Ik heb hem werkelijk waar nog nooit horen lachen of normaal horen praten...quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Exact. Ik snap werkelijk waar niet dat hij niet continu wordt aangesproken. Gast, praat/ vraag normaal of niet
Vrouwen... ik snap dat..quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Wat is er Mexx??
Mexx : Er is niks ... Er is niks
quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mirthe rookt niet, maar gaat roken omdat ze anders te kort denkt te komen en dat maakt niet uit!?
Ze heeft gewoon net zoveel recht op die sigaretten als de rokers. Dat bedoel ik. En als zij dan gaat roken om erbij te horen, moet ze dat helemaal zelf weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De reden waarom ze gaat roken is in mijn ogen niet belangrijk. De rokers roken omdat ze eraan verslaafd zijn, is ook een kwalijk iets. En de rokers houden ook alles in de gaten omdat ze bang zijn dat ze tekort komen of dat er iemand anders meer tabak krijgt.
En toch zegt niemand er iets van... hoe dan...quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik heb hem werkelijk waar nog nooit horen lachen of normaal horen praten...
Ja Boe...quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:18 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff... gooi je nu Wendy onder de bus??
ik snap dat daar..quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:20 schreef mnesymne het volgende:
iedereen begint geweldadig te worden... iedereen wilt iedereen op hun bek slaan
Ik denk dat ze de grens al over zijn dat ze er aan gewend zijn...quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En toch zegt niemand er iets van... hoe dan...
Ik ben daar na maanden nog steeds niet.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de grens al over zijn dat ze er aan gewend zijn...
Ik hoorde Jeff zeggen sta er boven en verder laat hij haar razenquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:18 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff... gooi je nu Wendy onder de bus??
Nou ... hij ging wel mee in de kritiek op Wendy ... 'Het kon niet meer recht uit de ogen kijken'quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik hoorde Jeff zeggen sta er boven en verder laat hij haar razen
Nee hij ging zelf 2 keer actief benoemen dat Wendy raar uit haar ogen keek toen ze veel had gedronken en hij liet merken dat hij dit net zo stom vond als Mexx. Vond ik niet kunnen. Je kunt ook Zwitserland blijven en Mexx laten kletsen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik hoorde Jeff zeggen sta er boven en verder laat hij haar razen
Ja ze heeft recht op mee delen van de huishoudpot, maar dat moet in de vorm van tabak? Serieus?quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon net zoveel recht op die sigaretten als de rokers. Dat bedoel ik. En als zij dan gaat roken om erbij te horen, moet ze dat helemaal zelf weten.
De reden waarom ze gaat roken is in mijn ogen niet belangrijk. De rokers roken omdat ze eraan verslaafd zijn, is ook een kwalijk iets. En de rokers houden ook alles in de gaten omdat ze bang zijn dat ze tekort komen of dat er iemand anders meer tabak krijgt.
Denk dat we wel kunnen concluderen dat Mirthe issues heeft met 'genoeg krijgen'.. Wel rot voor haar, is een vervelend gevoel.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja ze heeft recht op mee delen van de huishoudpot, maar dat moet in de vorm van tabak? Serieus?
Ze rookt niet om erbij te horen, maar omdat ze te kort denk te komen. Dat vind ik voor een 27 jarige een nog dommere reden om te gaan roken dan bij de groepsdruk die pubers voelen om erbij te horen.
dat ze dingen doet omdat ze bang is tekort te komen, is volgens mij iets wat hier in de COS een heel eigen leven is gaan lijden. En verder is er bekend dat ze heel beschermd opgegroeid is, en misschien wil ze nu wel gewoon (puberaal) erbij horen door mee te gaan roken. Ze kan dan namelijk ook meedoen met al het gedoe wat om de tabak heen is ontstaan.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja ze heeft recht op mee delen van de huishoudpot, maar dat moet in de vorm van tabak? Serieus?
Ze rookt niet om erbij te horen, maar omdat ze te kort denk te komen. Dat vind ik voor een 27 jarige een nog dommere reden om te gaan roken dan bij de groepsdruk die pubers voelen om erbij te horen.
Ja .. Mexx heeft een eigen bakje gekregen om te beheren voor de groep 'sociale' rokers.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:29 schreef HappyCharly het volgende:
Ja kut, switchen ze net te laat van stream. Wendy loopt weg en doet haar shagbakje dicht en Mexx schuift iets onder haar bed. Is er toch gedeeld?
Ik zou dan elke portie eten afgewogen willen hebben en als een ander iets extra's eet, die portie ook willen hebben. Jemig wat een kleine kinderen, allemaal bang dat een ander iets meer krijgt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gesprek gemist.. thanks voor het uitschrijvenquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Het gaat over voorbeeldfunctie.
Sasha : Dat wil ik niet hebben, dat moet ik de hele dag op alles letten. De enige reden waarom ik het dan zou doen is omdat jij het van me vraagt.
Bern : Dat moet niet de reden zijn.
Sasha : Vind je dat ik onfatsoenlijk ben?
Bern : <ijzige stilte> 99% van de tijd niet.
Sasha : Wanneer wel?
Bern : Wanneer je scheldt.
Nee nu net bedoel ik.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja .. Mexx heeft een eigen bakje gekregen om te beheren voor de groep 'sociale' rokers.
Dat is de enige juiste redenen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:28 schreef Silves het volgende:
Er komt een tijd dat jef, wendy nodig heeft, al is het om de stemmen. mss weten ze dat wendy popi is buiten in rankings, en zijn ziekelijk jaloers..vooral die meangirls.
Denk het wel, ze willen beroemd naar buiten en niet berucht, tenminste de dames.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar wij hebben geen invloed dus dat ze buiten populair is zal weinig uitmaken
Beroemd is makkelijk voor de dames... gewoon in je naakie rondlopen. Snel genoeg kent iedereen je naamquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:35 schreef Silves het volgende:
[..]
Denk het wel, ze willen beroemd naar buiten en niet berucht, tenminste de dames.
Ik denk dat dit het type mensen zijn die denken: beter slecht bekend dan niet bekend.. aandacht is aandacht..quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:35 schreef Silves het volgende:
[..]
Denk het wel, ze willen beroemd naar buiten en niet berucht, tenminste de dames.
Er zal waarschijnlijk alleen afvoer aan die kant van de loods zitten.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:36 schreef HappyCharly het volgende:
Vind het een wonderlijke indeling, de wc's tegen de keuken aan. Waarom niet ff lekker aan de andere kant van de loods...
Is makkelijker geweest met het aanleggen van de leidingen en afvoer denk ikquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:36 schreef HappyCharly het volgende:
Vind het een wonderlijke indeling, de wc's tegen de keuken aan. Waarom niet ff lekker aan de andere kant van de loods...
Ben dan benieuwd of ze een tirade krijgt van Wanda..quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:36 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK vertelt net dat er geen groente in het eten zit voor vanavond...
ja het zal ook vast een logische reden hebben.. maar dan leggen ze het ff om.. vind dit smerig..quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er zal waarschijnlijk alleen afvoer aan die kant van de loods zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |