bummerquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat hebben ze net boven al gedaan.
Hadden ze hiervoor juist gedaan, bij dat nagelgedoequote:Op vrijdag 25 november 2022 21:21 schreef HappyCharly het volgende:
Misschien kunnen Jeff en Kim nu even lief knuffelen ?
Nee... dat is Saint Wanda ... die doet alles goed, en wil helemaal niks ... alleen dat mondje he..quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:22 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Wanda denkt alleen aan Wanda en terecht... doet Jeff ook en die wordt bijna heilig verklaart.
bespeur ik hier enige vorm van sjaloezieee?quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:22 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Wanda denkt alleen aan Wanda en terecht... doet Jeff ook en die wordt bijna heilig verklaart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
De mean girls nog niet.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:24 schreef HappyCharly het volgende:
ze hebben toch net batterijen gewisseld
GJ?quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:23 schreef HappyCharly het volgende:
Maar wie van de mannen kijkt er naar KimD?
Wie is er nog over? Jasper/ Erik/ Bern? Berend?
Je zou toch denken dat zij meer batterij verbruikenquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
bespeur ik hier enige vorm van sjaloezieee?
Neuh .. al die mensen zijn irri .. zou nog niet op ze pissen als ze in brand stonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duhh !
das ook niet een klein beetjequote:Op vrijdag 25 november 2022 21:29 schreef mnesymne het volgende:
Ah... mijn streams liepen weer 30min achter..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Is in de avond.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:33 schreef greysbones het volgende:
morgen sinterklaas
aaahhh vervelend dat ik de hele middag weg ben
Ze denken veel, heel veel.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:13 schreef HappyCharly het volgende:
Ze denken dat babette erachteraan gaat als Wendy gaat
Het leek wel alsof KimD zei dat als Jeff bij de laatste vijf zit ie toestemming heeft om vreemd te gaanquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:19 schreef HappyCharly het volgende:
Iemand vindt Kim D leuk, maar kan er niet uit opmaken wie...
Wel gaat ze steeds met haar jas langs de mic, superstorend
Wat een zeikwijf is dat ookquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:31 schreef greysbones het volgende:
Jw zit weer op de klaag stoel
wat doet een 22 jarige hier
bla bla bla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |