Is ook niet nodig als er ook al frikandel in zit.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:36 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK vertelt net dat er geen groente in het eten zit voor vanavond...
waar was de courgette dan voor?quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:36 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK vertelt net dat er geen groente in het eten zit voor vanavond...
quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:38 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Is ook niet nodig als er ook al frikandel in zit.
Geen idee.. het was wat KimK zei.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
waar was de courgette dan voor?
quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:38 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Is ook niet nodig als er ook al frikandel in zit.
Da’s bekend, niet beroemdquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:36 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Beroemd is makkelijk voor de dames... gewoon in je naakie rondlopen. Snel genoeg kent iedereen je naam
'Disrespectvol' zeiden ze in het begin vaak.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:39 schreef HappyCharly het volgende:
Geen respect man.. aldus Marciano
Waarom gebruiken de mensen die het minste respect tonen altijd dat woord?
Hij gaf janet de schuld. Die gebruikte hem nooit zei ze. Wie het heeft gedaan is onduidelijk.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Er is een bak gebruikt om te dweilen. Is een probleem .... wordt normaal gesproken voor het eten gebruikt begrijp ik. Hij wordt nu heel goed schoongemaakt en omgespoeld door Tiano.
same shit. rare mensenquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
'Disrespectvol' zeiden ze in het begin vaak.
Was dat ook de kotsemmer?quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Er is een bak gebruikt om te dweilen. Is een probleem .... wordt normaal gesproken voor het eten gebruikt begrijp ik. Hij wordt nu heel goed schoongemaakt en omgespoeld door Tiano.
Wat is eigenlijk zijn masterplan, weten we dat?quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:42 schreef D. het volgende:
Zou Isaac het aandurven zijn eigen plan te trekken volgende maand?
Ik geloof orde, regelmaat, reinheid.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk zijn masterplan, weten we dat?
Geen tabak, wekelijkse borrel middag/avond. Stabiele basis houdenquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Niet heel spannend of anders dus?quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:43 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Geen tabak, wekelijkse borrel middag/avond. Stabiele basis houden
Nou, in ieder geval de feestdagen extra aandacht geven, maar doelde vooral op of ie de rokers op rantsoen durft te zettenquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Geen tabak is HUGE als hij dat durft.... al de drama, afkickverschijnselen...quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Niet heel spannend of anders dus?
Op tabak na..
Waarom zou je het niet doen? Wat gaan ze doen?quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:44 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, in ieder geval de feestdagen extra aandacht geven, maar doelde vooral op of ie de rokers op rantsoen durft te zetten
Stabiele basis houdenquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:43 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Geen tabak, wekelijkse borrel middag/avond. Stabiele basis houden
Ging dat over manager worden?quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Het gaat over voorbeeldfunctie.
Sasha : Dat wil ik niet hebben, dat moet ik de hele dag op alles letten. De enige reden waarom ik het dan zou doen is omdat jij het van me vraagt.
Bern : Dat moet niet de reden zijn.
Bern : Het komt neer op fatsoenlijk gedrag.
Sasha : Vind je dat ik onfatsoenlijk ben?
Bern : <ijzige stilte> (na 15 seconden) 99% van de tijd niet.
[ afbeelding ]
Sasha : Wanneer wel?
Bern : Wanneer je scheldt.
Zou van mij wel mogen. Er gaat nu zoveel aandacht naar het roken.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:45 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Geen tabak is HUGE als hij dat durft.... al de drama, afkickverschijnselen...
Nee, het op tv zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:46 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ging dat over manager worden?
Ik las dat ie stemmen ronselt door tabak te belovenquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet doen? Wat gaan ze doen?
Dat zou het nog mooier maken .. en dan gewoon niet nakomenquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las dat ie stemmen ronselt door tabak te beloven
Hij zorgt voor alle rokers... door ze te helpen te stoppen met rokenquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat zou het nog mooier maken .. en dan gewoon niet nakomen
Ja, ik vond van wel .. beetje ongemakkelijk gesprek. Veel stiltes.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:47 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Oh zo. Was het een zwaar gesprek?
Roken van het huishoudgeld is natuurlijk ook idioot, maar niemand die zwaar protest aantekent, enkel bij het roddelenquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zou van mij wel mogen. Er gaat nu zoveel aandacht naar het roken.
Oke. Naja hoop dat alles nog goed zit maar praten is beter dan zwijgenquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, ik vond van wel .. beetje ongemakkelijk gesprek. Veel stiltes.
Heeft eerder voorgeschoten voor tabak. Dat moet nog altijd terug betaald worden trouwens.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:48 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Hij zorgt voor alle rokers... door ze te helpen te stoppen met roken
Vanavond waarschijnlijk? Misschien iets van een overschotel?quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:49 schreef HappyCharly het volgende:
Er werd net soaghetti gekookt.. waar is dat dan voor als ze nu met broodjes gaan lunchen?
Is voor vanavond . .surinaamse bami (maak je met spaghetti)quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:49 schreef HappyCharly het volgende:
Er werd net soaghetti gekookt.. waar is dat dan voor als ze nu met broodjes gaan lunchen?
Ah, motivational speakerquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:48 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Hij zorgt voor alle rokers... door ze te helpen te stoppen met roken
Indonesische bami ook!quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is voor vanavond . .surinaamse bami (maak je met spaghetti)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |