Goedemorgen Amputalent.quote:
Ook brood?quote:Op donderdag 10 november 2022 06:11 schreef Moeraskat het volgende:
Goedemorgen
Ik begrijp dat Isaac brood en kaarten heeft begraven
Kaarten en spelletjes.quote:Op donderdag 10 november 2022 06:11 schreef Moeraskat het volgende:
Goedemorgen
Ik begrijp dat Isaac brood en kaarten heeft begraven
Goedemorgen. Dacht het wel.quote:Op donderdag 10 november 2022 06:59 schreef KoningWouter het volgende:
Goedemorgen allen!
Slapers of de streams. Ook een stream op KimD. Ik kan niet goed zien of ze bij Jeffrey ligt.
Het lijkt nu bijna of Alicia het struikelblok is.quote:Op donderdag 10 november 2022 07:01 schreef Seattle het volgende:
[..]
En Babs en Gj nu al dicht tegen elkaar. Gaat snel
GM,dat is fijn wakker worden.quote:Op donderdag 10 november 2022 07:16 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....
Ik hoorde een soort alarm... de keiharde ruft van Bern.... die zag ik nog net de in douche gaan..
Ja is weer eens iets anders...quote:Op donderdag 10 november 2022 07:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
GM,dat is fijn wakker worden.
Hij is deze maand manager dus hij krijgt extra aandacht. Was bij Martin en Maddy niet anders.quote:Op donderdag 10 november 2022 02:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Moet ook wel lachen om de reacties hier op Jeff, allemaal boos, maar als hij er niet in zat, hadden we niets om naar te kijken. is op dit moment wel een beetje de hoofdpersoon van de loods
Die laat het de laatste tijd flink afweten.quote:Op donderdag 10 november 2022 07:24 schreef Frummelie het volgende:
Erik ook nog niet in de startblokken....
Nee zeker nietquote:Op donderdag 10 november 2022 07:20 schreef Frummelie het volgende:
Was een gezellie wijnavondje gisterenavond op kantoor...
Beetje terug gelezen.. fascinerend het gedrag van Jeff... niet mooi!
Gaat ze nou vandaag haar 24 uur aanvragen? Ben het even kwijt. Daarna vrij spel voor Babs en GJquote:Op donderdag 10 november 2022 07:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het lijkt nu bijna of Alicia het struikelblok is.
Morgen wil ze weg.Dus ben benieuwd.quote:Op donderdag 10 november 2022 07:25 schreef Seattle het volgende:
[..]
[..]
Gaat ze nou vandaag haar 24 uur aanvragen? Ben het even kwijt. Daarna vrij spel voor Babs en GJ
Ze wil morgen vertrekken dus dan moet ze inderdaad vandaag haar 24 uur aanvragen...quote:Op donderdag 10 november 2022 07:25 schreef Seattle het volgende:
[..]
[..]
Gaat ze nou vandaag haar 24 uur aanvragen? Ben het even kwijt. Daarna vrij spel voor Babs en GJ
Raar optreden van haar in de show van GJ danquote:Op donderdag 10 november 2022 07:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Morgen wil ze weg.Dus ben benieuwd.
En komt ze dan in december terug voor de modeshow?quote:Op donderdag 10 november 2022 07:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Morgen wil ze weg.Dus ben benieuwd.
Afvallige is het... er is weinig te loeren vroeg in de morgen..quote:Op donderdag 10 november 2022 07:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die laat het de laatste tijd flink afweten.
Wat doet Jeff dan? Want ik probeer nu COS 555 terug te lezen maar kan niets vinden over hem.quote:Op donderdag 10 november 2022 07:20 schreef Frummelie het volgende:
Cos 553.... als ik het goed hebquote:Op donderdag 10 november 2022 07:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat doet Jeff dan? Want ik probeer nu COS 555 terug te lezen maar kan niets vinden over hem.
Top, ga het doornemen! Thanks.quote:Op donderdag 10 november 2022 07:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Cis 553.... als ik het goed heb
quote:Op donderdag 10 november 2022 07:39 schreef Seattle het volgende:
Het wachten is nu op de eerste mensen die even lekker een kaartje willen leggen
Nee er is vandaag toch een soort modeshow voor Mexx d'r verjaardag...quote:Op donderdag 10 november 2022 07:28 schreef engine het volgende:
[..]
En komt ze dan in december terug voor de modeshow?
Klopt maar die heeft Wanda georganiseerd. Alies en Mirthe organiseren een modeshow begin december.quote:Op donderdag 10 november 2022 07:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nee er is vandaag toch een soort modeshow voor Mexx d'r verjaardag...
Goedemorgen Ireth.quote:Op donderdag 10 november 2022 07:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat een actie van Isaac! En die cap is geniaal
Ik heb begrepen dat ze ECHT weg gaat vrijdag.... maar ja het is wel Alicia waar we het over hebben...quote:Op donderdag 10 november 2022 07:46 schreef engine het volgende:
[..]
Klopt maar die heeft Wanda georganiseerd. Alies en Mirthe organiseren een modeshow begin december.
Had je anders van hem verwacht? Ik vind het gewoon een achterbaks mannetjequote:Op donderdag 10 november 2022 07:20 schreef Frummelie het volgende:
Nah ik zie nu pas dat het Isaac is...quote:
Goodmorningquote:Op donderdag 10 november 2022 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je anders van hem verwacht? Ik vind het gewoon een achterbaks mannetje
quote:Op donderdag 10 november 2022 07:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nah ik zie nu pas dat het Isaac is...komt door de opmerking van Ireth
Super pica....
Je kan het aan zijn hoofd al wel zien, die blik, die uitstraling van hem.quote:Op donderdag 10 november 2022 07:53 schreef Flory het volgende:
[..]
Goodmorning
Ik dacht serieus dat het een act was van hem dat stoere gedrag, maar het houdt niet op sterker nog, het lijkt alleen maar erger te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |