Goedemorgen Amputalent.quote:
Ook brood?quote:Op donderdag 10 november 2022 06:11 schreef Moeraskat het volgende:
Goedemorgen
Ik begrijp dat Isaac brood en kaarten heeft begraven
Kaarten en spelletjes.quote:Op donderdag 10 november 2022 06:11 schreef Moeraskat het volgende:
Goedemorgen
Ik begrijp dat Isaac brood en kaarten heeft begraven
Goedemorgen. Dacht het wel.quote:Op donderdag 10 november 2022 06:59 schreef KoningWouter het volgende:
Goedemorgen allen!
Slapers of de streams. Ook een stream op KimD. Ik kan niet goed zien of ze bij Jeffrey ligt.
Het lijkt nu bijna of Alicia het struikelblok is.quote:Op donderdag 10 november 2022 07:01 schreef Seattle het volgende:
[..]
En Babs en Gj nu al dicht tegen elkaar. Gaat snel
GM,dat is fijn wakker worden.quote:Op donderdag 10 november 2022 07:16 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....
Ik hoorde een soort alarm... de keiharde ruft van Bern.... die zag ik nog net de in douche gaan..
Ja is weer eens iets anders...quote:Op donderdag 10 november 2022 07:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
GM,dat is fijn wakker worden.
Hij is deze maand manager dus hij krijgt extra aandacht. Was bij Martin en Maddy niet anders.quote:Op donderdag 10 november 2022 02:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Moet ook wel lachen om de reacties hier op Jeff, allemaal boos, maar als hij er niet in zat, hadden we niets om naar te kijken. is op dit moment wel een beetje de hoofdpersoon van de loods
Die laat het de laatste tijd flink afweten.quote:Op donderdag 10 november 2022 07:24 schreef Frummelie het volgende:
Erik ook nog niet in de startblokken....
Nee zeker nietquote:Op donderdag 10 november 2022 07:20 schreef Frummelie het volgende:
Was een gezellie wijnavondje gisterenavond op kantoor...
Beetje terug gelezen.. fascinerend het gedrag van Jeff... niet mooi!
Gaat ze nou vandaag haar 24 uur aanvragen? Ben het even kwijt. Daarna vrij spel voor Babs en GJquote:Op donderdag 10 november 2022 07:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het lijkt nu bijna of Alicia het struikelblok is.
Morgen wil ze weg.Dus ben benieuwd.quote:Op donderdag 10 november 2022 07:25 schreef Seattle het volgende:
[..]
[..]
Gaat ze nou vandaag haar 24 uur aanvragen? Ben het even kwijt. Daarna vrij spel voor Babs en GJ
Ze wil morgen vertrekken dus dan moet ze inderdaad vandaag haar 24 uur aanvragen...quote:Op donderdag 10 november 2022 07:25 schreef Seattle het volgende:
[..]
[..]
Gaat ze nou vandaag haar 24 uur aanvragen? Ben het even kwijt. Daarna vrij spel voor Babs en GJ
Raar optreden van haar in de show van GJ danquote:Op donderdag 10 november 2022 07:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Morgen wil ze weg.Dus ben benieuwd.
En komt ze dan in december terug voor de modeshow?quote:Op donderdag 10 november 2022 07:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Morgen wil ze weg.Dus ben benieuwd.
Afvallige is het... er is weinig te loeren vroeg in de morgen..quote:Op donderdag 10 november 2022 07:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die laat het de laatste tijd flink afweten.
Wat doet Jeff dan? Want ik probeer nu COS 555 terug te lezen maar kan niets vinden over hem.quote:Op donderdag 10 november 2022 07:20 schreef Frummelie het volgende:
Cos 553.... als ik het goed hebquote:Op donderdag 10 november 2022 07:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat doet Jeff dan? Want ik probeer nu COS 555 terug te lezen maar kan niets vinden over hem.
Top, ga het doornemen! Thanks.quote:Op donderdag 10 november 2022 07:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Cis 553.... als ik het goed heb
quote:Op donderdag 10 november 2022 07:39 schreef Seattle het volgende:
Het wachten is nu op de eerste mensen die even lekker een kaartje willen leggen
Nee er is vandaag toch een soort modeshow voor Mexx d'r verjaardag...quote:Op donderdag 10 november 2022 07:28 schreef engine het volgende:
[..]
En komt ze dan in december terug voor de modeshow?
Klopt maar die heeft Wanda georganiseerd. Alies en Mirthe organiseren een modeshow begin december.quote:Op donderdag 10 november 2022 07:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nee er is vandaag toch een soort modeshow voor Mexx d'r verjaardag...
Goedemorgen Ireth.quote:Op donderdag 10 november 2022 07:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat een actie van Isaac! En die cap is geniaal
Ik heb begrepen dat ze ECHT weg gaat vrijdag.... maar ja het is wel Alicia waar we het over hebben...quote:Op donderdag 10 november 2022 07:46 schreef engine het volgende:
[..]
Klopt maar die heeft Wanda georganiseerd. Alies en Mirthe organiseren een modeshow begin december.
Had je anders van hem verwacht? Ik vind het gewoon een achterbaks mannetjequote:Op donderdag 10 november 2022 07:20 schreef Frummelie het volgende:
Nah ik zie nu pas dat het Isaac is...quote:
Goodmorningquote:Op donderdag 10 november 2022 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je anders van hem verwacht? Ik vind het gewoon een achterbaks mannetje
quote:Op donderdag 10 november 2022 07:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nah ik zie nu pas dat het Isaac is...komt door de opmerking van Ireth
Super pica....
Je kan het aan zijn hoofd al wel zien, die blik, die uitstraling van hem.quote:Op donderdag 10 november 2022 07:53 schreef Flory het volgende:
[..]
Goodmorning
Ik dacht serieus dat het een act was van hem dat stoere gedrag, maar het houdt niet op sterker nog, het lijkt alleen maar erger te worden
Ik heb een beetje haat/liefde dingetje met Jeffreyquote:Op donderdag 10 november 2022 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je anders van hem verwacht? Ik vind het gewoon een achterbaks mannetje
Lijkt wel alsof hij in een soort manische overdrive komt met zijn gedrag. Niet meer luisteren, telkens herhalen en herhalen hoe goed hij is. Gestoordquote:Op donderdag 10 november 2022 07:53 schreef Flory het volgende:
[..]
Goodmorning
Ik dacht serieus dat het een act was van hem dat stoere gedrag, maar het houdt niet op sterker nog, het lijkt alleen maar erger te worden
Dat had hij bij mij al gelijk in het begin toen hij zo tegen ik dacht Martin tekeer gingquote:Op donderdag 10 november 2022 07:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb een beetje haat/liefde dingetje met Jeffrey
Maar hij heeft voor mij nu wel heel erg afgedaan...
Maar we doen het samen, ikke ikke ikke ikke ikke en ikkequote:Op donderdag 10 november 2022 07:57 schreef Seattle het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof hij in een soort manische overdrive komt met zijn gedrag. Niet meer luisteren, telkens herhalen en herhalen hoe goed hij is. Gestoord
Mja had de hoop nog dat het tijdelijk zou zijn.quote:Op donderdag 10 november 2022 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan het aan zijn hoofd al wel zien, die blik, die uitstraling van hem.
Ik vermoed maar zo dat het er een is waar je geen ruzie mee moet krijgen.
Kim in de badkamer bezig met haar haren
Me too. Maar haat krijgt weer de overhand. Maar entertainend is het wel.quote:Op donderdag 10 november 2022 07:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb een beetje haat/liefde dingetje met Jeffrey
Maar hij heeft voor mij nu wel heel erg afgedaan...
Gestoord ja, abnormaal gedragquote:Op donderdag 10 november 2022 07:57 schreef Seattle het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof hij in een soort manische overdrive komt met zijn gedrag. Niet meer luisteren, telkens herhalen en herhalen hoe goed hij is. Gestoord
We gaan het zien, voorals nog ligt hij volgens mij wel lekker in de groepquote:Op donderdag 10 november 2022 07:58 schreef Flory het volgende:
[..]
Mja had de hoop nog dat het tijdelijk zou zijn.
Zo gaat hij echt niet het einde halen
Ja dat gaat iedereen nu zeggenquote:Op donderdag 10 november 2022 07:58 schreef Cargamelk het volgende:
Heb altijd al gezegd dat Jeff een eikel was ...
Ik kan sommige dingen die hij flikt wel hebben... maar hij draait door... en dat denigrerende gedrag naar vrouwen...not done...quote:Op donderdag 10 november 2022 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat had hij bij mij al gelijk in het begin toen hij zo tegen ik dacht Martin tekeer ging
ZIjn manier van hoe iemand aanspreken, de arrogantie
Marcio loopt in ontbloot lijf door de loods,
ALs hij weg zou zijn is er wel weer een ander.quote:Op donderdag 10 november 2022 07:59 schreef Ireth het volgende:
Ik ben nog steeds #teamjeffrey
Hij zorgt er tenminste wel voor dat de een na de andere COS vol geluld wordt.![]()
Je moet er toch niet aan denken dat de laatste maand JW, Esther, Janet en Alicia over zijn als bewoners... das niet leuk COSsen
Ze gaan vast nog wel klagen over het roken, de wijn etcquote:Op donderdag 10 november 2022 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het zien, voorals nog ligt hij volgens mij wel lekker in de groep
We krijgen weer twee slaapkamers in beeld
Nee vreselijk. Maar daarom moet hij ook een klein beetje dimmen anders vliegt hij er in december alsnog uit. Niet als mensen maar steeds uit zichzelf blijven vertrekkenquote:Op donderdag 10 november 2022 07:59 schreef Ireth het volgende:
Hij zorgt er tenminste wel voor dat de een na de andere COS vol geluld wordt.![]()
Je moet er toch niet aan denken dat de laatste maand JW, Esther, Janet en Alicia over zijn als bewoners... das niet leuk COSsen
Ik zou veel meer cossen zonder zulke figuren die voor veel mensen op gehemeld worden.quote:Op donderdag 10 november 2022 07:59 schreef Ireth het volgende:
Dat gebeurt bij elke rlsquote:Op donderdag 10 november 2022 08:01 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ik zou veel meer cossen zonder zulke figuren die voor veel mensen op gehemeld worden.
Ik vind helemaal niet dat hij zo opgehemeld wordt. Maar hij is spraakmakend door zijn gedrag. Een enkeling maar die dat gedrag okee vindt. Meesten keuren het afquote:Op donderdag 10 november 2022 08:01 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ik zou veel meer cossen zonder zulke figuren die voor veel mensen op gehemeld worden.
quote:Op donderdag 10 november 2022 08:07 schreef FreshFruit het volgende:
Mattin ruikt even aan een onderbroek,kan nog wel een dagje.
Nou dat dus! Hij zorgt voor reuring in de tent en dat maakt kijken/cossen leuk. In positieve en negatieve momentenquote:Op donderdag 10 november 2022 08:07 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik vind helemaal niet dat hij zo opgehemeld wordt. Maar hij is spraakmakend door zijn gedrag. Een enkeling maar die dat gedrag okee vindt. Meesten keuren het af
Eens hoor. Alhoewel ik gisteravond met plezier de iPad uit heb gedaan.quote:Op donderdag 10 november 2022 08:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou dat dus! Hij zorgt voor reuring in de tent en dat maakt kijken/cossen leuk. In positieve en negatieve momenten
Yup, en als het uitkomt levert het gigantisch veel gezeik op.quote:Op donderdag 10 november 2022 08:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou dat dus! Hij zorgt voor reuring in de tent en dat maakt kijken/cossen leuk. In positieve en negatieve momenten
Werk ze.quote:Op donderdag 10 november 2022 08:13 schreef Seattle het volgende:
Mensen, deze manager moet aan de slag. Veel COS plezier. Hopelijk geen eliminatie als ik niet kan kijken
Dit dus. Volgende maand is er weer iemand anders manager en zul je die veel zien.quote:Op donderdag 10 november 2022 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs hij weg zou zijn is er wel weer een ander.
Zo gaat dat altijd in een RLS niemand is onmisbaar daar
Ja en als Jeff weg zou gaan is er ook wel weer iemand die stoer gaat doen of gaat proberen het haantje te zijn.quote:Op donderdag 10 november 2022 08:15 schreef engine het volgende:
[..]
Dit dus. Volgende maand is er weer iemand anders manager en zul je die veel zien.
Dat deed Maddy ook toen ze manager was.quote:Op donderdag 10 november 2022 08:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Precies er staat altijd wel een ander op waar wat over te zeiken valt...quote:Op donderdag 10 november 2022 08:15 schreef engine het volgende:
[..]
Dit dus. Volgende maand is er weer iemand anders manager en zul je die veel zien.
Vanmiddag?quote:Op donderdag 10 november 2022 08:28 schreef pingu66 het volgende:
Wie gaat die eitjes met spek bakken?
O echt, ze lijken wel op elkaarquote:
Echt heel vaag. Ging eerst een stukje pallet zagen en toen ineens graven en niemand heeft gezien of gehoord wat hij in hemelsnaam aan het doen was. Ik ben zeer benieuwd.quote:Op donderdag 10 november 2022 08:29 schreef Frummelie het volgende:
Maar wat heeft Isaac nou begraven in het rookgedeelte en waarom?
Vanuit de CoS van vannacht lezend zijn het de kaarten en de spellen geweest.quote:Op donderdag 10 november 2022 08:29 schreef Frummelie het volgende:
Maar wat heeft Isaac nou begraven in het rookgedeelte en waarom?
de spelletjes/speelkaartenquote:Op donderdag 10 november 2022 08:31 schreef engine het volgende:
[..]
Echt heel vaag. Ging eerst een stukje pallet zagen en toen ineens graven en niemand heeft gezien of gehoord wat hij in hemelsnaam aan het doen was. Ik ben zeer benieuwd.
En dan ook nog in opdracht van de FEBOquote:Op donderdag 10 november 2022 08:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vanuit de CoS van vannacht lezend zijn het de kaarten en de spellen geweest.
quote:Op donderdag 10 november 2022 08:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Staat allemaal in het vorige topic maat.quote:Op donderdag 10 november 2022 08:31 schreef engine het volgende:
[..]
Echt heel vaag. Ging eerst een stukje pallet zagen en toen ineens graven en niemand heeft gezien of gehoord wat hij in hemelsnaam aan het doen was. Ik ben zeer benieuwd.
Het pokertoernooi mocht ook al niet van de FEBO, en die nieuwe spellen van Bern laten ook wel lang op zich wachten. Ik zie een patroon ...quote:Op donderdag 10 november 2022 08:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dan ook nog in opdracht van de FEBO
Erg vreemd allemaal
Best veel wakker al.quote:
Blijft het vreemd want ze hadden het ook direct kunnen verbieden .. maar de FEBO was denk ik te bang dat er meer gingen lopenquote:Op donderdag 10 november 2022 08:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het pokertoernooi mocht ook al niet van de FEBO, en die nieuwe spellen van Bern laten ook wel lang op zich wachten. Ik zie een patroon ...
quote:Op donderdag 10 november 2022 08:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Staat allemaal in het vorige topic maat.
Een avondje is leuk maar niet 2 weken elke avond.quote:Op donderdag 10 november 2022 08:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Blijft het vreemd want ze hadden het ook direct kunnen verbieden .. maar de FEBO was denk ik te bang dat er meer gingen lopen
Ik las in een eerdere cos dat hij brood zou hebben begraven maar hoezo brood...quote:Op donderdag 10 november 2022 08:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb echt leuke caps gemaakt.quote:Op donderdag 10 november 2022 08:36 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Teruglezen doe ik niet echt aan.
Mee eensquote:Op donderdag 10 november 2022 08:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een avondje is leuk maar niet 2 weken elke avond.
Als je een duimpje opsteekt naar de camera dan is het zeker in opdracht vanquote:Op donderdag 10 november 2022 08:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik las in een eerdere cos dat hij brood zou hebben begraven maar hoezo brood...
Dus het is echt een eenmansactie geweest niet in opdracht van..?
Is hij vannacht dan nog een keer gaan graven?quote:Op donderdag 10 november 2022 08:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb echt leuke caps gemaakt.
gaan ze weer eigen kaarten makenquote:Op donderdag 10 november 2022 08:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mee eens
FEBO had het dan wel direct moeten verbieden i.p.v. nu op deze wijze
Ja schiet ook niet opquote:Op donderdag 10 november 2022 08:37 schreef Adat231 het volgende:
[..]
gaan ze weer eigen kaarten maken
Strakke actie... 😉quote:Op donderdag 10 november 2022 08:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Steeds inzoomen ook.quote:Op donderdag 10 november 2022 08:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij wordt veelvuldig in beeld gebracht.
Misschien was het een geheime opdracht en kunnen ze iets winnen! Onee dat was in BBquote:
Ik lees het net FEBO dus...quote:Op donderdag 10 november 2022 08:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je een duimpje opsteekt naar de camera dan is het zeker in opdracht van
quote:Op donderdag 10 november 2022 08:41 schreef FreshFruit het volgende:
Marciano vraagt hoe een ei te koken.
Want? Die zien het ook wel als je geen duimpje doet.quote:Op donderdag 10 november 2022 08:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Duimpje opsteken was toch voor iets anders?quote:Op donderdag 10 november 2022 08:43 schreef engine het volgende:
[..]
Want? Die zien het ook wel als je geen duimpje doet.
is wel heel erg....quote:Op donderdag 10 november 2022 08:41 schreef FreshFruit het volgende:
Marciano vraagt hoe een ei te koken.
Neukenquote:Op donderdag 10 november 2022 08:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Duimpje opsteken was toch voor iets anders?
Hij heeft de kaartspelers genaaidquote:Op donderdag 10 november 2022 08:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Duimpje opsteken was toch voor iets anders?
Ze mogen nu een beetje los wat betreft het eten...quote:Op donderdag 10 november 2022 08:44 schreef Verida het volgende:
[..]
is wel heel erg....
maar sowieso, waarom krijgt Marciano een ei om te koken? Geen afgemeten bakkies yoghurt vandaag?
moeten ze het nog wel vragen aan zebigbos?quote:Op donderdag 10 november 2022 08:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze mogen nu een beetje los wat betreft het eten...
Ooh dit is volgens mij een eitje voor Mexx... ontbijtje voor haar verjaardag...quote:Op donderdag 10 november 2022 08:50 schreef Verida het volgende:
[..]
moeten ze het nog wel vragen aan zebigbos?
Toch wel knap dat ze het nu kan latenquote:Op donderdag 10 november 2022 08:51 schreef pingu66 het volgende:
Maddy die om een complimenten vist bij KimK : ik heb nog steeds niet gerookt,goed hč.
Thuis had ik dat wel gedaan he want het zit in mijn systeem.
Het lijkt wel Sint Maarten.quote:Op donderdag 10 november 2022 08:54 schreef Frummelie het volgende:
Ooh ze hebben allemaal een ei en een mandarijn gekregen...
Zekers!quote:Op donderdag 10 november 2022 08:54 schreef engine het volgende:
[..]
Toch wel knap dat ze het nu kan laten
Ja, op die manier.. herinner ik me Roel uit BB die moest ongezien een aantal sigaretten roken als opdrachtquote:Op donderdag 10 november 2022 08:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is toch niet te eten.quote:Op donderdag 10 november 2022 09:00 schreef pingu66 het volgende:
GJ gebruikt weer de bakboter (margarine)voor op het brood brood. Dadelijk Janet of Wendy boos.
Go Wandaquote:Op donderdag 10 november 2022 09:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda gaat gesprek aanvragen !! Duopakketjes heeft ze niks aan en er wordt van HAAR geld rookwaar gekocht.
![]()
Zeg dat dan.Maar het gesprek keur ik goed.quote:Op donderdag 10 november 2022 09:03 schreef Verida het volgende:
[..]
tja, ze heeft wel gelijk, het geld wordt door de groep verdiend.
En zo is het!quote:Op donderdag 10 november 2022 09:06 schreef Harry het volgende:
Wanda: de ene helft krijgt wel shit, de andere helft krijgt geen shit.
Wat een zaadstengels zijn die gasten ook, de 1 kan geen ei koken de ander weet niet het verschil margarine/ bakboterquote:Op donderdag 10 november 2022 09:00 schreef pingu66 het volgende:
JW gebruikt weer de bakboter (margarine)voor op het brood brood. Dadelijk Janet of Wendy boos.
Ja ja, eindelijk!quote:Op donderdag 10 november 2022 09:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda gaat gesprek aanvragen !! Duopakketjes heeft ze niks aan en er wordt van HAAR geld rookwaar gekocht.
![]()
Haar benen zijn gewoon te lang!quote:Op donderdag 10 november 2022 09:08 schreef Harry het volgende:
Tsjonge, Kim K heeft een ultrakort groen jurkje (of hoe heet zoiets).
Je ziet kort daarna haar eigenaar ook kijken, van.....![]()
Hij gaat zich niet verantwoorden zegt hij keer op keer.quote:Op donderdag 10 november 2022 09:09 schreef pingu66 het volgende:
Benieuwd of Jeff ook zo reageert zoals tegen KimD.
Zal wel zeggen: "je hebt niet gekozen voor transparantie, mijn wil is wet,en die paketjes is de schuld van Ruben, tjonge jonge jonge, het lult en lult en lult maar"
Mirthe de geld .quote:Op donderdag 10 november 2022 09:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
In feite wel, het geld is van 31 man..
quote:Op donderdag 10 november 2022 09:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wat een zaadstengels zijn die gasten ook, de 1 kan geen ei koken de ander weet niet het verschil margarine/ bakboter
Haar eigenaarquote:Op donderdag 10 november 2022 09:08 schreef Harry het volgende:
Een Wendyquote:Op donderdag 10 november 2022 09:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Verschrikkelijk hé... je hoort ook zo vaak... die brood enz
GM ,het gaat een leuke dag worden.quote:Op donderdag 10 november 2022 09:12 schreef D. het volgende:
Spelletjes verstopt?
Wanda komt in actie?
Alicia’s 24 uur gaat in?
Actie!
Nee, nog niet volgens mij.quote:Op donderdag 10 november 2022 09:13 schreef Charmian het volgende:
hebben die oudjes eigenlijk al door dat de kaarten weg zijn?
Erik gaat WD40 bestellen.quote:Op donderdag 10 november 2022 09:14 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Weg boter om in te bakken ( eitjes) misschien is er nog olie.
Hoop wel dat zowel Wanda als Alicia ook doorzetten, dus eerst zien, dan gelovenquote:Op donderdag 10 november 2022 09:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
GM ,het gaat een leuke dag worden.
Nee,ik wacht rustig af nog.quote:Op donderdag 10 november 2022 09:16 schreef D. het volgende:
[..]
Hoop wel dat zowel Wanda als Alicia ook doorzetten, dus eerst zien, dan geloven
Over de kaarten is nog niemand begonnen?
Ik hou d'r van...quote:Op donderdag 10 november 2022 09:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
GM ,het gaat een leuke dag worden.
Sticker voor Wanda.quote:
Ik had daar echt nog nooit van gehoord.quote:
Lopen meer daar rond in zo'n hele lelijke broekje die op een rokje of jurkje moet lijken.quote:Op donderdag 10 november 2022 09:08 schreef Harry het volgende:
Die ei zegt Marciano nu.quote:Op donderdag 10 november 2022 09:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Verschrikkelijk hé... je hoort ook zo vaak... die brood enz
Is volgens mij hetzelfde als een plintenladdertje....quote:Op donderdag 10 november 2022 09:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had daar echt nog nooit van gehoord.
Bougievonkjes.quote:Op donderdag 10 november 2022 09:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Is volgens mij hetzelfde als een plintenladdertje....
Maar hij is een (halve) buitenlander, van een volbloed Nederlander mag je verwachten dat ze dat wel foutloos kunnenquote:
Hoi freund.quote:Op donderdag 10 november 2022 09:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat doe je weer doorgaaend van middernacht hier? niet geslapen?
Select clubje.quote:
Helemaal niks,maar pakt wel de credits.quote:Op donderdag 10 november 2022 09:26 schreef Frummelie het volgende:
En wat heeft Martin geregeld voor z'n fwb?
Dat zeg ik.quote:
Vies ventje is het toch...quote:Op donderdag 10 november 2022 09:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Helemaal niks,maar pakt wel de credits.
De mensen die vannacht niet voor Mexx hebben gezongen.quote:Op donderdag 10 november 2022 09:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zijn dat alle "meedoeners" die dit geregeld hebben voor Mexx?
Is er niemand wakker gebleven van haar zogenaamde hechte groepje?quote:Op donderdag 10 november 2022 09:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De mensen die vannacht niet voor Mexx hebben gezongen.
Ze waren zelfs boos dat de anderen wel zongen.quote:Op donderdag 10 november 2022 09:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Is er niemand wakker gebleven van haar zogenaamde hechte groepje?
Nah... met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig..quote:Op donderdag 10 november 2022 09:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze waren zelfs boos dat de anderen wel zongen.
Neequote:Op donderdag 10 november 2022 09:37 schreef mario390 het volgende:
heeft smeerkaaas ook met smeetvreet te doen?
Slappe lul...quote:Op donderdag 10 november 2022 09:35 schreef spapaars het volgende:
Jeffrey doet z'n broek uit, kruipt weer in bed, en wacht tot de camera's niet meer meekijken.
of wel, maar niemand die iets zegt. Ze zullen allemaal denken dat het door kaboutertjes is gedaan.quote:
Dat zingen was echt leuk.Ze gingen ook nog bij Mattin zingen en polonaise doen.quote:Op donderdag 10 november 2022 09:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nah... met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig..
OMG...quote:Op donderdag 10 november 2022 09:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zingen was echt leuk.Ze gingen ook nog bij Mattin zingen en polonaise doen.
Dit was echt een hoogtepunt.
[ afbeelding ]
Opvallend dat van die een soort van relatie hebben de mannen het aantrek en afstoot spelletje spelen.quote:
Kom op man .. denk even logisch na voor je post.quote:Op donderdag 10 november 2022 09:48 schreef mario390 het volgende:
en aimee of jolanda zit er toch niet
staat op de shirt van mexx
ja de names stonden al erder op haar shirtquote:Op donderdag 10 november 2022 09:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kom op man .. denk even logisch na voor je post.
Die namen zijn gewoon kennissen uit de buitenwereld.quote:Op donderdag 10 november 2022 09:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja de names stonden al erder op haar shirt
ja maar heb gezien somige van hun zijn opquote:Op donderdag 10 november 2022 09:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die namen zijn gewoon kennissen uit de buitenwereld.
ik zit ook met pulli en jasquote:Op donderdag 10 november 2022 09:58 schreef greysbones het volgende:
Binnen rondjes lopen met je winterjas aan
met een leverpastete??quote:Op donderdag 10 november 2022 09:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik heeft een blind date vanmiddag.
Ik zat me al af te vragen of het soms regendequote:Op donderdag 10 november 2022 09:58 schreef greysbones het volgende:
Binnen rondjes lopen met je winterjas aan
Ja klopt, het is tenenkrommend om te zien hoe de vrouwen zich af laten blaffen... ik dacht eigenijk dat die onderdanigheid verleden tijd was.... vooral bij die jonge meiden, dan heb ik het niet over de oudere generatiesquote:Op donderdag 10 november 2022 09:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Opvallend dat van die een soort van relatie hebben de mannen het aantrek en afstoot spelletje spelen.
En ze hebben voor dat echt bewust meiden geselecteerd die daar gevoelig voor zijn.
Behalve Sasha met Bern, maar dat is dan nog geen echte relatie die is voorzichtig.
Hadden maar meer mensen daar last vanquote:Op donderdag 10 november 2022 10:00 schreef FreshFruit het volgende:
JW heeft vandaag niks te vertellen.
Het is echt een grapjas...quote:Op donderdag 10 november 2022 10:02 schreef engine het volgende:
Jeffrey die vond dat mensen maar op tijd uit bed moesten komen en niet meer op de kamer moesten eten brengt even drie bolletjes naar de slaapkamer voor Bern.
Haarzelfquote:Op donderdag 10 november 2022 09:54 schreef greysbones het volgende:
Zoe houdt het breilapje van ? Omhoog
Heel goed, die moet je gewoon opsleeptouw nemen.quote:Op donderdag 10 november 2022 10:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette en Wendy gaan therapeutisch wandelen met Berend. Het tempo moet iets omhoog van Babbel.
[ afbeelding ]
Wendy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |