Bougievonkjes.quote:Op donderdag 10 november 2022 09:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Is volgens mij hetzelfde als een plintenladdertje....
Maar hij is een (halve) buitenlander, van een volbloed Nederlander mag je verwachten dat ze dat wel foutloos kunnenquote:
Hoi freund.quote:Op donderdag 10 november 2022 09:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat doe je weer doorgaaend van middernacht hier? niet geslapen?
Select clubje.quote:
Helemaal niks,maar pakt wel de credits.quote:Op donderdag 10 november 2022 09:26 schreef Frummelie het volgende:
En wat heeft Martin geregeld voor z'n fwb?
Dat zeg ik.quote:
Vies ventje is het toch...quote:Op donderdag 10 november 2022 09:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Helemaal niks,maar pakt wel de credits.
De mensen die vannacht niet voor Mexx hebben gezongen.quote:Op donderdag 10 november 2022 09:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zijn dat alle "meedoeners" die dit geregeld hebben voor Mexx?
Is er niemand wakker gebleven van haar zogenaamde hechte groepje?quote:Op donderdag 10 november 2022 09:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De mensen die vannacht niet voor Mexx hebben gezongen.
Ze waren zelfs boos dat de anderen wel zongen.quote:Op donderdag 10 november 2022 09:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Is er niemand wakker gebleven van haar zogenaamde hechte groepje?
Nah... met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig..quote:Op donderdag 10 november 2022 09:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze waren zelfs boos dat de anderen wel zongen.
Neequote:Op donderdag 10 november 2022 09:37 schreef mario390 het volgende:
heeft smeerkaaas ook met smeetvreet te doen?
Slappe lul...quote:Op donderdag 10 november 2022 09:35 schreef spapaars het volgende:
Jeffrey doet z'n broek uit, kruipt weer in bed, en wacht tot de camera's niet meer meekijken.
of wel, maar niemand die iets zegt. Ze zullen allemaal denken dat het door kaboutertjes is gedaan.quote:
Dat zingen was echt leuk.Ze gingen ook nog bij Mattin zingen en polonaise doen.quote:Op donderdag 10 november 2022 09:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nah... met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig..
OMG...quote:Op donderdag 10 november 2022 09:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zingen was echt leuk.Ze gingen ook nog bij Mattin zingen en polonaise doen.
Dit was echt een hoogtepunt.
[ afbeelding ]
Opvallend dat van die een soort van relatie hebben de mannen het aantrek en afstoot spelletje spelen.quote:
Kom op man .. denk even logisch na voor je post.quote:Op donderdag 10 november 2022 09:48 schreef mario390 het volgende:
en aimee of jolanda zit er toch niet
staat op de shirt van mexx
ja de names stonden al erder op haar shirtquote:Op donderdag 10 november 2022 09:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kom op man .. denk even logisch na voor je post.
Die namen zijn gewoon kennissen uit de buitenwereld.quote:Op donderdag 10 november 2022 09:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja de names stonden al erder op haar shirt
ja maar heb gezien somige van hun zijn opquote:Op donderdag 10 november 2022 09:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die namen zijn gewoon kennissen uit de buitenwereld.
ik zit ook met pulli en jasquote:Op donderdag 10 november 2022 09:58 schreef greysbones het volgende:
Binnen rondjes lopen met je winterjas aan
met een leverpastete??quote:Op donderdag 10 november 2022 09:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik heeft een blind date vanmiddag.
Ik zat me al af te vragen of het soms regendequote:Op donderdag 10 november 2022 09:58 schreef greysbones het volgende:
Binnen rondjes lopen met je winterjas aan
Ja klopt, het is tenenkrommend om te zien hoe de vrouwen zich af laten blaffen... ik dacht eigenijk dat die onderdanigheid verleden tijd was.... vooral bij die jonge meiden, dan heb ik het niet over de oudere generatiesquote:Op donderdag 10 november 2022 09:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Opvallend dat van die een soort van relatie hebben de mannen het aantrek en afstoot spelletje spelen.
En ze hebben voor dat echt bewust meiden geselecteerd die daar gevoelig voor zijn.
Behalve Sasha met Bern, maar dat is dan nog geen echte relatie die is voorzichtig.
Hadden maar meer mensen daar last vanquote:Op donderdag 10 november 2022 10:00 schreef FreshFruit het volgende:
JW heeft vandaag niks te vertellen.
Het is echt een grapjas...quote:Op donderdag 10 november 2022 10:02 schreef engine het volgende:
Jeffrey die vond dat mensen maar op tijd uit bed moesten komen en niet meer op de kamer moesten eten brengt even drie bolletjes naar de slaapkamer voor Bern.
Haarzelfquote:Op donderdag 10 november 2022 09:54 schreef greysbones het volgende:
Zoe houdt het breilapje van ? Omhoog
Heel goed, die moet je gewoon opsleeptouw nemen.quote:Op donderdag 10 november 2022 10:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette en Wendy gaan therapeutisch wandelen met Berend. Het tempo moet iets omhoog van Babbel.
[ afbeelding ]
Wendy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |