quote:Op donderdag 10 november 2022 08:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vanuit de CoS van vannacht lezend zijn het de kaarten en de spellen geweest.
Staat allemaal in het vorige topic maat.quote:Op donderdag 10 november 2022 08:31 schreef engine het volgende:
[..]
Echt heel vaag. Ging eerst een stukje pallet zagen en toen ineens graven en niemand heeft gezien of gehoord wat hij in hemelsnaam aan het doen was. Ik ben zeer benieuwd.
Het pokertoernooi mocht ook al niet van de FEBO, en die nieuwe spellen van Bern laten ook wel lang op zich wachten. Ik zie een patroon ...quote:Op donderdag 10 november 2022 08:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dan ook nog in opdracht van de FEBO
Erg vreemd allemaal
Best veel wakker al.quote:
Blijft het vreemd want ze hadden het ook direct kunnen verbieden .. maar de FEBO was denk ik te bang dat er meer gingen lopenquote:Op donderdag 10 november 2022 08:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het pokertoernooi mocht ook al niet van de FEBO, en die nieuwe spellen van Bern laten ook wel lang op zich wachten. Ik zie een patroon ...
quote:Op donderdag 10 november 2022 08:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Staat allemaal in het vorige topic maat.
Een avondje is leuk maar niet 2 weken elke avond.quote:Op donderdag 10 november 2022 08:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Blijft het vreemd want ze hadden het ook direct kunnen verbieden .. maar de FEBO was denk ik te bang dat er meer gingen lopen
Ik las in een eerdere cos dat hij brood zou hebben begraven maar hoezo brood...quote:Op donderdag 10 november 2022 08:31 schreef engine het volgende:
[..]
Echt heel vaag. Ging eerst een stukje pallet zagen en toen ineens graven en niemand heeft gezien of gehoord wat hij in hemelsnaam aan het doen was. Ik ben zeer benieuwd.
Ik heb echt leuke caps gemaakt.quote:Op donderdag 10 november 2022 08:36 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Teruglezen doe ik niet echt aan.
Mee eensquote:Op donderdag 10 november 2022 08:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een avondje is leuk maar niet 2 weken elke avond.
Als je een duimpje opsteekt naar de camera dan is het zeker in opdracht vanquote:Op donderdag 10 november 2022 08:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik las in een eerdere cos dat hij brood zou hebben begraven maar hoezo brood...
Dus het is echt een eenmansactie geweest niet in opdracht van..?
Is hij vannacht dan nog een keer gaan graven?quote:Op donderdag 10 november 2022 08:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb echt leuke caps gemaakt.
gaan ze weer eigen kaarten makenquote:Op donderdag 10 november 2022 08:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mee eens
FEBO had het dan wel direct moeten verbieden i.p.v. nu op deze wijze
Ja schiet ook niet opquote:Op donderdag 10 november 2022 08:37 schreef Adat231 het volgende:
[..]
gaan ze weer eigen kaarten maken
Strakke actie... 😉quote:Op donderdag 10 november 2022 08:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vanuit de CoS van vannacht lezend zijn het de kaarten en de spellen geweest.
Steeds inzoomen ook.quote:Op donderdag 10 november 2022 08:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij wordt veelvuldig in beeld gebracht.
Misschien was het een geheime opdracht en kunnen ze iets winnen! Onee dat was in BBquote:
Ik lees het net FEBO dus...quote:Op donderdag 10 november 2022 08:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je een duimpje opsteekt naar de camera dan is het zeker in opdracht van
quote:Op donderdag 10 november 2022 08:41 schreef FreshFruit het volgende:
Marciano vraagt hoe een ei te koken.
Want? Die zien het ook wel als je geen duimpje doet.quote:Op donderdag 10 november 2022 08:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Duimpje opsteken was toch voor iets anders?quote:Op donderdag 10 november 2022 08:43 schreef engine het volgende:
[..]
Want? Die zien het ook wel als je geen duimpje doet.
is wel heel erg....quote:Op donderdag 10 november 2022 08:41 schreef FreshFruit het volgende:
Marciano vraagt hoe een ei te koken.
Neukenquote:Op donderdag 10 november 2022 08:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Duimpje opsteken was toch voor iets anders?
Hij heeft de kaartspelers genaaidquote:Op donderdag 10 november 2022 08:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Duimpje opsteken was toch voor iets anders?
Ze mogen nu een beetje los wat betreft het eten...quote:Op donderdag 10 november 2022 08:44 schreef Verida het volgende:
[..]
is wel heel erg....
maar sowieso, waarom krijgt Marciano een ei om te koken? Geen afgemeten bakkies yoghurt vandaag?
moeten ze het nog wel vragen aan zebigbos?quote:Op donderdag 10 november 2022 08:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze mogen nu een beetje los wat betreft het eten...
Ooh dit is volgens mij een eitje voor Mexx... ontbijtje voor haar verjaardag...quote:Op donderdag 10 november 2022 08:50 schreef Verida het volgende:
[..]
moeten ze het nog wel vragen aan zebigbos?
Toch wel knap dat ze het nu kan latenquote:Op donderdag 10 november 2022 08:51 schreef pingu66 het volgende:
Maddy die om een complimenten vist bij KimK : ik heb nog steeds niet gerookt,goed hè.
Thuis had ik dat wel gedaan he want het zit in mijn systeem.
Het lijkt wel Sint Maarten.quote:Op donderdag 10 november 2022 08:54 schreef Frummelie het volgende:
Ooh ze hebben allemaal een ei en een mandarijn gekregen...
Zekers!quote:Op donderdag 10 november 2022 08:54 schreef engine het volgende:
[..]
Toch wel knap dat ze het nu kan laten
Ja, op die manier.. herinner ik me Roel uit BB die moest ongezien een aantal sigaretten roken als opdrachtquote:Op donderdag 10 november 2022 08:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |