Want? Die zien het ook wel als je geen duimpje doet.quote:Op donderdag 10 november 2022 08:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je een duimpje opsteekt naar de camera dan is het zeker in opdracht van
Duimpje opsteken was toch voor iets anders?quote:Op donderdag 10 november 2022 08:43 schreef engine het volgende:
[..]
Want? Die zien het ook wel als je geen duimpje doet.
is wel heel erg....quote:Op donderdag 10 november 2022 08:41 schreef FreshFruit het volgende:
Marciano vraagt hoe een ei te koken.
Neukenquote:Op donderdag 10 november 2022 08:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Duimpje opsteken was toch voor iets anders?
Hij heeft de kaartspelers genaaidquote:Op donderdag 10 november 2022 08:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Duimpje opsteken was toch voor iets anders?
Ze mogen nu een beetje los wat betreft het eten...quote:Op donderdag 10 november 2022 08:44 schreef Verida het volgende:
[..]
is wel heel erg....
maar sowieso, waarom krijgt Marciano een ei om te koken? Geen afgemeten bakkies yoghurt vandaag?
moeten ze het nog wel vragen aan zebigbos?quote:Op donderdag 10 november 2022 08:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze mogen nu een beetje los wat betreft het eten...
Ooh dit is volgens mij een eitje voor Mexx... ontbijtje voor haar verjaardag...quote:Op donderdag 10 november 2022 08:50 schreef Verida het volgende:
[..]
moeten ze het nog wel vragen aan zebigbos?
Toch wel knap dat ze het nu kan latenquote:Op donderdag 10 november 2022 08:51 schreef pingu66 het volgende:
Maddy die om een complimenten vist bij KimK : ik heb nog steeds niet gerookt,goed hè.
Thuis had ik dat wel gedaan he want het zit in mijn systeem.
Het lijkt wel Sint Maarten.quote:Op donderdag 10 november 2022 08:54 schreef Frummelie het volgende:
Ooh ze hebben allemaal een ei en een mandarijn gekregen...
Zekers!quote:Op donderdag 10 november 2022 08:54 schreef engine het volgende:
[..]
Toch wel knap dat ze het nu kan laten
Ja, op die manier.. herinner ik me Roel uit BB die moest ongezien een aantal sigaretten roken als opdrachtquote:Op donderdag 10 november 2022 08:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je een duimpje opsteekt naar de camera dan is het zeker in opdracht van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |