dat sowiesoquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Iets te letterlijke reactie![]()
Ik wil gewoon dat iedereen ziet hoe het echt ging, in plaats van 10 keer een ander verhaal doorlullen
Spijkerbroekhangen?quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh 'smorgens om 5 uur![]()
En dan 'n zware fysieke opdracht voor de 29 bewoners....
Spijkerbroekhangen oid
Liever een keer niet fysiek. Liever die pubquizvragen maar dan voor eliminatie.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh 'smorgens om 5 uur![]()
En dan 'n zware fysieke opdracht voor de 29 bewoners....
Spijkerbroekhangen oid
dat weet zequote:Op vrijdag 25 november 2022 22:16 schreef HappyCharly het volgende:
Kim K denkt nu dat het goed is, ze zegt nu dat ze een goed gesprek heeft gehad. Little does she know dat Esther tegen iedereen die ze tegenkomt haar zwartmaakt en zelf de vermoorde onschuld speelt
ik vond Kim wel eerlijk overkomenquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat weet ze
maar ze praat tegen wendy en babbel
daar zal ze niet het eerlijke verhaal vertellen
ik geloof echt niet dat ze eerlijk is tegen Babbel en wendyquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik vond Kim wel eerlijk overkomen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ow.. misschien heb je gelijk..quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geloof echt niet dat ze eerlijk is tegen Babbel en wendy
sorry
Nee dat denk ik ook niet, ze praten het altijd positief naar zichzelf toe.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geloof echt niet dat ze eerlijk is tegen Babbel en wendy
sorry
quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
hij doet ook niet nep dan ofzoquote:
Toch is hij niet zo vals als eerder... hij vindt haar gewoon een beetje storend en suf.. wel grappig om te zien..quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij doet ook niet nep dan ofzo
ja als hij niet zo slangerig doetquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Toch is hij niet zo vals als eerder... hij vindt haar gewoon een beetje storend en suf.. wel grappig om te zien..
Ik kan hem zo wel hebben
sexpopjequote:Op vrijdag 25 november 2022 22:24 schreef HappyCharly het volgende:
Rupert noemt Eunice Tinkerbell.
Zoe tegen hem: Maar wat is mijn bijnaam dan>?
Rupert: ehh Hoer
![]()
Zo danquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:24 schreef HappyCharly het volgende:
![]()
begin rupie steeds grappiger te vindenquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:24 schreef HappyCharly het volgende:
![]()
hij zegt het grappigquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:26 schreef HappyCharly het volgende:
Hij zegt er wel bij dat het een grapje is.. en op één of andere manier kun je dat wel hebben van hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |