Maar dan moet ze kaalscherenquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
en de andere helft is ook niet best
Hij geeft het, hij weet het allemaal.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij krijgt seksuele voorlichting
Is de tondeuse al terug dan?quote:
Ja grappig die man wordt steeds losserquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:56 schreef spapaars het volgende:
Zei Erik nu, mag ik mijn coach spreken ik word gepest?
Klinkt meer als, dat ze een aanspreekpunt hebben.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij krijgt seksuele voorlichting
Op TV zie je waar Djedi en Ruben alles verstoppen.quote:
Nee dat was de föhn.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op TV zie je waar Djedi en Ruben alles verstoppen.
Ook tussen de openhaardblokken binnen de loods.
Hahahah.. heerlijk, zo'n praktische redenatiequote:Op vrijdag 25 november 2022 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet erg aardig, maar Kim had niet eens kaas in haar handen, dus een beetje een loos dreigement
nu alleen nog praktijk lessenquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:57 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij geeft het, hij weet het allemaal.
dat zou ook niet fair zijnquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:12 schreef HappyCharly het volgende:
Het lijkt me zo tof als ze de zoemer laten afgaan, iedereen bij elkaar roepen en dan de fittie uit de keuken integraal uitzenden op het scherm. En dan mag iedereen stemmen wie er uit gaat ter plekke.
Ja die zoemer mag ook weleens 's avonds laat of 's nachts afgaanquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:12 schreef HappyCharly het volgende:
Het lijkt me zo tof als ze de zoemer laten afgaan, iedereen bij elkaar roepen en dan de fittie uit de keuken integraal uitzenden op het scherm. En dan mag iedereen stemmen wie er uit gaat ter plekke.
Iets te letterlijke reactiequote:Op vrijdag 25 november 2022 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zou ook niet fair zijn
want een heleboel zullen dan kiezen voor het behoud van een vriend of maatje
kom maar doorquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die zoemer mag ook weleens 's avonds laat of 's nachts afgaan
Oh 'smorgens om 5 uurquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die zoemer mag ook weleens 's avonds laat of 's nachts afgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |