KimK is een grote meid en heeft wel vaker zulke uitvallen maar van Esther weet je dat ze een geraffineerde kant heeftquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:36 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja, Esther is bloedirritant maar je hoort haar niet schelden of dreigen en dat was hetgeen waarom de gele kaart is gevallen.
Dat weet ook iedereen van Esther maar ze gaat (nog) niet over de grens wat betreft de regels van het programma en dat deed Kim wel.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimK is een grote meid en heeft wel vaker zulke uitvallen maar van Esther weet je dat ze een geraffineerde kant heeft
Esther wist precies bij wie ze het deed en ook precies op welk moment (jeff niet in de keuken die in de keuken had horen te zijn)quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:40 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat weet ook iedereen van Esther maar ze gaat (nog) niet over de grens wat betreft de regels van het programma en dat deed Kim wel.
Esther moet je geen aandacht schenken en haar vooral uitlachen maar wat KimK deed daar kreeg je gewoonweg buikpijn vanquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:40 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat weet ook iedereen van Esther maar ze gaat (nog) niet over de grens wat betreft de regels van het programma en dat deed Kim wel.
Ja maar dat is een persoonlijke mening van ons kijkers maar voor het programma deed ze niks wat over de grens ging.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Esther wist precies bij wie ze het deed en ook precies op welk moment (jeff niet in de keuken die in de keuken had horen te zijn)
als jeff er had gestaan, was esther niet eens in de buurt van die pannen gekomen.
Het is een heel doortrapt mens
Onze aanvoerder in ieder geval niet en dat is daarmee nog de allergrootste klootvioolquote:
nee, ik zeg ook helemaal niet dat Esther ook een gele kaart had moeten krijgen, of een brief van de Febo. Integendeel zelfs.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:46 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja maar dat is een persoonlijke mening van ons kijkers maar voor het programma deed ze niks wat over de grens ging.
Djedi en Kim W (Zoe, als die nog staat?)quote:
Vervallenquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Djedi en Kim W (Zoe, als die nog staat?)
Weet niet of die kaarten nu wel / niet vervallen na een maand.
Nee weet dat jij dat niet zei.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:48 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, ik zeg ook helemaal niet dat Esther ook een gele kaart had moeten krijgen, of een brief van de Febo. Integendeel zelfs.
Esther heeft dit gewoon heel slim gespeeld.
Klopt, maar zo kinderachtig provoceren en uitlokken....En dit is niet de eerste keer dat ze dat doet.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:46 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja maar dat is een persoonlijke mening van ons kijkers maar voor het programma deed ze niks wat over de grens ging.
Van Zoe is vervallen, dat vierde ze gisterenquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, dat is haar spel en dat zal ze echt nog wel meer gaan inzetten.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Klopt, maar zo kinderachtig provoceren en uitlokken....En dit is niet de eerste keer dat ze dat doet.
quote:
Ah kijk, had ik gemist, thanks!quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Van Zoe is vervallen, dat vierde ze gisteren
Als Kim alleen had gescholden, was er niet veel aan de hand geweest, maar ze moest zo nodig gaan dreigen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:51 schreef freaky40 het volgende:
Lees nu pas terug wat er vanmiddag is gebeurd, gele kaart en 10.000 euro naar de vaantjes. Dit is wel weer typisch het politiek correcte deug gedrag waar alle RLS's tegenwoordig mee van doen hebben. Niet terecht dus! Kansloos!
Dan nog, dat gebeurd in the heat of the moment. Zoiets moet je gewoon snappen in een TV programma. Om daar een gele kaart voor te geven en 10.000 euro vind ik 'ietwat' overdreven...Het wordt een ander verhaal als ze inderdaad fysiek had geworden.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Als Kim alleen had gescholden, was er niet veel aan de hand geweest, maar ze moest zo nodig gaan dreigen.
en Esther heeft dit heel slim gespeeld, die heeft Kim daadwerkelijk die kaart aangenaaid.
Ik vroeg wie wél en niet wie ze niet heeft.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Onze aanvoerder in ieder geval niet en dat is daarmee nog de allergrootste klootviool
Thanks!quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze moet nu ook doorpakken en onmiddelijk doorgaan met sarren, één gele kaar = géén gele kaart.. 2 gele kaarten is een Rooiequote:Op vrijdag 25 november 2022 19:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Als Kim alleen had gescholden, was er niet veel aan de hand geweest, maar ze moest zo nodig gaan dreigen.
en Esther heeft dit heel slim gespeeld, die heeft Kim daadwerkelijk die kaart aangenaaid.
Kim had zich gewoon niet moeten laten opnaaien,quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan nog, dat gebeurd in the heat of the moment. Zoiets moet je gewoon snappen in een TV programma. Om daar een gele kaart voor te geven en 10.000 euro vind ik 'ietwat' overdreven...Het wordt een ander verhaal als ze inderdaad fysiek had geworden.
Dan nog. Laat gaan.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Kim had zich gewoon niet moeten laten opnaaien,
Denk niet eerder dan maandag.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:00 schreef 5thencounter het volgende:
Even een Nominatie morgen, nu het ijzer nog heet is
Die LuL had een kut moeten hebben zo stookt 'ie de hele Loods door, iedereen slijmt en stookt 'ie mee de Baas niet uitgezonderdquote:
Die man is echt 24/7 fanatiek aan het observeren, niets mag hem ontgaan.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:16 schreef mangalie het volgende:
[..]
Snel weg ermee....Vieze gluiperd..
quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die man is echt 24/7 fanatiek aan het observeren, niets mag hem ontgaan.
Denk dat het geld winnen een echte obsessie voor hem is.
Hij vindt het ook heel fijn om veel van mensen te weten, en mensen te manipuleren, dat geeft hem een soort macht.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
hoezo zit er moedelein nog?quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze heeft haar 24 uur weer ingetrokken, voor de zoveelste keer.quote:
24 uur weer ingetrokken. Tenminste als je Madeleine bedoeld. het schijnt dat ze iedere. Dag haar 24 uur aanvraagt en intrekt. Mocht er dan wat zijn kan ze naar huis.quote:
zij zei zij gaat naar huisquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze heeft mij nog niet gebeld, dus moet ik je het antwoord schuldig blijven.
misschien zei de produktie "Stop" ze hebben bangquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
24 uur weer ingetrokken. Tenminste als je Madeleine bedoeld. het schijnt dat ze iedere. Dag haar 24 uur aanvraagt en intrekt. Mocht er dan wat zijn kan ze naar huis.
Die zitten wel vaak daar. Zeker ``Estherquote:
Denk je? Zou niet best zijn, dan zit je gedwongen om daar te blijvenquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
misschien zei de produktie "Stop" ze hebben bang
dat te vele weglopen
Keep your friends close but your vriendinnetjes closerquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda, KimK en Djedi praten alsof Mexx al zwanger is .. 'En dat met een gozer die ze net 2,5 maand kent'
Waarmee meteen dus alles gezegd isquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Kenzy is blijkbaar ineens opgenomen in de inner circle van de mean girls.
Zoiets als KimD deed voor iemand buiten haar innercircle namelijk Mora zou dus een KimK of Wanda nooit doenquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:37 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK over het niveau van KimD![]()
![]()
Wanda : 'Ja ... KimD is echt een beetje niveau'
(Ze bedoelt het tegenovergesteld)
Kan het er niet mee oneens zijn maar zij zijn haar zogenaamde vriendinnenquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:47 schreef Li0nHeart het volgende:
En nog steeds door over Mexx wat er allemaal verschrikkelijk aan haar is.
Dat dus jaquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kan het er niet mee oneens zijn maar zij zijn haar zogenaamde vriendinnen
Als man zijnde kan ik hier dus gewoonweg niet naar luisteren al dat letterlijk valse gekakelquote:
Het is dat Mattin en Tiano op stream 2 nog erger is.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als man zijnde kan ik hier dus gewoonweg niet naar luisteren al dat letterlijk valse gekakel
Nederland heeft ook al gespeeldquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is dat Mattin en Tiano op stream 2 nog erger is.
Dat is lief van Wanda. Zo ben je er voor vrienden.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:53 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK waardeert het zo ontzettend dat ze een meidenavond voor haar hebben georganiseerd.
Wanda : We zijn er niet boos over ... je hoeft ons echt niet uit te leggen waarom je pissig werd. Ik zou nooit boos .. niet op mijn meiden in ieder geval.
Isaac neemt een enorm risico door zich verkiesbaar te stellen ja want de koplampen staan daarna op hem afgesteldquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff vertelt weer dat hij Isaac wel door heeft aan KimD.
Jeff : Kort lontje .. laat hem 'm maar verkiesbaar stellen. Hij kan er denk ik meer mee verliezen dan winnen.
KimD : Maar we moeten denk ik wel 1 team blijven.
Jeff : Ja, ik zeg dit alleen tussen 4 muren.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is lief van Wanda. Zo ben je er voor vrienden.
Ligt Jeff er straks in januari uit en hoeft ie een halfjaar alleen maar toe te kijken met Japp als uiteindelijke winnaarquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Jasper en Jeff hebben de afspraak gemaakt om het geld te splitsen mocht 1 van de 2 winnen.
wendy?quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:09 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK beschuldigt iemand van hoerig gedrag ... weet niet wie.
En die persoon (zij) loopt als een pinguin.
Wendyquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Overduidelijk Mexxquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Kenzy? Door die lange rok gisteren?quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Die zit erbij .. dus die niet.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kenzy? Door die lange rok gisteren?
hebben ze wel door dat hun groep steeds kleiner wordt?quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:11 schreef HappyCharly het volgende:
Wanda: maar wie stemmen we weg?
Kim K: Esther ?
Maar ze willen liever eerst Wendy. Die vinden ze nep en schijnheilig.
En wisselendquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
hebben ze wel door dat hun groep steeds kleiner wordt?
Ik heb ze nog niet kunnen betrappen op enig zelfinzicht whatsoeverquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
hebben ze wel door dat hun groep steeds kleiner wordt?
Welneequote:Op vrijdag 25 november 2022 21:13 schreef HappyCharly het volgende:
Ze denken dat babette erachteraan gaat als Wendy gaat
want discriminaaaaaaatiequote:Op vrijdag 25 november 2022 21:17 schreef Li0nHeart het volgende:
De mean girls hebben het over het hoorprobleem van Esther en maken het weer een beetje belachelijk. Stream 1 staat nu al een uur op deze 4. En precies nu schakelen we weg...
Perfect toch ... zoveel mensen eruit werken is het spel.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:15 schreef Seattle het volgende:
Wanda is lekker bezig. Iedereen die op kamer 3 komt gaat uiteindelijk of zelf weg of wordt weggestemd.
Quincy, Tommy Lee, Jerrold, Ruben, straks nog Djedi en Madeleine. Wesley ook?
Ik vergeet vast iemand.
Iedereen vergiftigd. Knap werk.
Iedereen weggespeeld door Wanda.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
misschien is het eigenlijk allemaal wel de schuld van Wanda
die stookt de boel zo op
dat Kim K niet anders kan dan ontploffen![]()
lol .. true .... maar ze spelen vooral hun eigen clubje weg.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:18 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Perfect toch ... zoveel mensen eruit werken is het spel.
Echt niet normaal .. mijn oren!!!quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:19 schreef HappyCharly het volgende:
Iemand vindt Kim D leuk, maar kan er niet uit opmaken wie...
Wel gaat ze steeds met haar jas langs de mic, superstorend
Roddelen kan erg opluchtenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
hehe... haar vriendje heeft in ieder geval nog nooit van het woord deescaleren gehoord.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
misschien is het eigenlijk allemaal wel de schuld van Wanda
die stookt de boel zo op
dat Kim K niet anders kan dan ontploffen![]()
Dat hebben ze net boven al gedaan.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:21 schreef HappyCharly het volgende:
Misschien kunnen Jeff en Kim nu even lief knuffelen ?
Wanda denkt alleen aan Wanda en terecht... doet Jeff ook en die wordt bijna heilig verklaart.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
lol .. true .... maar ze spelen vooral hun eigen clubje weg.
Hij vond het ook wel verdiend zij hij.. blijkbaar dacht hij niet na over consequentiesquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
hehe... haar vriendje heeft in ieder geval nog nooit van het woord deescaleren gehoord.
bummerquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat hebben ze net boven al gedaan.
Hadden ze hiervoor juist gedaan, bij dat nagelgedoequote:Op vrijdag 25 november 2022 21:21 schreef HappyCharly het volgende:
Misschien kunnen Jeff en Kim nu even lief knuffelen ?
Nee... dat is Saint Wanda ... die doet alles goed, en wil helemaal niks ... alleen dat mondje he..quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:22 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Wanda denkt alleen aan Wanda en terecht... doet Jeff ook en die wordt bijna heilig verklaart.
bespeur ik hier enige vorm van sjaloezieee?quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:22 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Wanda denkt alleen aan Wanda en terecht... doet Jeff ook en die wordt bijna heilig verklaart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
De mean girls nog niet.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:24 schreef HappyCharly het volgende:
ze hebben toch net batterijen gewisseld
GJ?quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:23 schreef HappyCharly het volgende:
Maar wie van de mannen kijkt er naar KimD?
Wie is er nog over? Jasper/ Erik/ Bern? Berend?
Je zou toch denken dat zij meer batterij verbruikenquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
bespeur ik hier enige vorm van sjaloezieee?
Neuh .. al die mensen zijn irri .. zou nog niet op ze pissen als ze in brand stonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duhh !
das ook niet een klein beetjequote:Op vrijdag 25 november 2022 21:29 schreef mnesymne het volgende:
Ah... mijn streams liepen weer 30min achter..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Is in de avond.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:33 schreef greysbones het volgende:
morgen sinterklaas
aaahhh vervelend dat ik de hele middag weg ben
Ze denken veel, heel veel.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:13 schreef HappyCharly het volgende:
Ze denken dat babette erachteraan gaat als Wendy gaat
Het leek wel alsof KimD zei dat als Jeff bij de laatste vijf zit ie toestemming heeft om vreemd te gaanquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:19 schreef HappyCharly het volgende:
Iemand vindt Kim D leuk, maar kan er niet uit opmaken wie...
Wel gaat ze steeds met haar jas langs de mic, superstorend
Wat een zeikwijf is dat ookquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:31 schreef greysbones het volgende:
Jw zit weer op de klaag stoel
wat doet een 22 jarige hier
bla bla bla
quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, hier was om gevraagd, was wel een lekkere fittie, Esther lekker zuigen ....![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Achterlijke trut deel 1 - 25 november 2022."ZAL IK JE NOG DOVER SCHREEUWEN"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
En de tafelvoetbaltafelvoetbaltafel was toch te laagquote:
Hij doet niks, en hij kan niks....quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeff heeft blijkbaar de verkeerde gekocht
Zijn toch kinderen daar?quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
de vloer loopt daar afquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien in combinatie met de ik sla je op je bek, ik douw de kaas in je bek, maar ik vind het een wat overdreven sanctie. Lichamelijke agressie is sowieso een gele kaart, maar verbaalquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:43 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Was dit nu een gele kaart waard ..
In een grote mensenlichaamquote:
uche uchequote:Op vrijdag 25 november 2022 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In een grote mensenlichaam, behalve Martin en Eunice dan.
Juist.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien in combinatie met de ik sla je op je bek, ik douw de kaas in je bek, maar ik vind het een wat overdreven sanctie. Lichamelijke agressie is sowieso een gele kaart, maar verbaal
Die logica snap ik niet, want de hoogtes onder elke poot is even hoogquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
de vloer loopt daar af
daarom staat hij op balken![]()
Meh met 3 uitzonderingen is het niet leuk meerquote:
Hij is gewoon veel te laag.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
de vloer loopt daar af
daarom staat hij op balken![]()
ze mocht ook nog stikken in de kaas, misschien was dat net te veelquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien in combinatie met de ik sla je op je bek, ik douw de kaas in je bek, maar ik vind het een wat overdreven sanctie. Lichamelijke agressie is sowieso een gele kaart, maar verbaal
Dit, hij komt bij sommigen tot net boven de kniequote:Op vrijdag 25 november 2022 21:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij is gewoon veel te laag.
De balken eronder zijn aan alle kanten even hoog, dus niets scheve vloer
volgens mij
Denk een miskoop van Jeffquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:46 schreef Verida het volgende:
[..]
volgens mij
daarom hebben ze er balken onder gedaanquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die logica snap ik niet, want de hoogtes onder elke poot is even hoog
Ik denk het 'ik douw .... in je bek en ik hoop dat je stikt' welquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:43 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Was dit nu een gele kaart waard ..
Het is natuurlijk best wel lelijk wat Kim zei, maar een gele kaart vind ik heel overdreven.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:47 schreef Verida het volgende:
[..]
ze mocht ook nog stikken in de kaas, misschien was dat net te veel
Ik duw een kaas in je bek en dan hoop ik dat je stikt. .quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dan nietquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:46 schreef Verida het volgende:
[..]
volgens mij
Blijft verbaal .. diequote:Op vrijdag 25 november 2022 21:47 schreef Verida het volgende:
[..]
ze mocht ook nog stikken in de kaas, misschien was dat net te veel
Dat is inderdaad niet erg aardig, maar Kim had niet eens kaas in haar handen, dus een beetje een loos dreigementquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:48 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik duw een kaas in je bek en dan hoop ik dat je stikt. .
Dat laatste gedeelte ging het juist om.
Het was puur hypothetisch.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:48 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Is gewoon een kindertafel ...quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
daarom hebben ze er balken onder gedaan
en om hem wat steviger te hebben dat hij niet constant verschuift
geen idee verder
MOET IK JE NOG DOVER SCHREEUWEN?quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan niet
is wat Jappie en Marciano zeiden waarom die balken er onder moesten
maar dan zal ik wel slechthorend zijn dat ik het helemaal verkeerd hoor
Kon ze Jeff laten bestellen, doet ie vast, als je het echt nodig hebtquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet erg aardig, maar Kim had niet eens kaas in haar handen, dus een beetje een loos dreigement
Haal die kaas dan uit je orenquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan niet
is wat Jappie en Marciano zeiden waarom die balken er onder moesten
maar dan zal ik wel slechthorend zijn dat ik het helemaal verkeerd hoor
pas jij maar opquote:
en de andere helft is ook niet bestquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is voor meer dan de helft dood ja
Esther is allergisch voor kaasquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet erg aardig, maar Kim had niet eens kaas in haar handen, dus een beetje een loos dreigement
Als ze:ach val dood had gezegd niets aan de handquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:48 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
hij krijgt seksuele voorlichtingquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:56 schreef spapaars het volgende:
Zei Erik nu, mag ik mijn coach spreken ik word gepest?
Maar dan moet ze kaalscherenquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
en de andere helft is ook niet best
Hij geeft het, hij weet het allemaal.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij krijgt seksuele voorlichting
Is de tondeuse al terug dan?quote:
Ja grappig die man wordt steeds losserquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:56 schreef spapaars het volgende:
Zei Erik nu, mag ik mijn coach spreken ik word gepest?
Klinkt meer als, dat ze een aanspreekpunt hebben.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij krijgt seksuele voorlichting
Op TV zie je waar Djedi en Ruben alles verstoppen.quote:
Nee dat was de föhn.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op TV zie je waar Djedi en Ruben alles verstoppen.
Ook tussen de openhaardblokken binnen de loods.
Hahahah.. heerlijk, zo'n praktische redenatiequote:Op vrijdag 25 november 2022 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
nu alleen nog praktijk lessenquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:57 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij geeft het, hij weet het allemaal.
dat zou ook niet fair zijnquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:12 schreef HappyCharly het volgende:
Het lijkt me zo tof als ze de zoemer laten afgaan, iedereen bij elkaar roepen en dan de fittie uit de keuken integraal uitzenden op het scherm. En dan mag iedereen stemmen wie er uit gaat ter plekke.
Ja die zoemer mag ook weleens 's avonds laat of 's nachts afgaanquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:12 schreef HappyCharly het volgende:
Het lijkt me zo tof als ze de zoemer laten afgaan, iedereen bij elkaar roepen en dan de fittie uit de keuken integraal uitzenden op het scherm. En dan mag iedereen stemmen wie er uit gaat ter plekke.
Iets te letterlijke reactiequote:Op vrijdag 25 november 2022 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zou ook niet fair zijn
want een heleboel zullen dan kiezen voor het behoud van een vriend of maatje
kom maar doorquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die zoemer mag ook weleens 's avonds laat of 's nachts afgaan
Oh 'smorgens om 5 uurquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die zoemer mag ook weleens 's avonds laat of 's nachts afgaan
dat sowiesoquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Iets te letterlijke reactie![]()
Ik wil gewoon dat iedereen ziet hoe het echt ging, in plaats van 10 keer een ander verhaal doorlullen
Spijkerbroekhangen?quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh 'smorgens om 5 uur![]()
En dan 'n zware fysieke opdracht voor de 29 bewoners....
Spijkerbroekhangen oid
Liever een keer niet fysiek. Liever die pubquizvragen maar dan voor eliminatie.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh 'smorgens om 5 uur![]()
En dan 'n zware fysieke opdracht voor de 29 bewoners....
Spijkerbroekhangen oid
dat weet zequote:Op vrijdag 25 november 2022 22:16 schreef HappyCharly het volgende:
Kim K denkt nu dat het goed is, ze zegt nu dat ze een goed gesprek heeft gehad. Little does she know dat Esther tegen iedereen die ze tegenkomt haar zwartmaakt en zelf de vermoorde onschuld speelt
ik vond Kim wel eerlijk overkomenquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat weet ze
maar ze praat tegen wendy en babbel
daar zal ze niet het eerlijke verhaal vertellen
ik geloof echt niet dat ze eerlijk is tegen Babbel en wendyquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik vond Kim wel eerlijk overkomen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ow.. misschien heb je gelijk..quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geloof echt niet dat ze eerlijk is tegen Babbel en wendy
sorry
Nee dat denk ik ook niet, ze praten het altijd positief naar zichzelf toe.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geloof echt niet dat ze eerlijk is tegen Babbel en wendy
sorry
quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Toch is hij niet zo vals als eerder... hij vindt haar gewoon een beetje storend en suf.. wel grappig om te zien..quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij doet ook niet nep dan ofzo
ja als hij niet zo slangerig doetquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Toch is hij niet zo vals als eerder... hij vindt haar gewoon een beetje storend en suf.. wel grappig om te zien..
Ik kan hem zo wel hebben
sexpopjequote:Op vrijdag 25 november 2022 22:24 schreef HappyCharly het volgende:
Rupert noemt Eunice Tinkerbell.
Zoe tegen hem: Maar wat is mijn bijnaam dan>?
Rupert: ehh Hoer
![]()
Zo danquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:24 schreef HappyCharly het volgende:
![]()
begin rupie steeds grappiger te vindenquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:24 schreef HappyCharly het volgende:
![]()
hij zegt het grappigquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:26 schreef HappyCharly het volgende:
Hij zegt er wel bij dat het een grapje is.. en op één of andere manier kun je dat wel hebben van hem
wilde hem cappen voor de loversquote:
Heb hem hierboven neergezet.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
wilde hem cappen voor de lovers
sas is leuk
bern
Ahhhquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:29 schreef HappyCharly het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben een heel lief gesprek over hoe ze zouden doen samen als ze thuis zouden zijn
Precies! Bij het lezen van de brief voor de Gele Kaart worden de regels uitgelegd. Kim ging over die grens. Ze wist ook als eerste dat zij die kaart zou gaan krijgen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:48 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
ja doen die van mij ookquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:34 schreef Flow3r het volgende:
Mijn caps zijn weer zo donker steeds![]()
Heel even Sas en bern op de stream en meteen weer weg
[ afbeelding ]
sasha ziet er niet zo best uit, moe en grauw en ze lijkt een stuk ouder.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:29 schreef HappyCharly het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben een heel lief gesprek over hoe ze zouden doen samen als ze thuis zouden zijn
Alsof mensen er geld voor over zouden hebbenquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:24 schreef HappyCharly het volgende:
![]()
Ze oogt zoals ze er meestal uitziet (misschien zonder make up)quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:36 schreef Verida het volgende:
[..]
sasha ziet er niet zo best uit, moe en grauw en ze lijkt een stuk ouder.
Daarna gaf hij complimenten,mooie lippen,ogen, haar etcquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
Alsof mensen er geld voor over zouden hebben
Duidelijk dat is gay is, hij heeft er geen kijk opquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Daarna gaf hij complimenten,mooie lippen,ogen, haar etc
Hij vond haar sex uitstralen
Misschien moeten ze de roast van Zoë ook maar cancellen dadelijk zeg je iets discriminerendsquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:33 schreef Harry het volgende:
[..]
Precies! Bij het lezen van de brief voor de Gele Kaart worden de regels uitgelegd. Kim ging over die grens. Ze wist ook als eerste dat zij die kaart zou gaan krijgen.
Iets krijgt? Te eten?quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:39 schreef greysbones het volgende:
babbel moet weer regelen dat Mirthe wat krijgt
Ik hoorde dat ze het er vanmiddag nog over hadden (volgens mij Babette en Wendy), dat ze nogal hebberig is op eetgebiedquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze het er vanmiddag nog over hadden (volgens mij Babette en Wendy), dat ze nogal hebberig is op eetgebied
Het is ook wel extreem hoorquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Het is ook wel extreem hoor
Hoorde haar ook zeggen (weet niet meer tegen wie) dat ze niet wil winnen als ze zich zou moeten verlagen tot stelen
Zou die kaas tijdens slaapwandelen zijn?
Zei ze iets zinnigs dan?quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:48 schreef greysbones het volgende:
luisteren die meiden uberhaupt naar Zoe
Kaasquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:51 schreef greysbones het volgende:
Als eunice niet kapt met dat Tinkerbell prop ik een stuk kaas in dr mond
Vanmiddag in de badkamer zei Mirthe tegen Babbel dat ze zou stoppen met s nachts/ in de avond etenquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze het er vanmiddag nog over hadden (volgens mij Babette en Wendy), dat ze nogal hebberig is op eetgebied
Ze gaf toe dat ze 's nachts ging eten?quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:52 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Vanmiddag in de badkamer zei Mirthe tegen Babbel dat ze zou stoppen met s nachts/ in de avond eten
Nee, nu je het zegt, maar was oa. Wanda dus miste er niks aanquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Kun je de andere bewoners nog wel horen?
Precies in die conversatie kwam ik binnen weet verder de context nietquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ze gaf toe dat ze 's nachts ging eten?
Ik dacht dat dat geheim was
Hebben we die wel eens zien oefenen eigenljik?quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:54 schreef greysbones het volgende:
Wanda vind het oneerlijk als de plankchallenge een eliminatieopdracht wordt(dat dmv een bal trekken iemand wordt gekozen)
weinigquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hebben we die wel eens zien oefenen eigenljik?
ja volgens mij wel ... ging redelijkquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hebben we die wel eens zien oefenen eigenljik?
Da's een aanname toch? Of is er al meer bekend over waarvoor ze planken?quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:54 schreef greysbones het volgende:
Wanda vind het oneerlijk als de plankchallenge een eliminatieopdracht wordt(dat dmv een bal trekken iemand wordt gekozen)
aannamequote:Op vrijdag 25 november 2022 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Da's een aanname toch? Of is er al meer bekend over waarvoor ze planken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |