Dat heb ik nog nooit gezien zeg, een autocraat met grootheidswaanzin.quote:
Sommigen gaan er heel fel op in. Alsof het smerige wappie leugens zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Raffinaderijen weten al veel langer dat dit er aan zit te komen en een aantal gebruikt nu al geen Russische olie meer.
Gezien de prijsdaling op dit moment is er ook geen paniek in de markt vanwege een aankomend tekort.
Maar dat doen Rob en Reuters dus ook niet.quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sommigen gaan er heel fel op in. Alsof het smerige wappie leugens zijn.
Maar e.e.a. is een nieuws uiting van Reuters, over mogelijke prijsconcequenties van Diesel na feb 2023.
Dan kun je heel hard schreeuwen klopt niks van.
Je kunt het ook eens afwachten hoe zich dat ontwikkelt na feb 2023.
De beelden zeggen alleen duidelijk: Wat Russen liggen op de grond, 1 Rus weigert op te geven en opent het vuur op de Oekraieners. De rest is allemaal speculatie en de meningen zullen wel verschillen of je in zo'n situatie iedereen mag doden. Dat geschil blijft ook wel, ook na een onderzoek.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:42 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Zou kunnen, zeker soldaten die dachten op te kunnen staan (in de chaos) kunnen natuurlijk gewoon verwachten dat ze neergeschoten worden. Wapen of geen wapen, daar is geen tijd voor als je eigen leven ook op het spel staat. Maar het is een voorbarige conclusie, onderzoek is nodig. Zeker omdat de beelden voorlopig dit scenario niet of amper ondersteunen.
Misdaden van de Russen is geen reden om weg te kijken. Zeker niet als het bij wijze van spreken onze wapens zijn waarmee misdaden worden gepleegd.
Sommigen zien dit als een voetbalwedstrijd.quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:53 schreef Joppiez het volgende:
[..]
De beelden zeggen alleen duidelijk: Wat Russen liggen op de grond, 1 Rus weigert op te geven en opent het vuur op de Oekraieners. De rest is allemaal speculatie en de meningen zullen wel verschillen of je in zo'n situatie iedereen mag doden. Dat geschil blijft ook wel, ook na een onderzoek.
Overigens ben ik het niet eens met het laatste. Al eens eerder vermeldt hier dat het mes aan twee kanten snijdt. Als de vijand alle oorlogsrecht aan haar laars lapt. Bugers verkracht, dood, deporteert, pows uithongerd, martelt en executeert. Enzovoort. Dan beetje naief om te verwachten dat de andere partij zich keurig aan de regeltjes moet houden vind je niet? Of is men echt zo naief?
Ik dacht dat je wat anders ging doen? Of was dat een leugen?quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sommigen gaan er heel fel op in. Alsof het smerige wappie leugens zijn.
Maar e.e.a. is een nieuws uiting van Reuters, over mogelijke prijsconcequenties van Diesel na feb 2023.
Dan kun je heel hard schreeuwen klopt niks van.
Je kunt het ook eens afwachten hoe zich dat ontwikkelt na feb 2023.
Was even weg voor boodschappen en kon niet laten nog een keer te reageren.quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wat anders ging doen? Of was dat een leugen?
Dat wisten we al lang.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was even weg voor boodschappen en kon niet laten nog een keer te reageren.
Dus ja ik was zwak
Dat heeft niks met naïviteit te maken. In iedere oorlog gebeuren de ergste dingen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:53 schreef Joppiez het volgende:
[..]
De beelden zeggen alleen duidelijk: Wat Russen liggen op de grond, 1 Rus weigert op te geven en opent het vuur op de Oekraieners. De rest is allemaal speculatie en de meningen zullen wel verschillen of je in zo'n situatie iedereen mag doden. Dat geschil blijft ook wel, ook na een onderzoek.
Overigens ben ik het niet eens met het laatste. Al eens eerder vermeldt hier dat het mes aan twee kanten snijdt. Als de vijand alle oorlogsrecht aan haar laars lapt. Burgers verkracht, dood, deporteert, pows uithongerd, martelt en executeert. Enzovoort. Dan beetje naief om te verwachten dat de andere partij zich keurig aan de regeltjes moet houden vind je niet? Of is men echt zo naief?
Kazantip gaat nog wel even duren,quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:16 schreef Starhopper het volgende:
Evacuaties op De Krim gaan nu ook beginnenAankomende zomer party @:capricia
![]()
[ twitter ]
1x of 1000 keer, maakt nogal een verschil en ik verwacht dat Oekraine later oorlogsmisdaddigers zal bestraffen, aangezien ze anders niet bij de EU kunnen (een goede referentie is het proces rondom toetreding kroatie bijv.)quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat heeft niks met naïviteit te maken. In iedere oorlog gebeuren de ergste dingen.
Er wordt moreel verheven gewezen op oorlogsrecht en de misstanden van Rusland. Hypocrisie ten top. Blijkbaar houden die verdragen en conventies op bij eigen wandaden.
We moeten inderdaad stoppen met selectieve verontwaardiging.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:42 schreef Korenfok het volgende:
[..]
1x of 1000 keer, maakt nogal een verschil en ik verwacht dat Oekraine later oorlogsmisdaddigers zal bestraffen, aangezien ze anders niet bij de EU kunnen (een goede referentie is het proces rondom toetreding kroatie bijv.)
Dus zeker noteren en weerdoor.
Of moeten we nu stoppen met steunen en rusland laten winnen ?
Mensen die maandenlang hun muil houden over de Russische wantoestanden en nu dit aangrijpen om Oekraine ervan te beschuldigen, dat is hypocriet.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:31 schreef inslagenreuring het volgende:
Er wordt moreel verheven gewezen op oorlogsrecht en de misstanden van Rusland. Hypocrisie ten top. Blijkbaar houden die verdragen en conventies op bij eigen wandaden.
Even aangepast naar correcte definitie van hypocriet.quote:Op dinsdag 22 november 2022 14:07 schreef RegularOrange het volgende:
[..]
Mensen die maandenlang hun muil houdenopen hebben over de Russische wantoestanden en nu dit aangrijpen om Oekraine ervan te beschuldigengoed te praten, dat is hypocriet.
Precies. We moeten Rusland kapot maken.quote:Op dinsdag 22 november 2022 14:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
We moeten inderdaad stoppen met selectieve verontwaardiging.
Het is oorlog, geen deugwedstrijd.
Ik zie niet hoe dat laatste relevant is.quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:53 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Overigens ben ik het niet eens met het laatste. Al eens eerder vermeldt hier dat het mes aan twee kanten snijdt. Als de vijand alle oorlogsrecht aan haar laars lapt. Burgers verkracht, dood, deporteert, pows uithongerd, martelt en executeert. Enzovoort. Dan beetje naief om te verwachten dat de andere partij zich keurig aan de regeltjes moet houden vind je niet? Of is men echt zo naief?
wat is selectieve verontwaardiging?quote:Op dinsdag 22 november 2022 14:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
We moeten inderdaad stoppen met selectieve verontwaardiging.
Het is oorlog, geen deugwedstrijd.
mee eens en bestraft in den haag.quote:Op dinsdag 22 november 2022 14:29 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe dat laatste relevant is.
Ik vind dat naar iedere (oorlogs)misdaad onderzoek moet worden gedaan. Mee eens?
Geil, vindt je niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |