Wat een zeikerd nu. Zoveel heeft ie nu ook weer niet gedaan.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:08 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac wil meer credits voor de lunch.. Gast spreek de kookmensen dan aan of zeik niet zo. Lekkere toekomstige manager.
Nog groter.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
had KIm echt zo'n grote mond tegen Esther
Ja echt een volle vuilbekquote:Op vrijdag 25 november 2022 14:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd volgende maand.quote:
quote:
Echt he..quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat een zeikerd nu. Zoveel heeft ie nu ook weer niet gedaan.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wellicht ... maar dit gaat over de lunch .. Jeff was even weg en zou de lunch verzorgen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:10 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
en nu is Isaak daardoor van het padje?
Snap ik ook niet, dacht dat ze dat zo gingen eten maar ze eten nu een broodje. Dus zal wel voor later zijn dan. Raar wel verder vind ik.quote:
snap jij hem?quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus dit is het punt waarop Tiano Jeff wil aanspreken???
Dat vind ik juist het leuke aan Esther. Het lukt haar steeds om bij iemand onder de huid te kruipen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Esther haalt je het bloed onder de nagels vandaan. Kim heeft gelijk dat je elkaar op dingen aan moet spreken, maar wat er daarna uit haar mond kwam......![]()
![]()
Maar zit hier stiekem wel te lachen
En iedereen komt koekeloerenquote:Op vrijdag 25 november 2022 14:13 schreef ChocoFan het volgende:
Stream 2 want de heren gaan steeds harder praten
Marciano is ook een ziekerd.. Isaac begint, schuift het vakkundig door naar Jeff en Jeff pikt dit niet op deze manier.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus dit is het punt waarop Tiano Jeff wil aanspreken???
Kijken hoe leuk ze het vindt als er uiteindelijk echt een vuist in haar gezicht komtquote:Op vrijdag 25 november 2022 14:13 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat vind ik juist het leuke aan Esther. Het lukt haar steeds om bij iemand onder de huid te kruipen.
Ik denk dat ze zelfs dat er voor over heeft.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:14 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Kijken hoe leuk ze het vindt als er uiteindelijk echt een vuist in haar gezicht komt
Tegen hem zei Isaac handjes wassen voordat je aan de broodjes zit.Jw. Lamlul reageert nietquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:53 schreef Sestra666 het volgende:
jw de boel sussen
lamlul ga naar huis
Daarom met een rvs spatel door die pan heenquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:55 schreef ChocoFan het volgende:
Zoals Esther net zei, gelukkig ben ik ook een kok en weet ik hoe ik met een pan om kan gaan. We zullen zien.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:14 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Kijken hoe leuk ze het vindt als er uiteindelijk echt een vuist in haar gezicht komt
Isaak is met alles aan het stokenquote:Op vrijdag 25 november 2022 14:15 schreef HappyCharly het volgende:
Isaak maakt wel stress om zich. Heel ff wachten en Jeff was terug gekomen en was eten gaan maken. Doe niet zo moeilijk. Isaak heeft zelf honger. Maak dan eten en zeur niet zo... werkelijk
Nah, vindt het knap dat ze het nog zo lang heeft volgehouden... Esther irriteert mensen al wekenquote:Op vrijdag 25 november 2022 14:15 schreef Was-beer het volgende:
[..]
KimK had er boven moeten gaan staan. Snap dat ze geïrriteerd is want Esther was echt aan het uitlokken. Maar nu geeft ze Esther precies wat ze wil
mooi manquote:Op vrijdag 25 november 2022 14:15 schreef HappyCharly het volgende:
Isaak maakt wel stress om zich. Heel ff wachten en Jeff was terug gekomen en was eten gaan maken. Doe niet zo moeilijk. Isaak heeft zelf honger. Maak dan eten en zeur niet zo... werkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |