Je had het over een prijs voor een podcast.quote:
Ik snap je opmerking niet.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je had het over een prijs voor een podcast.
Misschien moet je je eigen post nog eens teruglezen, het is volkomen logisch.quote:
Ik weet wel wat ik zelf schrijf.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Misschien moet je je eigen post nog eens teruglezen, het is volkomen logisch.
Dat is vervelend voor zijn kameraden. Maar die hadden beter moeten controleren of hij zich wel wilde overgeven en of hij niet een geintje wilde gaan flikken. En als ze hem niet vertrouwden hadden ze hem heel hard moeten slaan en zijn wapen afpakken en hem zelf vastbinden.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, snap ik. Maar de twitteraar doet alsof elke soldaat dit logischerwijs weet. Ik betwijfel dat. Misschien wilde de schietende Rus zelfmoord plegen of raakte in paniek. Terwijl hij geen idee had al zijn kameraden mee te nemen in de dood. Oorlog blijft een situatie met trieste verliezen.
(en misschien hadden al deze mannen burgers gemarteld, verkracht en vermoord en dan hoop ik dat er een hel bestaat)
Ik denk dat zal blijken dat de Oekranse soldaat met het machinegeweer zeer terecht schoot op de Russische soldaat die zich niet wilde overgeven, en dat dit een afgesproken afleidingsmanoeuvre was waarin de Orcs die al op de grond lagen kans zagen om of op te staan of om een pistool of granaat uit hun uniform te halen. Het gevolg hiervan was natuurlijk dat de bediener van het machinegeweer vervolgens al die orcs ook terecht neermaaide. Dit ging allemaal erg snel, waardoor ze inderdaad weer niervielen op de posities waar ze even daarvoor hadden gelegen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 00:24 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Als we de manier waarop ze op de grond liggen na de schietpartij (het deel wat we niet zien) met hoe ze vlak daarvoor nog liggen. Ze liggen nog vrijwel allemaal hetzelfde, zowel qua houding als positie.
Tel dat op bij de plassen bloed die zich met name rondom de hoofden uit lijken te spreiden.
Ik denk dat uit onderzoek zal blijken dat het om executies ging.
Zou kunnen, zeker soldaten die dachten op te kunnen staan (in de chaos) kunnen natuurlijk gewoon verwachten dat ze neergeschoten worden. Wapen of geen wapen, daar is geen tijd voor als je eigen leven ook op het spel staat. Maar het is een voorbarige conclusie, onderzoek is nodig. Zeker omdat de beelden voorlopig dit scenario niet of amper ondersteunen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik denk dat zal blijken dat de Oekranse soldaat met het machinegeweer zeer terecht schoot op de Russische soldaat die zich niet wilde overgeven, en dat dit een afgesproken afleidingsmanoeuvre was waarin de Orcs die al op de grond lagen kans zagen om of op te staan of om een pistool of granaat uit hun uniform te halen. Het gevolg hiervan was natuurlijk dat de bediener van het machinegeweer vervolgens al die orcs ook terecht neermaaide. Dit ging allemaal erg snel, waardoor ze inderdaad weer niervielen op de posities waar ze even daarvoor hadden gelegen.
Oorlogsmisdaad van de Russen, terechte reactie van Oekrane.
Het Westen is schuldig aan Ukrainse oorlogsmisdaden!quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:42 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Zou kunnen, zeker soldaten die dachten op te kunnen staan (in de chaos) kunnen natuurlijk gewoon verwachten dat ze neergeschoten worden. Wapen of geen wapen, daar is geen tijd voor als je eigen leven ook op het spel staat. Maar het is een voorbarige conclusie, onderzoek is nodig. Zeker omdat de beelden voorlopig dit scenario niet of amper ondersteunen.
Misdaden van de Russen is geen reden om weg te kijken. Zeker niet als het bij wijze van spreken onze wapens zijn waarmee misdaden worden gepleegd.
En laat me raden: De manier waarop wij dan kunnen bijdragen aan een oplossing is door geen wapens meer te leveren?quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:42 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Zou kunnen, zeker soldaten die dachten op te kunnen staan (in de chaos) kunnen natuurlijk gewoon verwachten dat ze neergeschoten worden. Wapen of geen wapen, daar is geen tijd voor als je eigen leven ook op het spel staat. Maar het is een voorbarige conclusie, onderzoek is nodig. Zeker omdat de beelden voorlopig dit scenario niet of amper ondersteunen.
Misdaden van de Russen is geen reden om weg te kijken. Zeker niet als het bij wijze van spreken onze wapens zijn waarmee misdaden worden gepleegd.
Als de rollen in dit scenario om waren gedraaid zou je dit nooit hebben gezegd.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:32 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat is vervelend voor zijn kameraden. Maar die hadden beter moeten controleren of hij zich wel wilde overgeven en of hij niet een geintje wilde gaan flikken. En als ze hem niet vertrouwden hadden ze hem heel hard moeten slaan en zijn wapen afpakken en hem zelf vastbinden.
Nee, snap ik niet.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:46 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En laat me raden: De manier waarop wij dan kunnen bijdragen aan een oplossing is door geen wapens meer te leveren?
Omdat het onze wapens zijn denk je dat wij schuldig zijn?quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het Westen is schuldig aan Ukrainse oorlogsmisdaden!
Nukes!
Alleen maar omdat Maarten van Rossem weigerde mee te doen. Anders had hij hem niet gehad.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik snap je opmerking niet.
Beste podcast in nieuws en politiek
https://www.bnr.nl/nieuws(...)t-award-best-artwork
En jij?quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:46 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Als de rollen in dit scenario om waren gedraaid zou je dit nooit hebben gezegd.
Raffinaderijen weten al veel langer dat dit er aan zit te komen en een aantal gebruikt nu al geen Russische olie meer.quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij deelt alleen een bericht van Reuters.
Rob heeft wel moeite met hoe de sancties worden toegepast. Maar staat echt wel aan de goede kant van de lijn.
Ze hebben niet voor niks een prijs gewonnen van beste podcast NL.
En natuurlijk kun je raffinaderijen ombouwen enz.
De sanctie gaat 7 feb 2023 in. Dan mag geen Russische olie meer ingekocht worden.
De afgelopen tijd hebben raffinaderijen flink meer russsiche olie ingekocht, om alle voorraden vol te krijgen.
Dat doen ze niet als ombouwen goedkoper is.
Tevens onduidelijk of er een run (tekort) komt na 7 feb op bepaalde stokes. Maar al met al drijft het de prijs op.
Boze tongen beweren dat we de olie gewoon als blend en 3 keer zo duur terugkopen uit andere landen dus dat Rusland er ook niet slechter van word.
Dus bekijk de situatie nog even na februari 2023 voordat we roeptoeteren.
Filmpje nogmaals gekeken en ik heb enkel in Rusland gefabriceerde wapens gezien.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:48 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Omdat het onze wapens zijn denk je dat wij schuldig zijn?
Je lijkt in je posts toch wel heel hard voor te sorteren op wat die waarheid dan precies is dus vergeef me maar dat ik een beetje twijfel aan je intenties.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:53 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Het enige wat ik wil is de waarheid waar velen van jullie daar niet in genteresseerd lijken.
Nee, dat zeg jij.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:48 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Omdat het onze wapens zijn denk je dat wij schuldig zijn?
Omdat ik voorbarige conclusies in twijfel trek en zelf ook een mening heb over de beelden? Juist ja.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:55 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Je lijkt in je posts toch wel heel hard voor te sorteren op wat die waarheid dan precies is dus vergeef me maar dat ik een beetje twijfel aan je intenties.
Jullie zijn wel heel slecht van begrip, deze ochtend.quote:
Voorbarige conclusies zoals deze:quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:56 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Omdat ik voorbarige conclusies in twijfel trek en zelf ook een mening heb over de beelden? Juist ja.
?quote:Op dinsdag 22 november 2022 00:24 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Als we de manier waarop ze op de grond liggen na de schietpartij (het deel wat we niet zien) met hoe ze vlak daarvoor nog liggen. Ze liggen nog vrijwel allemaal hetzelfde, zowel qua houding als positie.
Tel dat op bij de plassen bloed die zich met name rondom de hoofden uit lijken te spreiden.
Ik denk dat uit onderzoek zal blijken dat het om executies ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |