterjassen en 5 broeken naar buiten?
Heb je alle liedjes goed geoefend?quote:Op zondag 27 november 2022 13:01 schreef Haags het volgende:
Ik heb zo de eerste Sintviering van twee.
quote:Op zondag 27 november 2022 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan me nog goed herinneren dat ik ooit in maart schapenstage moest doen
Toen was het -8 of zo.
Gelukkig hadden we toen een dichte stal, maar toen had ik twee broeken over elkaar heen (tweede broek was een regenbroek) en een t-shirt, trui en een winterjas.
Het is dat ik in beweging bleef, maar anders was het echt heel koud
Die zeggen ook altijd dat je de schoenen binnen uit moet doen, anders snijden ze je voeten er bij de enkels eraf.quote:Op zondag 27 november 2022 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zeggen zigeuners ook altijd.
Er waren klasgenoten die ook in de nacht eruit moesten en in een open stal moesten werkenquote:
Doen ze dat vaak?quote:Op zondag 27 november 2022 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zeggen ook altijd dat je de schoenen binnen uit moet doen, anders snijden ze je voeten er bij de enkels eraf.
Klinkt alsof je er zin in hebt.quote:Op zondag 27 november 2022 13:01 schreef Haags het volgende:
Ik heb zo de eerste Sintviering van twee.
Het ruikt in zo'n woonwagen ook altijd naar gekookt eten.quote:Op zondag 27 november 2022 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zeggen ook altijd dat je de schoenen binnen uit moet doen, anders snijden ze je voeten er bij de enkels eraf.
Ja, dat weet ik niet, want ik kom daar nooit.quote:
Gekokte errepels.quote:Op zondag 27 november 2022 13:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het ruikt in zo'n woonwagen ook altijd naar gekookt eten.
Dat bleke, is dat kiepsel?quote:Op zondag 27 november 2022 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het heeft iets weg van nasi
[ afbeelding ]
Schapenstage?quote:Op zondag 27 november 2022 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toen was het -8 of zo.
Gelukkig hadden we toen een dichte stal, maar toen had ik twee broeken over elkaar heen (tweede broek was een regenbroek) en een t-shirt, trui en een winterjas.
Mishandelde vips.quote:
Poeh ja -8 is ook wel klachtwaardig.quote:Op zondag 27 november 2022 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toen was het -8 of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |