Prima ideequote:Op vrijdag 25 november 2022 13:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geef dan ff een algemene les hoe om te gaan met een koekenpan, 5 minuten iedereen in de keuken en vertellen hoe een pan werkt.
Kleuterschooltje waarin een paar mensen alles mogen en de rest niks.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dan moeten mensen niet akkoord gaan met de afspraken over de nieuwe pannen. Niet ja zeggen en nee doen.
Ja Esther is dom en erg vervelend bezig. Kim k scheld nog ff door, esther doet of ze niets gedaan heeft en snapt niet dat er zulke taal uit haar mond komt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er is gister gezegd dat er alleen siliconen/plastic spatels is mogen. Het eerste wat Esther doet is een metalen schep pakken... daar valt niet tegen op te lullen.
Ook flauw, van achter mag ze dus ook niet schelden.quote:
nah niks Tokkie... dit is terechtquote:Op vrijdag 25 november 2022 14:02 schreef Silves het volgende:
Dit zou dus echt geel moeten zijn voor tokkie K...En niemand die iets zegt?
Voor Esther gelden de regels niet. Plus Esther blijft altijd met een vriendelijke stemmetje praten. Dan valt het niet zo op dat je loopt uit te lokken. Misselijk mens.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er is gister gezegd dat er alleen siliconen/plastic spatels is mogen. Het eerste wat Esther doet is een metalen schep pakken... daar valt niet tegen op te lullen.
Heb die stream even tien minuten aangezwengeld en viel gelijk met m'n neus in de boterquote:
Het is EN tokkie EN terecht.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:03 schreef mnesymne het volgende:
[..]
nah niks Tokkie... dit is terecht
Gelukkig was het er al uitquote:Op vrijdag 25 november 2022 14:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook flauw, van achter mag ze dus ook niet schelden.
Ja, zal haar vast goed gedaan hebben, ff lekker schelden.quote:
met de nieuwe panquote:Op vrijdag 25 november 2022 14:02 schreef mnesymne het volgende:
Gewoon een keer meppen... die gele kaart wordt het onderhand wel waard
Ik sla je op je bek, kutwijf..hmmm big tokkie..en ja esther is een zuiger..kimkut is een ordinair wezen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:03 schreef mnesymne het volgende:
[..]
nah niks Tokkie... dit is terecht
Heerlijk dit moment jaquote:Op vrijdag 25 november 2022 14:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther : Janet, ik heb een nieuwe kkpan gebruikt, welke sanctie.
KimK : Esther jonge, hou je bek gewoon dicht, wat een achterlijke trut ben jij!
Esther : Hey hey
KimK : Je gaat nu echt het bloed onder m'n nagels vandaan halen, hou gewoon je bek dicht.
KimK : Moet ik je nog dover gaan maken dan je al bent, nog harder gaan schreeuwen? HOU JE BEK DICHT.
Esther : Hou je eens even rustig.
Marciano : Genoeg, genoeg, genoeg.
Esther : Zo hoef je niet tegen me te praten.
KimK : Oh echt wel, en als je het nog een keer doet, krijg je een klap voor je bek van me.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:04 schreef Kakadylo het volgende:
Hier zal nog veel over nagesproken worden
Heel klein beetje, door iets te zeggen als, dat doen we niet en wat geluidjes uit zijn mond zoals hee hee heequote:
Ze glundert er helemaal van op de andere stream. Dat hoofd van haar.quote:
De eerste weken hadden ze helemaal niets om te roken.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Afspraak over roken zal wel met achter gemaakt zijn. Als ze niet mogen roken, ze weggaan. Zitten ze niet op te wachten. Dus manager zal wel opdracht krijgen om.....
Exact.. het lijkt nu alsof het aan Kim ligt maar Esther is de aanstichtster. Kim is wel een tokkie, niet goed te praten. Maar mensen als Esther komen overal onderuit "want ik deed toch niks". Misselijkmakend.quote:
Het wordt met de dag beter daar.quote:
Idd... Esther is erg ... en KimK is minimaal net zo erg.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Exact.. het lijkt nu alsof het aan Kim ligt maar Esther is de aanstichtster. Kim is wel een tokkie, niet goed te praten. Maar mensen als Esther komen overal onderuit "want ik deed toch niks". Misselijkmakend.
Ja.. maar dit kwam door Estherquote:Op vrijdag 25 november 2022 14:08 schreef greysbones het volgende:
wat een sfeertje weer
mag ik opperen dat het al de hele week zo is door het gestook van Isaak
Valse tante en tanden.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Exact.. het lijkt nu alsof het aan Kim ligt maar Esther is de aanstichtster. Kim is wel een tokkie, niet goed te praten. Maar mensen als Esther komen overal onderuit "want ik deed toch niks". Misselijkmakend.
Topmanager!!quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heel klein beetje, door iets te zeggen als, dat doen we niet en wat geluidjes uit zijn mond zoals hee hee hee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |