ja de names stonden al erder op haar shirtquote:Op donderdag 10 november 2022 09:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kom op man .. denk even logisch na voor je post.
Die namen zijn gewoon kennissen uit de buitenwereld.quote:Op donderdag 10 november 2022 09:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja de names stonden al erder op haar shirt
ja maar heb gezien somige van hun zijn opquote:Op donderdag 10 november 2022 09:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die namen zijn gewoon kennissen uit de buitenwereld.
ik zit ook met pulli en jasquote:Op donderdag 10 november 2022 09:58 schreef greysbones het volgende:
Binnen rondjes lopen met je winterjas aan
met een leverpastete??quote:Op donderdag 10 november 2022 09:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik heeft een blind date vanmiddag.
Ik zat me al af te vragen of het soms regendequote:Op donderdag 10 november 2022 09:58 schreef greysbones het volgende:
Binnen rondjes lopen met je winterjas aan
Ja klopt, het is tenenkrommend om te zien hoe de vrouwen zich af laten blaffen... ik dacht eigenijk dat die onderdanigheid verleden tijd was.... vooral bij die jonge meiden, dan heb ik het niet over de oudere generatiesquote:Op donderdag 10 november 2022 09:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Opvallend dat van die een soort van relatie hebben de mannen het aantrek en afstoot spelletje spelen.
En ze hebben voor dat echt bewust meiden geselecteerd die daar gevoelig voor zijn.
Behalve Sasha met Bern, maar dat is dan nog geen echte relatie die is voorzichtig.
Hadden maar meer mensen daar last vanquote:Op donderdag 10 november 2022 10:00 schreef FreshFruit het volgende:
JW heeft vandaag niks te vertellen.
Het is echt een grapjas...quote:Op donderdag 10 november 2022 10:02 schreef engine het volgende:
Jeffrey die vond dat mensen maar op tijd uit bed moesten komen en niet meer op de kamer moesten eten brengt even drie bolletjes naar de slaapkamer voor Bern.
Haarzelfquote:Op donderdag 10 november 2022 09:54 schreef greysbones het volgende:
Zoe houdt het breilapje van ? Omhoog
Heel goed, die moet je gewoon opsleeptouw nemen.quote:Op donderdag 10 november 2022 10:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette en Wendy gaan therapeutisch wandelen met Berend. Het tempo moet iets omhoog van Babbel.
[ afbeelding ]
Wendy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |