Tegen Jeff zegt ze dat het haar niks uit maakt...quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:00 schreef HappyCharly het volgende:
Ik weet niet wat er nu precies is afgesproken over het roken. Maar Mexx is heel boos!
Waarom zegt ze dat nu net dan niet tegen Jeff?
dat is toch bloedirritant?quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Tegen Jeff zegt ze dat het haar niks uit maakt...
Ja heel soms pakt hij haar even bij haak nek of middel. Maar dat heeft bijna altijd een nare dominante bijsmaak voor mij, heel bezitterig. In bed schijnt hij liever te doen zegt Kim, maar dat zien wij niet ik heb moeite om te geloven. Heel soms maakt hij een rake opmerking of zegt hij iets grappigs. Ik kan doorgaans van iedereen wel zien dat ze ook mooie kanten hebben maar bij Marciano is dit alles, in die 3 maanden. Zorgwekkend.quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zie Marciano ook niet eens lief naar Kim doen overdag. Keer kleine knuffel of aanraking
Ze wil weten of ze wel net zo veel shag heeft gekregen. Maar 1 pot verdelen met 6 groepjes, dan is het niet veel per bakjequote:Op vrijdag 25 november 2022 13:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Tegen Jeff zegt ze dat het haar niks uit maakt...
Klopt. Het is ook misschien niet heel eerlijk. Aan de andere kant roken die mensen amper. Zo'n Mirthe rookt omdat ze anders tekort komt. En dan nog.. zeg het dan tegen Jeff ipv dit.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze wil weten of ze wel net zo veel shag heeft gekregen. Maar 1 pot verdelen met 6 groepjes, dan is het niet veel per bakje
Heerlijk..quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx : Ik ga geen drama maken... ik ben geen fucking junk.
Zegt ze al drama makend.
En zegt ze tegen Martin dat ze boven heeft gezegd dat ze boos is.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx : Dus ik moet naar boven, en hij zegt, we gaan het zo doen.
En daar is ze dus boos over.
Snap ik. Maar zeg dan iets tegen Jeff. Op wie is ze nu zo boos dan, op Wendy? Maar wat heeft zij dan gedaan?quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx : Dus ik moet naar boven, en hij zegt, we gaan het zo doen.
En daar is ze dus boos over.
Ze ademtquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Snap ik. Maar zeg dan iets tegen Jeff. Op wie is ze nu zo boos dan, op Wendy? Maar wat heeft zij dan gedaan?
Gewoon er zijn. Die meangirls stoken elkaar tegen Wendy op. Sneu volkquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Snap ik. Maar zeg dan iets tegen Jeff. Op wie is ze nu zo boos dan, op Wendy? Maar wat heeft zij dan gedaan?
Op jeff is ze boos.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
mirthe heeft net zoveel recht op sigaretten. En dat ze alleen rookt omdat ze anders tekort komt maakt toch niet uit? Dat maakt niet dat ze er minder recht op zou hebben.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klopt. Het is ook misschien niet heel eerlijk. Aan de andere kant roken die mensen amper. Zo'n Mirthe rookt omdat ze anders tekort komt. En dan nog.. zeg het dan tegen Jeff ipv dit.
Ze liet wel enigszins doorschemeren dat ze het er niet mee eens was. Jeff walste daar overheen en had wat beter moeten kijken hoe Mexx het opvatte. En Mexx moet tegen de juiste mensen zeggen wat er is en niet als een woesteling door de loods.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:06 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
En zegt ze tegen Martin dat ze boven heeft gezegd dat ze boos is.
??
Ze ging overal mee akkoord.
te treurigquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gewoon er zijn. Die meangirls stoken elkaar tegen Wendy op. Sneu volk
Nee, ze zei dat zij het ok vond, maar dat ze niet wist hoe de anderen het zouden vinden.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ze liet wel enigszins doorschemeren dat ze het er niet mee eens was. Jeff walste daar overheen en had wat beter moeten kijken hoe Mexx het opvatte. En Mexx moet tegen de juiste mensen zeggen wat er is en niet als een woesteling door de loods.
Maar ach.. ik ben zelf ook geen heilige daarin.
Klopt inderdaad.Ook dat.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, ze zei dat zij het ok vond, maar dat ze niet wist hoe de anderen het zouden vinden.
te langzaam of snel?quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:09 schreef KinKiJan het volgende:
Dat tempo waarop Marciano dat eten aan het voorbereiden is, man3 ernaar kijken alleen al is vermoeiend.
Ja bedoelde meer in haar toon en aarzeling. Je zag wel twijfels. Maar ze zei "ok" , dat is het ook het storende.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, ze zei dat zij het ok vond, maar dat ze niet wist hoe de anderen het zouden vinden.
Ik zou als niet roker ook mijn portie willen hebben. Prima ruilmiddel.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:08 schreef Verida het volgende:
[..]
mirthe heeft net zoveel recht op sigaretten. En dat ze alleen rookt omdat ze anders tekort komt maakt toch niet uit? Dat maakt niet dat ze er minder recht op zou hebben.
De rokers roken omdat ze niet zonder kunnen.
Hij zoekt er al.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:11 schreef HappyCharly het volgende:
Hopelijk gaat Jeff even met Mexx praten
Hij heeft geen idee.. omdat Mexx tegen iedereen behalve Jeff d'r mond opentrekt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:11 schreef HappyCharly het volgende:
Hopelijk gaat Jeff even met Mexx praten
Gewoon geen tabak meer, laat de verslaafde maar afkickenquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:11 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik zou als niet roker ook mijn portie willen hebben. Prima ruilmiddel.
Hij zocht haar.. Martin zei er iets over.. maar toen stelden ze het weer uit "Vertel ik straks wel".quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij heeft geen idee.. omdat Mexx tegen iedereen behalve Jeff d'r mond opentrekt.
Mirthe rookt niet, maar gaat roken omdat ze anders te kort denkt te komen en dat maakt niet uit!?quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:08 schreef Verida het volgende:
[..]
mirthe heeft net zoveel recht op sigaretten. En dat ze alleen rookt omdat ze anders tekort komt maakt toch niet uit? Dat maakt niet dat ze er minder recht op zou hebben.
De rokers roken omdat ze niet zonder kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Dat zou dan gelden voor alle rokers ... en ik denk niet dat dat zo is.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jammer dat ze door haar rookverslaving zich helemaal afhankelijk heeft gemaakt aan Jeffrey.
Ik hoop op een manager die dat gaat doen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:13 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Gewoon geen tabak meer, laat de verslaafde maar afkicken
quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mirthe rookt niet, maar gaat roken omdat ze anders te kort denkt te komen en dat maakt niet uit!?
Bizar is het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begrijp goed dat mensen vinden dat de huishoudpot verdeeld moet worden. Dus als de rokers veel shag krijgen dan kan er voor de niet-rokers iets anders zijn. Dat voelt eerlijker. Maar gaan roken omdat je vindt dat je iets tekort komt.. wazig..Trust nobody
Exact. Ik snap werkelijk waar niet dat hij niet continu wordt aangesproken. Gast, praat/ vraag normaal of nietquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:15 schreef freaky40 het volgende:
Marciano kan niet normaal lullen, continu dat verwijtende toontje. Bloed irritant zo'n gast!
Ik heb hem werkelijk waar nog nooit horen lachen of normaal horen praten...quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Exact. Ik snap werkelijk waar niet dat hij niet continu wordt aangesproken. Gast, praat/ vraag normaal of niet
Vrouwen... ik snap dat..quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Wat is er Mexx??
Mexx : Er is niks ... Er is niks
quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mirthe rookt niet, maar gaat roken omdat ze anders te kort denkt te komen en dat maakt niet uit!?
Ze heeft gewoon net zoveel recht op die sigaretten als de rokers. Dat bedoel ik. En als zij dan gaat roken om erbij te horen, moet ze dat helemaal zelf weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De reden waarom ze gaat roken is in mijn ogen niet belangrijk. De rokers roken omdat ze eraan verslaafd zijn, is ook een kwalijk iets. En de rokers houden ook alles in de gaten omdat ze bang zijn dat ze tekort komen of dat er iemand anders meer tabak krijgt.
En toch zegt niemand er iets van... hoe dan...quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik heb hem werkelijk waar nog nooit horen lachen of normaal horen praten...
Ja Boe...quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:18 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff... gooi je nu Wendy onder de bus??
ik snap dat daar..quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:20 schreef mnesymne het volgende:
iedereen begint geweldadig te worden... iedereen wilt iedereen op hun bek slaan
Ik denk dat ze de grens al over zijn dat ze er aan gewend zijn...quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En toch zegt niemand er iets van... hoe dan...
Ik ben daar na maanden nog steeds niet.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de grens al over zijn dat ze er aan gewend zijn...
Ik hoorde Jeff zeggen sta er boven en verder laat hij haar razenquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:18 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff... gooi je nu Wendy onder de bus??
Nou ... hij ging wel mee in de kritiek op Wendy ... 'Het kon niet meer recht uit de ogen kijken'quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik hoorde Jeff zeggen sta er boven en verder laat hij haar razen
Nee hij ging zelf 2 keer actief benoemen dat Wendy raar uit haar ogen keek toen ze veel had gedronken en hij liet merken dat hij dit net zo stom vond als Mexx. Vond ik niet kunnen. Je kunt ook Zwitserland blijven en Mexx laten kletsen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik hoorde Jeff zeggen sta er boven en verder laat hij haar razen
Ja ze heeft recht op mee delen van de huishoudpot, maar dat moet in de vorm van tabak? Serieus?quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon net zoveel recht op die sigaretten als de rokers. Dat bedoel ik. En als zij dan gaat roken om erbij te horen, moet ze dat helemaal zelf weten.
De reden waarom ze gaat roken is in mijn ogen niet belangrijk. De rokers roken omdat ze eraan verslaafd zijn, is ook een kwalijk iets. En de rokers houden ook alles in de gaten omdat ze bang zijn dat ze tekort komen of dat er iemand anders meer tabak krijgt.
Denk dat we wel kunnen concluderen dat Mirthe issues heeft met 'genoeg krijgen'.. Wel rot voor haar, is een vervelend gevoel.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja ze heeft recht op mee delen van de huishoudpot, maar dat moet in de vorm van tabak? Serieus?
Ze rookt niet om erbij te horen, maar omdat ze te kort denk te komen. Dat vind ik voor een 27 jarige een nog dommere reden om te gaan roken dan bij de groepsdruk die pubers voelen om erbij te horen.
dat ze dingen doet omdat ze bang is tekort te komen, is volgens mij iets wat hier in de COS een heel eigen leven is gaan lijden. En verder is er bekend dat ze heel beschermd opgegroeid is, en misschien wil ze nu wel gewoon (puberaal) erbij horen door mee te gaan roken. Ze kan dan namelijk ook meedoen met al het gedoe wat om de tabak heen is ontstaan.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja ze heeft recht op mee delen van de huishoudpot, maar dat moet in de vorm van tabak? Serieus?
Ze rookt niet om erbij te horen, maar omdat ze te kort denk te komen. Dat vind ik voor een 27 jarige een nog dommere reden om te gaan roken dan bij de groepsdruk die pubers voelen om erbij te horen.
Ja .. Mexx heeft een eigen bakje gekregen om te beheren voor de groep 'sociale' rokers.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:29 schreef HappyCharly het volgende:
Ja kut, switchen ze net te laat van stream. Wendy loopt weg en doet haar shagbakje dicht en Mexx schuift iets onder haar bed. Is er toch gedeeld?
Ik zou dan elke portie eten afgewogen willen hebben en als een ander iets extra's eet, die portie ook willen hebben. Jemig wat een kleine kinderen, allemaal bang dat een ander iets meer krijgt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gesprek gemist.. thanks voor het uitschrijvenquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Het gaat over voorbeeldfunctie.
Sasha : Dat wil ik niet hebben, dat moet ik de hele dag op alles letten. De enige reden waarom ik het dan zou doen is omdat jij het van me vraagt.
Bern : Dat moet niet de reden zijn.
Sasha : Vind je dat ik onfatsoenlijk ben?
Bern : <ijzige stilte> 99% van de tijd niet.
Sasha : Wanneer wel?
Bern : Wanneer je scheldt.
Nee nu net bedoel ik.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja .. Mexx heeft een eigen bakje gekregen om te beheren voor de groep 'sociale' rokers.
Dat is de enige juiste redenen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:28 schreef Silves het volgende:
Er komt een tijd dat jef, wendy nodig heeft, al is het om de stemmen. mss weten ze dat wendy popi is buiten in rankings, en zijn ziekelijk jaloers..vooral die meangirls.
Denk het wel, ze willen beroemd naar buiten en niet berucht, tenminste de dames.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar wij hebben geen invloed dus dat ze buiten populair is zal weinig uitmaken
Beroemd is makkelijk voor de dames... gewoon in je naakie rondlopen. Snel genoeg kent iedereen je naamquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:35 schreef Silves het volgende:
[..]
Denk het wel, ze willen beroemd naar buiten en niet berucht, tenminste de dames.
Ik denk dat dit het type mensen zijn die denken: beter slecht bekend dan niet bekend.. aandacht is aandacht..quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:35 schreef Silves het volgende:
[..]
Denk het wel, ze willen beroemd naar buiten en niet berucht, tenminste de dames.
Er zal waarschijnlijk alleen afvoer aan die kant van de loods zitten.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:36 schreef HappyCharly het volgende:
Vind het een wonderlijke indeling, de wc's tegen de keuken aan. Waarom niet ff lekker aan de andere kant van de loods...
Is makkelijker geweest met het aanleggen van de leidingen en afvoer denk ikquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:36 schreef HappyCharly het volgende:
Vind het een wonderlijke indeling, de wc's tegen de keuken aan. Waarom niet ff lekker aan de andere kant van de loods...
Ben dan benieuwd of ze een tirade krijgt van Wanda..quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:36 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK vertelt net dat er geen groente in het eten zit voor vanavond...
ja het zal ook vast een logische reden hebben.. maar dan leggen ze het ff om.. vind dit smerig..quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er zal waarschijnlijk alleen afvoer aan die kant van de loods zitten.
Is ook niet nodig als er ook al frikandel in zit.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:36 schreef Li0nHeart het volgende:
waar was de courgette dan voor?quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:36 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:38 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Is ook niet nodig als er ook al frikandel in zit.
Geen idee.. het was wat KimK zei.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
waar was de courgette dan voor?
quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:38 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Is ook niet nodig als er ook al frikandel in zit.
Da’s bekend, niet beroemdquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:36 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Beroemd is makkelijk voor de dames... gewoon in je naakie rondlopen. Snel genoeg kent iedereen je naam
'Disrespectvol' zeiden ze in het begin vaak.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:39 schreef HappyCharly het volgende:
Geen respect man.. aldus Marciano
Waarom gebruiken de mensen die het minste respect tonen altijd dat woord?
Hij gaf janet de schuld. Die gebruikte hem nooit zei ze. Wie het heeft gedaan is onduidelijk.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Er is een bak gebruikt om te dweilen. Is een probleem .... wordt normaal gesproken voor het eten gebruikt begrijp ik. Hij wordt nu heel goed schoongemaakt en omgespoeld door Tiano.
same shit. rare mensenquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
'Disrespectvol' zeiden ze in het begin vaak.
Was dat ook de kotsemmer?quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Er is een bak gebruikt om te dweilen. Is een probleem .... wordt normaal gesproken voor het eten gebruikt begrijp ik. Hij wordt nu heel goed schoongemaakt en omgespoeld door Tiano.
Wat is eigenlijk zijn masterplan, weten we dat?quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:42 schreef D. het volgende:
Zou Isaac het aandurven zijn eigen plan te trekken volgende maand?
Ik geloof orde, regelmaat, reinheid.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk zijn masterplan, weten we dat?
Geen tabak, wekelijkse borrel middag/avond. Stabiele basis houdenquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Niet heel spannend of anders dus?quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:43 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Geen tabak, wekelijkse borrel middag/avond. Stabiele basis houden
Nou, in ieder geval de feestdagen extra aandacht geven, maar doelde vooral op of ie de rokers op rantsoen durft te zettenquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Geen tabak is HUGE als hij dat durft.... al de drama, afkickverschijnselen...quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Niet heel spannend of anders dus?
Op tabak na..
Waarom zou je het niet doen? Wat gaan ze doen?quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:44 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, in ieder geval de feestdagen extra aandacht geven, maar doelde vooral op of ie de rokers op rantsoen durft te zetten
Stabiele basis houdenquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:43 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Geen tabak, wekelijkse borrel middag/avond. Stabiele basis houden
Ging dat over manager worden?quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Het gaat over voorbeeldfunctie.
Sasha : Dat wil ik niet hebben, dat moet ik de hele dag op alles letten. De enige reden waarom ik het dan zou doen is omdat jij het van me vraagt.
Bern : Dat moet niet de reden zijn.
Bern : Het komt neer op fatsoenlijk gedrag.
Sasha : Vind je dat ik onfatsoenlijk ben?
Bern : <ijzige stilte> (na 15 seconden) 99% van de tijd niet.
[ afbeelding ]
Sasha : Wanneer wel?
Bern : Wanneer je scheldt.
Zou van mij wel mogen. Er gaat nu zoveel aandacht naar het roken.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:45 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Geen tabak is HUGE als hij dat durft.... al de drama, afkickverschijnselen...
Nee, het op tv zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:46 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ging dat over manager worden?
Ik las dat ie stemmen ronselt door tabak te belovenquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet doen? Wat gaan ze doen?
Dat zou het nog mooier maken .. en dan gewoon niet nakomenquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las dat ie stemmen ronselt door tabak te beloven
Hij zorgt voor alle rokers... door ze te helpen te stoppen met rokenquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat zou het nog mooier maken .. en dan gewoon niet nakomen
Ja, ik vond van wel .. beetje ongemakkelijk gesprek. Veel stiltes.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:47 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Oh zo. Was het een zwaar gesprek?
Roken van het huishoudgeld is natuurlijk ook idioot, maar niemand die zwaar protest aantekent, enkel bij het roddelenquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zou van mij wel mogen. Er gaat nu zoveel aandacht naar het roken.
Oke. Naja hoop dat alles nog goed zit maar praten is beter dan zwijgenquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, ik vond van wel .. beetje ongemakkelijk gesprek. Veel stiltes.
Heeft eerder voorgeschoten voor tabak. Dat moet nog altijd terug betaald worden trouwens.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:48 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Hij zorgt voor alle rokers... door ze te helpen te stoppen met roken
Vanavond waarschijnlijk? Misschien iets van een overschotel?quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:49 schreef HappyCharly het volgende:
Er werd net soaghetti gekookt.. waar is dat dan voor als ze nu met broodjes gaan lunchen?
Is voor vanavond . .surinaamse bami (maak je met spaghetti)quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:49 schreef HappyCharly het volgende:
Er werd net soaghetti gekookt.. waar is dat dan voor als ze nu met broodjes gaan lunchen?
Ah, motivational speakerquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:48 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Hij zorgt voor alle rokers... door ze te helpen te stoppen met roken
Indonesische bami ook!quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is voor vanavond . .surinaamse bami (maak je met spaghetti)
Bestek moet door de keuken vliegen !!quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:52 schreef ChocoFan het volgende:
Niet laat het, ik wil dat ze gaan schreeuwen tegen elkaar
Aan de goeie kant dan hèquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:52 schreef ChocoFan het volgende:
Niet laat het, ik wil dat ze gaan schreeuwen tegen elkaar
Of de nieuwe panquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Bestek moet door de keuken vliegen !!
Afspraak over roken zal wel met achter gemaakt zijn. Als ze niet mogen roken, ze weggaan. Zitten ze niet op te wachten. Dus manager zal wel opdracht krijgen om.....quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las dat ie stemmen ronselt door tabak te beloven
Regels, alleen het keukenteam mag koken. Esther vindt dat zij weer beter is dan de regelsquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:53 schreef KinKiJan het volgende:
Ben geen fan van Esther, maar flipt die Kim W nou serieus de pan uit om .. een pan?!
HET GAAT OM DE REGELS!!!quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:53 schreef KinKiJan het volgende:
Ben geen fan van Esther, maar flipt die Kim W nou serieus de pan uit om .. een pan?!
Denk door de reactie van Esther, die vindt weer dat zij recht heeft op dingen. Terwijl Kim haar herinnerde aan de afspraak van Jeff.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:53 schreef KinKiJan het volgende:
Het is 1 van de nieuwe pannen. Die mochten niet gebruikt worden is gister in CENTRAAL gezegd. Maar waanzin om dan zo te reageren. Mean girls ten voete uit.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:53 schreef KinKiJan het volgende:
Heeft zich zojuist volkomen belachelijk gemaakt en dat ze er maar trots op mag wezenquote:
Denk dat dit meer de ergernis is van de afgelopen weken die eindelijk naar boven komtquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is 1 van de nieuwe pannen. Die mochten niet gebruikt worden is gister in CENTRAAL gezegd. Maar waanzin om dan zo te reageren. Mean girls ten voete uit.
Zeker weten! het is trouwens ima die dit ooit zei, het enige wat ik nodig heb zijn sigaretten, toen was maddy nog manager..quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Afspraak over roken zal wel met achter gemaakt zijn. Als ze niet mogen roken, ze weggaan. Zitten ze niet op te wachten. Dus manager zal wel opdracht krijgen om.....
Het is waanzin van beide kanten. Esther vindt dat ze recht heeft op iets wat niet klopt. Als niemand er iets van zegt heeft een afspraak ook geen zin. Kim zei het eerst nog wat netter.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is 1 van de nieuwe pannen. Die mochten niet gebruikt worden is gister in CENTRAAL gezegd. Maar waanzin om dan zo te reageren. Mean girls ten voete uit.
Esther houdt zich altijd van de domme, onder het mom dat ze doof is. Kim ging wel heel erg uit haar plaat, maar ze heeft wel gelijk.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:53 schreef HappyCharly het volgende:
Nou zei Kim het eerst wel wat netter en Esther vond dat zij wel recht had om die pannen te gebruiken. Ik snap Kim wel, de afspraak is alleen het kookteam. Kan Esther wel vinden dat zij het mag gebruiken maar dat is niet zo.
Precies. Dat sneue toontje van haar en zich van de domme houden. Letterlijk gisteren is er een afspraak gemaakt. Wat moet Kim dan doen, Jeff erbij halen? Dan zegt ze er wat van, gaat Esther zo reageren. Kim hoeft natuurlijk niet te flippen maar snap haar frustratie wel. Zal ook wel een opbouw zijn van langere tijd...quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Esther houdt zich altijd van de domme, onder het mom dat ze doof is. Kim ging wel heel erg uit haar plaat, maar ze heeft wel gelijk.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:57 schreef mnesymne het volgende:
Esther praat nu in derde persoon... gaat goed daar
quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:55 schreef pingu66 het volgende:
Ook lekker met een rvs spatel hun die nieuwe pan! Maar Esther is ook van de kookclub ( dat was wel gezien aan die broodjes hamburger)![]()
Tegen hem zei Isaac handjes wassen voordat je aan de broodjes zit.Jw. Lamlul reageert nietquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:53 schreef Sestra666 het volgende:
jw de boel sussen
lamlul ga naar huis
Ik geloof niet in ‘al die opdrachten van achter’quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Afspraak over roken zal wel met achter gemaakt zijn. Als ze niet mogen roken, ze weggaan. Zitten ze niet op te wachten. Dus manager zal wel opdracht krijgen om.....
Esther kan wel echt zuigen zeg...quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:58 schreef ChocoFan het volgende:
Esther nu vervelend aan het doen met rupie, ze vraagt wat voor sanctie erop staat.
Ff kijken of KimK rustig blijft nu.
Aangezien de laatste pannen naar een paar maanden kapot waren, snap ik het wel hoorquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:59 schreef engine het volgende:
Kinderachtig gedoe dat maar een paar mensen een pan mogen gebruiken. Gewoon lak aan hebben…goed zo Esther!
Geef dan ff een algemene les hoe om te gaan met een koekenpan, 5 minuten iedereen in de keuken en vertellen hoe een pan werkt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:59 schreef engine het volgende:
Kinderachtig gedoe dat maar een paar mensen een pan mogen gebruiken. Gewoon lak aan hebben…goed zo Esther!
Ja en lef heeft ze ook wel.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Esther kan wel echt zuigen zeg...
Dan moeten mensen niet akkoord gaan met de afspraken over de nieuwe pannen. Niet ja zeggen en nee doen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:59 schreef engine het volgende:
Maak je een compilatie van haar dan bestaat het enkel uit dommedramadrek waarbij ze niet eens aan een klimrek kan hangenquote:
Er is gister gezegd dat er alleen siliconen/plastic spatels is mogen. Het eerste wat Esther doet is een metalen schep pakken... daar valt niet tegen op te lullen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geef dan ff een algemene les hoe om te gaan met een koekenpan, 5 minuten iedereen in de keuken en vertellen hoe een pan werkt.
Prima ideequote:Op vrijdag 25 november 2022 13:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geef dan ff een algemene les hoe om te gaan met een koekenpan, 5 minuten iedereen in de keuken en vertellen hoe een pan werkt.
Kleuterschooltje waarin een paar mensen alles mogen en de rest niks.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dan moeten mensen niet akkoord gaan met de afspraken over de nieuwe pannen. Niet ja zeggen en nee doen.
Ja Esther is dom en erg vervelend bezig. Kim k scheld nog ff door, esther doet of ze niets gedaan heeft en snapt niet dat er zulke taal uit haar mond komt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er is gister gezegd dat er alleen siliconen/plastic spatels is mogen. Het eerste wat Esther doet is een metalen schep pakken... daar valt niet tegen op te lullen.
nah niks Tokkie... dit is terechtquote:Op vrijdag 25 november 2022 14:02 schreef Silves het volgende:
Dit zou dus echt geel moeten zijn voor tokkie K...En niemand die iets zegt?
Voor Esther gelden de regels niet. Plus Esther blijft altijd met een vriendelijke stemmetje praten. Dan valt het niet zo op dat je loopt uit te lokken. Misselijk mens.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er is gister gezegd dat er alleen siliconen/plastic spatels is mogen. Het eerste wat Esther doet is een metalen schep pakken... daar valt niet tegen op te lullen.
Heb die stream even tien minuten aangezwengeld en viel gelijk met m'n neus in de boterquote:
Het is EN tokkie EN terecht.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:03 schreef mnesymne het volgende:
[..]
nah niks Tokkie... dit is terecht
Gelukkig was het er al uitquote:Op vrijdag 25 november 2022 14:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook flauw, van achter mag ze dus ook niet schelden.
met de nieuwe panquote:Op vrijdag 25 november 2022 14:02 schreef mnesymne het volgende:
Gewoon een keer meppen... die gele kaart wordt het onderhand wel waard
Ik sla je op je bek, kutwijf..hmmm big tokkie..en ja esther is een zuiger..kimkut is een ordinair wezen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:03 schreef mnesymne het volgende:
[..]
nah niks Tokkie... dit is terecht
Heerlijk dit moment jaquote:Op vrijdag 25 november 2022 14:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther : Janet, ik heb een nieuwe kkpan gebruikt, welke sanctie.
KimK : Esther jonge, hou je bek gewoon dicht, wat een achterlijke trut ben jij!
Esther : Hey hey
KimK : Je gaat nu echt het bloed onder m'n nagels vandaan halen, hou gewoon je bek dicht.
KimK : Moet ik je nog dover gaan maken dan je al bent, nog harder gaan schreeuwen? HOU JE BEK DICHT.
Esther : Hou je eens even rustig.
Marciano : Genoeg, genoeg, genoeg.
Esther : Zo hoef je niet tegen me te praten.
KimK : Oh echt wel, en als je het nog een keer doet, krijg je een klap voor je bek van me.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:04 schreef Kakadylo het volgende:
Hier zal nog veel over nagesproken worden
Heel klein beetje, door iets te zeggen als, dat doen we niet en wat geluidjes uit zijn mond zoals hee hee heequote:
De eerste weken hadden ze helemaal niets om te roken.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Exact.. het lijkt nu alsof het aan Kim ligt maar Esther is de aanstichtster. Kim is wel een tokkie, niet goed te praten. Maar mensen als Esther komen overal onderuit "want ik deed toch niks". Misselijkmakend.quote:
Het wordt met de dag beter daar.quote:
Idd... Esther is erg ... en KimK is minimaal net zo erg.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Exact.. het lijkt nu alsof het aan Kim ligt maar Esther is de aanstichtster. Kim is wel een tokkie, niet goed te praten. Maar mensen als Esther komen overal onderuit "want ik deed toch niks". Misselijkmakend.
Ja.. maar dit kwam door Estherquote:Op vrijdag 25 november 2022 14:08 schreef greysbones het volgende:
wat een sfeertje weer
mag ik opperen dat het al de hele week zo is door het gestook van Isaak
Valse tante en tanden.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Exact.. het lijkt nu alsof het aan Kim ligt maar Esther is de aanstichtster. Kim is wel een tokkie, niet goed te praten. Maar mensen als Esther komen overal onderuit "want ik deed toch niks". Misselijkmakend.
Topmanager!!quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heel klein beetje, door iets te zeggen als, dat doen we niet en wat geluidjes uit zijn mond zoals hee hee hee
Wat een zeikerd nu. Zoveel heeft ie nu ook weer niet gedaan.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:08 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac wil meer credits voor de lunch.. Gast spreek de kookmensen dan aan of zeik niet zo. Lekkere toekomstige manager.
Nog groter.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
had KIm echt zo'n grote mond tegen Esther
Ja echt een volle vuilbekquote:Op vrijdag 25 november 2022 14:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Echt he..quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat een zeikerd nu. Zoveel heeft ie nu ook weer niet gedaan.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wellicht ... maar dit gaat over de lunch .. Jeff was even weg en zou de lunch verzorgen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:10 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
en nu is Isaak daardoor van het padje?
Snap ik ook niet, dacht dat ze dat zo gingen eten maar ze eten nu een broodje. Dus zal wel voor later zijn dan. Raar wel verder vind ik.quote:
snap jij hem?quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus dit is het punt waarop Tiano Jeff wil aanspreken???
Dat vind ik juist het leuke aan Esther. Het lukt haar steeds om bij iemand onder de huid te kruipen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Esther haalt je het bloed onder de nagels vandaan. Kim heeft gelijk dat je elkaar op dingen aan moet spreken, maar wat er daarna uit haar mond kwam......![]()
![]()
Maar zit hier stiekem wel te lachen
En iedereen komt koekeloerenquote:Op vrijdag 25 november 2022 14:13 schreef ChocoFan het volgende:
Stream 2 want de heren gaan steeds harder praten
Marciano is ook een ziekerd.. Isaac begint, schuift het vakkundig door naar Jeff en Jeff pikt dit niet op deze manier.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus dit is het punt waarop Tiano Jeff wil aanspreken???
Kijken hoe leuk ze het vindt als er uiteindelijk echt een vuist in haar gezicht komtquote:Op vrijdag 25 november 2022 14:13 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat vind ik juist het leuke aan Esther. Het lukt haar steeds om bij iemand onder de huid te kruipen.
Ik denk dat ze zelfs dat er voor over heeft.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:14 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Kijken hoe leuk ze het vindt als er uiteindelijk echt een vuist in haar gezicht komt
Tegen hem zei Isaac handjes wassen voordat je aan de broodjes zit.Jw. Lamlul reageert nietquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:53 schreef Sestra666 het volgende:
jw de boel sussen
lamlul ga naar huis
Daarom met een rvs spatel door die pan heenquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:55 schreef ChocoFan het volgende:
Zoals Esther net zei, gelukkig ben ik ook een kok en weet ik hoe ik met een pan om kan gaan. We zullen zien.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:14 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Kijken hoe leuk ze het vindt als er uiteindelijk echt een vuist in haar gezicht komt
Isaak is met alles aan het stokenquote:Op vrijdag 25 november 2022 14:15 schreef HappyCharly het volgende:
Isaak maakt wel stress om zich. Heel ff wachten en Jeff was terug gekomen en was eten gaan maken. Doe niet zo moeilijk. Isaak heeft zelf honger. Maak dan eten en zeur niet zo... werkelijk
Nah, vindt het knap dat ze het nog zo lang heeft volgehouden... Esther irriteert mensen al wekenquote:Op vrijdag 25 november 2022 14:15 schreef Was-beer het volgende:
[..]
KimK had er boven moeten gaan staan. Snap dat ze geïrriteerd is want Esther was echt aan het uitlokken. Maar nu geeft ze Esther precies wat ze wil
mooi manquote:Op vrijdag 25 november 2022 14:15 schreef HappyCharly het volgende:
Isaak maakt wel stress om zich. Heel ff wachten en Jeff was terug gekomen en was eten gaan maken. Doe niet zo moeilijk. Isaak heeft zelf honger. Maak dan eten en zeur niet zo... werkelijk
Ja hij was achter..quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:15 schreef greysbones het volgende:
was Jeff bezig met iets voor de FEBO?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |