abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206814691
Die Mexx toch, ze heeft Wendy in hethaathokje, En is toch niet normaal, ff luisteren naar wanda en kimK en haar haat is even groot.nu proberen de mannen erbij te betrekken met haar leugens..bah
pi_206814693
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 13:25 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Ja ze heeft recht op mee delen van de huishoudpot, maar dat moet in de vorm van tabak? Serieus?

Ze rookt niet om erbij te horen, maar omdat ze te kort denk te komen. Dat vind ik voor een 27 jarige een nog dommere reden om te gaan roken dan bij de groepsdruk die pubers voelen om erbij te horen.
Denk dat we wel kunnen concluderen dat Mirthe issues heeft met 'genoeg krijgen'.. Wel rot voor haar, is een vervelend gevoel.
♡♡♡♡
pi_206814703
Het klinkt als een ingewikkeld gesprek tussen Sasha en Bern...
pi_206814709
Wendy drinkt veel en doet dan een beetje wild maar verder.. het is echt onnodig om haar zo te haten. Ik blijf bij mijn eerdere verhaal. Plus een gezamenlijke vijand is altijd lekker.
♡♡♡♡
pi_206814715
Er komt een tijd dat jef, wendy nodig heeft, al is het om de stemmen. mss weten ze dat wendy popi is buiten in rankings, en zijn ziekelijk jaloers..vooral die meangirls.
pi_206814722
quote:

[..]
Ja ze heeft recht op mee delen van de huishoudpot, maar dat moet in de vorm van tabak? Serieus?

Ze rookt niet om erbij te horen, maar omdat ze te kort denk te komen. Dat vind ik voor een 27 jarige een nog dommere reden om te gaan roken dan bij de groepsdruk die pubers voelen om erbij te horen.
dat ze dingen doet omdat ze bang is tekort te komen, is volgens mij iets wat hier in de COS een heel eigen leven is gaan lijden. En verder is er bekend dat ze heel beschermd opgegroeid is, en misschien wil ze nu wel gewoon (puberaal) erbij horen door mee te gaan roken. Ze kan dan namelijk ook meedoen met al het gedoe wat om de tabak heen is ontstaan.

En de een doet dat door mee te willen delen bij de tabak, en de ander doet dat door problemen te maken over de drank, of over de porties eten.
pi_206814734
Ja kut, switchen ze net te laat van stream. Wendy loopt weg en doet haar shagbakje dicht en Mexx schuift iets onder haar bed. Is er toch gedeeld?
♡♡♡♡
pi_206814736
Het gaat over voorbeeldfunctie.
Sasha : Dat wil ik niet hebben, dat moet ik de hele dag op alles letten. De enige reden waarom ik het dan zou doen is omdat jij het van me vraagt.
Bern : Dat moet niet de reden zijn.

Bern : Het komt neer op fatsoenlijk gedrag.
Sasha : Vind je dat ik onfatsoenlijk ben?
Bern : <ijzige stilte> (na 15 seconden) 99% van de tijd niet.

Sasha : Wanneer wel?
Bern : Wanneer je scheldt.
pi_206814742
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 13:29 schreef HappyCharly het volgende:
Ja kut, switchen ze net te laat van stream. Wendy loopt weg en doet haar shagbakje dicht en Mexx schuift iets onder haar bed. Is er toch gedeeld?
Ja .. Mexx heeft een eigen bakje gekregen om te beheren voor de groep 'sociale' rokers.
pi_206814743
quote:

[..]

Ik zou dan elke portie eten afgewogen willen hebben en als een ander iets extra's eet, die portie ook willen hebben. Jemig wat een kleine kinderen, allemaal bang dat een ander iets meer krijgt.
if it's meant to be, it will be
pi_206814746
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 13:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Het gaat over voorbeeldfunctie.
Sasha : Dat wil ik niet hebben, dat moet ik de hele dag op alles letten. De enige reden waarom ik het dan zou doen is omdat jij het van me vraagt.
Bern : Dat moet niet de reden zijn.

Sasha : Vind je dat ik onfatsoenlijk ben?
Bern : <ijzige stilte> 99% van de tijd niet.
Sasha : Wanneer wel?
Bern : Wanneer je scheldt.
Gesprek gemist.. thanks voor het uitschrijven
♡♡♡♡
pi_206814751
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 13:30 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
Ja .. Mexx heeft een eigen bakje gekregen om te beheren voor de groep 'sociale' rokers.
Nee nu net bedoel ik.
♡♡♡♡
pi_206814753
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2022 13:28 schreef Silves het volgende:
Er komt een tijd dat jef, wendy nodig heeft, al is het om de stemmen. mss weten ze dat wendy popi is buiten in rankings, en zijn ziekelijk jaloers..vooral die meangirls.
Dat is de enige juiste redenen. :Y
Allemaal cabaretteketet!
pi_206814757
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 13:31 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Dat is de enige juiste redenen. :Y
Maar wij hebben geen invloed dus dat ze buiten populair is zal weinig uitmaken
♡♡♡♡
pi_206814769
Zitten daar nu 3 maanden... en ze kunnen nog steeds geen sigaretten draaien...
pi_206814775
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 13:32 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Maar wij hebben geen invloed dus dat ze buiten populair is zal weinig uitmaken
Denk het wel, ze willen beroemd naar buiten en niet berucht, tenminste de dames.
pi_206814787
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2022 13:35 schreef Silves het volgende:

[..]
Denk het wel, ze willen beroemd naar buiten en niet berucht, tenminste de dames.
Beroemd is makkelijk voor de dames... gewoon in je naakie rondlopen. Snel genoeg kent iedereen je naam :@
pi_206814790
Vind het een wonderlijke indeling, de wc's tegen de keuken aan. Waarom niet ff lekker aan de andere kant van de loods...
♡♡♡♡
pi_206814796
KimK vertelt net dat er geen groente in het eten zit voor vanavond...
pi_206814801
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2022 13:35 schreef Silves het volgende:

[..]
Ik denk dat dit het type mensen zijn die denken: beter slecht bekend dan niet bekend.. aandacht is aandacht..
♡♡♡♡
pi_206814802
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 13:36 schreef HappyCharly het volgende:
Vind het een wonderlijke indeling, de wc's tegen de keuken aan. Waarom niet ff lekker aan de andere kant van de loods...
Er zal waarschijnlijk alleen afvoer aan die kant van de loods zitten.
pi_206814803
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 13:36 schreef HappyCharly het volgende:
Is makkelijker geweest met het aanleggen van de leidingen en afvoer denk ik
pi_206814806
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 13:36 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK vertelt net dat er geen groente in het eten zit voor vanavond...
Ben dan benieuwd of ze een tirade krijgt van Wanda..
pi_206814807
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 13:37 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
Er zal waarschijnlijk alleen afvoer aan die kant van de loods zitten.
ja het zal ook vast een logische reden hebben.. maar dan leggen ze het ff om.. vind dit smerig..
♡♡♡♡
pi_206814809
Niet echt bevorderlijk voor de hygiëne.. aangezien die deur daar altijd open staat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')