Nou dat dus! Hij zorgt voor reuring in de tent en dat maakt kijken/cossen leuk. In positieve en negatieve momentenquote:Op donderdag 10 november 2022 08:07 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik vind helemaal niet dat hij zo opgehemeld wordt. Maar hij is spraakmakend door zijn gedrag. Een enkeling maar die dat gedrag okee vindt. Meesten keuren het af
Eens hoor. Alhoewel ik gisteravond met plezier de iPad uit heb gedaan.quote:Op donderdag 10 november 2022 08:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou dat dus! Hij zorgt voor reuring in de tent en dat maakt kijken/cossen leuk. In positieve en negatieve momenten
Yup, en als het uitkomt levert het gigantisch veel gezeik op.quote:Op donderdag 10 november 2022 08:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou dat dus! Hij zorgt voor reuring in de tent en dat maakt kijken/cossen leuk. In positieve en negatieve momenten
Werk ze.quote:Op donderdag 10 november 2022 08:13 schreef Seattle het volgende:
Mensen, deze manager moet aan de slag. Veel COS plezier. Hopelijk geen eliminatie als ik niet kan kijken
Dit dus. Volgende maand is er weer iemand anders manager en zul je die veel zien.quote:Op donderdag 10 november 2022 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs hij weg zou zijn is er wel weer een ander.
Zo gaat dat altijd in een RLS niemand is onmisbaar daar
Ja en als Jeff weg zou gaan is er ook wel weer iemand die stoer gaat doen of gaat proberen het haantje te zijn.quote:Op donderdag 10 november 2022 08:15 schreef engine het volgende:
[..]
Dit dus. Volgende maand is er weer iemand anders manager en zul je die veel zien.
Dat deed Maddy ook toen ze manager was.quote:Op donderdag 10 november 2022 08:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik las Marioquote:
Precies er staat altijd wel een ander op waar wat over te zeiken valt...quote:Op donderdag 10 november 2022 08:15 schreef engine het volgende:
[..]
Dit dus. Volgende maand is er weer iemand anders manager en zul je die veel zien.
Vanmiddag?quote:Op donderdag 10 november 2022 08:28 schreef pingu66 het volgende:
Wie gaat die eitjes met spek bakken?
O echt, ze lijken wel op elkaarquote:
Echt heel vaag. Ging eerst een stukje pallet zagen en toen ineens graven en niemand heeft gezien of gehoord wat hij in hemelsnaam aan het doen was. Ik ben zeer benieuwd.quote:Op donderdag 10 november 2022 08:29 schreef Frummelie het volgende:
Maar wat heeft Isaac nou begraven in het rookgedeelte en waarom?
Vanuit de CoS van vannacht lezend zijn het de kaarten en de spellen geweest.quote:Op donderdag 10 november 2022 08:29 schreef Frummelie het volgende:
Maar wat heeft Isaac nou begraven in het rookgedeelte en waarom?
de spelletjes/speelkaartenquote:Op donderdag 10 november 2022 08:31 schreef engine het volgende:
[..]
Echt heel vaag. Ging eerst een stukje pallet zagen en toen ineens graven en niemand heeft gezien of gehoord wat hij in hemelsnaam aan het doen was. Ik ben zeer benieuwd.
En dan ook nog in opdracht van de FEBOquote:Op donderdag 10 november 2022 08:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vanuit de CoS van vannacht lezend zijn het de kaarten en de spellen geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |