Tegen Jeff zegt ze dat het haar niks uit maakt...quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:00 schreef HappyCharly het volgende:
Ik weet niet wat er nu precies is afgesproken over het roken. Maar Mexx is heel boos!
Waarom zegt ze dat nu net dan niet tegen Jeff?
dat is toch bloedirritant?quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Tegen Jeff zegt ze dat het haar niks uit maakt...
Ja heel soms pakt hij haar even bij haak nek of middel. Maar dat heeft bijna altijd een nare dominante bijsmaak voor mij, heel bezitterig. In bed schijnt hij liever te doen zegt Kim, maar dat zien wij niet ik heb moeite om te geloven. Heel soms maakt hij een rake opmerking of zegt hij iets grappigs. Ik kan doorgaans van iedereen wel zien dat ze ook mooie kanten hebben maar bij Marciano is dit alles, in die 3 maanden. Zorgwekkend.quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zie Marciano ook niet eens lief naar Kim doen overdag. Keer kleine knuffel of aanraking
Ze wil weten of ze wel net zo veel shag heeft gekregen. Maar 1 pot verdelen met 6 groepjes, dan is het niet veel per bakjequote:Op vrijdag 25 november 2022 13:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Tegen Jeff zegt ze dat het haar niks uit maakt...
Klopt. Het is ook misschien niet heel eerlijk. Aan de andere kant roken die mensen amper. Zo'n Mirthe rookt omdat ze anders tekort komt. En dan nog.. zeg het dan tegen Jeff ipv dit.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze wil weten of ze wel net zo veel shag heeft gekregen. Maar 1 pot verdelen met 6 groepjes, dan is het niet veel per bakje
Heerlijk..quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx : Ik ga geen drama maken... ik ben geen fucking junk.
Zegt ze al drama makend.
En zegt ze tegen Martin dat ze boven heeft gezegd dat ze boos is.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx : Dus ik moet naar boven, en hij zegt, we gaan het zo doen.
En daar is ze dus boos over.
Snap ik. Maar zeg dan iets tegen Jeff. Op wie is ze nu zo boos dan, op Wendy? Maar wat heeft zij dan gedaan?quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx : Dus ik moet naar boven, en hij zegt, we gaan het zo doen.
En daar is ze dus boos over.
Ze ademtquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Snap ik. Maar zeg dan iets tegen Jeff. Op wie is ze nu zo boos dan, op Wendy? Maar wat heeft zij dan gedaan?
Gewoon er zijn. Die meangirls stoken elkaar tegen Wendy op. Sneu volkquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Snap ik. Maar zeg dan iets tegen Jeff. Op wie is ze nu zo boos dan, op Wendy? Maar wat heeft zij dan gedaan?
Op jeff is ze boos.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
mirthe heeft net zoveel recht op sigaretten. En dat ze alleen rookt omdat ze anders tekort komt maakt toch niet uit? Dat maakt niet dat ze er minder recht op zou hebben.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klopt. Het is ook misschien niet heel eerlijk. Aan de andere kant roken die mensen amper. Zo'n Mirthe rookt omdat ze anders tekort komt. En dan nog.. zeg het dan tegen Jeff ipv dit.
Ze liet wel enigszins doorschemeren dat ze het er niet mee eens was. Jeff walste daar overheen en had wat beter moeten kijken hoe Mexx het opvatte. En Mexx moet tegen de juiste mensen zeggen wat er is en niet als een woesteling door de loods.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:06 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
En zegt ze tegen Martin dat ze boven heeft gezegd dat ze boos is.
??
Ze ging overal mee akkoord.
te treurigquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gewoon er zijn. Die meangirls stoken elkaar tegen Wendy op. Sneu volk
Nee, ze zei dat zij het ok vond, maar dat ze niet wist hoe de anderen het zouden vinden.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ze liet wel enigszins doorschemeren dat ze het er niet mee eens was. Jeff walste daar overheen en had wat beter moeten kijken hoe Mexx het opvatte. En Mexx moet tegen de juiste mensen zeggen wat er is en niet als een woesteling door de loods.
Maar ach.. ik ben zelf ook geen heilige daarin.
Klopt inderdaad.Ook dat.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, ze zei dat zij het ok vond, maar dat ze niet wist hoe de anderen het zouden vinden.
te langzaam of snel?quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:09 schreef KinKiJan het volgende:
Dat tempo waarop Marciano dat eten aan het voorbereiden is, man3 ernaar kijken alleen al is vermoeiend.
Ja bedoelde meer in haar toon en aarzeling. Je zag wel twijfels. Maar ze zei "ok" , dat is het ook het storende.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, ze zei dat zij het ok vond, maar dat ze niet wist hoe de anderen het zouden vinden.
Ik zou als niet roker ook mijn portie willen hebben. Prima ruilmiddel.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:08 schreef Verida het volgende:
[..]
mirthe heeft net zoveel recht op sigaretten. En dat ze alleen rookt omdat ze anders tekort komt maakt toch niet uit? Dat maakt niet dat ze er minder recht op zou hebben.
De rokers roken omdat ze niet zonder kunnen.
Hij zoekt er al.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:11 schreef HappyCharly het volgende:
Hopelijk gaat Jeff even met Mexx praten
Hij heeft geen idee.. omdat Mexx tegen iedereen behalve Jeff d'r mond opentrekt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:11 schreef HappyCharly het volgende:
Hopelijk gaat Jeff even met Mexx praten
Gewoon geen tabak meer, laat de verslaafde maar afkickenquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:11 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik zou als niet roker ook mijn portie willen hebben. Prima ruilmiddel.
Hij zocht haar.. Martin zei er iets over.. maar toen stelden ze het weer uit "Vertel ik straks wel".quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij heeft geen idee.. omdat Mexx tegen iedereen behalve Jeff d'r mond opentrekt.
Mirthe rookt niet, maar gaat roken omdat ze anders te kort denkt te komen en dat maakt niet uit!?quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:08 schreef Verida het volgende:
[..]
mirthe heeft net zoveel recht op sigaretten. En dat ze alleen rookt omdat ze anders tekort komt maakt toch niet uit? Dat maakt niet dat ze er minder recht op zou hebben.
De rokers roken omdat ze niet zonder kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Dat zou dan gelden voor alle rokers ... en ik denk niet dat dat zo is.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jammer dat ze door haar rookverslaving zich helemaal afhankelijk heeft gemaakt aan Jeffrey.
Ik hoop op een manager die dat gaat doen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:13 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Gewoon geen tabak meer, laat de verslaafde maar afkicken
quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mirthe rookt niet, maar gaat roken omdat ze anders te kort denkt te komen en dat maakt niet uit!?
Bizar is het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begrijp goed dat mensen vinden dat de huishoudpot verdeeld moet worden. Dus als de rokers veel shag krijgen dan kan er voor de niet-rokers iets anders zijn. Dat voelt eerlijker. Maar gaan roken omdat je vindt dat je iets tekort komt.. wazig..Trust nobody
Exact. Ik snap werkelijk waar niet dat hij niet continu wordt aangesproken. Gast, praat/ vraag normaal of nietquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:15 schreef freaky40 het volgende:
Marciano kan niet normaal lullen, continu dat verwijtende toontje. Bloed irritant zo'n gast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |