Het is ook wel extreem hoorquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Het is ook wel extreem hoor
Hoorde haar ook zeggen (weet niet meer tegen wie) dat ze niet wil winnen als ze zich zou moeten verlagen tot stelen
Zou die kaas tijdens slaapwandelen zijn?
Zei ze iets zinnigs dan?quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:48 schreef greysbones het volgende:
luisteren die meiden uberhaupt naar Zoe
Kaasquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:51 schreef greysbones het volgende:
Als eunice niet kapt met dat Tinkerbell prop ik een stuk kaas in dr mond
Vanmiddag in de badkamer zei Mirthe tegen Babbel dat ze zou stoppen met s nachts/ in de avond etenquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze het er vanmiddag nog over hadden (volgens mij Babette en Wendy), dat ze nogal hebberig is op eetgebied
Ze gaf toe dat ze 's nachts ging eten?quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:52 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Vanmiddag in de badkamer zei Mirthe tegen Babbel dat ze zou stoppen met s nachts/ in de avond eten
Nee, nu je het zegt, maar was oa. Wanda dus miste er niks aanquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Kun je de andere bewoners nog wel horen?
Precies in die conversatie kwam ik binnen weet verder de context nietquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ze gaf toe dat ze 's nachts ging eten?
Ik dacht dat dat geheim was
Hebben we die wel eens zien oefenen eigenljik?quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:54 schreef greysbones het volgende:
Wanda vind het oneerlijk als de plankchallenge een eliminatieopdracht wordt(dat dmv een bal trekken iemand wordt gekozen)
weinigquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hebben we die wel eens zien oefenen eigenljik?
ja volgens mij wel ... ging redelijkquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hebben we die wel eens zien oefenen eigenljik?
Da's een aanname toch? Of is er al meer bekend over waarvoor ze planken?quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:54 schreef greysbones het volgende:
Wanda vind het oneerlijk als de plankchallenge een eliminatieopdracht wordt(dat dmv een bal trekken iemand wordt gekozen)
aannamequote:Op vrijdag 25 november 2022 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Da's een aanname toch? Of is er al meer bekend over waarvoor ze planken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |