abonnement Unibet Coolblue
pi_206786123
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206786129
Mooi zo

quote:
Tsjechi past defensiestrategie aan

Tsjechi heeft vanwege de oorlog in Oekrane zijn defensiestrategie gewijzigd om beter voorbereid te zijn op escalatie van het conflict. De stafchef van het leger zegt dat het land zich nu in de eerste plaats moet voorbereiden op een grootschalige oorlog tegen een hoogontwikkelde tegenstander. Tot nu toe was de training van militairen vooral gericht op deelname aan antiterroristische vredesoperaties in het buitenland, zoals in Mali.

Tsjechi telt bijna 27.000 beroepsmilitairen en zo'n 3600 reservisten. De algemene dienstplicht werd in 2004 afgeschaft. Voor de komende jaren staat een groot investeringsprogramma voor het leger op de agenda.

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206786227
quote:
10s.gif Op woensdag 23 november 2022 09:35 schreef Slayage het volgende:
Mooi zo
[..]

Frankrijk idem.

Geen leger voor vredesoperaties meer. Maar een leger om klaar te zijn voor een oorlog in Europa:
quote:
Frankrijk gaat leger voorbereiden op grote oorlog


Na decennia van vredesoperaties en anti-guerillamissies moet het Franse leger zich nu voorbereiden op ‘een conflict van hoge intensiteit’ in Europa.
https://www.trouw.nl/buit(...)ote-oorlog~bc810fa0/

En ze willen ook sneller op een oorlogseconomie kunnen overschakelen, mocht dat nodig zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Definitely not CIA
pi_206786262
In Nederland moeten we eerst nog 10 jaar wachten tot de VVD wakker is geworden en snapt dat het buitenland niet alles voor ons kan oplossen. O ja, en eerst dienen de aandeelhouders van grote internationale bedrijven tevreden gesteld te worden, voordat er naar defensie gekeken kan worden natuurlijk.

[ Bericht 8% gewijzigd door xpompompomx op 23-11-2022 10:23:02 ]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206786290
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 november 2022 20:13 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ja, dat vinden ze zo mooi en dat is zo "historisch" |:(

http://7mostendangered.eu(...)amps-berlin-germany/
Heel Duitsland staat nog vol met die krengen, niet alleen Berlijn. Mooi zijn ze ook vaak niet, in Frankfurt zien de gasgestookte exemplaren (vaalgroene paal) er bijvoorbeeld net zo uit als de elektrische (donkergroen en metaal):

Bijkomend nadeel is dat ze nauwelijks licht produceren, je herkent de straten waar ze staan zo omdat ze pikdonker zijn. Lijkt mij vooral een probleem wat is ontstaan door een structureel gebrek aan (vervangings)investeringen in Duitsland.
pi_206786355
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 23 november 2022 @ 10:01:24 #7
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_206786365
quote:
10s.gif Op woensdag 23 november 2022 09:35 schreef Slayage het volgende:
hoogontwikkelde tegenstander.
Welke dan? :?
pi_206786392
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 10:01 schreef Zelva het volgende:

[..]
Welke dan? :?
Duitsland natuurlijk
  woensdag 23 november 2022 @ 10:13:05 #10
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_206786496
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2022 09:52 schreef J.B. het volgende:

[..]
.... Lijkt mij vooral een probleem wat is ontstaan door een structureel gebrek aan (vervangings)investeringen in Duitsland.
Indirect natuurlijk de schuld van Rusland door het mismanagen/plunderen van de DDR.
Nog indirecter dus schuld van Hitler.
Die "ook alleen maar het communisme wilde bestrijden", dus schuld van USSR.
En de USSR is ook alleen maar ontstaan omdat de Duitsers de trein van Lenin doorlieten naar Moskou.
Dus toch eigen schuld. :6

Kutmoffen O+
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_206786513
quote:
11s.gif Op woensdag 23 november 2022 10:13 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Indirect natuurlijk de schuld van Rusland door het mismanagen/plunderen van de DDR.
Nog indirecter dus schuld van Hitler.
Die "ook alleen maar het communisme wilde bestrijden", dus schuld van USSR.
En de USSR is ook alleen maar ontstaan omdat de Duitsers de trein van Lenin doorlieten naar Moskou.
Dus toch eigen schuld. :6

Kutmoffen O+
Nah. Het is allemaal de schuld van Gavrilo Princip.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_206786582
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 10:14 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Nah. Het is allemaal de schuld van Gavrilo Princip.
"Austria-Hungary, an empire of 50 million people, and tsarist Russia had for decades pursued a policy of confrontation over influence in eastern Europe, leading to the 1912 Balkan war that anticipated the larger conflict. But Habsburg-Lothringen said his grandfather, the last emperor, had only "inherited the war"."

Het kwam toch door de Russen! (onder andere)

https://www.theguardian.c(...)nand-first-world-war
pi_206786619
quote:
0s.gif [b]Op woensdag 23 november 2022 10:21 schreef zuchtje het volgende:[/b
[..]
"Austria-Hungary, an empire of 50 million people, and tsarist Russia had for decades pursued a policy of confrontation over influence in eastern Europe, leading to the 1912 Balkan war that anticipated the larger conflict. But Habsburg-Lothringen said his grandfather, the last emperor, had only "inherited the war"."

Het kwam toch door de Russen! (onder andere)

https://www.theguardian.c(...)nand-first-world-war
nou het kwam voornamelijk doordat heel veel klein staten een handtekening zetten op een papiertje en toen opeens Duitsland bestond. Wat meteen het sterkste land economisch gezien was. En ook het sterkste land leger had.

Wat de andere super powers dan weer niet zo leuk vonden. Dus die oorlog had er sowieso wel gekomen. Ook zonder Gavrilo. Maar toch :D Beetje als of EU morgen opeens 1 land is. Met 1 leger en 1 economie. Zouden rusland china en usa ook niet zo leuk idee vinden

Van de rest beetje offtopic. Maar het is best interessant om over na te denken. Zonder ww1 had heel deze oorlog er waarschijnlijk niet geweest. Net zoals de ww2, koude oorlog en al het gezeik in het Midden-Oosten.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_206787453
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206787546
quote:
2s.gif Op woensdag 23 november 2022 09:49 schreef xpompompomx het volgende:
In Nederland moeten we eerst nog 10 jaar wachten tot de VVD wakker is geworden en snapt dat het buitenland niet alles voor ons kan oplossen. O ja, en eerst dienen de aandeelhouders van grote internationale bedrijven tevreden gesteld te worden, voordat er naar defensie gekeken kan worden natuurlijk.
Onze polder cultuurs grootste downside is dat we tergend langzaam tot een besluit komen. Dat geldt uiteraard ook voor de Eu waar dingen gedaan krijgen unanimiteit vereist. Kijk naar wat Hongarije doet om Europees geld naar Oekrane te saboteren. Hoe anders is dat in de VS.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206787561
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 14:34 schreef Korenfok het volgende:

[..]
mee eens en bestraft in den haag.

Maar het voorbeeld is geen oorlogsmisdrijf, maar een overtreding. martel kamers, bombaderen van burgerdoelen, deportatie en ontvoeren van kinderen en plunderingen zijn misdrijven.
Het is een incident dat zeker onderzocht zal moeten worden.

Wandaden van de tegenstander zijn geen wisselgeld voor je eigen wandaden.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_206787592
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206787632
quote:
14s.gif Op woensdag 23 november 2022 11:41 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Het is een incident dat zeker onderzocht zal moeten worden.

Wandaden van de tegenstander zijn geen wisselgeld voor je eigen wandaden.
Ik zie op al die beelden eigenlijk maar 1 oorlogsmisdaad: doen alsof je je overgeeft en dan alsnog gaan schieten.
Definitely not CIA
pi_206787662
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2022 11:46 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik zie eigenlijk maar 1 oorlogsmisdaad: doen alsof je je overgeeft en dan alsnog gaan schieten.
En juist daarom moet het worden onderzocht door mensen die wel onafhankelijk zijn. ;)
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  woensdag 23 november 2022 @ 11:52:21 #20
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_206787733
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2022 09:45 schreef capricia het volgende:

[..]
Frankrijk idem.

Geen leger voor vredesoperaties meer. Maar een leger om klaar te zijn voor een oorlog in Europa:
[..]
https://www.trouw.nl/buit(...)ote-oorlog~bc810fa0/

En ze willen ook sneller op een oorlogseconomie kunnen overschakelen, mocht dat nodig zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begrijpelijk, maar misschien ook weer achter de feiten aanlopend. Ruslands militaire kracht, en vooral ook de capaciteit van Rusland om hoogwaardige wapens te ontwikkelen en produceren, worden nu grondig vernietigd.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_206787742
quote:
14s.gif Op woensdag 23 november 2022 11:47 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
En juist daarom moet het worden onderzocht door mensen die wel onafhankelijk zijn. ;)
Je wil overal waar je een dode Rus op beeld ziet liggen een onderzoek naar oorlogsmisdaden? Lijkt me niet reel.


We zien hier iemand die zich voordoet alsof ie zich overgeeft een oorlogsmisdaad plegen. Dat zou inderdaad wel onderzocht kunnen worden. Daar wel mee eens.

Begin gewoon met het onderzoeken van dit soort misdaden die duidelijk op beeld staan, zoals die Rus die gaat schieten bij het overgeven. Dan kun je die vage 'het zou misschien zo gebeurd kunnen zijn dat..' zaken oppakken als daar ooit nog tijd voor is.
Definitely not CIA
pi_206787793
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2022 11:52 schreef capricia het volgende:

[..]
Je wil overal waar je een dode Rus op beeld ziet liggen een onderzoek naar oorlogsmisdaden? Lijkt me niet reel.

We zien hier een iemand die voordoet alsof ie zich overgeeft een oorlogsmisdaad plegen. Dat zou inderdaad wel onderzocht kunnen worden. Daar wel mee eens.
Dat zeg ik toch niet? Dit incident lijkt onderzoek waard te zijn.

De overige Russen op de video zijn niet spontaan aan een hartaanval overleden natuurlijk. De omstandigheden lijken zeer verdacht.

Als er niets aan de hand is dan zou een onderzoek geen enkel probleem moeten zijn toch? :)
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_206787808
quote:
14s.gif Op woensdag 23 november 2022 11:56 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Dat zeg ik toch niet? Dit incident lijkt onderzoek waard te zijn.

De overige Russen op de video zijn niet spontaan aan een hartaanval overleden natuurlijk. De omstandigheden lijken zeer verdacht.

Als er niets aan de hand is dan zou een onderzoek geen enkel probleem moeten zijn toch? :)
Goed nieuws dat je vindt dat de oorlogsmisdaden begaan door Rusland onderzocht moeten worden.
pi_206787835
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 11:57 schreef The_End het volgende:

[..]
Goed nieuws dat je vindt dat de oorlogsmisdaden begaan door Rusland onderzocht moeten worden.
Alle potentiele oorlogsmisdaden moeten worden onderzocht ja.

Jullie lijken vooral n partij een vrijbrief te willen geven, ik niet.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_206787838
quote:
14s.gif Op woensdag 23 november 2022 11:56 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Dat zeg ik toch niet? Dit incident lijkt onderzoek waard te zijn.

De overige Russen op de video zijn niet spontaan aan een hartaanval overleden natuurlijk. De omstandigheden lijken zeer verdacht.

Als er niets aan de hand is dan zou een onderzoek geen enkel probleem moeten zijn toch? :)
Begin gewoon met het onderzoeken van misdaden die duidelijk op beeld staan.
Kan de rest ('het zou misschien kunnen dat..') later eens bekeken worden als er tijd en budget over is.
Definitely not CIA
pi_206787857
quote:
14s.gif Op woensdag 23 november 2022 11:58 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Alle potentiele oorlogsmisdaden moeten worden onderzocht ja.

Jullie lijken vooral n partij een vrijbrief te willen geven, ik niet.
Dat is in potentie iedere dode daar.. :')

En dan zou ik trouwens de prio bij dode burgers leggen. De kans dat die door een oorlogsmisdaad omgekomen zijn, is namelijk groter dan die van een soldaat.
Definitely not CIA
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 23 november 2022 @ 12:01:39 #27
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206787864
Daar gaan we weer :'(

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206787870
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2022 11:59 schreef capricia het volgende:

[..]
Begin gewoon met het onderzoeken van misdaden die duidelijk op beeld staan.
Kan de rest ('het zou misschien kunnen dat..') later eens bekeken worden als er tijd en budget over is.
Iedere oorlogsmisdaad moet worden onderzocht. Punt. :)
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_206787877
quote:
14s.gif Op woensdag 23 november 2022 11:58 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Alle potentiele oorlogsmisdaden moeten worden onderzocht ja.

Jullie lijken vooral n partij een vrijbrief te willen geven, ik niet.
Vreemd genoeg zie je figuren zoals jij alleen als Oekraine mogelijke misdrijven pleegt. Dus doe niet zo hypocriet.
pi_206787892
quote:
14s.gif Op woensdag 23 november 2022 12:02 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Iedere oorlogsmisdaad moet worden onderzocht. Punt. :)
Succes met iedere dode soldaat onderzoeken op mogelijke oorlogsmisdaden.
Gaat hem niet worden.
Definitely not CIA
pi_206787895
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2022 12:01 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat is in potentie iedere dode daar.. :')

En dan zou ik trouwens de prio bij dode burgers leggen. De kans dat die door een oorlogsmisdaad omgekomen zijn, is namelijk groter dan die van een soldaat.
En net was het nog: 'Begin gewoon met het onderzoeken van misdaden die duidelijk op beeld staan.'
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_206787916
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 12:02 schreef The_End het volgende:

[..]
Vreemd genoeg zie je figuren zoals jij alleen als Oekraine mogelijke misdrijven pleegt. Dus doe niet zo hypocriet.
Karaktermoord plegen is geen oorlogsmisdaad maar wel wat jammer.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_206787949
quote:
14s.gif Op woensdag 23 november 2022 12:03 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
En net was het nog: 'Begin gewoon met het onderzoeken van misdaden die duidelijk op beeld staan.'
Precies. Lijkt me een goede start, oorlogsmisdaden onderzoeken die op beeld staan.

Mensen die in potentie iedere dode soldaat op de grond op oorlogsmisdaden willen onderzoeken, traineren het onderzoek alleen maar. En zorgen er voor dat er dus helemaal niets onderzocht gaat worden. Denk dat deze mensen daar baat bij hebben en aan de kant van Rusland staan.
Definitely not CIA
pi_206787970
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2022 12:07 schreef capricia het volgende:

[..]
Precies. Lijkt me een goede start, oorlogsmisdaden onderzoeken die op beeld staan.

Mensen die in potentie iedere dode soldaat op de grond op oorlogsmisdaden willen onderzoeken, traineren het onderzoek alleen maar. En zorgen er voor dat er dus helemaal niets onderzocht gaat worden. Denk dat deze mensen daar baat bij hebben en aan de kant van Rusland staan.
Kijk, daar komt de aap uit de mouw. ;)
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_206787984
quote:
14s.gif Op woensdag 23 november 2022 12:08 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Kijk, daar komt de aap uit de mouw. ;)
Wil je die ook nog onderzoeken op oorlogsmisdaden?
Definitely not CIA
pi_206788019
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2022 12:08 schreef capricia het volgende:

[..]
Wil je die ook nog onderzoeken op oorlogsmisdaden?
Da!
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_206788031
Benieuwd of ze in Rusland ook onderzoek doen naar de moord van en op een wagner vechter met een hamer. Want ze geven blijkbaar zoveel om oorlogsmidaden.
pi_206788033
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206788101
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206788118
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_206788123
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2022 11:52 schreef nixxx het volgende:

[..]
Begrijpelijk, maar misschien ook weer achter de feiten aanlopend. Ruslands militaire kracht, en vooral ook de capaciteit van Rusland om hoogwaardige wapens te ontwikkelen en produceren, worden nu grondig vernietigd.
Frankrijk heeft echter ook enorme belangen in de buurt van China.
En we kunnen ze maar eens een keer voor zijn.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_206788176
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2022 12:16 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Zijn dat die Nederlanders met hun friettentpatatkraam?
Ja
pi_206788214
quote:
14s.gif Op woensdag 23 november 2022 12:08 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Kijk, daar komt de aap uit de mouw. ;)
Klopt, het is voor iedereen wel duidelijk wat jouw doel is. Je kan in de post hieronder het recht zetten en roepen dat Rusland moet stoppen met de grootschalige oorlogsmisdrijven die ze op industriele schaal plegen.
  Overall beste user 2022 woensdag 23 november 2022 @ 12:24:58 #44
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206788277
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 10:01 schreef Zelva het volgende:

[..]
Welke dan? :?
Zo'n land met 500 Armata tanks die je aanvallen terwijl ze het luchtruim overheersen met hun Su-57 stealth fighters.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 23 november 2022 @ 12:27:15 #45
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206788321
quote:
14s.gif Op woensdag 23 november 2022 11:47 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
En juist daarom moet het worden onderzocht door mensen die wel onafhankelijk zijn. ;)
Wie stel je voor?

En heb je die partij ook op de hoogte gesteld van dat naar trollen neigende FOKkers vinden dat hun dat moeten gaan doen, en hoe reageerde ze daar op?
&lt;signature here&gt;.
pi_206788354
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 12:18 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Ja
Het zijn Brabanders, dus friet.
Het is sowieso friet.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Overall beste user 2022 woensdag 23 november 2022 @ 12:31:41 #47
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206788368
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2022 12:30 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Het zijn Brabanders, dus friet crimineel.

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 23 november 2022 @ 12:32:25 #48
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_206788378
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 12:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Frankrijk heeft echter ook enorme belangen in de buurt van China.
En we kunnen ze maar eens een keer voor zijn.
Op zo’n afstand optreden tegen zo’n tegenstander… oef… bouw dan maar eerst een stelletje vliegdekschepen a la USA…
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_206788423
quote:
9s.gif Op woensdag 23 november 2022 12:01 schreef Starhopper het volgende:
Daar gaan we weer :'(

[ twitter ]
Dan liever die explosies in Yevpatoriya.
pi_206788433
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2022 12:32 schreef nixxx het volgende:

[..]
Op zo’n afstand optreden tegen zo’n tegenstander… oef… bouw dan maar eerst een stelletje vliegdekschepen a la USA…
Ze hebben er al 1, het begin is er *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_206788441
quote:
14s.gif Op woensdag 23 november 2022 11:41 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
knip

Wandaden van de tegenstander zijn geen wisselgeld voor je eigen wandaden.
Meeeens, sterker nog ik vind dat je van jezelf een hogerstandaard moet verwachten dan van je tegenstander.

zoals ik al eerder aangaf; ik verwacht dat Oekraine zijn oorlogsmisdaden onderzoekt en die zal bestraffen volgens militair recht. Nadat de oorlog is afgelopen. Deze verwachting heb ik niet van het Poetin regime.
  Overall beste user 2022 woensdag 23 november 2022 @ 12:46:39 #52
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206788571
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2022 12:32 schreef nixxx het volgende:

[..]
Op zo’n afstand optreden tegen zo’n tegenstander… oef… bouw dan maar eerst een stelletje vliegdekschepen a la USA…
De planning is om met de bouw van een nieuwe in 2025 te beginnen. Een 75000 tonner. 25% kleiner dan een Gerald R Ford, maar wel 10.000 ton zwaarder dan de HMS Queen Elizabeth.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206788708
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206788973
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2022 12:37 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ze hebben er al 1, het begin is er *O*
PANG is rond 2038 gereed.

https://en.wikipedia.org/wiki/Future_French_aircraft_carrier
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206789017
quote:
Tegen die tijd heeft China er al 20 bijgebouwd ;)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 23 november 2022 @ 13:17:40 #56
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206789040
Ik ben benieuwd. Dit kan vergaande consequenties hebben. Ambassadeurs gestript van hun status, geen enkele vorm van handel meer mogen voeren..

twitter
&lt;signature here&gt;.
pi_206789049
Gvd, daar gaan we weer:
twitter
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206789134
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 12:46 schreef Ulx het volgende:

[..]
De planning is om met de bouw van een nieuwe in 2025 te beginnen. Een 75000 tonner. 25% kleiner dan een Gerald R Ford, maar wel 10.000 ton zwaarder dan de HMS Queen Elizabeth.
Als het goed is komen er 3.
Samen met 2 van de Engelsen en 1 grote van de Duitsers zouden we een heel eind moeten komen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 23 november 2022 @ 13:27:28 #59
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206789136
quote:
7s.gif Op woensdag 23 november 2022 13:17 schreef ExTec het volgende:
Ik ben benieuwd. Dit kan vergaande consequenties hebben. Ambassadeurs gestript van hun status, geen enkele vorm van handel meer mogen voeren..

[ twitter ]
Mooizo!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 23 november 2022 @ 13:27:36 #60
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206789138
quote:
2s.gif Op woensdag 23 november 2022 13:18 schreef xpompompomx het volgende:
Gvd, daar gaan we weer:
[ twitter ]
:'(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206789175
Horse shoe theory. Extreem links en extreem rechts hebben meer gemeen dan dat ze toe willen geven.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206789206
Ik hoorde laatst Erdogan mbt Syri ook zeggen, "de Russen zijn hun woord niet nagekomen, ze zouden de terroristen (PKK/YPG) ruimen van het grensgebied, maar dat hebben ze niet gedaan"

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206789208
quote:
2s.gif Op woensdag 23 november 2022 13:18 schreef xpompompomx het volgende:
Gvd, daar gaan we weer:
[ twitter ]
De EU/Embassades zouden eigenlijk met een gezamelijk statement moeten komen richting Rusland dat dit de reden is om Rusland als terroristen staat te erkennen. Aangezien die Vladimir Solovyov (en waarschijnlijk genoeg andere Russen) niet begreep waarom de EU Rusland als terrorist ziet.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 23 november 2022 @ 13:34:49 #64
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206789226
Weer raketten op flats. Vuile tering ratten zijn het :(

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 23 november 2022 @ 13:41:23 #65
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206789269
Is ze nou opgerot naar Rusland of is een ander Europees land nu met haar opgescheept?

https://www.reddit.com/r/(...)rainians_in_germany/
Russian Woman Who Harassed Ukrainians In Germany Permanently Expelled From Country
  woensdag 23 november 2022 @ 13:43:16 #66
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206789288
quote:
84s.gif Op woensdag 23 november 2022 13:34 schreef Starhopper het volgende:
Weer raketten op flats. Vuile tering ratten zijn het :(

[ twitter ]
Jup, maar goed. Over een jaar is de oorlog voorbij en Rusland permanent onschadelijk gemaakt en dat allemaal zonder nukes. Deze raketten zijn de laatste doodspruttels (deathrattles) van het stervende Russische rijk.
pi_206789408
Russian Territory Officials Demand Putin Officially End His Mobilization

Weer meer barstjes...hopelijk stort het hele regime snel in elkaar.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_206789420
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 13:41 schreef slashdotter3 het volgende:
Is ze nou opgerot naar Rusland of is een ander Europees land nu met haar opgescheept?

https://www.reddit.com/r/(...)rainians_in_germany/
Russian Woman Who Harassed Ukrainians In Germany Permanently Expelled From Country
Er zijn ook meldingen waarin dit nieuwsbericht wordt ontkend
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator woensdag 23 november 2022 @ 14:01:14 #69
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206789533
twitter
  Moderator woensdag 23 november 2022 @ 14:03:50 #70
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206789564
quote:
10s.gif Op woensdag 23 november 2022 13:30 schreef Slayage het volgende:
Horse shoe theory. Extreem links en extreem rechts hebben meer gemeen dan dat ze toe willen geven.

[ twitter ]
Ben wel benieuwd naar de lijst van wie tegen heeft gestemd. Qua Nederland staat sowieso FvD daarop.
pi_206789744
twitter

Zou er als reactie hierop ook weer een luide schreeuw komen om het onderzoeken van mogelijke oorlogsmisdaden, net als we de afgelopen dagen bij andere gebeurtenissen hebben mogen horen, zien en lezen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 23 november 2022 @ 14:20:25 #72
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206789760
Nu neergestortte drones zijn ontleed weet het Westen welke Westerse onderdelen zijn gebruikt en kunnen ze die blokkeren zodat Iran voorlopig geen nieuwe kan maken.

https://www.telegraaf.nl/(...)rreurdrones-raakt-op
'Russische voorraad aanvalsdrones raakt op'
De Russische voorraad van Iraanse aanvalsdrones raakt op, denkt het Britse ministerie van Defensie. Het gaat daarbij specifiek om drones voor eenmalig gebruik. Het Verenigd Koninkrijk schrijft in zijn inlichtingenupdate over Oekrane dat ongeveer een week geen aanvallen met deze drones zijn gemeld.

Het Russische leger heeft volgens de Britten sinds september waarschijnlijk honderden in Iran gemaakte drones ingezet. Een deel daarvan is herbruikbaar. De Iraanse drones zijn vooral gebruikt voor aanvallen op militaire doelen en energievoorzieningen in Oekrane, aldus het ministerie.

"Rusland heeft de campagne waarschijnlijk bedacht ter compensatie voor zijn ernstige tekort aan kruisraketten, maar deze aanpak heeft beperkt succes gehad." Defensie zegt dat de meeste drones zijn neergehaald. Het ministerie denkt dat Rusland zal proberen om zijn voorraad aan te vullen. Het kopen van dergelijke drones in het buitenland zou sneller zijn dan zelf nieuwe kruisraketten maken.

Rusland gaat de Iraanse aanvalsdrones zelf in eigen land produceren, meldde de Amerikaanse krant The Washington Post vorige week op basis van Amerikaanse inlichtingendiensten. De landen zouden daar deze maand een deal over hebben gesloten. Er wordt volgens de krant geprobeerd om de productie binnen enkele maanden op gang te krijgen.
  woensdag 23 november 2022 @ 14:21:20 #73
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_206789772
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 13:43 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Jup, maar goed. Over een jaar is de oorlog voorbij en Rusland permanent onschadelijk gemaakt en dat allemaal zonder nukes. Deze raketten zijn de laatste doodspruttels (deathrattles) van het stervende Russische rijk.
Hun laatste mogelijkheid om Ukraine tot onderhandelingen te dwingen. Ik zeg niet praten, even volhouden tot Rusland klapt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 23 november 2022 @ 14:21:54 #74
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206789781
quote:
5s.gif Op woensdag 23 november 2022 14:19 schreef xpompompomx het volgende:
[ twitter ]
Zou er als reactie hierop ook weer een luide schreeuw komen om het onderzoeken van mogelijke oorlogsmisdaden, net als we de afgelopen dagen bij andere gebeurtenissen hebben mogen horen, zien en lezen?
Denk dat dat geschreeuw voornamelijk van (betaalde) Pro Russische Westerse partijen kwam dus er verwacht er weinig van.
pi_206790076
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 12:21 schreef The_End het volgende:

[..]
Klopt, het is voor iedereen wel duidelijk wat jouw doel is. Je kan in de post hieronder het recht zetten en roepen dat Rusland moet stoppen met de grootschalige oorlogsmisdrijven die ze op industriele schaal plegen.
Mijn doel is inderdaad ieder oorlogsmisdrijf onderzocht te krijgen, ongeacht de dader.

Heel erg vreemd dat zo'n mening zoveel weerstand kan oproepen. :D
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_206790133
quote:
14s.gif Op woensdag 23 november 2022 14:41 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Mijn doel is inderdaad ieder oorlogsmisdrijf onderzocht te krijgen, ongeacht de dader.

Heel erg vreemd dat zo'n mening zoveel weerstand kan oproepen. :D
Probleem is dat je het bij voorbaat een oorlogsmisdrijf noemt
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206790191
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2022 14:44 schreef Wantie het volgende:

[..]
Probleem is dat je het bij voorbaat een oorlogsmisdrijf noemt
Ik sprak in algemene zin. Lees maar terug, het filmpje in kwestie noemde ik voorlopig een 'incident'.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_206790231
Maar @Wantie, ieder incident onderzoeken ongeacht de dader of niet?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_206790366
Ben het zowaar gewoon eens met MR Sandman in dit geval
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_206790376
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 23 november 2022 @ 15:00:54 #81
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206790453
quote:
5s.gif Op woensdag 23 november 2022 14:19 schreef xpompompomx het volgende:
[ twitter ]
Zou er als reactie hierop ook weer een luide schreeuw komen om het onderzoeken van mogelijke oorlogsmisdaden, net als we de afgelopen dagen bij andere gebeurtenissen hebben mogen horen, zien en lezen?
Dat denk ik niet maar er gaat vast wel geschreeuw komen over de invallen in kerken. Moskou is nu ook boos dus straks gaan er weer trollen komen.

Moskou woedend over Oekraense invallen in kerken bij collaboratie-onderzoek
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206790478
quote:
84s.gif Op woensdag 23 november 2022 15:00 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat denk ik niet maar er gaat vast wel geschreeuw komen over de invallen in kerken. Moskou is nu ook boos dus straks gaan er weer trollen komen.

Moskou woedend over Oekraense invallen in kerken bij collaboratie-onderzoek
Wat een vage figuren.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206790518
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 14:55 schreef over_hedge het volgende:
Ben het zowaar gewoon eens met MR Sandman in dit geval
Snel, zet het op Wikipedia. :P
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 23 november 2022 @ 15:06:56 #84
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206790525
quote:
7s.gif Op woensdag 23 november 2022 15:03 schreef Aether het volgende:

[..]
Wat een vage figuren.

[ afbeelding ]
Lekker corrupt ook :T

https://www.trouw.nl/opin(...)-schokkend~bde16fda/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Overall beste user 2022 woensdag 23 november 2022 @ 15:07:36 #85
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206790531
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 14:55 schreef over_hedge het volgende:
Ben het zowaar gewoon eens met MR Sandman in dit geval
Van de twee landen onderzoekt Oekrane incidenten ook gewoon.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206790628
quote:
2s.gif Op woensdag 23 november 2022 13:18 schreef xpompompomx het volgende:
Gvd, daar gaan we weer:
[ twitter ]
Niet belangrijk, laten we het nog een keer gaan hebben over een paar Russische soldaten die in de ontstane chaos nadat een van hun kameraden al schietend uit z'n verstoplek kwam om het leven zijn gekomen. Want misschien is dat wel een OoRlOgSmIsDaAd!!!!1111
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_206790650
kk russen
twitter
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206790666
First floating LNG terminal arrives at German port
https://abcnews.go.com/In(...)german-port-93844232

The 280-meter-long (918-feet-long) Neptune is due to begin operation in nearby Lubmin on Dec. 1.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 23 november 2022 @ 15:19:00 #89
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206790685
quote:
13s.gif Op woensdag 23 november 2022 15:16 schreef xpompompomx het volgende:
kk russen
[ twitter ]
Godver :( :( :(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator woensdag 23 november 2022 @ 15:35:01 #90
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206790951
Ook groot deel Moldavi zonder stroom

twitter
pi_206791240
quote:
14s.gif Op woensdag 23 november 2022 14:50 schreef Mr.Sandman het volgende:
Maar @:Wantie, ieder incident onderzoeken ongeacht de dader of niet?
Waarom maak je je er eigenlijk nu pas zo druk om?
  woensdag 23 november 2022 @ 15:50:05 #92
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_206791290
quote:
14s.gif Op woensdag 23 november 2022 14:41 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Mijn doel is inderdaad ieder oorlogsmisdrijf onderzocht te krijgen, ongeacht de dader.

Heel erg vreemd dat zo'n mening zoveel weerstand kan oproepen. :D
Misschien omdat je alleen met dit soort stellingen komt bij de enkele discutabele handeling vanuit Oekrane en nooit bij de 100den discutabele handelingen door Russen?

Dat noem ik nu onpartijdigheid faken. Ohoh, wat ben je goed! Not.

Je bent gewoon een schijnheilig Prorus monster.
  woensdag 23 november 2022 @ 15:56:24 #93
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  woensdag 23 november 2022 @ 16:09:58 #94
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_206791716
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 15:56 schreef slashdotter3 het volgende:
Bijna 5 miljoen Ukrainers ontvoerd naar Rusland
[ twitter ]
Ontvoerd, gedeporteerd, genocide :')

Het artikel gaat duidelijk over vluchtelingen.
Zegt veel dat er zoveel etnische russen naar Rusland vluchten.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_206791740
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 16:09 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ontvoerd, gedeporteerd, genocide :')

Het artikel gaat duidelijk over vluchtelingen.
Zegt veel dat er zoveel etnische russen naar Rusland vluchten.
Allemaal geheel uit vrije wil natuurlijk :').
  woensdag 23 november 2022 @ 16:13:44 #96
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_206791766
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 16:11 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Allemaal geheel uit vrije wil natuurlijk :').
Nadat ze 3 maanden de tijd gehad hebben om naar het westen te vluchten, zijn ze alle 5 miljoen met een AK bedreigd om voor de bombardementen op de trein te stappen.

Geloofwaardig wel.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_206791939
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 16:13 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Nadat ze 3 maanden de tijd gehad hebben om naar het westen te vluchten, zijn ze alle 5 miljoen met een AK bedreigd om voor de bombardementen op de trein te stappen.

Geloofwaardig wel.
Door een frontlijn, waar stukken warm metaal in het rond vliegen, heen willen vluchten, ik geef het je te doen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 23 november 2022 @ 16:31:11 #98
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_206791987
quote:
14s.gif Op woensdag 23 november 2022 16:27 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Door een frontlijn, waar stukken warm metaal in het rond vliegen, heen willen vluchten, ik geef het je te doen.
Er is voldoende tijd geweest om naar het westen te vluchten vanuit de donbass.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 23 november 2022 @ 16:32:10 #99
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_206791999
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 16:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Leuk, whataboutism. Die had ik nog niet op mijn bingokaart vandaag.

Thanks!
Oh jE OnTkEnT?!?!? :(
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_206792003
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 16:31 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Er is voldoende tijd geweest om naar het westen te vluchten vanuit de donbass.
Inslagentreurig bepaalt wel even voor mensen in oorlogsgebied wanneer het moment is om te vluchten.
pi_206792019
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 16:31 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Er is voldoende tijd geweest om naar het westen te vluchten vanuit de donbass.
Ik weet niet wat 'voldoende tijd' is in een dergelijke situatie. Jij kennelijk wel? Dus, hoe lang precies duurt 'voldoende tijd' eigenlijk?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206792033
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 16:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Inslagentreurig bepaalt wel even voor mensen in oorlogsgebied wanneer het moment is om te vluchten.
En hoe lang ze er over mogen doen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206792037
Wat maakt tijd sowieso uit als de Russen het je niet toestaan om naar de rest van Oekrane of andere plaatsen dan Rusland te vluchten (humanitaire corridors werden met grote regelmaat aangevallen)?
  woensdag 23 november 2022 @ 16:35:47 #104
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_206792068
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 16:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Inslagentreurig bepaalt wel even voor mensen in oorlogsgebied wanneer het moment is om te vluchten.
Zou daar vooral zo lang mogelijk mee wachten.. :')

quote:
2s.gif Op woensdag 23 november 2022 16:33 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik weet niet wat 'voldoende tijd' is in een dergelijke situatie. Jij kennelijk wel? Dus, hoe lang precies duurt 'voldoende tijd' eigenlijk?
Een dag of 200 lijkt me voldoende om niet 'ontvoerd of gedeporteerd' te worden.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_206792080
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 16:34 schreef Tocadisco het volgende:
Wat maakt tijd sowieso uit als de Russen het je niet toestaan om naar de rest van Oekrane of andere plaatsen dan Rusland te vluchten (humanitaire corridors werden met grote regelmaat aangevallen)?
Beschuldig jij de vredelievende Nazibestrijders uit Moeder Rusland nu van het schenden van mensenrechten en het aanvallen van onschuldige burgers??

Pas maar op voor de tribunalen! Baudet volgt iedereen die kritisch is op zijn Kameraden.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 23 november 2022 @ 16:37:48 #106
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206792097
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 16:09 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ontvoerd, gedeporteerd, genocide :')

Het artikel gaat duidelijk over vluchtelingen.
Zegt veel dat er zoveel etnische russen naar Rusland vluchten.
Dit waren mensen die probeerden te vluchten naar het westen:
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206792105
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 16:35 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Zou daar vooral zo lang mogelijk mee wachten.. :')
[..]

Zodra de Russen bij de grens van Polen staan lig jij al in de Noordzee om naar Engeland te zwemmen waarschijnlijk ja.

Oh nee, natuurlijk niet. Je rijdt er heen om ze te verwelkomen. :')
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 23 november 2022 @ 16:38:48 #108
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_206792114
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 16:35 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Zou daar vooral zo lang mogelijk mee wachten.. :')
[..]
Een dag of 200 lijkt me voldoende om niet 'ontvoerd of gedeporteerd' te worden.
Het is geen fucking command and conquer waar je een unit een bestemming aanwijst _O-
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_206792117
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 16:09 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ontvoerd, gedeporteerd, genocide :')

Het artikel gaat duidelijk over vluchtelingen.
Zegt veel dat er zoveel etnische russen naar Rusland vluchten.
Heb je gezien dat het nieuwsbericht (screenshot) is geschreven door TASS?
  woensdag 23 november 2022 @ 16:39:58 #110
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_206792127
quote:
84s.gif Op woensdag 23 november 2022 16:37 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dit waren mensen die probeerden te vluchten naar het westen:
[ twitter ]
Stromen met miljoenen houd je niet tegen met een raketaanval.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_206792138
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2022 16:39 schreef YStec het volgende:

[..]
Heb je gezien dat het nieuwsbericht (screenshot) is geschreven door TASS?
Het maakt toch geen hol uit wie het geschreven heeft? We hebben toch allemaal de structurele aanvallen gezien op treinstations en vluchtelingencorridors, zelfs als er afspraken waren gemaakt over een veilige aftocht voor burgers zoals rond de Azov-fabriek, maar ook in Kiev?
pi_206792149
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 16:39 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Stromen met miljoenen houd je niet tegen met een raketaanval.
:')
  woensdag 23 november 2022 @ 16:41:47 #113
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_206792151
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 16:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Zodra de Russen bij de grens van Polen staan lig jij al in de Noordzee om naar Engeland te zwemmen waarschijnlijk ja.

Oh nee, natuurlijk niet. Je rijdt er heen om ze te verwelkomen. :')
Je begrijpt niet dat het anders is voor een bewoner van melitopol die vermeend vreest voor de gruwelen der orcs?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_206792160
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 16:39 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Stromen met miljoenen houd je niet tegen met een raketaanval.
Blijft toch wel interessant hoe Rusland (afhankelijk van hoe het uitkomt) ofwel supergroot en machtig is of nergens toe in staat is :').
pi_206792161
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 16:41 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Je begrijpt niet dat het anders is voor een bewoner van melitopol die vermeend vreest voor de gruwelen der orcs?
Dat die mogelijk minder laf zijn dan jij omdat ze al jaren in een strijdgebied wonen?
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 23 november 2022 @ 16:44:08 #116
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206792174
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 16:39 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Stromen met miljoenen houd je niet tegen met een raketaanval.
Russen maken het vluchten naar het westen onmogelijk.

Het gaat godverdomme over vrouwen en kinderen die zijn vermoord met een raketaanval omdat ze probeerden te vluchten naar het westen.

Een ander filmpje waar je de lijken ziet liggen:
https://twitter.com/Den_2042/status/1512375584948633601

Ik plaats dit filmpje eigenlijk liever niet maar misschien dringt het nu tot je botte harses door.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 23 november 2022 @ 16:44:12 #117
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_206792177
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 16:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dat die mogelijk minder laf zijn dan jij omdat ze al jaren in een strijdgebied wonen?
En nu zijn ze ontvoerd.

Wie had dat gedacht?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_206792180
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 16:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het maakt toch geen hol uit wie het geschreven heeft?
De n z'n terrorist is de ander z'n vrijheidsstrijder.

Dus ja, natuurlijk noemt het Russische staatbedrijf TASS het "vluchtelingen".

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2022 16:45:23 ]
  woensdag 23 november 2022 @ 16:46:15 #119
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_206792198
quote:
84s.gif Op woensdag 23 november 2022 16:44 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Russen maken het vluchten naar het westen onmogelijk.

Het gaat godverdomme over vrouwen en kinderen die zijn vermoord met een raketaanval omdat ze probeerden te vluchten naar het westen.

Een ander filmpje waar je de lijken ziet liggen:
https://twitter.com/Den_2042/status/1512375584948633601

Ik plaats dit filmpje eigenlijk liever niet maar misschien dringt het nu tot je botte harses door.
Wat niet kan is nog nooit gebeurd.

Volgens mij zijn er miljoenen Oekraners succesvol gevlucht naar Europa.

En Rusland kan helemaal niets, nog geen winterkleding leveren, behalve 5 miljoen mensen 'ontvoeren'.

Echt schei uit joh :')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_206792205
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 16:44 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
En nu zijn ze ontvoerd.

Wie had dat gedacht?
Krijgen jullie nu per bericht betaald, of is het meer 'no cure no pay'?

En gaat dat in Roebels, of is ome Putin toch meer van de Euro's?
pi_206792210
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 16:46 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Wat niet kan is nog nooit gebeurd.

Volgens mij zijn er miljoenen Oekraners succesvol gevlucht naar Europa.

En Rusland kan helemaal niets, nog geen winterkleding leveren, behalve 5 miljoen mensen 'ontvoeren'.

Echt schei uit joh :')
Als ze zo incompetent en machteloos zijn kunnen we toch net zo goed met de NAVO binnen vallen en binnen een week even een einde maken aan de oorlog?
  woensdag 23 november 2022 @ 16:47:50 #123
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_206792220
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2022 16:44 schreef YStec het volgende:

[..]
De n z'n terrorist is de ander z'n vrijheidsstrijder.

Dus ja, natuurlijk noemt het Russische staatbedrijf TASS het "vluchtelingen".
Die mensen zijn allemaal gedeporteerd over de pontonbrug?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_206792221
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 16:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
[..]
Krijgen jullie nu per bericht betaald, of is het meer 'no cure no pay'?

En gaat dat in Roebels, of is ome Putin toch meer van de Euro's?
Lees mijn berichten even nogmaals.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 23 november 2022 @ 16:47:55 #125
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206792222
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 16:46 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Wat niet kan is nog nooit gebeurd.

Volgens mij zijn er miljoenen Oekraners succesvol gevlucht naar Europa.

En Rusland kan helemaal niets, nog geen winterkleding leveren, behalve 5 miljoen mensen 'ontvoeren'.

Echt schei uit joh :')
Dus je ontkent nu gewoon dat de Russen het vluchten naar het westen heeft gedwarsboomd? Mensen zijn gedwongen te vluchten naar Rusland.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 23 november 2022 @ 16:49:27 #126
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_206792243
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 16:47 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Als ze zo incompetent en machteloos zijn kunnen we toch net zo goed met de NAVO binnen vallen en binnen een week even een einde maken aan de oorlog?
En daar hebben wij aanleiding toe omdat?

Lekker muricaanse mentaliteit. Peacebombs op Rusland.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 23 november 2022 @ 16:50:45 #127
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_206792258
quote:
84s.gif Op woensdag 23 november 2022 16:47 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dus je ontkent nu gewoon dat de Russen het vluchten naar het westen heeft gedwarsboomd? Mensen zijn gedwongen te vluchten naar Rusland.
Nee.

Er wordt hier ontkend dat er moedwillig mensen richting rusland zijn gevlucht.

Dat kan natuurlijk niet.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_206792261
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 16:49 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
En daar hebben wij aanleiding toe omdat?

Lekker muricaanse mentaliteit. Peacebombs op Rusland.
Omdat die hele oorlog nogal wat negatieve effecten hier heeft. En als je tegen zo'n incompetente tegenstander vecht (als ze al niet in staat zijn om vluchtelingenstromen tegen te houden slaan ze nog geen deuk in een pakje boter) is het echt een eitje toch?
  woensdag 23 november 2022 @ 16:53:02 #129
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_206792290
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 16:51 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Omdat die hele oorlog nogal wat negatieve effecten hier heeft. En als je tegen zo'n incompetente tegenstander vecht (als ze al niet in staat zijn om vluchtelingenstromen tegen te houden slaan ze nog geen deuk in een pakje boter) is het echt een eitje toch?
Niet nodig. Als ik de users hier mag geloven staat Rusland al 200 dagen op omvallen.

Zullen vandaag of morgen wel bericht hebben.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_206792293
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 16:47 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Die mensen zijn allemaal gedeporteerd over de pontonbrug?
Het Russische leger doet de gruwelijkste dingen in Oekrane. De pontonbrug-opmerking is zo belachelijk dat ik reactie verder negeer.
  woensdag 23 november 2022 @ 16:55:04 #131
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_206792324
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2022 16:53 schreef YStec het volgende:

[..]
Het Russische leger doet de gruwelijkste dingen in Oekrane. De pontonbrug-opmerking is zo belachelijk dat ik reactie verder negeer.
Als jij logistieke argumenten om miljoenen mensen te ontvoeren afdoet als onzin houdt de discussie gauw op.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Overall beste user 2022 woensdag 23 november 2022 @ 16:57:24 #132
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206792363
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 16:53 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Niet nodig. Als ik de users hier mag geloven staat Rusland al 200 dagen op omvallen.

Zullen vandaag of morgen wel bericht hebben.
Morgen valt Kyiv. De Armata's stormen dan over de grens.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 23 november 2022 @ 16:59:53 #133
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206792404
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 23 november 2022 @ 17:01:52 #134
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_206792431
quote:
Toch netjes hoe die russen het Europese parlement hacken met een Atari.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_206792594
quote:
14s.gif Op woensdag 23 november 2022 14:50 schreef Mr.Sandman het volgende:
Maar @:Wantie, ieder incident onderzoeken ongeacht de dader of niet?
Ieder incident is heel ruim, dan zijn ze met de huidige oorlog wel meer dan een decennium bezig om alles uit te zoeken.

Daarnaast is dit op beeld, in de meeste gevallen zal dat niet beschikbaar zijn.

Ik verwacht zelf niet dat Oekraene oorlogsmisdaden op camera vastlegt en publiceert.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206792647
Iets meer informatie mbt dat systeem wat de Turken kennelijk hebben geleverd
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206792682
quote:
14s.gif Op woensdag 23 november 2022 14:41 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Mijn doel is inderdaad ieder oorlogsmisdrijf onderzocht te krijgen, ongeacht de dader.

Heel erg vreemd dat zo'n mening zoveel weerstand kan oproepen. :D
Je mening is duidelijk. Ik persoonlijk vind het vooral nogal vermoeiend dat je die mening maar blijft herhalen.
Het is duidelijk wat jij vindt. Echt waar. We kunnen lezen. We snappen wat je mening is. Je hoeft het niet te blijven zeggen. Je vindt dat ieder oorlogsmisdrijf onderzocht moet worden. Helder. Duidelijk.

Ok?
And it's only the giving
That makes you
What you are
  woensdag 23 november 2022 @ 17:21:21 #138
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206792702
Doet denken aan Rusland die hetzelfde flikte in Ukraine (en op die manier Kherson in handen kreeg).
Geeft ook wel aan hoe concreet de plannen zijn.

https://www.msn.com/en-us(...)-started/ar-AA14p7Oc
China Reportedly Paid Taiwan Officer to Surrender if War Started

Taiwan is investigating an infantry officer on suspicion he took monthly payments from China for years to gather intelligence and surrender if a war ever broke out, saying the case highlights the “serious threat” posed by Beijing’s espionage.
pi_206792805


[ Bericht 100% gewijzigd door kevinrsd op 23-11-2022 17:29:10 ]
  woensdag 23 november 2022 @ 17:38:24 #140
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206792889
Kan me van aug/sep herinneren dat Westerse landen hun burgers opriepen om Rusland te verlaten zodat ze niet geconscript zouden worden...

En kan me de verhalen nog herinneren dat de politie overal invallen deed zoals bedrijven, apartementcomplexen, stripclubs, winkelcentra, metrostation uitgangen en elke man die ze aantroffen geconscript werd.
Met als gevolg dat mannen niet meer kwamen opdagen op het werk, niemand meer naar de stripclubs ging en je uiteindelijk geen man meer op straat zag in Moskou en St Petersburg.

https://www.reddit.com/r/(...)s_pressured_african/
Russian university officials pressured African students to join the war, threatening them with axed scholarships and tuition hikes

[ Bericht 7% gewijzigd door slashdotter3 op 23-11-2022 17:52:43 ]
pi_206792949
Waarom lukt het nog steeds niet om de energievoorziening te beschermen? Dit kan echt heel naar gaan worden voor de Oekraners :{

Is het een kwestie van voldoende luchtafweer rondom de kritieke energie infrastructuur zetten of zal er altijd een percentage doorheen blijven glippen?

Bij Isral heb ik bijvoorbeeld het idee dat ze praktisch alles uit de lucht kunnen schieten wat vanuit de gaza-strook wordt afgevuurd.
pi_206792972
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 15:56 schreef slashdotter3 het volgende:
Bijna 5 miljoen Ukrainers ontvoerd naar Rusland
[ twitter ]
Je mag wel zeggen dat dat grootschalige deportaties zijn ja.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 23 november 2022 @ 17:49:41 #143
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206792985
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 17:44 schreef Breekfast het volgende:
Waarom lukt het nog steeds niet om de energievoorziening te beschermen? Dit kan echt heel naar gaan worden voor de Oekraners :{

Is het een kwestie van voldoende luchtafweer rondom de kritieke energie infrastructuur zetten of zal er altijd een percentage doorheen blijven glippen?

Bij Isral heb ik bijvoorbeeld het idee dat ze praktisch alles uit de lucht kunnen schieten wat vanuit de gaza-strook wordt afgevuurd.
Ik bij Isral glipt er een percentage doorheen. Oekraine doet het nu al best goed met tegenhouden hoor. 3/4 is uit de lucht geschoten.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 23 november 2022 @ 17:49:48 #144
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_206792990
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 17:44 schreef Breekfast het volgende:
Waarom lukt het nog steeds niet om de energievoorziening te beschermen? Dit kan echt heel naar gaan worden voor de Oekraners :{

Is het een kwestie van voldoende luchtafweer rondom de kritieke energie infrastructuur zetten of zal er altijd een percentage doorheen blijven glippen?

Bij Isral heb ik bijvoorbeeld het idee dat ze praktisch alles uit de lucht kunnen schieten wat vanuit de gaza-strook wordt afgevuurd.
Je begrijpt hopelijk dat wat er vanuit de Gazastrook wordt afgevuurd van een andere orde is dan de vele soorten raketten en drones die Rusland tegelijkertijd op Oekrane afvuurt? En dat Oekrane iets groter is dan Isral?
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  Overall beste user 2022 woensdag 23 november 2022 @ 17:50:12 #145
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206792993
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 17:44 schreef Breekfast het volgende:
Waarom lukt het nog steeds niet om de energievoorziening te beschermen? Dit kan echt heel naar gaan worden voor de Oekraners :{

Is het een kwestie van voldoende luchtafweer rondom de kritieke energie infrastructuur zetten of zal er altijd een percentage doorheen blijven glippen?

Bij Isral heb ik bijvoorbeeld het idee dat ze praktisch alles uit de lucht kunnen schieten wat vanuit de gaza-strook wordt afgevuurd.
Dat land is geloof ik ook wat kleiner.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206793008
Wanneer raakt de internationale gemeenschap het een keer zat wat de russen uitspoken? Stemmen in de grote zaal van de vn bereiken moskou niet.. Al jaren.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_206793039
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 17:49 schreef SillyWalks het volgende:

[..]
Je begrijpt hopelijk dat wat er vanuit de Gazastrook wordt afgevuurd van een andere orde is dan de vele soorten raketten en drones die Rusland tegelijkertijd op Oekrane afvuurt? En dat Oekrane iets groter is dan Isral?
En dat Isral omringd is door vijandige landen een ook wel een tikkie meer uit heeft gegeven aan hun luchtafweer en wat langer heeft na kunnen denken over strategische plaatsing.

Eigenlijk is de vergelijking gewoon tamelijk debiel.
  woensdag 23 november 2022 @ 17:57:28 #148
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206793085
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 17:50 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dat land is geloof ik ook wat kleiner.
Hoofdstad Kyiv is net zo groot als heel Israel. Israel heeft 10 vd benodigde 15 Iron Dome installaties om heel het land te beschermen. Dus ze hebben zelf niet eens genoeg voor hun eigen land. Laat staan dat ze wat aan Ukraine kunnen doorschuiven.

Maar de Iron Dome raket voorraad is beperkt, ze zijn nogal prijzig en Iron Beam is over enkele maanden operationeel om de rol van de laatste benodigde 5 installaties in te vullen.
pi_206793090
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 17:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
En dat Isral omringd is door vijandige landen een ook wel een tikkie meer uit heeft gegeven aan hun luchtafweer en wat langer heeft na kunnen denken over strategische plaatsing.

Eigenlijk is de vergelijking gewoon tamelijk debiel.
Ok ok, duidelijk.

Maar dat betekent dat Oekrane zijn kritieke infrastructuur niet kan beschermen. Want als er altijd een percentage doorheen glipt dan ben je nergens als Rusland veel rakketten tegelijk afvuurt.

Dan is de enige vraag hoeveel rakketten Rusland nog in voorraad heeft.
  Overall beste user 2022 woensdag 23 november 2022 @ 18:00:34 #150
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206793114
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 17:58 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Ok ok, duidelijk.

Maar dat betekent dat Oekrane zijn kritieke infrastructuur niet kan beschermen. Want als er altijd een percentage doorheen glipt dan ben je nergens als Rusland veel rakketten tegelijk afvuurt.

Dan is de enige vraag hoeveel rakketten Rusland nog in voorraad heeft.
Ze smeken Iran om nieuwe. Dus zeg het maar.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206793127
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 17:58 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Ok ok, duidelijk.

Maar dat betekent dat Oekrane zijn kritieke infrastructuur niet kan beschermen. Want als er altijd een percentage doorheen glipt dan ben je nergens als Rusland veel rakketten tegelijk afvuurt.

Dan is de enige vraag hoeveel rakketten Rusland nog in voorraad heeft.
Ze jatten wasmachines en flitspalen om nieuwe te maken, dus zeg het maar.
  woensdag 23 november 2022 @ 18:02:36 #152
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206793135
Lijkt me dat de russen er ook geen doekjes meer omheen winden. Het is gewoon een terroristenstaat (zoals al gezegd natuurlijk) maar zorgen dat de hele stroomvoorziening plat gaat vlak voor de winter is gewoon wat het is: terrorisme.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_206793162
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 18:00 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ze smeken Iran om nieuwe. Dus zeg het maar.
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 18:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ze jatten wasmachines en flitspalen om nieuwe te maken, dus zeg het maar.
De voorraad hoeft enkel voldoende te zijn om de Oekraense energievoorziening deze winter uit te schakelen.
pi_206793190
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 18:04 schreef Breekfast het volgende:

[..]
[..]
De voorraad hoeft enkel voldoende te zijn om de Oekraense energievoorziening deze winter uit te schakelen.
Ja, dat zal wel lukken vrees ik.
  Overall beste user 2022 woensdag 23 november 2022 @ 18:11:06 #155
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206793255
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 18:04 schreef Breekfast het volgende:

[..]
[..]
De voorraad hoeft enkel voldoende te zijn om de Oekraense energievoorziening deze winter uit te schakelen.
Maar het Westen helpt met het elektriciteitsnet repareren. En dat gaat sneller dan dat Rusland aan nieuwe raketten kan komen. Rusland kan dit niet volhouden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 23 november 2022 @ 18:14:01 #156
408813 crew  trein2000
pi_206793305
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_206793334
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 18:11 schreef Ulx het volgende:

[..]
Maar het Westen helpt met het elektriciteitsnet repareren. En dat gaat sneller dan dat Rusland aan nieuwe raketten kan komen. Rusland kan dit niet volhouden.
Het is allemaal wanhoop van die Russen, op het slagveld lukt het niet en meer smaken hebben ze niet. Met terreur win je geen oorlog.
pi_206793347
Ongelooflijk om te lezen hoe sommigen hier genocide door Rusland goed lopen te praten...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Overall beste user 2022 woensdag 23 november 2022 @ 18:16:54 #159
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206793355
quote:
Als Johnson de waarheid spreekt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206793363
Een filmpje van die Amerikaan uit dat humvee filmpje. Hier legt hij uit wat de doelstelling was van die missie en gaat ook in over de communicatie problemen.
pi_206793411
quote:
Duitsers blijven een kil en berekenend volk.
pi_206793433
twitter
pi_206793466
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 17:58 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Ok ok, duidelijk.

Maar dat betekent dat Oekrane zijn kritieke infrastructuur niet kan beschermen. Want als er altijd een percentage doorheen glipt dan ben je nergens als Rusland veel rakketten tegelijk afvuurt.

Dan is de enige vraag hoeveel rakketten Rusland nog in voorraad heeft.
200 nogwat, van de ~444 waar ze de oorlog mee begonnen.
Deze waar ik het nu over heb worden vooral vanaf zee geschoten met die paar boten wat Rusland nog heeft.
  woensdag 23 november 2022 @ 18:28:12 #164
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206793479
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 18:24 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Ik zie het zo voor me dat treinladingen vol noodstroomaggregaat vanuit heel Europa en Amerika nu richting Ukraine rijden.
pi_206793517
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 18:28 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Ik zie het zo voor me dat treinladingen vol noodstroomaggregaat vanuit heel Europa en Amerika nu richting Ukraine rijden.
Dat gebeurt als maar er zijn nu ook problemen met drinkwater, gas en internet.
  Overall beste user 2022 woensdag 23 november 2022 @ 18:33:16 #166
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206793550
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 18:23 schreef Confetti het volgende:

[..]
Duitsers blijven een kil en berekenend volk.
Ik geloof er niet heel veel van. Dat ze schrokken wel. initieel ook niet echt een antwoord hadden ook maar de reactie van Duitsland was wel dat ze rap wapens gingen leveren.

Gezien Johnson's ambitie om te worden gezien als Groot Staatsman en zijn enorme ego, in combinatie met zijn neiging *kuch* niet altijd de waarheid te vertellen *kuch* denk ik dat het zwaar overdreven is wat hij hier roept.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 23 november 2022 @ 18:33:29 #167
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206793552
quote:
Kan me op zich wel inleven in de gedachtengang: als het toch onvermijdelijk is dat het machtige Rusland wint laat het dan maar snel voorbij zijn. Het heeft een maand geduurd voordat het langzaam begon te dagen dat Rusland helemaal niet aan het winnen was. En nu ziet iedereen dat ze Rusland als dreiging permanent (of iig voor meerdere decennia) kunnen uitschakelen door Ukraine militair en economisch te steunen.
pi_206793559
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 18:28 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Ik zie het zo voor me dat treinladingen vol noodstroomaggregaat vanuit heel Europa en Amerika nu richting Ukraine rijden.
Bij lange na niet genoeg om de stroombehoefte te voorzien.

De Russen hebben dit helaas slim gespeeld. De Oekraners zullen moeten leven zoals hun voorouderen in WWII om Rusland te verslaan. Totale mobilisatie en leven met het absolute minimum.

Het Westen kan hier ook niet veel meer tegen doen. Je kan wel reserveonderdelen sturen maar als de Russen blijven schieten schiet het niet op.
  Overall beste user 2022 woensdag 23 november 2022 @ 18:39:02 #169
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206793646
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 18:33 schreef Confetti het volgende:

[..]
Bij lange na niet genoeg om de stroombehoefte te voorzien.

De Russen hebben dit helaas slim gespeeld. De Oekraners zullen moeten leven zoals hun voorouderen in WWII om Rusland te verslaan. Totale mobilisatie en leven met het absolute minimum.

Het Westen kan hier ook niet veel meer tegen doen. Je kan wel reserveonderdelen sturen maar als de Russen blijven schieten schiet het niet op.
Slim gespeeld? Ik betwijfel dat.

Dit is een heel goed argument om ze wapens te leveren waarmee de raketinstallaties in Rusland kunnen worden aangepakt. Om humanitaire redenen uiteraard. Om te zorgen dat er niet nog meer mensen doodvriezen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator woensdag 23 november 2022 @ 18:55:35 #172
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206793928
twitter
  woensdag 23 november 2022 @ 18:59:02 #173
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_206793988
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 18:55 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Mooi O+
  woensdag 23 november 2022 @ 19:04:47 #174
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206794062
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 18:55 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dit dus. Alle voorzieningen in Ukraine gaan hersteld worden met hulp van heel de wereld. Maar Rusland zal instorten en niemand gaat hun dan helpen.
pi_206794138
quote:
En Oekrane wil maar niet onderhandelen…
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 23 november 2022 @ 19:19:41 #176
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206794226
quote:
9s.gif Op woensdag 23 november 2022 19:12 schreef Aether het volgende:

[..]
En Oekrane wil maar niet onderhandelen…
Je kan zeggen wat je wilt maar dit is echt wel parkinson hoor
en dit is 100 % Poetin zelf

twitter
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_206794425
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 17:51 schreef Red_85 het volgende:
Wanneer raakt de internationale gemeenschap het een keer zat wat de russen uitspoken? Stemmen in de grote zaal van de vn bereiken moskou niet.. Al jaren.
Stemmen in de VN raken niemand.

Daarnaast denk ik niet dat landen in Afrika, Zuid Amerika, Azi er verder ook maar iets om malen.

Want maten we eerlijk zijn, als Cambodja tegen Laos een oorlog zou starten zouden wij ook lekker met ons leven verder gaan.
pi_206794431
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 18:24 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Damn, had ik niet verwacht dat ze dit toch nog voor elkaar zouden krijgen. Hebben ze toch nog wel een succes geboekt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206794433
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 19:19 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Je kan zeggen wat je wilt maar dit is echt wel parkinson hoor
en dit is 100 % Poetin zelf

[ twitter ]
Iedereen kan zien dat hieraan geknutseld is. Die kop is veel te groot voor zn lichaam. Verderop in de comments onder die tweet staat een daadwerkelijke foto. Nog steeds niet best maar niet zo overdreven als dit.
  woensdag 23 november 2022 @ 19:37:58 #180
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_206794519
Zo snel mogelijk lange-afstand raketten leveren aan Oekrane en Russische militaire doelen diep in Rusland bestoken, inclusief spoorlijnen, bruggen en energieopslag
pi_206794532
Had Hitler ook niet Parkinson?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206794772
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 17:21 schreef slashdotter3 het volgende:
Doet denken aan Rusland die hetzelfde flikte in Ukraine (en op die manier Kherson in handen kreeg).
Geeft ook wel aan hoe concreet de plannen zijn.

https://www.msn.com/en-us(...)-started/ar-AA14p7Oc
China Reportedly Paid Taiwan Officer to Surrender if War Started

Taiwan is investigating an infantry officer on suspicion he took monthly payments from China for years to gather intelligence and surrender if a war ever broke out, saying the case highlights the “serious threat” posed by Beijing’s espionage.
Morgen is hier een documentaire over te zien. https://www.gids.tv/tv-gids/uitzending/frontlinie/7770513
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206794895
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 19:32 schreef Kickinalfa het volgende:
Want maten we eerlijk zijn, als Cambodja tegen Laos een oorlog zou starten zouden wij ook lekker met ons leven verder gaan.
De impact van een oorlog tussen Laos en Cambodja op de wereld is natuurlijk niet te vergelijken met een oorlog tussen Rusland en Oekrane. Alleen al omdat het gaat om een kernmacht.
pi_206795007
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 19:32 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Stemmen in de VN raken niemand.

Daarnaast denk ik niet dat landen in Afrika, Zuid Amerika, Azi er verder ook maar iets om malen.

Want maten we eerlijk zijn, als Cambodja tegen Laos een oorlog zou starten zouden wij ook lekker met ons leven verder gaan.
Eeuhm, waarom denk je dat er zo'n heisa werd gemaakt om die graanleveranties?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206795075
quote:
5s.gif Op woensdag 23 november 2022 20:01 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Eeuhm, waarom denk je dat er zo'n heisa werd gemaakt om die graanleveranties?
Ok valide punt, voor een aantal landen in Noord Afrika wel. Maar die hebben verder een enorm beperkte invloed,laat staan macht om iets af te dwingen.
pi_206795349
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 14:55 schreef over_hedge het volgende:
Ben het zowaar gewoon eens met MR Sandman in dit geval
Ik ook; helaas is hij het niet met zichzelf eens.
pi_206795585
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 19:38 schreef Discombobulate het volgende:
Had Hitler ook niet Parkinson?
Nee, die had wel Parkinson.
pi_206795794
Een diepere analyse van het gebeuren afgelopen week.
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 23 november 2022 @ 20:31:10 #190
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206795836
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 19:37 schreef mcmlxiv het volgende:
Zo snel mogelijk lange-afstand raketten leveren aan Oekrane en Russische militaire doelen diep in Rusland bestoken, inclusief spoorlijnen, bruggen en energieopslag
Hiermee geef je Rusland het excuus om hun nukes te gebruiken. Zoals de oorlog nu loopt gaat het prima. Rusland is bijna door hun drones, raketten en artillery heen. Hun logistiek loopt bijna vast (treinen zijn door de reserveonderdelen zoals kogellagers heen). Kwestie van maanden totdat de boel instort en de oorlog voorbij is zonder de ellende van nukes.

[ Bericht 0% gewijzigd door slashdotter3 op 23-11-2022 21:06:09 ]
pi_206795915
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 23 november 2022 @ 20:38:34 #192
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206796004
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 19:33 schreef wpor het volgende:

[..]
Iedereen kan zien dat hieraan geknutseld is. Die kop is veel te groot voor zn lichaam. Verderop in de comments onder die tweet staat een daadwerkelijke foto. Nog steeds niet best maar niet zo overdreven als dit.
twitter
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  woensdag 23 november 2022 @ 20:39:01 #193
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206796023
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 19:19 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Je kan zeggen wat je wilt maar dit is echt wel parkinson hoor
en dit is 100 % Poetin zelf

[ twitter ]
Duurt hopelijk niet lang meer.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_206796055
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 19:38 schreef Discombobulate het volgende:
Had Hitler ook niet Parkinson?
Wordt wel beweerd, maar kan natuurlijk ook de amfetamine zijn geweest en de stress dat het einde nabij is zorgde voor de Parkinson achtige trekken die op beeldmateriaal te zien is.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 23 november 2022 @ 20:40:52 #195
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_206796073
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 18:28 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Ik zie het zo voor me dat treinladingen vol noodstroomaggregaat vanuit heel Europa en Amerika nu richting Ukraine rijden.
Ik hoop het ook, maar ik vraag me wel af hoeveel je daar realistisch gezien mee kunt opvangen voor de stroomvoorziening van een heel land. Zelf uit de losse pols even gerekend. Misschien klopt er helemaal geen reet van, dat hoor ik dan graag.

- De jaarlijkse elektriciteitsconsumptie van Oekrane is 133 miljard kWh
- Per dag is dat 365 miljoen kWh
- Per uur heb je (zonder rekening te houden met piekbelastingen dag/nacht) iets meer dan 15 miljoen kW vermogen nodig
- De zwaarste industrile verplaatsbare dieselgenerators hebben een vermogen van zo'n 4000 kW
- Daar heb je er dus zo'n 3.800 van nodig om aan de gemiddelde dagelijkse elektriciteitsbehoefte te voldoen. Maar op de piekmomenten dus nog veel meer
- 1 generator van dat kaliber is 8,5 meter lang, 3 meter breed, 4 meter hoog, weegt 25 ton en kost een tonnetje of 9 per stuk
- Op topvermogen verbruikt zo'n ding 1.0⁰0 liter diesel per uur. Met 3.800 stuks is er dus 3,8 miljoen liter diesel per uur en 91 miljoen liter per dag nodig

Dus ja, dat lijkt me een behoorlijke uitdaging. :{ Wanneer dat allemaal dan binnen een week weer verrot geschoten wordt, heb je niet zoveel meer op de plank liggen om dat weer te herstellen (maar dat is een aanname).

Ik hoop dat er van bovenstaande geen reet klopt en dat dit wel eenvoudig is op te lossen met aggregaten, in ieder geval voor het meest noodzakelijke (ziekenhuizen, verwarming, drinkwatervoorzieningen etc.), maar daar ben ik niet zo zeker van.
pi_206796307
quote:
Vlak voor deze oorlog verwachtte iedereen dat Kyiv snel zou vallen en dat de Russen overmachtig waren.

Echt niemand zag aankomen dat Oekrane op deze manier zou terugvechten, ook de Britten en Boris niet.

Ik vind het echt totaal geen vreemde manier van denken om een conflict zo snel mogelijk te willen eindigen dan er een langdurig conflict van te maken. Vanuit dat perspectief zou je zelfs kunnen stellen dat een korte oorlog minder doden zou hebben als gevolg.

Snap verder niet waarom Boris nu zijn bek opentrekt overigens. Zijn uitspraken helpen Oekrane op dit moment niet, omdat Duitsland hard nodig is bij het maken van een vuist tegenover Rusland en dat dit soort uitspraken alleen maar nadelig zijn voor die eenheid.
pi_206796381
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2022 20:50 schreef YStec het volgende:

[..]
Vlak voor deze oorlog verwachtte iedereen dat Kyiv snel zou vallen en dat de Russen overmachtig waren.

Echt niemand zag aankomen dat Oekrane op deze manier zou terugvechten, ook de Britten en Boris niet.

Ik vind het echt totaal geen vreemde manier van denken om een conflict zo snel mogelijk te willen eindigen dan er een langdurig conflict van te maken. Vanuit dat perspectief zou je zelfs kunnen stellen dat een korte oorlog minder doden zou hebben als gevolg.

Snap verder niet waarom Boris nu zijn bek opentrekt overigens. Zijn uitspraken helpen Oekrane op dit moment niet, omdat Duitsland hard nodig is bij het maken van een vuist tegenover Rusland en dat dit soort uitspraken alleen maar nadelig zijn voor die eenheid.
Boris laat gewoon zien dat het maar goed is dat hij geen politiek leider meer is.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 23 november 2022 @ 20:55:20 #198
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206796401
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 19:50 schreef ppi het volgende:
Evacuatie van oa het meisje met de marmot.

Tering wat verdrietig om te zien :'( :'( :'( Wat een baggerzooi en alles is naar de klote geschoten. Gelukkig heeft het meisje nog haar cavia :'(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206796412
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 19:33 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Damn, had ik niet verwacht dat ze dit toch nog voor elkaar zouden krijgen. Hebben ze toch nog wel een succes geboekt.
Ik kan me niet herinneren dat "Oekrane in het donker storten" een van de doelstellingen was die de Russen aan het begin van de oorlog hadden geformuleerd, dus zullen we nog even wachten met het tot een succes bestempelen?
pi_206796455
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 20:56 schreef AchJa het volgende:
[ twitter ]
Lol
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206796458
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 20:39 schreef Perrin het volgende:

[..]
Duurt hopelijk niet lang meer.
Ik gun Poetin op zich ook wel een vervelende dood, maar de gedachte dat dat in dit conflict iets op gaat leveren is echt een illusie. Ik denk dat elk alternatief dat klaar staat om het van Poetin over te nemen minimaal zo erg is.
pi_206796466
quote:
7s.gif Op woensdag 23 november 2022 20:56 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Ik kan me niet herinneren dat "Oekrane in het donker storten" een van de doelstellingen was die de Russen aan het begin van de oorlog hadden geformuleerd, dus zullen we nog even wachten met het tot een succes bestempelen?
Naja, als verder niks lukt. Ik denk dat iedereen dit zou doen als Poetin zijnde. Welke opties heeft ie nog? Helemaal niks.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206796468
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 20:59 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Lol
Ik zie niet in wat er grappig aan is...
  woensdag 23 november 2022 @ 21:02:01 #205
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_206796482
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 20:59 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Lol
Je doet wel echt je best om als Putin fanboy over te komen h?
pi_206796495
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 17:28 schreef BEFEM het volgende:
Frankrijk levert schijnbaar 2x Crotale. @:AchJa , wat is je duiding hierover? :+
De Crotale is een prima systeem. Ook niet heel ingewikkeld te bedienen dus daar hebben ze een prima SHORAD systeem aan.
pi_206796515
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 21:00 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Naja, als verder niks lukt. Ik denk dat iedereen dit zou doen als Poetin zijnde. Welke opties heeft ie nog? Helemaal niks.
Ze doen het in de hoop dat het de Oekraners tot onderhandelingen (en concessies) dwingt, het platleggen van de energie-infrastructuur is slechts een middel daartoe. Als dat doel niet gehaald wordt maakt het verder niet uit of de middelen die je ervoor inzet wel slagen.
pi_206796539
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 21:00 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Naja, als verder niks lukt. Ik denk dat iedereen dit zou doen als Poetin zijnde. Welke opties heeft ie nog? Helemaal niks.
Jawel, hij kan optyfen uit Oekrane
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 23 november 2022 @ 21:06:15 #209
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206796564
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 20:56 schreef AchJa het volgende:
[ twitter ]
Hoe betrouwbaar is dit? Dit lijkt vooral vanaf Russische propagandakanalen te komen. Allemaal dezelfde plaatjes. Ik zie ook geen duidelijk bewijs dat de foto van de scherf daar gemaakt is.

Verder is het ook niet heel gek dat hier en daar scherven van deze raketten te vinden zijn als er veel Russische raketten zijn neergehaald.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 23 november 2022 @ 21:10:13 #211
408813 crew  trein2000
pi_206796632
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 20:56 schreef AchJa het volgende:
[ twitter ]
Afgestudeerd van de dagcursus bediening!

Maar hoe betrouwbaar is deze bron?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 23 november 2022 @ 21:10:47 #212
408813 crew  trein2000
pi_206796641
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 21:09 schreef AchJa het volgende:

[..]
Net zo betrouwbaar als al het nieuws uit die regio.
Dat is te kort doorde bocht natuurlijk
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_206796668
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 21:10 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Dat is te kort doorde bocht natuurlijk
Net als die luchtafweer.
pi_206796697
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 20:56 schreef AchJa het volgende:
[ twitter ]
Mits waar, waar denk je dat zoiets aan ligt? Onkunde, verouderd materieel, of kan zoiets gewoon voorkomen?
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 23 november 2022 @ 21:15:07 #215
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206796698
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 21:09 schreef AchJa het volgende:

[..]
Net zo betrouwbaar als al het nieuws uit die regio.
Dan is dit dus gewoon Russische propaganda. Zijn namelijk alleen maar van die bullshit accounts die het over dit hebben.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206796742
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 21:15 schreef Nebelwerfer het volgende:
Mits waar, waar denk je dat zoiets aan ligt? Onkunde, verouderd materieel, of kan zoiets gewoon voorkomen?
Dit kan gewoon voorkomen, is verder niks geks aan. Ik weet het percentage even niet uit mijn hoofd maar men houdt rekening met zoveel procent blindgangers/ weigeraars/ niet naar behoren werken.
pi_206796775
quote:
84s.gif Op woensdag 23 november 2022 21:15 schreef Starhopper het volgende:
Dan is dit dus gewoon Russische propaganda. Zijn namelijk alleen maar van die bullshit accounts die het over dit hebben.
Dit klinkt natuurlijk best wel bijzonder uit jouw toetsenbord. Als er iemand is die aan de lopende band twitter propaganda loopt te spuien ben jij het wel.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 23 november 2022 @ 21:18:35 #218
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206796777
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 21:10 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Afgestudeerd van de dagcursus bediening!

Maar hoe betrouwbaar is deze bron?
Deze tweet laat wel zien dat we dat account niet serieus moeten nemen.

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 23 november 2022 @ 21:20:37 #220
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206796810
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 21:17 schreef AchJa het volgende:

[..]
Dit kan gewoon voorkomen, is verder niks geks aan. Ik weet het percentage even niet uit mijn hoofd maar men houdt rekening met zoveel procent blindgangers/ weigeraars/ niet naar behoren werken.
Daar is niets geks aan inderdaad. Maar wat wel gek is dat alleen onbetrouwbare accounts dit plaatsen. Dan klopt er in dit geval dus iets niet.

En hebben dit soort raketten geen self destruct systeem aan boord voor het geval dat ze hun doel missen?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206796830
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 21:17 schreef AchJa het volgende:

[..]
Dit kan gewoon voorkomen, is verder niks geks aan. Ik weet het percentage even niet uit mijn hoofd maar men houdt rekening met zoveel procent blindgangers/ weigeraars/ niet naar behoren werken.
Hoe werkt dat eigenlijk met zo 1 stad verdedigen?

Plaats je die dingen rond je belangrijkste doelen of creer je een ring rond de stad? In het geval van het laatste is het dan niet mogelijk je defense zoveel mogelijk naar buiten te richten zodat afzwaaiers in dun bevolkt gebied terecht komen?

Ik moet vast rekening houden met de hoogte van de inkomende raketten, wat ik dus niet deed, geef gerust ook hier uitleg over.

Welgemeend :* je!
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 23 november 2022 @ 21:21:49 #222
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206796834
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 21:19 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ik heb er gewoon een gepakt, doe anders maar ff een search.
Het eerste de beste resultaat is een tweet van Vladimir Putin :')

twitter


Ik heb ook al zitten zoeken hoor. Maar ik kan echt geen enkele betrouwbare twitteraar vinden.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206796888
quote:
84s.gif Op woensdag 23 november 2022 21:20 schreef Starhopper het volgende:

Daar is niets geks aan inderdaad. Maar wat wel gek is dat alleen onbetrouwbare accounts dit plaatsen. Dan klopt er in dit geval dus iets niet.

En hebben dit soort raketten geen self destruct systeem aan boord voor het geval dat ze hun doel missen?
Ja maar is niet zaligmakend, zie de S300 in Polen. En voor hetzelfde heeft de NASAMS een target pas vlak voor impact geraakt... Feit blijft dat er AIM120 onderdelen zijn gevonden.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 23 november 2022 @ 21:26:02 #224
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206796917
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 21:24 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ja maar is niet zaligmakend, zie de S300 in Polen. En voor hetzelfde heeft de NASAMS een target pas vlak voor impact geraakt...

Ja dat is waar.

quote:
Feit blijft dat er AIM120 onderdelen zijn gevonden.
Is die foto daar gemaakt dan?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206796966
quote:
84s.gif Op woensdag 23 november 2022 21:21 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Het eerste de beste resultaat is een tweet van Vladimir Putin :')

[ twitter ]

Ik heb ook al zitten zoeken hoor. Maar ik kan echt geen enkele betrouwbare twitteraar vinden.
In mijn optiek zijn al die op zichzelf staande berichten/beelden niet echt boeiend.

Natuurlijk zit er af en toe leuk spul tussen, maar we kunnen toch maar moeilijk nagaan wat er nou echt waar van is.
Veel over het front zeggen ze ook niet.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 23 november 2022 @ 21:36:28 #227
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206797090
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 21:30 schreef AchJa het volgende:

[..]
Tineye geeft nul hits.

Google reverse image search laat ook geen andere (oudere) foto's zien.
Deze foto kan overal in Oekraine gemaakt zijn. Dit is niet overduidelijk op deze locatie. Er zijn vandaag 51 raketten uit de lucht gehaald. Dat geeft ook brokstukken.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206797098
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 20:59 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Lol
Wat ben je toch een pathetisch figuur...
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_206797170
quote:
84s.gif Op woensdag 23 november 2022 21:36 schreef Starhopper het volgende:

Deze foto kan overal in Oekraine gemaakt zijn. Dit is niet overduidelijk op deze locatie. Er zijn vandaag 51 raketten uit de lucht gehaald. Dat geeft ook brokstukken.
51? Volgens wie? Dat kan iedereen wel zeggen...
pi_206797185
twitter


twitter
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_206797261
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 21:30 schreef AchJa het volgende:

[..]
Tineye geeft nul hits.

Google reverse image search laat ook geen andere (oudere) foto's zien.
Maar wel dit:
twitter

Wagner en dat soort kanalen claimen dit. 'Reverse side of the medal' etc.
Definitely not CIA
pi_206797276
quote:
Ik weet niet wat voor onzin die xghgost nou weer loopt te zwammen maar de warhead van de AIM120 zit niet daar... Daarbij, als de AIM120 een gebouw in knalt klapt de warhead ook gewoon... Dus wat hij nou precies wil vertellen is mij een volstrekt raadsel met zijn 10 Tweets en 1 follower...
  woensdag 23 november 2022 @ 21:48:23 #233
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206797339
Die gasten zijn zo verkleumd dat ze zelfs niet meer in paniek de kuil uit rennen

https://www.reddit.com/r/(...)de_on_a_large_group/
Ukrainian drone drops a grenade on a large group of russian soldiers in a foxhole near Bakhmut
pi_206797347
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 21:45 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ik weet niet wat voor onzin die xghgost nou weer loopt te zwammen maar de warhead van de AIM120 zit niet daar... Daarbij, als de AIM120 een gebouw in knalt klapt de warhead ook gewoon... Dus wat hij nou precies wil vertellen is mij een volstrekt raadsel met zijn 10 Tweets en 1 follower...
Dan graag even een plaatje van waar die load dan wel zit. :)
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  woensdag 23 november 2022 @ 21:49:46 #235
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206797361
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 21:24 schreef AchJa het volgende:
Feit blijft dat er AIM120 onderdelen zijn gevonden.
Ja, dat is een feit. Alleen waar die gevonden zijn, weer niet.
&lt;signature here&gt;.
  woensdag 23 november 2022 @ 21:50:35 #236
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206797381
twitter
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_206797392
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2022 21:45 schreef capricia het volgende:
Maar wel dit:
[ twitter ]
Wagner en dat soort kanalen claimen dit. 'Reverse side of the medal' etc.
Ik heb verder totaal geen zin in een discussie over de betrouwbaarheid van Twitterberichten want als we daar echt aan gaan beginnen kunnen we op zijn minst de helft van deze reeks sluiten. Ik vind het wel opvallend dat men nu plotseling wel enorm kritisch is... Als Russische systemen uit de lucht donderen dan breek je je nek over de berichten hier...
  Moderator woensdag 23 november 2022 @ 21:52:00 #238
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206797411
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 20:39 schreef Perrin het volgende:

[..]
Duurt hopelijk niet lang meer.

Zit hij nu al in een psychose?
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 19:50 schreef ppi het volgende:
Evacuatie van oa het meisje met de marmot.

Zoveel kinderen met trauma's straks....
pi_206797426
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 21:24 schreef AchJa het volgende:

[..]
Feit blijft dat er AIM120 onderdelen zijn gevonden.
quote:
14s.gif Op woensdag 23 november 2022 21:40 schreef AchJa het volgende:

[..]
Volgens wie? Dat kan iedereen wel zeggen...
;)

Waar en wanneer is het gevonden?
Mijn sources komen bij Wagner vandaan, hun Telegram groep.
Ik weet niet wat ik daarvan moet vinden. Eerlijk.
Definitely not CIA
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 23 november 2022 @ 21:53:19 #241
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206797441
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 21:51 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ik heb verder totaal geen zin in een discussie over de betrouwbaarheid van Twitterberichten want als we daar echt aan gaan beginnen kunnen we op zijn minst de helft van deze reeks sluiten. Ik vind het wel opvallend dat men nu plotseling wel enorm kritisch is... Als Russische systemen uit de lucht donderen dan breek je je nek over de berichten hier...
Die worden ook gewoon gefactcheckt hoor. En als er iets niet blijkt te kloppen doet verder niemand daar moeilijk over. Dit is gewoon nogal onbetrouwbaar en dat mag best gezegd worden.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206797450
quote:
84s.gif Op woensdag 23 november 2022 21:53 schreef Starhopper het volgende:

Die worden ook gewoon gefactcheckt hoor. En als er iets niet blijkt te kloppen doet verder niemand daar moeilijk over. Dit is gewoon nogal onbetrouwbaar en dat mag best gezegd worden.
Je doet je uiterste best dit keer... _O-
pi_206797473
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 21:51 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ik heb verder totaal geen zin in een discussie over de betrouwbaarheid van Twitterberichten want als we daar echt aan gaan beginnen kunnen we op zijn minst de helft van deze reeks sluiten. Ik vind het wel opvallend dat men nu plotseling wel enorm kritisch is... Als Russische systemen uit de lucht donderen dan breek je je nek over de berichten hier...
Sorry?
Als het goed is hebben Twitter berichten ook een bron.
Kan een nieuwsartikel zijn. Van een al dan niet betrouwbare site.
Of een telegram-groep alla Wagner.

Wat mij betreft mag iedereen dat zelf op zijn waarde schatten.
Ik wil enkel weten wat de bron is.

En ik vind Wagner ook helemaal niet perse 100% onbetrouwbaar. Zeker niet als het past in andere berichtgeving. Zoals dat er ook in Polen luchtafweer neergestort is.
Definitely not CIA
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 23 november 2022 @ 21:57:53 #244
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206797524
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 21:53 schreef AchJa het volgende:

[..]
Je doet je uiterste best dit keer... _O-
Iedereen doet zijn best in dit topic.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206797526
quote:
7s.gif Op woensdag 23 november 2022 21:49 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ja, dat is een feit. Alleen waar die gevonden zijn, weer niet.
Kunnen de Russen ze hebben en in een kapot flatgebouw leggen?
pi_206797580
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 21:04 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Jawel, hij kan optyfen uit Oekrane
Dat is net zoeits als zeggen dat Noord Korea het land ineens kan openen voor iedereen. Doe eens realistisch. Iedereen weet dat dat toch niet gaat gebeuren, dus kijk gewoon beetje objectief naar de zaak.

Ik snap ook wel dat die mongool moet optyfen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 23 november 2022 @ 22:02:09 #247
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206797584
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 21:57 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Kunnen de Russen ze hebben en in een kapot flatgebouw leggen?
Dat laatste plaatje van die tweet, we moeten maar aannemen dat het berhaupt iets met de plek van de andere foto's te maken heeft.

Overigens heeft rus al meerdere malen een neergestorte bayraktar drone meegenomen en elders uitgestald en gepresenteerd als een nieuwe neergeschoten drone.

https://www.reddit.com/r/(...)t_in_another_shoddy/
&lt;signature here&gt;.
pi_206797595
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 22:01 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat is net zoeits als zeggen dat Noord Korea het land ineens kan openen voor iedereen.

lol nee
pi_206797651
Oekrane zegt natuurlijk helemaal niks. Ik ben wel benieuwd hoe vaak zoiets mis gaat. Het is dat we die raket in Polen weten, maar hoe vaak komt zo'n afzwaaier eigenlijk voor?

Even los van dat Twitter linkje van net. Onbetrouwbaar. Gewoon even in het algemeen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206797660
quote:
2s.gif Op woensdag 23 november 2022 21:37 schreef OllieA het volgende:

[..]
Wat ben je toch een pathetisch figuur...
Word je hard van.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206797707
quote:
7s.gif Op woensdag 23 november 2022 22:02 schreef ExTec het volgende:

[..]
Dat laatste plaatje van die tweet, we moeten maar aannemen dat het berhaupt iets met de plek van de andere foto's te maken heeft.

Overigens heeft rus al meerdere malen een neergestorte bayraktar drone meegenomen en elders uitgestald en gepresenteerd als een nieuwe neergeschoten drone.

https://www.reddit.com/r/(...)t_in_another_shoddy/
Jawel, maar deze heeft Oekrane pas net is het niet? Verder luchtverdediging, dus lijkt me niet dat de Russen al wrakstukken hebben.
pi_206797780
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 22:13 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Jawel, maar deze heeft Oekrane pas net is het niet? Verder luchtverdediging, dus lijkt me niet dat de Russen al wrakstukken hebben.
En een schaars middel, het is niet dat ze per duizend door Oekraine verspreid staan.
  woensdag 23 november 2022 @ 22:20:59 #253
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206797783
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 22:13 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Jawel, maar deze heeft Oekrane pas net is het niet? Verder luchtverdediging, dus lijkt me niet dat de Russen al wrakstukken hebben.
Dat identificeerbare brokstuk lijkt te komen van een binnen de NAVO zeer breed in gebruik zijnde air-to-air raket. De NASAMS is in dat opzicht handig dat er gewoon air-to-air raketten inzitten, zoals je die ook onder vleugels van straaljagers hangt.

Geen raket, die dus ook alleen bij die lanceerinstallatie behoord. ;).
&lt;signature here&gt;.
  woensdag 23 november 2022 @ 22:23:22 #254
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206797817
Gezellig.

twitter
&lt;signature here&gt;.
pi_206797848
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 22:07 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Word je hard van.
Word je depressief van, denk ik. Zoek hulp.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_206797862
twitter
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 23 november 2022 @ 22:29:02 #257
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206797868
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 22:28 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Lol! _O- _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206797874
quote:
7s.gif Op woensdag 23 november 2022 22:23 schreef ExTec het volgende:
Gezellig.

[ twitter ]
Ja. Heb al veel beelden daarvan gezien, rondom Bakhmut. Dat ze gewoon gaan liggen in zo'n kuil en niets doen. Ik vind het eigenlijk enorm triest. Ze hebben niet eens allemaal een wapen.
Deze mensen hebben (zoals ik het begrijp) eigenlijk geen keuze. Zijn opgehaald uit de gevangenis. En kunnen ook vaak niet meer levend terug.

Deze zinloze doden zijn ook op het conto van Putin te schrijven.

Wat een misdadiger is die man. :r
Definitely not CIA
pi_206797879
quote:
7s.gif Op woensdag 23 november 2022 22:20 schreef ExTec het volgende:

[..]
Dat identificeerbare brokstuk lijkt te komen van een binnen de NAVO zeer breed in gebruik zijnde air-to-air raket. De NASAMS is in dat opzicht handig dat er gewoon air-to-air raketten inzitten, zoals je die ook onder vleugels van straaljagers hangt.

Geen raket, die dus ook alleen bij die lanceerinstallatie behoord. ;).
Dat is waar, ach ja (de uitdrukking niet de user!), al met al maakt het niet zoveel uit. Als ik achja (nu wel de user) mag geloven, gaat het wel eens mis met zo’n ding. Net zoals het met alle gebruikte militaire dingen wel eens mis zal gaan.
Nogmaals, het is niet zo boeiend, niet op een dag dat het raketten regent en er 100en tragische gevallen zijn. Het is een oorlog.
pi_206797888
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 22:28 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Geef hem groot gelijk.
Isa staat bekend om zijn persoonlijke vetes.
Definitely not CIA
pi_206797894
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2022 22:30 schreef capricia het volgende:

[..]
Geef hem groot gelijk.
Isa staat bekend om zijn persoonlijke vetes.
Ja dat is dan weer een beetje sneu. Z'n info is wel goed.
  woensdag 23 november 2022 @ 22:31:56 #262
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206797896
Komende lente heeft Rusland misschien wel 800k conscripts maar verder hebben ze aan letterlijk alles zoals artillery, drones en raketten een tekort. Rusland gaat platgewalst worden in het Ukrainse lente offensief.

VS: Rusland heeft een tekort aan artilleriemunitie

Volgens de Amerikaanse minister van Defensie Lloyd Austin hebben de Russische troepen steeds meer te maken met "aanzienlijke tekorten aan artilleriemunitie". Sinds het begin van hun aanvalsoorlog tegen Oekrane hebben de Russische troepen "logistieke problemen", en die problemen blijven voortduren, vertelde Austin aan verslaggevers.

Vooral het tekort aan artilleriegranaten belemmert hun militaire actie steeds meer. Elk grondoffensief van de Russische strijdkrachten zal worden voorafgegaan door massaal artillerievuur, zei Austin. Door Oekraense aanvallen op Russische militaire depots hebben de Russische troepen nu echter problemen. De Russische gevechtsstrategie vraagt veel artilleriemunitie, volgens Austin. Het is twijfelachtig of het Russische leger nog over voldoende munitie beschikt om hun huidige strategie voort te zetten.

Volgens de Amerikaanse minister van Defensie is de Russische aanvoer van "precisiegeleide munitie", zoals zelfgeleidende raketten en artilleriegranaten behoorlijk afgenomen in de negen maanden sinds de invasie.

Vanwege de internationale handelsbeperkingen voor producten zoals microchips zal Moskou niet snel een andere leverancier kunnen regelen.
pi_206797902
Ik zat dit effe te lezen
https://www.bbc.com/news/world-europe-56007943

Die Russen kennen ook niks h.
  woensdag 23 november 2022 @ 22:33:52 #264
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_206797917
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 22:07 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Word je hard van.
Tja sommigen vinden afgezwaaide raketten die onschuldige burgers doden niet om te lachen. Sommigen vinden oorlogsmisdaden best problematisch. Sommigen vinden de schuldvraag helemaal niet lastig te beantwoorden.

Anderen zijn blijkbaar “realistisch”. “Realisme” is de hobby van de wegkijkers, van de collaborateurs. “Realisme” is van alle tijden. Joden, homo’s, zigeuners of nu Oekraners, gewoon “realistisch “ mee omgaan dan heb je er het minste last van.
pi_206797937
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 22:31 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Ja dat is dan weer een beetje sneu. Z'n info is wel goed.
Die Isa dweept met zijn Kremlin inside info :')
En maakt het allemaal heel persoonlijk, valt mensen aan die aan dezelfde kant staan, maar een andere analyse hebben.
Zou daar ook geen zin in hebben, om maand in maand uit die man zijn persoonlijke veldtocht te moeten ondergaan.
Definitely not CIA
pi_206797974
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 22:31 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Ja dat is dan weer een beetje sneu. Z'n info is wel goed.
Zn info is niet goed.
pi_206797977
twitter
  woensdag 23 november 2022 @ 22:41:31 #268
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_206797991
Hoe lang moeten ze dit nog verduren?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_206797992
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2022 22:35 schreef capricia het volgende:

[..]
Die Isa dweept met zijn Kremlin inside info :')
En maakt het allemaal heel persoonlijk, valt mensen aan die aan dezelfde kant staan, maar een andere analyse hebben.
Zou daar ook geen zin in hebben, om maand in maand uit die man zijn persoonlijke veldtocht te moeten ondergaan.
Zeker waar. Ik vind Rob ook veel te stellig in veel zaken, maar hij zegt ook geen hele domme dingen. Hij maakt zo goed mogelijk inschattingen aan de hand van zijn analyse, maar zegt nergens dat hij de wijsheid in pacht heeft.

Nogmaals, ik ben het ook niet altijd eens met zijn beweringen, maar hem persoonlijk aanvallen slaat nergens op. Goed juist dat er verschillende meningen worden geuit.
  woensdag 23 november 2022 @ 22:44:42 #270
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206798015
Een simpele oplossing lijkt me een Ukrainse drone die wat slierten touw op de Russische drone laat vallen. De propellors raken verstopt en de drone stort neer.

https://www.reddit.com/r/(...)own_a_russian_drone/
A Ukrainian drone knocking down a Russian drone coordinating artillery in the Donetsk oblast
pi_206798019
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 22:41 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Zeker waar. Ik vind Rob ook veel te stellig in veel zaken, maar hij zegt ook geen hele domme dingen. Hij maakt zo goed mogelijk inschattingen aan de hand van zijn analyse, maar zegt nergens dat hij de wijsheid in pacht heeft.

Nogmaals, ik ben het ook niet altijd eens met zijn beweringen, maar hem persoonlijk aanvallen slaat nergens op. Goed juist dat er verschillende meningen worden geuit.
Ja. En ik zie geen hetze op Twitter van Rob naar anderen.
Maar die Isa... Dat is hier ook anderen een paar maanden geleden opgevallen... Die neemt het allemaal heel persoonlijk en voert een persoonlijke strijd tegen sommigen waarmee hij het niet eens is. En dat maanden lang.
Dat zou voor mij ook een keer klaar zijn. Vervelend ventje is ie.
Definitely not CIA
pi_206798037
quote:
7s.gif Op woensdag 23 november 2022 22:20 schreef ExTec het volgende:

[..]
Dat identificeerbare brokstuk lijkt te komen van een binnen de NAVO zeer breed in gebruik zijnde air-to-air raket. De NASAMS is in dat opzicht handig dat er gewoon air-to-air raketten inzitten, zoals je die ook onder vleugels van straaljagers hangt.

Geen raket, die dus ook alleen bij die lanceerinstallatie behoord. ;).
Dat weet ik maar daar vliegen nou net geen NATO vliegtuigen...
pi_206798044
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 22:31 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Ja dat is dan weer een beetje sneu. Z'n info is wel goed.
Nou, volgens die Isa moet er ook nog een kernproef komen. Heeft ie ook getweet nav zn Kremlin inside info.

Nog niks gebeurd.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 23 november 2022 @ 22:47:51 #274
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206798053
Filmpje: https://www.geenstijl.nl/(...)e-oekraine/#comments
Russische NPO: "Kazachstan is het volgende Oekrane"
Ja, dit zag u wel aankomen, omdat u hier eerder al de onderstaande beelden zag waarin Kazachse president Emomalii Rachmon recht in Poetins gezicht een ongekende 'tirade' houdt en meer respect (geld) vraagt (eist). Samengevat: in een invloedsfeer-unie gebaseerd op angst, ruiken onderdanen bloed zodra het geweldspotentieel van de keizer afneemt. En daar moet de keizer dan weer op reageren door de schijn van z'n geweldspotentieel naar boven toe af te ronden. Dat heeft Poetin zelf nog niet gedaan, maar dat sentiment leeft sowieso al erg bij de Russische opiniekaste. Bovenstaand: "Let's still pay attention to the fact that the next problem is Kazachstan. Because the same nazi processes can start there as in Ukraine. And we have the longest border there. And there are a lot of Russians there." Veel Russen inderdaad, die de mobilisatie ontvluchtten ja. Chocolate-reclame (?) voor hen, na de breek!
pi_206798061
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 22:46 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Nou, volgens die Isa moet er ook nog een kernproef komen. Heeft ie ook getweet nav zn Kremlin inside info.

Nog niks gebeurd.
Mja al die analisten verkondigen weleens dingen die niet kloppen. Rob de Wijk spant de kroon wat dat betreft.
pi_206798075
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 22:48 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Mja al die analisten verkondigen weleens dingen die niet kloppen. Rob de Wijk spant de kroon wat dat betreft.
Nee hoor die heeft nooit iets stellig geconcludeerd.

Atijd: "De mogelijkheid bestaat dat... blabla"
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 23 november 2022 @ 22:51:39 #277
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206798085
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2022 22:46 schreef AchJa het volgende:

[..]
Dat weet ik
Ik reageerde ook niet op jou. ;)

quote:
maar daar vliegen nou net geen NATO vliegtuigen...
Wie zegt dat de foto van dat brokstuk ook maar iets met de andere foto's te maken heeft.

Het kremlin?

Uh huh.
&lt;signature here&gt;.
pi_206798092
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 22:46 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Nou, volgens die Isa moet er ook nog een kernproef komen. Heeft ie ook getweet nav zn Kremlin inside info.

Nog niks gebeurd.
Maar wat houd die kernproef precies in? Rusland en de NATO hebben volgens mij recentelijk kernoefeningen gedaan.

https://www.hln.be/nieuws(...)van-poetin~abb16a46/
pi_206798106
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 22:52 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Maar wat houd die kernproef precies in? Rusland en de NATO hebben volgens mij recentelijk kernoefeningen gedaan.

https://www.hln.be/nieuws(...)van-poetin~abb16a46/
Een echte kernexplosie natuurlijk. Dat hebben we al decennia niet gezien. Een bovengrondse test zelfs sinds de jaren 60 niet.
pi_206798131
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 22:53 schreef Confetti het volgende:

[..]
Een echte kernexplosie natuurlijk. Dat hebben we al decennia niet gezien. Een bovengrondse test zelfs sinds de jaren 60 niet.
Door de VS of Rusland bedoel je?

Ons allen Kim heeft er met enige regelmaat nog 1 laten klappen natuurlijk.
pi_206798133
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 22:53 schreef Confetti het volgende:

[..]
Een echte kernexplosie natuurlijk. Dat hebben we al decennia niet gezien. Een bovengrondse test zelfs sinds de jaren 60 niet.
De tsar bomba is 30 oktober 1961 getest :9
pi_206798150
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 22:46 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Nou, volgens die Isa moet er ook nog een kernproef komen. Heeft ie ook getweet nav zn Kremlin inside info.

Nog niks gebeurd.
En eigenlijk vind ik dat helemaal niet zo interessant of bepaalde voorspellingen nou perse wel of niet uitkomen. Rob is een zwartkijker. Al jaren. En Isa wil zich als zelfbenoemde analist invechten in dat wereldje.

Prima. Hoe meer duiders, hoe meer ik kennis kan nemen van de verschillende denkwijzen.
En het Kremlin lijkt gewoon niet altijd de wetten der logica te volgen. Dus ik neem niemand van de analisten wat kwalijk.

Maar persoonlijke vetes of wrok of what ever... Dat vind ik zo contraproductief. Waarom in hemelsnaam?
Definitely not CIA
pi_206798161
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2022 22:59 schreef capricia het volgende:

[..]
En eigenlijk vind ik dat helemaal niet zo interessant of bepaalde voorspellingen nou perse wel of niet uitkomen. Rob is een zwartkijker. Al jaren. En Isa wil zich als zelfbenoemde analist invechten in dat wereldje.

Prima. Hoe meer duiders, hoe meer ik kennis kan nemen van de verschillende denkwijzen.
En het Kremlin lijkt gewoon niet altijd de wetten der logica te volgen. Dus ik neem niemand van de analisten wat kwalijk.

Maar persoonlijke vetes of wrok of what ever... Dat vind ik zo contraproductief. Waarom in hemelsnaam?
Zelf vind ik de berichten die Isa altijd post erg interessant... Maar ik zag laatst dat hij op twitter zichzelf inmiddels aanduid als Senior Eurasia Geopolitical Intelligence Analyst. Ik vraag mij af hoe hij ineens aan de 'titel' senior komt.
pi_206798163
Even een opinie delen die ik las onder nu bericht, 2e bericht qua likes. Wat is jullie opinie?
quote:
. Ik lees helaas veel reacties van mensen met weinig historisch besef. Het staat buiten kijf dat wat er gebeurt in Oekrane vreselijk is. Echter, als Europa een directe oorlog begint tegen Rusland helpt Oekrane niet, wat hoogstwaarschijnlijk het oorlogstoneel zal worden, als ook heeft de geschiedenis wel geleerd wat zo'n oorlog voor de rest van Europa en de wereld zal betekenen. Bedenk wat men in Nederland nu al merkt van een aantal opgelegde sancties, dat wordt er niet beter op.

Indirect voert Europa met de VS in principe al de oorlog tegen Rusland. Zie wat er aan militaire en financile middelen die kant op is gegaan, Oekrane was anders reeds overgelopen.

Tot slot vraag ik me ook af hoe Oekrane er echt in staat. Zij lijken toch ook op geen enkele manier (terecht of onterecht) een dialoog te willen aangaan over een vorm van vrede en lijken hun moment te pakken om lidmaatschap van EU etc. af te dwingen. Terwijl Oekrane tot voor kort er internationaal ook niet zo goed op stond.
Vakman pur sang
pi_206798168
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 20:59 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Lol
Patint gespot.
pi_206798174
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 23:01 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Zelf vind ik de berichten die Isa altijd post erg interessant... Maar ik zag laatst dat hij op twitter zichzelf inmiddels aanduid als Senior Eurasia Geopolitical Intelligence Analyst. Ik vraag mij af hoe hij ineens aan de 'titel' senior komt.
Ego.
Definitely not CIA
  woensdag 23 november 2022 @ 23:02:59 #287
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_206798177
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2022 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Even een opinie delen die ik las onder nu bericht, 2e bericht qua likes. Wat is jullie opinie?
[..]

Ik denk dat Rusland Ukraine binnengevallen is en aan het verkrachten is. En ik denk dat we Ukraine moeten helpen Rusland kapot te maken.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206798190
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 23:01 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Zelf vind ik de berichten die Isa altijd post erg interessant... Maar ik zag laatst dat hij op twitter zichzelf inmiddels aanduid als Senior Eurasia Geopolitical Intelligence Analyst. Ik vraag mij af hoe hij ineens aan de 'titel' senior komt.
Heeft ie een zoon isa jr ?
pi_206798192
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 23:01 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Zelf vind ik de berichten die Isa altijd post erg interessant... Maar ik zag laatst dat hij op twitter zichzelf inmiddels aanduid als Senior Eurasia Geopolitical Intelligence Analyst. Ik vraag mij af hoe hij ineens aan de 'titel' senior komt.
Die gast doet 5 voorspellingen per dag van z'n zogenaamde 'Kremlin insider' en roept achteraf als er 1tje van uitkomt dat die de waarheid in pacht heeft. Het is gewoon een halve charlatan.
pi_206798201
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2022 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Zij lijken toch ook op geen enkele manier (terecht of onterecht) een dialoog te willen aangaan over een vorm van vrede
Sorry wat?

Een dialoog aangaan met mensen die je bevolking willen uitroeien?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206798212
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2022 22:30 schreef capricia het volgende:

[..]
Geef hem groot gelijk.
Isa staat bekend om zijn persoonlijke vetes.
Moet je dat hoofd zien van die Isa, vervelende poepzak is het.
Vakman pur sang
pi_206798218
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 23:04 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Heeft ie een zoon isa jr ?
Jezus heeft geen zoon nee :P Isa = islamitische benaming van Jezus :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206798221
quote:
10s.gif Op woensdag 23 november 2022 23:05 schreef Slayage het volgende:

[..]
Sorry wat?

Een dialoog aangaan met mensen die je bevolking willen uitroeien?
Het is andermans opinie, kun je daarop ook gewoon rustig en beheerst antwoorden?
Vakman pur sang
pi_206798223
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2022 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Even een opinie delen die ik las onder nu bericht, 2e bericht qua likes. Wat is jullie opinie?
[..]

Hij heeft het over historisch besef en vervolgens komt ie met allemaal ge-wat als gebaseerd op niets.

Ik hoor liever Rob.
pi_206798229
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2022 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Het is andermans opinie, kun je daarop ook gewoon rustig en beheerst antwoorden?
Shit moet je gewoon shit laten zijn. Met een boog eromheen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206798232
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 23:07 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Hij heeft het over historisch besef en vervolgens komt ie met allemaal ge-wat als gebaseerd op niets.

Ik hoor liever Rob.
Rob wie?
Vakman pur sang
pi_206798238
quote:
10s.gif Op woensdag 23 november 2022 23:08 schreef Slayage het volgende:

[..]
Shit moet je gewoon shit laten zijn. Met een boog eromheen.
Ik vind het interessant om te zien hoe de publieke opinie draait.
Vakman pur sang
  woensdag 23 november 2022 @ 23:10:34 #298
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  woensdag 23 november 2022 @ 23:12:13 #299
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206798255
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2022 23:09 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik vind het interessant om te zien hoe de publieke opinie draait.
En dat blijkt uit een... tekst van ergens die je door google translate hebt gehaald?
&lt;signature here&gt;.
  woensdag 23 november 2022 @ 23:12:33 #300
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206798259
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 23:10 schreef slashdotter3 het volgende:
Een filmpje van 9 minuten. Is er geen limiet op de lengte?
[ twitter ]
Waarom staan die volwassenen te klagen als kinderen?
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')