En dan ook nog voor twee creatieve spelers.quote:
SchopenhauerGOD.quote:Op maandag 21 november 2022 17:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon met je rug naar de TV gaan zitten met een boek van Schopenauer ofzo.
Heb met mindfulness wat over zijn ideeën gelezen.quote:
Ja zoiets. Het meeste van hem vind ik wel 'troostend' en passen bij mij, maar ik denk dat het voor de meerderheid allemaal wat te zwartgallig isquote:Op maandag 21 november 2022 18:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heb met mindfulness wat over zijn ideeën gelezen.
Dat we lijden omdat we verlangens hebben, toch?
Gewoon weinig energie verspillen en drie punten pakkenquote:
quote:
Ik vind ook troost in het zwartgalligequote:Op maandag 21 november 2022 18:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja zoiets. Het meeste van hem vind ik wel 'troostend' en passen bij mij, maar ik denk dat het voor de meerderheid allemaal wat te zwartgallig is
Ten Hag zal wel 70 miljoen willen neerleggen.quote:Op maandag 21 november 2022 18:48 schreef Hamlapjes het volgende:
Heerenveen gaat deze winter lekker cashen voor Noppert, hoor
Wacht maar tot Van Gaal een halfuur gaat oreren dat hij dat goed gezien heeft. En alleen hij.quote:Op maandag 21 november 2022 18:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar over mogen we niet mopperen inderdaad.
quote:Op maandag 21 november 2022 18:56 schreef Redefine het volgende:
Oke. Wie heeft Senegal betaald om Klaassen uit het toernooi te beuken?
En hij heeft Gakpo in de spits gezet. Plus dus al Noppert. Louis zal vast heel bescheiden gaan zijn.quote:
Klaassengodquote:
quote:Op maandag 21 november 2022 19:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
En hij heeft Gakpo in de spits gezet. Plus dus al Noppert. Louis zal vast heel bescheiden gaan zijn.
Dat was in 2010 ook zoquote:Op maandag 21 november 2022 19:09 schreef Em31 het volgende:
Zo dat was niet makkelijkdacht dit wordt 0-0, maar mooi hoe ze dan zo’n wedstrijd toch nog gewoon zo weten te winnen.
Nou ja Qatar uit. Altijd lastig.quote:Op maandag 21 november 2022 19:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ecuador en Qatar kunnen er helemaal niets van
Nonchalant omgeslagenquote:Op maandag 21 november 2022 19:14 schreef Cee het volgende:
Subtiele regenboog bij Egberts in de mouw van zijn blouse.
Die is high on Louis.quote:
Uitdoelpunten tellen dubbelquote:Op maandag 21 november 2022 19:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja Qatar uit. Altijd lastig.
Ja.quote:
Die kunnen er meer van dan hun eigen spelersquote:
Dat komt natuurlijk door de bondscoach die jaren in Nederland heeft gespeeldquote:Op maandag 21 november 2022 20:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
Toch wel sympathiek van die Amerikaan dat hij een Nederlandse vlag in zijn haar heeft laten zetten.
Eens. Ik denk dat ik zo naar een film ga switchen.quote:Op maandag 21 november 2022 20:19 schreef Redefine het volgende:
Niet dat ik alle avondwedstrijden zal gaan kijken. En deze heb ik eigenlijk ook alleen op de achtergrond aanstaan. Maar de begintijd om acht is toch wel prettiger dan negen uur.
Het is nog wachten op de enveloppen.quote:
Wat als het gelijkspel is?quote:Op maandag 21 november 2022 20:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is nog wachten op de enveloppen.
Ja, met van die stemkastjes in het publiek terwijl Johnny Logan 'What’s Another Year' zingt.quote:Op maandag 21 november 2022 20:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dan gaan de supporters stemmen?
Dan maar hopen dat Nederland geen confetti over zich heen krijgtquote:Op maandag 21 november 2022 21:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, met van die stemkastjes in het publiek terwijl Johnny Logan 'What’s Another Year' zingt.
Als Frans Bauer gewoon op de bank kan blijven zitten zal het allemaal best goedkomen.quote:Op maandag 21 november 2022 21:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat Nederland geen confetti over zich heen krijgt
Nee. Dat zou zelfs nog langer duren dan toenquote:Op maandag 21 november 2022 21:23 schreef Arizona het volgende:
Helaas geen Vader Abraham meer die de winnaar uitroept
Fransie zit al klaarquote:Op maandag 21 november 2022 21:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als Frans Bauer gewoon op de bank kan blijven zitten zal het allemaal best goedkomen.
Met een d!quote:Op maandag 21 november 2022 18:59 schreef Redefine het volgende:
Hier in de SC hebben we altijd in Klaassen gelooft.
Ze tower of jouwwer!quote:Op maandag 21 november 2022 19:21 schreef Em31 het volgende:
Noppert
Ik was vandaag nog in Joure, komt wel dichtbij zo.
Kladsen?quote:
Hallo Mandyquote:
Heb ik het goed gedaan, of niet dan?quote:
Persoonlijk is het iets wat ik juist van een forum af zou gooien, maarja wie ben ik.quote:Op maandag 21 november 2022 21:39 schreef ijs_beer het volgende:
Verder, complotten en mysteries is nu een van de hoofdcategorieën op Fok.
Daar vind ik wel wat van.
Ja wie ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 21 november 2022 22:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Persoonlijk is het iets wat ik juist van een forum af zou gooien, maarja wie ben ik.
Het is een mysterie.quote:Op maandag 21 november 2022 22:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat vraag ik mezelf ook elke dag af.
Fokforum voor democratie?quote:Op maandag 21 november 2022 21:39 schreef ijs_beer het volgende:
Verder, complotten en mysteries is nu een van de hoofdcategorieën op Fok.
Daar vind ik wel wat van.
Ik had je ook niet direct herkend, je was echt goed vermomdquote:Op maandag 21 november 2022 21:48 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Heb ik het goed gedaan, of niet dan?
Ik heb uiteraard expres twee goals doorgelaten voor ons en ze hadden daar bij Senegal helemaal niet door dat ik het was, muhahaha.
Open er een topic over! En dan posten we allemaal complottheorieën die onomstotelijk bewijzen dat Em eigenlijk Elvis Presley is!quote:
En dan blijkt het echt te kloppenquote:Op maandag 21 november 2022 22:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Open er een topic over! En dan posten we allemaal complottheorieën die onomstotelijk bewijzen dat Em eigenlijk Elvis Presley is!
Ik heb nu een skinbooster met hyaluronzuur en ik moet elke keer aan jou en Ari denken als ik het opsmeerquote:Op maandag 21 november 2022 11:35 schreef Guanabana het volgende:
@:Arizona, Etos verkoopt nu ook een hele lijn aan skincare met serums, hyaluronzuur, niacinamide, vitamine C, etc.![]()
Jaquote:
Aaawwquote:Op maandag 21 november 2022 22:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb nu een skinbooster met hyaluronzuur en ik moet elke keer aan jou en Ari denken als ik het opsmeer![]()
Leuk, later president van Amerika zijn was wat minder.quote:Op maandag 21 november 2022 22:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoe was het om in Home Alone te spelen?
Gezelligquote:Op maandag 21 november 2022 22:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Aaaww![]()
Ik denk bij hyaluronzuur ook altijd aan @:guanabana maar voortaan zal ik ook aan jou denken!
Hoe is dat nou, een stokbrood met pindakaas, spek en banaan?quote:
Wat een verschil een e in plaats van een a kan maken, hè?quote:Op maandag 21 november 2022 22:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik had je ook niet direct herkend, je was echt goed vermomd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |